Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Løber rundt i skoven

Go down 
ForfatterBesked
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 8:44 pm

Dato: 15. novemner
Tid: 14.47
Dag: Onsdag
Årstid: Efterår
Vejr: Skyfri himmel, men bidende koldt
Sted: Skoven i reservatet
Omgivelser: Ingen

Sam løb rundt i skoven. Det var dejligt bare at kunne løbe lige så hurtigt man havde lyst til uden at være bange for at folk ville flippe totalt ud. Godt nok løb hun ikke det maximale hun kunne. Det kunne hun kun som varulv, men man kunne sagtens løbe hurtigt som menneske.
Hun turde ikke skifte til ulv, af frygt for at støde på et menneske. Mennesket ville helt sikkert blive bange hvis det så en ulv i skoven, da det sikkert ikke var helt normalt at ulve løb rundt her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:03 pm

Kelly gik rundt inde i skoven hun vidste slet ikke hvor hun var hun var os ligeglad hun elskede at gå natte turere hun savnede dominic vildt meget ... de var ikke kærester bare venner
hun var en smuk pige mange piger var jaloux på hende, og det kunne hun jo godt forstå på sin gamle skole var alle drengene efter hende men kun de lækkere hun var den mere populære.
hun fandt en stor sten og satte sig på den, hun ville ikke gå mere lige nu " savner dig far" sagde hun bare stille og kiggede op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:06 pm

Malie kunne fornemme et menneske i nærheden og holdt straks op med at løbe så hurtigt. I stedet løb hun bare i normalt tempo. Dog kunne hun ikke undgå at mennesket ville synes hun var lidt mærkelig. Hun var klædt i jeans og en top. Ikke helt normalt når det var rigtig koldt.
Hun nærmede sig mennesket stille og roligt. Bladende raslede og grenene knækkede under hendes fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:13 pm

det gav et kæmpe sæt i hende og hun sprang op og råbte " ikke gør mig noget ikke gør mig noget?"
hun var bange, hvorfor det vidste hun ikke, men bange var hun bare virkelig meget,
hun rystede på hænderne og kunne heller ikke rigtigt lide skove
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:14 pm

Sam gik hen til hende og smilede. Hun fandt pigen ret så humoristisk.
"Det skal jeg nok lade være med" Grinede hun kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:16 pm

hun slappede af da hun hørte det var en pige, hun smilede og sagde " undskyld jeg er bare ikke så glade for skove og i den her by er der ikke ret meget andet end skov skov og atter skov!"
hun smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:18 pm

"Nu skal du jo tænke på du er i staten Washington. Her er alt skov!" Lo hun. Pigen så bestemt ikke ud til at være her fra byen. Sikkert en tilfytter fra Californien eller sådan noget.
"Jeg kan meget godt lide det, men det er jeg også nødt til" Mumlede hun og smilede. "Jeg bor nemlig i reservatet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:23 pm

"ja det er gået op for mig jeg kommer fra stor byen det er meget anderledes end det her kan jeg så lige fortælle" sagde hun og grinede os lidt,
hun kørte hånden igennem sit hår og grinte,
"tja men sådan er det jo, jeg bor inde i byen i forks" sagde hun og anede slet ikke hvorfor hun var gået her ud
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:26 pm

"Det må være utrolig kedeligt at bo i Forks så" Sagde hun med et skævt smil. Det virkede ikke som om pigen kunne lide byen, men det kunne hun ikke rigtig finde ud af.
Hun trak på skulderne. "Det må være fedt at bo inde i byen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:29 pm

"ja det er det os, jeg savner mine veninder og venner og bare storbyen, her skal man tage langt syntes jeg bare for at komme til den nærmeste fede tøj butik." sagde hun og gik over til pigen " jeg hedder forresten kelly" sagde hun og rakten hånden frem " der er vildt fedt, vi kunne tage der på weekend en gang så kan jeg tage dig med solen skinner altid der?" forsatte hun med at fortælle
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:31 pm

Hun tog hendes hånd. "Jeg hedder Samantha" Præsenterede hun sig og klemte den blidt. Tog så sin hånd til sig. Hun rynkede sine øjenbryn over hendes forklaring.
"Jeg har skam boet et sted hvor solen skinnede meget" Mumlede hun en smule stødt. Så bleg var hun heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:36 pm

hun smilede " jarh ok det vidste jeg skam ikke. men tja skal vi ikke hænge ud sammen vi kan tage ind til byen jeg kan give kakao? vi kan gå en tur i parken i byen?" spurgte hun hende hurtigt og tog selv hånden til sig
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:38 pm

Hun trak på skulderne. "Jeg ved ikke. Mine forældre er ret mærkelige for tiden" Mumlede hun og rullede med øjnene af sine forældre. De var komplet skøre i bolden. "De har været sådan siden vi flyttede fra Australien, men det kunne vi godt når vi har lært hinanden at kende bedre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:41 pm

kelly smilede og sagde " tja det er ok, hmm jeg tror jeg vil finde noget at lave, måske vi skal lave noget sammen?"
hun smilede venligt og kiggede rundt
hun vidste ikke hvad hun skulle lave
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:43 pm

Sam smilede skævt. "Vi kan klatre i træer?" Foreslog hun. Det var ret sjovt, hvis man som hende var varulv, men for et menneske ville det være temmelig besværligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:50 pm

"klatrere tja hvorfor ikke har ikke prøvet det før" sagde un og trak på skulderne hun var frisk på at prøve noget nyt så hvorfor ikke at prøve at klartere
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:54 pm

Sam smilede og gik hen til et af træerne. "Det er ret nemt" Mumlede hun og svang sig let og elegant op i træet. Satte sig så på en tyk gren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:57 pm

kelly smilede og prøvede hun kunne ikke engang komme op i træet og kiggede op på pigen og sagde " hvordan gør du det der?"
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:59 pm

Sam trak på skulderne. "Jeg har næsten altid kunne det, men det har aldrig været særlig svært"

/Skal logge. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:30 pm

"hehe jeg syntes det er herre sjovt altså bare jeg ikke får snavs i mit hår så er jeg ligeglad." sagde hun og grinte
og prøvede igen og kom dog op efter flere forsøg " sådan puha det var hårdt" sagde hun grinende
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 3:04 pm

Hun smilede skævt.
"Hvorfor flyttede i hertil?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:52 am

kelly kiggede på hende og tænkte lidt skulle hun sige sandenheden, den var jo enkelt nok eller skulle hun lyve, hvis hun løj.... Nej hun ville ikke " altså vi flyttede fordi min far dødede og min mor ville ikke bo i en så stor by alene hun er mærkelig og bange hele tiden, og så har hun fået et arbejde uden for byen og hun er aldrig hjemme alligevel" fortalte hun hende og kiggede på hende med et trist blik
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 4:47 pm

"Det var ikke så godt" Mumlede hun. Selv ville hun gerne flytte tilbage til Sydney. Der var altid larm, liv og spændende mennesker. Her var der næsten kun vampyre tilbage. Varulve var efterhånden en mangel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Løber rundt i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Løber rundt i skoven   Løber rundt i skoven Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Løber rundt i skoven
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aftenbadning mens tankerne løber rundt i hovedet.
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» går lidt rundt
» Tanker køre rundt
» Trasker hvileløs rundt i gaderne.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: