Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Trasker hvileløs rundt i gaderne.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:51 pm

Dato : 19-20 sep.
Årstid : Efterår.
Dag :Lørdag-Søndag
Vejr : Blæst og stjerbe himmel.
Sted : i byens gader.
Tid : IRL.
Omgivelser : Ingen.

Valencia gik med tunge skridt gennem de tomme og lydløse gader, den eneste lyd var vindens susen hen over hus tagende, hun havde en hvid lang kjole på som dansede lidt i vinden ligsom hendes røde hår gjore, hun havde armende om sig selv da hun frøs en smule, hun havde kravlet ud af sit vindue da hendes bror havde forbudt hende at gå ud om natten, så faktisk havde hun natkjole på, asfalten under hendes bare tær var kold og ru at gå på, hun nynnede lavt mens hun gik, for her var jo ingen der kunne høre hende, hun så op på himlen og nød vinden i hendes hår og den friske luft, hvordan kunne hendes bror dog forbyde hende at nyde nattens stilhed?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:55 pm

Shin kom gående med lange tunge skridt.. Det var ikke så længe siden han sidst havde været ude om natte, men han elskede bare den ro der lå over byen. han havde sine hænder begravet i sine jakkelomme.. han kunne mærke kulden langsomt egrobrede ham og han rystede kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:06 am

Valencia så sig lidt ledende omkring men kunne ikke se en eneste sygge af liv, hun satte sig i et suk på en fugtig træ bænk og tænkte lidt og sagde lavt for sig selv "Donnie kom nu .. " Hun trak benene ind til sig og hvilede hovedt på sine hænder som lå på hendes knæ, hun følte sig lidt utryg helt alene i disse mørke gader og håbede Donnie snart kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:12 am

Shin havde trætte øjn og lidt uglet hår da han traskede over vejen uden at se sig for.. Hvis han blev ramt af en bil ville der ikke gøre ham noget.. Han følte sig tom inden i.. Han gik i sin egen verden og lade ikke mærke til nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:53 am

Donnie var på vej ned af gaden, han skulle mødes med Valencia da han skulle sige noget til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:51 pm

Valencia så sig omkring og så en skikkelse længere nede af gaden, Hun bed sig lidt i læben og så nysgerig hen på skikkelsen, hun var ikke helt sikker på om det var donnie eller en anden, hun trak kjolen lidt længere ned over benene da hun frøs ufatteligt på benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:57 pm

Donnie kunne nu se Valencia og lavede et kort vinkt til hende lidt efter stod han ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:01 pm

Valencia så op på ham med et smil "donnie .. Jeg var lige ved at tro du ikke kom" sagde glad og rejste sig fra bænken "Ja undskyld jeg kun har nattøj på .. men min bror spærede mig inde " Sagde hun i et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:06 pm

Han kiggede undrende på hende, "spærret inde" sagde han med et forvirret og undrende udtryk i hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:09 pm

Valencia smilede og så på ham "Altså på mit værelse .. Han siger jeg ikke må gå ud om natten .. det er for farligt og jeg for ikke nok søvn " Sagde huns stille og holdte armende om sig selv for at holde på varmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:11 pm

Han nikkede og smilede svagt til hende, "så det godt du ikke lader dig styrre Valencia"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:15 pm

Valencia nikkede stille "Hvis jeg skal høre efter hvad han siger .. skal han også høre hvad jeg siger " Sagde hun stille og så på ham "Skal vi ikke gå lidt mens vi snakker .. Jeg Fryser så ufatteligt meget" Sagde hun og trippede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:16 pm

Han nikkede og smilede så roligt til hende imens han begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:24 pm

Valencia gik stille med og kom op ved hans side og så ned på sine fødder "Hvis jeg ikke havde skyndt mig sådan .. havde jeg kunne nå at få sko på " Sagde hun stille og ærgrede sig over hun ikke havde taget sko på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:28 pm

Han kiggede ned på hendes fødder og sagde så, "du kan ikke være her ude uden sko" han blev ved med at kigge på hendes fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:33 pm

Valencia så lidt på sine fødder før hun igen så på ham "Jeg klare mig nok .. " sagde hun stille og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:35 pm

"Hm....vi kunne også gå ind et sted, hvis du gider" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:37 pm

Valencia bed sig lidt i læben "Jeg har kun natkjole på .. " Sagde hun forsigtigt og så på ham " .. Folk vil kigge mærkligt på mig" Hun så lidt ned af den lange hvide natkjole.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:41 pm

"Hm....altså så bare hjem til en eller noget" sagde han roligt, "altså den er nat og det vil bare blive mere koldt så du kommer til at dø af kulde."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:46 pm

Valencia tænkte lidt og så på ham "Okay, så går vi hjem til dig .. Jeg vil helst ikke hjem til mig selv" Sagde hun stille og vidte godt hun i hvert fald ville blive syg hvis hun var herude for længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:54 pm

Han nikkede og begyndte at gå i retningen af hvor han boede, "så følg efter mig" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:55 pm

VAlencia smilede "Jeg er lige i hælende på dig" hun fulgte med ham og kom igen op ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 5:21 pm

De kom op til nogen store lejligheder.
Donnie åbnede døren med en nøgle o0g gik så op af trapperne til de kom til hans lejlighed.
Han åbnede døren så de kunne komme ind.
//hvis du vil se min lejlighed så se min profil//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 6:27 pm

Valencia fulgte med og så sig lidt nysgerigt omkring, hun gik så stille med ind i lejligheden og så sig omkring "Wauw " sagd ehun lavt og så på ham "jeg kan godt lide din lejlighed .. " sagde hun med et smil og var glad for at være kommet ind i varmen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 6:37 pm

Han nikkede, "tak" han kiggede lidt rundt da han havde lukket døren, "det kan godt være Ribanalon er hjemme men jeg ved det ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 6:49 pm

Valencia så på ham og smilede lidt "Okay .. " hun bed sig lidt i læben og så rundt igen, hun havde endelig fået varmen tilbage i kroppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:28 pm

Han gik hen til hendes dør og bankede og åbnede derefter døren, og kiggede ind, men lukkede så døren igen.
"Hun er her hvist ikke" sagde han roligt og vendte sig mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trasker hvileløs rundt i gaderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Trasker hvileløs rundt i gaderne.   Trasker hvileløs rundt i gaderne. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Trasker hvileløs rundt i gaderne.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Går i gaderne
» Gaderne i Forks... /Milla - privat/
» går lidt rundt
» Tanker køre rundt
» Løber rundt i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: