Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 går lidt rundt

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

går lidt rundt Empty
IndlægEmne: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 10:46 am

Dato :: 15. December
Årstid :: Vinter
Dag :: tirsdag
Vejr :: mange skyr
Sted :: går lidt rundt i byen
Tid :: 16.20
Omgivelser :: butikker og mange mennsker


Elisa så lidt på nogen butikker men havde ikke rigtig lyst til at købe noget tøj. Men hun kiggede bare lidt der ned i byen.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

går lidt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 4:58 pm

"hvor er der kedligt her" mumler ELisa for sig selv, imens hun ser på nogle mennesker der kysser og går lidt rundt i gaden igen.
Tilbage til toppen Go down
Louise
Bruger
Louise


Erfaring : 13
Respekt : 1
Antal indlæg : 10

går lidt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 8:18 pm

Louise kommer gåede ned af gaden. Da hun ser en bleg pige der virkede bekendt.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

går lidt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 8:24 pm

Elisa ser, at en pige ser på hende, hun smiler venligt til pigen, og ser væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

går lidt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 1:03 pm

Elisa så lidt på pigen igen, og tænkte på hvem hun var. Elisa da vente hovedet mod en butik kom der nogle mennekser gåede forbi. og så på Elisa med et smil og sagde "glædelig jul". Elisa smilede til menneskene og sagde det samme til dem.
Tilbage til toppen Go down
Louise
Bruger
Louise


Erfaring : 13
Respekt : 1
Antal indlæg : 10

går lidt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 4:42 pm

Louise ser smilede, på pigen. Havde, tænk sig at går, over til hende, og spørger, hende hvem hun var. Louise gik langsomt´, hen til pigen, med et tænksomt udtryk. "jeg synes, at jeg har set hende før" mumlede Louise til sig selv, og stopede midt på vejen og så godt på, den pige der virkede bekendt. Louise gik igen hen mod pigen, uden at se væk fra hende. "undskyld men jeg synes, at jeg har set dig før" sagde Louise venligt.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

går lidt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 5:02 pm

Elisa smilede, venligt til pigen "øm okay, men jeg kender bare, ikke dig, desværre" sagde Elisa, venligt og så lidt rundt "Men altså, det kan jo godt være, at vi kender hinanden. Ja men, jeg hedder Elisa" sagde hun, og trak hånden frem, med et stort smil på læben. Men Elisa forstod ikke, hvorfor pigen, spurgte, at hun kendte Elisa. Elisa tænkte imens, hun gav hånden til pigen. Men Elisa smilede bare til hende, det begyndte at sne lidt, men Elisa, var ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





går lidt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: går lidt rundt   går lidt rundt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
går lidt rundt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt
» Tanker køre rundt
» Løber rundt i skoven
» Trasker hvileløs rundt i gaderne.
» Aftenbadning mens tankerne løber rundt i hovedet.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: