Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

.

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

ALene og ensom

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:02 pm

Dato : IRl
Årstid : SOmmer
Dag : Søndag
Vejr : IRL
Sted : Skov
Tid : IRL
Omgivelser: Ingen
På - billede

-----------------

Mie løbe fra byen og hele vejen ind i skoven hun havde det ikke så godt hun var træt og svimmel. hun satte sig ned på en bænk og begyndte at synge for sig selv. mie var meget god til at synge. hun savnede sine venner i london og vidste hun aldrig ville komme til at se dem igen, hun små græd og råbte " hvorfor hvorfor hvorfor."
Hun sparkede til en sten der lå på jorden, hun havde en stor sweetshirt med hætte på som var alt forstor til hende og hun tog hætten op over hovede og satte bene op på bænken og lagde hoved ned på knæene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:10 pm

Lewis var igen ude i skoven og slappede af. Han hørte nogle råbe og gik hen imod det.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:11 pm

Mie sad og græd og sang stille
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:13 pm

"Hej Mie" sagde Lewis da han fik øje på hende. "Hvad er der galt?" spurgte han da han kunne høre hun græd.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:14 pm

//Husk nu alle tingene når du emner hvis mennesker bliver ved med at glemme det må jeg lukke emnerne & er jo ret trælst så husk nu

Dato :
Årstid :
Dag :
Vejr :
Sted :
Tid :

De skal være der ellers bliver emnerne Låst/Lukkede
//
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:15 pm

MIe så op og sagde hurtigt " ikke noget jeg har det fint!"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:16 pm

/SORRRRRRYYYYYYYYYYYYYY

Dato : IRl
Årstid : SOmmer
Dag : Søndag
Vejr : IRL
Sted : Skov
Tid : IRL
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:17 pm

"Det er ser ikke sådan ud" sagde han trøstende.

//Hvad med Omgivelser? Glemte du ikke det Kevin?//
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:17 pm

//Har rettet det til for dig//
//Jo Omgivelser fik jeg ikke den med sikke en klovn jeg erxD//
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:19 pm

//Så må jeg jo være en mega klovn XD//
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:21 pm

//OOG TAKKEr

Mie sad på bænken men sin store trøje på og hætten over hoved og sagde " der er intet galt jeg har det fint nok!"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:23 pm

"Okay" sagde han og kiggede stadig på hende.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:24 pm

"vil du ikke side sammen med mig?" hun kiggede trist på ham " jeg savner en at holde om "?
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:26 pm

"Jo okay" sagde han og satte sig ved siden af hende.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:28 pm

hun kiggede på ham og sagde " hvorfor flyttede i her ud?"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:31 pm

"For mange dårlige minder" sagde han og kiggede på hende med et lettere trøstende blik.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:33 pm

//Skal ud med hunden//
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:35 pm

Mie så på ham hendes øjne var helt røde fordi hun havde grædt
hun så på ham og sagde " jeg kan ikke lide at være her? kan du? jeg skulle flytte med fordi min far han har fået et job lidt uden for byen her!"
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine

Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:58 pm

//husk også at jeres svar skal fylde mere end kun en linje, okay..//
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:01 pm

"Jeg flyttede herhen fordi min far døde der hvor vi boede før. Der var bare alt for mange ting der mindede os om ham" sagde Lewis langsomt til hende.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:05 pm

//OOG endnu en ting jeg ikke vidste

Mie så op på ham og sagde " sker der aldrig noget i den her by"
hun satte sig ordenligt op og lagde hendes hoved på hans skulder
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine

Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:07 pm

//for helvede prøv dog at læs reglerne inden du laver og skriver i emner for satan da //
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:10 pm

//OOG gjorde jeg os jeg har BARE extrem EMGEt dårlig hukommelse har sikkert os læst det SORRY
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:13 pm

Han smilte lidt, men rødmede også over hvordan hun lå. "Aner det ikke... Jeg har ikke været her så længe" mumlede han og kigede lidt tomt ud luften.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:20 pm

"jeg er bare så træt. er du ikke os det søde?, jeg er virkelig glad for at have lært dig at kende" sagde mie mens hun smilte
og duftede til ham.
Mie rettede på sit hår og sit tøj.
man kunne høre fuglende kvidrer,
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:30 pm

"Nej stedet her har holdt mig vågen og oppe på mærkerne" sagde han med et lille grin.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:34 pm

Mie lagde sit hoved ned på hans ben og det var mørkt i skoven.....
Mie så på ham og sagde " du er en sød fyr!"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:41 pm

"Tak. Du er en sød pige" sagde han og kiggede på hende med et smil. Han kiggede lidt på hende før han igen kiggede op i himlen.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:45 pm

Mie tog hætten af hendes store hår fyldte meget og hun elskede sit hår.. hun sagde " ved du hvad jeg elsker at gøre når jeg er ked?"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:47 pm

"Nej hvad?" spurgte han hende lidt overrasket.
Han hævede let øjenbryne i en spørgende grimasse.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:51 pm

"da jeg var 5 år gammel døde min mor, og min far har været skør lige siden, og var ligeglad med mig og gik mere op i sit arbejde end han tænkte på mig, så jeg sad hver aften og var ked af det så gik jeg over i skoven der lå tæt på hvor vi boede før. og sad der inde og sang og kiggede på stjerne elsker at synge. men så fik min far det her latterlige chef job i nærheden af den her by og så skulle vi flytte og jeg måtte sige farvel til alle mine venner og min kæreste." man kunne se der løb en tåre ned af mie's kind
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:55 pm

"Skriver du stadig med dem?" spurgte han hende meget venligt mens han kiggede hende trøstende i øjne og kunne nu godt forstå hvorfor hun før havde grædet.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:00 pm

"nej glemte at få deres adresse og min mobil har dårligt signal her ude, du minder mig så meget om..." mie tøvede tog sit ærme og tørrede sine øjne
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:05 pm

"Det er virkelig surt, men du kan jo tage på ferie til London" sagde han med lille smil.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:08 pm

"det......." hun tøvede og vidste hun ikke kunne tage tilbage...
hun så på ham og sagde " jeg elsker når drenge nusser mig i håret"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:11 pm

Lewis smilte bare og nussede hende blidt i håret. "Bedre?" spurgte han med et grin på læberne.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:13 pm

"meget jeg er tryk ved at lægge her. hvor i byen bor du? jeg bo i det kæmpe hus!"hun smilte og nussede Lewis på kinden
hun slappede mere af nu hvor hun var sammen med ham
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:19 pm

"Jeg bor ude ved hovede vejen, det sorte hus" sagde han med et lille smil. Han kiggede på hende.

//Hvis du er vampyr er din hud kold er den ikke?//
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:25 pm

Mie så ikke på ham og nikker bare som svar og fjerner hurtigt sin hånd fra hans kind og siger " her er koldt er der ikke?"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:29 pm

//JO//
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:29 pm

"Der var koldere i Canada" sagde han og kiggede på hende med et lille grin.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:33 pm

Mie tog hans ene hånd og hold om den og sagde " du må ikek gå fra mig! jeg kan ikke lide at være alene !"
der løb endnu en tåre ned af hendes kind
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:36 pm

"Det blir jeg nød til, men ikke lige nu" sagde han trøstende og klemte lidt om hendes hånd med et smil
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:40 pm

MIe's øjne blev hurtigt røde og mie kunne mærke et sus komme i gennem hende og hun rejste og tog hætten over hoved
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:42 pm

"Fryser du om ørene?" spurgte han hende med et lille smil.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:43 pm

heldigvis opdagede lewis ikke hendes øjne og sagde " jaarh men.. jeg bliver nød ti lat gå nu"
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:46 pm

"Skal jeg så ikke følge dig hjem?" spurgte han med et lille smil
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:48 pm

Tårende løber ned af hendes kind og siger " nej det går ikke du kan ikk......" hun stod og kiggede rndt over det hele og og kunne høre en masse lyde hun drjede hurtigt rundt og kiggede rundt over det hele
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:52 pm

Han kiggede også rundt og til sidst så på hende. "Hvad?" spurgte han og kiggede igen rundt og endte så tilbage med at kigge på hende.
Gæst
Gæst

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:54 pm

"jeg har det bare ikke så godt Hovedpine du forstår! jeg må hjem og sove kan godt selv finde hjem " og hun kastede et sidste blik på ham og hun begyndte at gå!
Sponsoreret inhold

ALene og ensom Empty
IndlægEmne: Sv: ALene og ensom   ALene og ensom Icon_minitime

ALene og ensom
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene og ensom..
» Ensom dag... som altid