Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 skoven stilhed

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 6:45 pm

¤Dato: irl
¤Årstid: irl
¤Dag: irl
¤Vejr: sne
¤Sted: Skoven
¤Tid: 15:00
¤Omgivelser: Ingen

Yo kom stille gående ind i skoven han havde et par sorte jeans og en sort t-shirt og en læderjakke og et par sorte all-stars han så ned i jorden mens han gik vider han gav et suk fra sig mens han gik længer og længere ind i skoven mens han stille begynde at synge da der var så stille hans hår var uglet og lignede en der ikke havde sovet i flere dage han savnede hendes skønne annsigt hendes duft og bare hendes ord han stoppede med at synge og bed sig hårdt i læben han så sig omkring og kan ikke huske hvilken vejj byen var i mod han gik stille hen til et træ og satte sig op af den mens han tænkte sig om *hvor ligger byen dog* tænkte han og bed sig lidt hårdere i læben han gav et suk fra sig mens han slap sin læbe han rystede på hovedet inden han så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 6:49 pm

Claire kom løbene igennem skoven. Hun var virkelig rasende lige på dette tidspunkt. Hun var nærmest blevet jagtet hele dagen og hun var træt. Vareulvene havde nu også droppet at følge efter hende lige på dette tidspunkt. Hun fugtede let sine læber og stoppede lige pludselig op da det var hun så Yo. Hun tog sig hurtigt til munden, hun havde ikke fået blod hele dagen!? Hun ville ikke skade ham, derfor prøvede hun at gemme sig bag en træ og håbede på at han ikke havde set hende. Hun trak vejret tungt og til sidst stoppede hun med at trække vejret. Hun ville ikke dufte til hans perfekte duft!? Hun vidste at hun med det samme ville begynde at gå helt bassærk fordi at hun så gerne ville have det blod!? Hun lukkede øjnene i og gjorde alt for glemme at han lige stod der.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 6:56 pm

Yo fik øje på nået som lignede Claire meget han rejste sig stille om og håbede på at det ikke var en drøm "Claire ?" spurgte han stille om og viste ikke hvis han skulle gå der hen eller ikke "er det dig ?" spurgte han om lidt efter han savnede hende meget og ville så gerne havde hende i sine arme igen han tog sine hænder ned i lommerne og lag sit hovede lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:09 pm

Hun prøvede bare at stå helt stille så han ville tro at han bare havde set synere. Hun ville så gerne komme ind i hans arme igen, føle hans hjerte.. men det kunne hun ikke bare sådan lige med det samme, fordi at hun var så vild med ham. Hun prøvede at koncentrere sig så godt som hun nu kunne og prøvede at stoppe sig selv i at stille sig ud foran ham og kysse ham. Hun havde den største lyst til ham overhovedet. Det var bare svært at ignorere hvor meget det var hun ville tage hans blod. Hendes tændes begyndte langsomt at løbe i vand imens at han kom tættere og tættere på det sted hvor det var hun var.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:17 pm

Yo stoppede op og gav et suk fra sig mens han rystede på hovedet "jeg ser vist bare syner desværre" mumlede han til sig selv og bed sig i læben han så sig omkring "elskede" hviskede han og så ned i jorden "hvor er du dog henne" tilføjede han og vende sig om og gik tilbage til træet og satte sig ned han lag sine arme om sig og så ned på jorden han savnede hende så meget han havde aldrig haft det sådan med nogen før
//jeg skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:21 pm

Hun bed sig hårdt i læben da det var han sagde det. Aldrig nogen sinde havde der været nogen der havde savnet hende så meget.. mente hun selv. Hun havde aldrig nogen sinde hørt nogen have det på den måde. Hun fugtede let sine læber og tog en dyb indåndig. Hun kunne ikke være det bekendt, det kunne hun selv tænke sig til. Hun syntes at det var synd den måde han nu havde det på. Derfor løb hun meget hurtigt væk, fik fundet et menneske et stykke fra Forks. Hun tog så meget blod som hun nu overhovedet kunne og fik sig selv mæt. Hun løb derefter meget hurtigt tilbage i håb på at han stadig var der. Imens tørrede hun blodet væk fra mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:51 pm

Yo blev bare siddende mens han sukkede hans brystkasse gjorte ondt af smerte han havde aldrig elsket en pige så meget som han elskede hende han var ligeglad med hvad hun var eller hvad hun gjorte så længe han kunne være tæt på hende han hadet denne by så meget og ville bare rejse hvis ikke det var fordi Claire boedet her så ville han havde rejst igen men han kunne ikke klare at han ikke er tæt på hende han sparkede til jorden og bed sig hårdt i læben han lag sine arme tætter om sig mens han lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:06 pm

Hun nåede meget hurtigt frem til ham og sad lige pludselig på hug foran ham. "Hey.." smilte hun langsomt og så ham lidt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:11 pm

Yo åbnede stille øjnene og så op på hende han lag stille en hånd på hendes kind "er det virkelig dig eller er det bare mig" hviskede han og kyssede hende på munden han smilte derefter "nej ingen har sådan nogle fantastiske læber som dig" hviskede han og hev hende ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:21 pm

Hun fniste af det sidste han sagde til hende og så lidt på ham. "Jeg kommer virkelig til at savne dig.." hviskede hun blidt og satte sig på hans skød. Hun så lidt på ham, hun vidste allerede hvad det var der ville ske med hende selv.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:22 pm

han rystede på hovedet "jeg vil ikke miste dig" hviskede han og lag armene tæt om hende han lag stille sit hovede på hendes arm
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:23 pm

"Men det kommer du jo til..!" hun kunne godt mærke at hun var trist over dette. Endelig havde hun fundet den person som virkede til at ville elske hende resten af hendes dage, også skulle hun højst sandsynligt allerede dø? Det kunne overhovedet ikke passe syntes hun selv.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:28 pm

han rystede på hovedet "nej jeg vil ikke hvis der sker dig nået så vil jeg begå selvmord" hviskede han og kyssede hendes arm "jeg elsker ingen anden og vil heller ikke komme til det"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:30 pm

"Nej det må du ikke..!" sagde hun med det samme og så på ham. "Det vil jeg altså ikke tillade!" sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:35 pm

Yo så op på ham "du er min store kærlighed jeg kan ikke leve uden dig" hviskede han og bed sig hårdt i læben "kan du ikke flygte ? tage mig med" hviskede han og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skoven stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skoven stilhed   skoven stilhed Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skoven stilhed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Nattens stilhed
» Stilhed..
» Stilhed er en dyd
» Mørkets stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: