Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 første skoledag...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:04 pm

Isha kikkede ned i bordet og begyndte at kræsse i det med fingeren "mig og min søs bor ikke sammen med vores forældre mere" forklarede hun og så op på Charlaine og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:06 pm

"Er der en bestemt grund til det?" Spurgte Charlaine langsomt Isha, og lyttede til blodtævens lyde. Hun opdagede først nu, at Isha og Charlaine var alene med blodtæven. *Skønt! Hvad laver den blodtæve forresten her?* Tænkte Charlaine med himmelvendte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:08 pm

"hvad laver i køtere her?!" spurgte hun med en iskold stemme som var rolig og under fuld kontrol. hun vidste at de kunne høre hende så hun snakkede ikke særlig højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:10 pm

"Vi lkunne spørge dig om det samme, blodtæve!" Sagde Charlaine roligt til blodtæven, og med sin stemme under kontrol, uden at vise, hvor meget hun egentlig hadede de blodbæster!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:11 pm

Isha sukkede og rystede svagt på hovedet, " vi havde ikke rigtig noget valg, min mor blev myrdet af en Alfa vampyr, da jeg var 9, og min far stak af fra os, vi har ikke set ham siden, min søs tog ud for at finde vampyren og da hun gjorde dræbte hun hende og kom tilbage til mig for at tage sig af mig, hun var forresten 17 da det skete" sluttede Isha af med og smilede igen svagt til Charlaine, imens hun så på Isobel med et tomt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:13 pm

Charlaine så medfølende på Isha, og smilte nu kun diskret og svagt til Isha. "Det må have været hårdt" Sagde Charlaine roligt til Isha, og lidt ned i bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:14 pm

"det man nu engang laver på en skole!" sagde hun koldt til den hunkøter hun ikke havde mødt før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:18 pm

Isha sukkede igen og smilede svagt "men vi har lovet hinanden ikke at tænke på fortiden mere, for så kan man ikke komme videre med vores liv siger min søs altid til mig når jeg tænker på dem" sagde hun og så igen på Charlaine
"hvis du ikke kan holde vores duft ud, hvorfor går du så ikke bare" sagde Isha vredt til Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:20 pm

Charlaine nikkede forstående til Isha med et skævt smil. "Det må vel på en måde være rart at være flyttet hjemmefra" Sagde hun langsomt og tænkende, hvorefter hun vendte sig opmærksomhed mod blodtæven. "Tænk, det vidste jeg ikke" Sagde Charlaine med stemmen fuld af sarkasme. Hun knurrede af blodtæven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:22 pm

"jeg var her ligesom først så jeg bliver" sagde hun koldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:27 pm

Isha så smilende op på Charlaine, " ja det er lidt befriende, men hvis du nogen sinde finder på at flytte hjemmefra, så har jeg et gæsteværelse ledigt derhjemme, vi har rigligt med plads" grinte Isha stille for sig selv og så tilbage på Isobel, "vi har ligeså meget ret til at være her som du har" snerrede Isha og knurrede svagt af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:28 pm

"knur så meget som du vil lille hund, men mig kan du ikke skræmme!" sagde hun isnende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:31 pm

Isha fór hurtigt op af stolen så den væltede, "du skal ikke kalde mig lille hund igen!" knurrede hun endnu højere end før og viste tænder af hende og stirrede vredt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:32 pm

"okay så siger vi det lille hund" sagde hun og så på hende mens et lille koldt smil spillede på hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:34 pm

Charlaine rejste sig op, vredt!Charlaine gik i retning af blodtæven. "Så det skræmmer dig ikke?" knurrede Charlaine koldt, og blottede tænder. "Vi har også ret til at være her... Beklager!" Sagde Charlaine ironisk, og så køligt og roligt mod blodtæven. "Jeg skal nok sige til" Sagde Charlaine med et smil til Isha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:35 pm

"nope det gør det ikke" sagde hun ligegydigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:36 pm

Isha klemte vredt sine hænder sammen for at styre sin vrede og faldt så til ro igen og smilede ondt "du skal være glad for at traktaten siger at vi ikke må slås i Forks, for ellers havde jeg brækket nakken på dig lige nu og her" snerrede hun igen vredt til Isobel og satte sig ned igen og vinkede Charlaine roligt over til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:37 pm

Isobel lo en kort og glædesløs latter.
"som om du kunne det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:39 pm

"Helt enig med Isha... Hvis ikke traktaten havde været der, så var du død nu!" Knurrede Charlaine af blodtæven, og blottede nu endnu en gang sine tænder. Hun havde stor trang til at skifte til varulve-skikkelse, men lod være med en stor anstrengelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:41 pm

isobel gabte som om hun syntes at det var kedelig
"men skulle i to hvalpe ikke være til jeres time i hvordan man tisser op af en lygtepæl?" hun snakkede til dem som hvid de havde været tungnæmme børn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:43 pm

Isha rejste sig fra stolen og så på Isobel igen " jeg gider ikke skænders med dig mere, så jeg går nu, har alligevel ikke andet at lave" snerrede Isha og gik mod døren, men smilede en enkelt gang til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:45 pm

"Hvad kaldte du mig lige? En hvalp? Du er så heldig at traktaten er der blodtæve!" ´Knurrede Charlaine iskoldt til Blodtæven, og følte nu trængen til at skifte til ulveskikkelse uhyggelig stor, da hun ikke havde 100% styr på det, når hun blev vred på en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:46 pm

"ja en hvalp. fordi det er det du er!" sagde hun kort og koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:47 pm

Isha kom hurtigt ved siden af Charlaine og lagde en hånd på hendes skulder for at styre hende, "hun er ikke det værd, kom" sagde Isha og nikkede med hovedet mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:48 pm

"Hold din mund lukket blodtæve!" Knurrede Charlaine lettere vredt, og anstrengte sig utrolig meget for, ikke at skifte til varulve-skikkelse, men anstrengelsen var ikke til at se på hende.

//skal lige noget xD Kommer igen Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:48 pm

"kyllign" mumlede isobel næsten lydløst. hun vidste at det var højt nok til at de hørte det, hvilket også var meningen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:51 pm

//Okay Wink//

Isha begyndte at trække Charlaine med sig mod døren, men så en sidste gang på Isobel, "du ville aldrig kunne klare to varulve, og desuden spilder du dit liv på at skændes med nogen du aldrig ville kunne måle dig med" smilede hun ondt og vendte hovedet mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:53 pm

"og det skulle komme fra en umoden hvalp som dig" sagde hun og rejste sig. hun satte omhyggeligt stolen på plads for at have noget i sine hænder så de ikke begyndte at dirrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:55 pm

"Den eneste umoden her er dig da du ikke har været vampyr særlig længe og ikke forstår alvoren" snerrede Isha vredt uden at se på Isobel

//Skal logge af nu, men kommer på senere, jeg ved godt det er sent, men jeg er altså på senere^^//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:58 pm

// Håber stadig at dette er kantinen xD //

Claire kom gåene ind i kantinen og var lidt irriteret. Hun havde lugtet vareulv hele dagen og hun kunne ikke fatte den ufattelige stank. Også fik hun selvfølgelig øje på Charlaine. Hun var ikke helt sikker på om hun havde set tøsen før. Men hun havde SÅ meget lyst til at brække sig at det var helt vildt. Det var jo ikke noget hun selv ville, hun mente helt ærligt at hun kunne ørle. Hun tog en dyb indånding og holdte vejret imens at hun gik over og satte sig ved et bord og prøvede at lade være med at lugte til den ufattelige stank.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:59 pm

*hun skulle bare vide...* tænkte hun uden at svare



//okay... men lige en ting, du skal lade som om du aldrig har mødt hende som menneske, fordi hun er lige kommet og har værer vamp i laaaang tid nu xp der er bare ingen der ved hvor lang tid udover hende selv xp men ses Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:02 pm

//det er det stadig xp//


Isobel så op da en velkendt og mere behagelig luft slog mod hendes lugtesans. hun kiggede sig omkring og fik øje på en pige hun aldrig havde set før. det var rart at der endelig kom noget lugtforandring i det her rum, her stank efterhånden som i en hundegård
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:12 pm

Claire var som sædvanlig meget elegant og let i sine bevægelser. Hun var iført en løs lårkort nederdel, der var lidt lys i det. En stram og hvid top og hendes hvideblonde hår sad i en hestehale på hendes højre side. Hun havde nogle gamacher på og nogle hvide kawasakis. Hun havde sat sin skoletaske under bordet og fandt en termoflaske frem. Hun tog nogle slurk og man kunne heldigvis ikke se igennem det, da der jo var blod i.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:13 pm

Isobel så hen imod den vampyr-pige der lige var kommet.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:14 pm

Hun lagde godt mærke til alle mulige blikke. Der havde efterhånden været så mange i løbet af de år hun havde været på skolen. De havde været så misundelige, så hun havde været lidt irriteret over at blive overstirret fra starten. Men efterhånden havde hun vænnet sig til det og lagde derfor ikke mærke til at der også var en vampyr der så på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:16 pm

Isobel der stadig stod op så sig omkring. de to køtere var ude af syne og der var nu kun hende selv og den anden vamp. hun gik med lette yndefylde skridt hen imod hende. hendes hår bølgede bag hende mens hun bevægede sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:36 pm

//Tilbage ^^//

Charlaine knurrede let. "Blodtøve!" Knurrede hun surt, og himlede med øjnene. Hun slappede helt af, og var endnu en gang rolig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:43 pm

Isobel rullede med øjnene og gik hen i mod gadekryset
"nu hører du fandme efter! jeg er skide træt af din slags. i kan rende og hoppe med alt jeres
i må ikke bide folk[/center]det står i traktan at diten og daten[/center]
vi er stærkere og bedre end jer så derfor pas på med at bevæge jeres storetå!
så hvis jeg var dig ville jeg begynde at passe på med hvad jeg sagde, fordi ellers kunne det godt ske at du en nat blev trukket ud af sengen og ud af byen hvor vi godt må bide, også skal du ikke regne med nogen som helst form for nåde!" hende stemme var kold og hendes øjne lynede. da hun sagde den sidste sætning prikkede hun gadekrydset hårdt på brystet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:47 pm

Hun kunne godt dufte en vampyr i nærheden og lagde så mærke til at hun var igang med at toppes med en vareulv. Dog ville hun overhovedet ikke blande sig, da hun jo for det første ikke kendte vampyren. Og for det andet, så gad hun overhovedet ikke til at nærme sig en vareulv indenfor. For indenfor, gjorde det det hele værre. Nogen gange var det fint udenfor.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:50 pm

Charlaine blottede sine tænder, og så med en vis ligegyldighed på blodtæven. "Du burde nu også selv passe på!" Sagde hun iskoldt til blodtæven, og holdt let vejret, da stanken fra 2 vampyrer var overvældende dårlig. Hun havde det allerede nogenlunde dårligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:53 pm

"nu lukker du bare i! jeg er ved at være træt af at hører på alt dit unødvendige ævl!" hun vente rundt og gik med faste skridt hen mod vinduet. selvom hun gik med vrede skridt var de lydløse
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:54 pm

Hun sukkede og rystede lidt på hovedet. Hun havde overhovedet ikke vist hvad det var der var sket, så hun var lidt ligeglad med det. Men at de sagde disse øgenavne til hinanden. Godt nok hadede hun også vareulve og alle mulige og hun gav dem selv øgenavne. Men hun syntes at det var begyndt at blive lidt for overdramatisk.


Sidst rettet af Claire Ons Aug 05, 2009 11:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:56 pm

//Claire: alle menneskerne er gået Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:56 pm

"Der er vist en blodtæve der er sur" sagde Charlaine knurrende, og blottede atter tænder, dog var der den ligegyldighed over hende, som gjorde hende helt rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:58 pm

Isobel satte sig i vindueskarmen og så ud af vinduet. hun var egenlig ikke vred, mere irreteret... det havde ikke været hendes mening at sige det hun gjorde da hun egenlig godt viste at det var nyttestløst...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:06 am

//Så er jeg tilbage:D//

Isha stod stadig med hånden på Charlaine´s skulder, men sagde ikke noget hun stod bare og så på Claire som var kommet ind i kantinen og nu lugtede der endnu værrer, og det var ikke til at holde ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:08 am

Isobel blev helt fjern og fik et drømmende blik i sine gyldne øjne. hun ignorrede alt omkring sig og en meget svag og stort set lydløs nynnen kom fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:08 am

Hun sukkede og anede ikke hvad det var hun overhovedet skulle lave. Hun så ned på sine fingre og sagde ikke noget som helst. Hun anede ikke hvad hun skulle lave, hun kunne så tydeligt lugte den pokkers vareulv og prøvede at tænke på noget andet. Noget som duftede godt, men det var meget svært for hende at gøre det på den måde.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:10 am

Charlaine knurrede i retning af blodtæven, og himlede let med øjnene, og så nu mod Isha - Den eneste der gav en god duft i rummet, fremfor den stank fra vampyrerne. Stanken var uudholdelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:12 am

Isha hviskede ganske let til Charlaines øre "vi burde hellere gå, det er en Alfa vampyr, de er meget stærkere end almindelige vampyrer" og trådte et skridt mod døren imens hun så på Claire
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første skoledag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første skoledag...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.
» Endnu en Skoledag
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første dag XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: