Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Første dag XD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 10:54 pm

Dag: Mandag
Dato: 17. September
Årstid: Vinter??
Vejr: Skyet
Sted: På gangen
Omgivelser: En held masse elever

Victoria gik rundt ude på gangen med sin taske på siden og sin frakke rundt om livet da man jo var indenfor, hun havde en seddel hun skulle havde underskrevet af de lærer hun skulle have idag. Men Victoria havde ikke verdens vedste stedsans så hun kunne fare vild hvor som helst, hun gik lidt frem og tilbage men for hende var gangene ens, så hun gav op og gav sig til at stå og glo foran et skab imens de andre elever bare gik forbi hende og kiggede på hende en gang imellem, men lod hende være
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 10:58 pm

Claire som var blevet bedt om at vise den nye pige rundt, gik med stille og helt lydløse og elegante skridt. Hun stoppede op bag pigen og så på hende med de ravklare øjne og med et utroligt venligt smil på læberne. Hun var iført en lårkort nederdel, nogle gamacher, kawasakis og en top der var så stram at man kunne se hendes perfekte form. Hendes marmor hud var helt perfekt og der var ingen urenheder. Hænderne var også en perfekt størrelse og alt på hende passede perfekt sammen. De fleste havde altid været ret så misundelig på hende, også fordi den måde hun kunne gå på og den måde hun snakkede med folk. Så venlig, når hun ikke var i de specielle zoner hvor hun bare lukkede alle ude. Hun så ldt på hende der havde ansigtet ind imod et skab. "Victoria?" spurgte hun langsomt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:05 pm

Victoria vendte stille hovedet og så en pige kigge på hende, hun fik stirret lidt da hun virkede meget anderledes end de elever der gik på gangen, men det tog hun sig ikke af, "ja det er mig" sagde Victoria stille og lænede hovedet imod pigen og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:08 pm

"Ah.. hej, mit navn er Claire Silverfox, velkommen til Forks High School!" smilte hun venligt og rakte sin hånd frem imod hende. Hun skulle selvfølgelig være meget venlig imod alle mulige mennesker, det var hun nødt til. Hun syntes også at det var hyggeligt at snakke med andre og det at man skulle lære at holde sig væk fra dem der var i Forks. Hun var nødt til at øve sig lidt med at holde sig væk fra at bide dem.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:14 pm

Victoria tog Claires hånd og trykkede den, " hej, det er altid radt at møde nogen der gider tale til en, så hyggeligt at møde dig Claire og tak" sagde Victoria og smilede skævt "du ved vel allerede hvad jeg hedder" sagde Victoria og smilede igen til Claire
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:16 pm

"Ja selvfølgelig" fniste hun og smilte sin helt egen charmerende måde. Det var helt utroligt at hun hele tiden smilte på den måde, men hun holdte for det meste humøret oppe. Hun tog blidt hendes hånd, selvom at hun var isende kold selv. "Lad mig vise dig rundt" smilte hun langsomt. "Jeg lagde mærke til at du ikke rigtig kunne finde rundt.. tro mig, det er nemt nok, når først man har lært det hele at kende" sagde hun stille og så på ham. "Vores skole er ikke særlig stor.. vi har deromkring 150 elever" hun gik ned af gangen og ville være sikker på at hun fulgte med, før hun slap hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:21 pm

Victoria fulgte roligt med og lagde ikke mærke til at Claire var kold, "øh tak, det er jeg glad for" smilede hun og så rundt "det var godt nok ikke mange elever" svarede Victoria stille og gik vidre med Claire
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:24 pm

Hun trak på skuldrende og slap hendes hånd. "Sådan har det nærmest altid været.. men vi bor jo trods alt i en lille by" smilte hun blidt og så ned af gangen. De fleste de gik forbi, sagde for det meste hej til Claire. Mange havde hørt om hende, hun hilste selvfølgelig tilbage og kunne utroligt nok snakke til Victoria og hilse på folk på samme tid. "Du kan nogen gange genkende gangene på en anden måde, hvis man lægger mærke til skabene, tror jeg gerne at man kan se forskel på gangene.. også kan du selvfølgelig også se på dør numrene" hun pegede på den ene side. "Den her side er lige tal og den anden er der naturligvis ulige tal.. nærmest ligesom en gade" smilte hun skævt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:29 pm

Victoria forstod logiken i det Claire sagde til hende og følte sig som en komplet idiot fordi hun ikke havde set det selv, "wow, det havde jeg ikke set, tak Claire" smilede Victoria og gik vidre med hende, men hun følte sig stadig dum som en dør
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:31 pm

Hun grinte og så på hende. "Bare tag det roligt, de fleste nye her på skolen, laver de samme fejl" sagde hun med en rolig stemme. "Men heldigvis bliver ens hjerne udviklet på den her skole" smilte hun skævt. Selvom at hun havde lært det samme igennem så mange år, sagde hun ikke noget. Hun var nødt til at gemme sig bag en slags barriere omkring virkeligheden og løgn. Men hun var virkelig god til det, da hun havde gjort det igennem mange år.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:36 pm

Victoria smilede, "laver de så også den fejl at stå med hovedet ind mod et skab, så folk kigger mærkeligt på en og tror man er skør" svarede hun i en drillende tone, fniste lidt og så smilende på Claire igen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:38 pm

"Nogen gange gemmer de sig på toiletterne.. din måde var nemmere at finde" grinte hun muntert og bed sig let i læben. "I så fald syntes jeg at det var langt bedre den måde du gjorde det på.." hun lod en hånd køre igennem sin hestehale.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:41 pm

Victoria smilede til Claire, "tak, jeg har altid fået at vide jeg er skør, fordi jeg gør mærkelige ting, men jeg gemmer mig aldrig på toiletet for så kan folk jo ikke se mig" svarede Victoria og grinte lidt og tog hænderne om bag hovedet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:43 pm

Hun grinte og nikkede. "Så, når du ikke kan finde nogle steder at være.. eller måske ikke kan finde nogle steder som du skal hen til, kan du altid finde mig.. endten inde i mit klasseværelset, kantinen eller også.. kan du bare spørge andre, de ved for det meste hvor jeg er" grinte hun muntert og så på hende og gik baglæns imens at hun talte. For folk rykkede sig for hende, så hun behøvede ikke at være bange for at stødde ind i nogen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:50 pm

Victoria smilede "det skal jeg nok huske" svarede hun og snublede lidt over sine egen fødder men fandt balanchen igen og så rundt om der var nogen der kiggede imens Victoria gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:57 pm

Hun fniste lidt over det, vendte sig atter om og gik videre. "Men hvilke steder vil du gerne se?" spurgte hun og så på hende. "Eller vil du med det samme komme over til din klasseværelse?" spurgte hun og skævede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 12:06 am

Victoria smilede "jeg vil gerne se kantinen" og grinte lidt

//Skal logge nu, men er på om en halv times tid igen^^//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 12:09 am

"Jamen det var også det klogeste valg" grinte hun muntert og gik ned af gangen. "Der er vist tre måder man kan komme derned på, så det er meget nemt at finde!" forklarede hun og fandt gangen der førte ned imod kantinen.

//Ok xD//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:54 am

Victoria lod sig føre med et smil på læben, og fik øje på det hun nok havde en ide om var kantinen

//Undskyld jeg ikke kom på, nettet gik^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:10 am

Victoria stildte sig i døråbningen til kantinen og gav sig til at studerer den lidt nærmere, hun kiggede på de flag der hang på væggene, hvor stor kantinen endelig var når der ikke gik så mange elever, hun så rundt på bordene for at se hvad for nogen slags mennesker der sad rundt omkring, hun fik øje på salatbaren lidt længere henne og kiggede til hun fandt hvor man kunne købe mad, der var næsten ingen elever der så ens ud, jo måske et på stykker, men ellers så alle anderledes ud end hun havde forestillet sig de ville se ud
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første dag XD Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag XD   Første dag XD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første dag XD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første dag :p
» første skoledag...
» Den første opgave
» Første dag på skolen!
» Første dag på caféen?..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: