Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I Shopping centeret.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:23 pm

"ZEBRA!" udbrød hun og smed sig i en seng, med puder og dyner med zebra print.
"Orgh jeg elsker Zebra print.!" fortalte hun og rullede rundt i sengen. En sikkerhedsvagt kom til syne i døren og hun skyndte sig at rejse sig op. Hun fniste og gik hen til Kay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:24 pm

Kayli finde og så sig omkring uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:28 pm

//Hahahah, Hvad skulle meningen med den sætning være? XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:29 pm

//hov hehe// Kayli smilte og så sig omkring uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:36 pm

//haha xD//

Da vagten var gået, hev Daniella Kay med ned i sengen.
"Jeg ønsker mig sådan en her. Er den ikke dejlig blød?" lo hun.
"Og så er det super flot sengetøj!" grinede hun og smed en pude efter hende xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:37 pm

"dejlig" udbrød hun og smilte hun hoppede op og tog to pakker med sengetøjet og gik op og købte det
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:41 pm

"Hvor mange senge har du lige!?" råbte hun efter hende. Hun sad og hoppede et øjeblik i sengen og rejste sig derefter op.
Hun løb hurtigt hen til hende, da hun var igang med at købe det. Hun kiggede lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:43 pm

Kayli puffede den ene ind til hende "den er til dig" lo hun og så sig omkring efter noget mere "jeg har altså kun en seng" sagde hun lidt efter og smilte
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:47 pm

"EJ!" råbte hun glad og svingede armene omkring hende. "Hvor er du søøøød!." råbte hun glad og hoppede mens hun krammede hende. Det vil sige at hendes overkrop stod næsten stille, mens hendes ben og røv hoppede op og ned. "Hendes røv, går op og ned som en fjeder, boing, boing, og hun bliver ved og ved!" nynnede hun glad og gav Kay et kys på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:48 pm

Kayli begynde at grine og gik stille over og så på noget andet "håber du kan lide det" mumlede hun og begynde at synge med
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:52 pm

"Jeg elsker det. Det er super fedt. Jeg elsker dyreprint." sagde hun mumlende. "Det er ikke fordi at det er på mode. Jeg har altid elsket dyreprint. Jeg har f.x et dyreprint spejl, og et par dyreprint handsker, og dyreprint strømpebukser og sådan nogle ting." lo hun smilende, og fulgte med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:54 pm

Kayli så på tingene mens hun smilte og sang sangen mens hun ikke hørte efter hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:57 pm

"Du har vel opdaget at jeg aldrig holder op med at tale?" spurgte hun hende med et grin og gik hen og kiggede på nogle tekopper i dyreprint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:59 pm

Kayli så på hende "sagde du noget ?" spurgte hun stille om og begynde at gå hen mod hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:04 pm

Hun lo og så opgivende på hende.
Hun kiggede derefter hen på en lille zebra bamse. Hun styrtede derhen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:05 pm

Kayli så efter hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I Shopping centeret. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I Shopping centeret.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Centeret
» Shopping tur
» Forårs-shopping..
» Shopping Mall
» Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: