"ZEBRA!" udbrød hun og smed sig i en seng, med puder og dyner med zebra print. "Orgh jeg elsker Zebra print.!" fortalte hun og rullede rundt i sengen. En sikkerhedsvagt kom til syne i døren og hun skyndte sig at rejse sig op. Hun fniste og gik hen til Kay.
Da vagten var gået, hev Daniella Kay med ned i sengen. "Jeg ønsker mig sådan en her. Er den ikke dejlig blød?" lo hun. "Og så er det super flot sengetøj!" grinede hun og smed en pude efter hende xD.
"Hvor mange senge har du lige!?" råbte hun efter hende. Hun sad og hoppede et øjeblik i sengen og rejste sig derefter op. Hun løb hurtigt hen til hende, da hun var igang med at købe det. Hun kiggede lidt på hende.
Kayli puffede den ene ind til hende "den er til dig" lo hun og så sig omkring efter noget mere "jeg har altså kun en seng" sagde hun lidt efter og smilte
"EJ!" råbte hun glad og svingede armene omkring hende. "Hvor er du søøøød!." råbte hun glad og hoppede mens hun krammede hende. Det vil sige at hendes overkrop stod næsten stille, mens hendes ben og røv hoppede op og ned. "Hendes røv, går op og ned som en fjeder, boing, boing, og hun bliver ved og ved!" nynnede hun glad og gav Kay et kys på kinden.
"Jeg elsker det. Det er super fedt. Jeg elsker dyreprint." sagde hun mumlende. "Det er ikke fordi at det er på mode. Jeg har altid elsket dyreprint. Jeg har f.x et dyreprint spejl, og et par dyreprint handsker, og dyreprint strømpebukser og sådan nogle ting." lo hun smilende, og fulgte med hende.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …