Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shopping tur

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 3:42 pm

Dato : 8 December
Årstid : Vinter
Dag : Tirsdag
Vejr : Sne & overskyet.
Sted : Forks, I byen
Tid : 12:05
Påklædning: Sort stram bluse, hullede jeans, Røde converse og en hvid jakke.

Shass gik langsomt på gaden,
mens hun kiggede ned i fortovet.
hun sukkede lidt og kiggede op
og så en tøj butik.
Shass gik lige mod den,
og gik indenfor da hun kom til den.
Der var en masse smukt tøj,
og Shass gik igang med at kiggede rundt.
Der var en lårkort sort kjole,
som hun rigtig godt kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 3:51 pm

Merry åbnede langsomt døren, ind til butikken. Hun lukkede den forsigtigt i bag sig og så muntert rundt. Det var ene af de dage, hvor hun havde besluttet sig for at købe lidt til sig selv. Merry gik hen til et par jeans, som hun gik igang med at undersøger. Hun var iført sin sorte jakke, et par hvide jeans, røde Allstar og sin sølv halskæde med et vedhæng som en lille engel. Hendes hår var løst og lettere pjusket. Merry tog et par jeans af knagen (eller hvad man kalder det? Oo') og så lidt på dem med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 3:56 pm

Shass tog kjolen ned
og lagde den over sin blege arm.
Hun gik elegant og lydløst videre til den næste knage.
Duften af mennesker irreterede ikke hendes hals længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:02 pm

Merry smilte så stort og ledte efter sin størrelse. Da hun havde fundet de passende jeans, tog hun dem over skulderen og gik videre over til et par t-shirts. Hun gik lidt rundt og vidste ikke rigtig hvor hun skulle starte med at lede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:04 pm

Shass så en pige,
som så ud som en der ledte efter noget.
Hun gik elegant og lydløst hen til hende
og prikkede hende på skulderen.
" er der noget du leder efter?" spurgte hun,
med sin lille fine stemme og smilte sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:07 pm

Merry vendte sig om og spærrede øjnene op. Hun stirrede på den smukke pige, der stod bag hende. "Øøh.." brummede hun og nikkede så langsomt. Og tøvende. "Bare en t-shirt. Ikke noget særlig," sagde hun så og smilte let til pigen. Merry blev bare ved med at stirre på hende, med store øjne og halvåben mund. *Hvorfor er der så mange smukke mennesker her?,* tænkte hun og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:11 pm

Shass smilte til hende og skimede butikken hurtigt.
" en bestemt en ?" spurgte hun og grinte lidt.
Hun kørte en hånd gennem sit blonde hår
og smilte til hende.
Shass studerede pigen,
med sine honning-gyldne øjne.
Pigen var selv meget smuk
og hun ville sikkert blive en god vampyr.
* stop de tanker, Shassy !*
Hun skyndte sig at ryste på hovedet og smilte bare til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:17 pm

Merry rynkede panden og lavede et O med munden. "Øøh.. nej, ikke rigtig.. bare en der passer til de her jeans," svarede hun og smilte til pigen, idet hun holdte sine sorte jeans frem for sig, for at vise hende dem. "Men jeg aner ikke, hvor jeg skal starte med at lede," tilføjede hun og så lidt rundt i butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:20 pm

Shass kiggede hurtigt på pigens jeans
også på alle bluserne i butikken.
" det er svært at vælge bluser "
mumlede hun tænkende.
Hun gik hen til et par sorte bluser
og smilede tilbage til pigen.
" ka du lide sort?" spurgte hun
og viste en sort bluse frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:23 pm

Merry nikkede og nikkede så igen. "Ja, men.. bare for man ikke bliver helt sort.. kunne blusen være hvid eller sådan noget? Med print på, eller hvad man siger," svarede hun smilende og gik hen til pigen, fokuseret på bluserne hun stod ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:37 pm

Shass grinte og nikkede så.
Hun kiggede hurtigt rundt og så en hvid bluse med en ulv på.
Det fik Shass til at skære ansigt.
Hun kiggede på en bluse med en blodrød mund.
" hva med denne her ?" spurgte hun og viste den med munden frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 4:48 pm

//Undskyld tiden Oo'

Merry smilte stort og nikkede voldsomt. "Den er herlig!," sagde hun og strakte armene ud foran sig, for at tage imod den. "Forresten, jeg er Merry Engell," præsenterede hun sig og betragtede pigen et øjeblik, inden hun så storsmilende på blusen igen xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:04 pm

Shass grinte
og kastede et hurtigt blik på blusen med ulven på.
" jeg er Shassy Stoltz " smilte til til pigen.
hun rækte ud efter blusen emd ulven på,
den skulle hun købe og gå med bare for at irretere ulvene.. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:09 pm

Merry smilte. "Hyggeligt at møde dig, Shassy," smilte hun og lagde hovedet let på skrå. Hun gik hen til bluserne med den røde mund på og fandt sin størrelse. "Godt så. Det her køber jeg," smilte hun og lagde også blusen over skulderen. Hun betragtede Shassy lidt. *Omg, hun er altså ret smuk,* tænkte hun og mærkede at hendes mund åbnes en smule og øjnene blev spærret langsomt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:12 pm

Shass smilte
og fandt en passende størrelse til sig selv.
" jeg skal have det her " grinte hun
og kiggede glad på den lårkorte kjole.
Der var ikke så mange folk i butikken,
så Shass gik op mod betalings-dimsen ( jeg kan ikke huske hva det hedder ?! xD)
og betalte for tøjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:14 pm

//Kassen, hedder det xD

Merry fulgte stortsmilende efter med sit tøj. Hun fandt sin lille, fine sorte pung frem og så, så på priserne, hvorefter hun fandt pengene frem. "Hvor gammel er du egentlig?," spurgte hun og stillede sig bagved Shassy med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:22 pm

Shass grint elidt og kiggede smilene på Merry.
Det var lidt svært at sige vis det skulle være præcist xD
" jeg er sytten " sagde hun og smilte lidt.
" hva med dig ?" spurgte hun,
mens hun prøvedet at gætte Merrys alder i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:25 pm

"Hrmpf.. du er ét år ældre end mig.. så jeg er 16 år," svarede Merry og lo lidt. "Æhm.." brummede hun og prøvede at komme med flere spørgsmål. Hun spejdede rundt i butikken og skar en lille grimasse. "Hvor bor du så henne? Her i Forks?," spurgte hun så og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:27 pm

Shass smilte stort og nikkede så.
" ja, men det er i udkantet af skoven jeg bor "
sagde hun og lo lidt.
" hvor bor du ?" spurgte hun og smilte glad.
Shass havde en masse spørgsmål,
selvom de fleste var meget mærkelige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:30 pm

Merry smilte og stillede sig ved kassen ved siden af, hvor hun lagde tøjet op på og gav damen, bag kassen, pengene. "Jeg bor ved min søster. En lille fin lejlighed ikke så langt herfra," svarede hun og smilte til Shassy, hvorefter hun mumlede et tak til damen og tog imod posen, med sit tøj i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:33 pm

Shass puffede let med det ene ben til posen.
" jeg har ingen søster, men en halv bror " Da hun sagde ordet ' halvbror' lod det mere som en snerren.
Hun kiggede på Merry og smilte venligt.
" hva, ska vi kigge på nogle butikker sammen ?" spurget hun glad og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:35 pm

Merry skar en lille grimasse og smilede let. "Uha," brummede hun og nikkede så. "Uh, det ville være sjovt!," sagde hun grinende og smilte til hende. "Det er alligevel en af mine dage.. hvor jeg vil forkæle mig selv lidt," sagde hun stortsmilende og begyndte at gå mod døren med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:38 pm

Shass grinte svagt og fulgte med hende.
" min kæreste forkæler mig tit " hviskede hun til Merry
og grinte.
" men i dag skal jeg forkæle mig selv" grinte hun
og åbnede døren, og holdt den for Merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:40 pm

"Uuhh.. hvem er din kæreste?," spurgte Merry og gik udenfor, idet hun vendte sig om og smilte stort og nysgerrigt til Shassy. Merry blev altid ret så nysggerig, når hun havde mødt en person og de lærte hinanden at kende. Så kom der ofte rigtig mange mærkelige spørgsmål om alt mellem himmel og jord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:42 pm

Shass grinte nervøst
og kløede sig i nakken.
" ikke noget " sagde hun
og kiggede ned i jorden.
det var ikke meningen at hun skulle blabre om ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:45 pm

Merry rynkede panden og så lidt mod højre. "Øøh, okay.. undskyld," brummede hun og skævede til Shassy. "Så.. hvor skal vi gå hen?," spurgte hun og så lidt i alle mulige retninger med et undrende blik, og et lille skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:51 pm

Shass grinte lidt.
" han hedder Salomon " hviskede hun og smilte lidt.
Hun kiggede lidt rundt
og fik øje på en smykke forretning
" der hen " sagde hun ivrig og pegede.
Hun elskede smykker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 5:55 pm

"Okay.." mumlede Merry og så hen mod smykkebutikken. "Iorden," sagde hun smilende og så på Shassy igen, hvorefter hun begyndte at småløbe hen mod butikken, med et stort smil på læberne x3.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:02 pm

Shass grinte og løb efter Merry.
" nu skal der shoppes smykker " grinte hun og smilte stort. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:05 pm

"Helt vild!," råbte Merry og gled nærmest ind foran butikken. Hun gik hen til vinduerne og gloede på smykkerne man kunne se der. "Nøøj, de er godtnok flotte!," sagde hun og måbede over, at de kosted SÅ meget og det ville hun aldrig have råd til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:16 pm

Shass grinte lidt over Merrys udtryk.
" skal vi gå ind og kigge ?" spurgte hun
og kiggede ind på en gammel dame,
som vinkede til Shass, som vinkede tilbage til damen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:17 pm

"Kan vi godt, ja," svarede Merry og smilte til Shassy. Hun gik hen til døren og åbnede den, hvorså hun holdte den for Shassy med et smil. "Efter dig," smilte hun og grinte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:21 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:25 pm

Merry smilte og gik så selv ind. Hun lod døren gå i selv og gik så over og gloede måbende på et par VIRKELIG flotte øreringe. "Njaa.. tør alligevel ikke få sådan nogle i," mumlede hun og lo lidt, hvorefter hun gik hen og kiggede på et par ringe, som hun havde råd til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:41 pm

//Spise ^.^ kommer omlidt igen d;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 9:45 pm

Shass grinte svagt
og listede lydløøst om bag Merry.
" hva tænker du på?"
spurgte hun nysgerrigt
og kiggede over skulderen på hende.
Shass fik øje på en virkelig smuk
ring, med en mellem stor diamant
og smilte til Merry.
" vil du have den ?" spurgte hun,
Shass ville gerne betale for den
men hun ville holde det en overraskelse.

// sorry .. skulle spise og til træning ^.^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 6:34 pm

"De er virkelig så kønne!," svarede hun og sukkede, idet hun sank sammen. Hun vendte sig om og så på Shassy. "Men har nok ikke råd.." brummede hun og gik så over til en flot halskæde. "Skal du have noget?," spurgte hun så, idet hun holdte halskæden op foran sig og så over mod Shassy med et stoort smil xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 6:40 pm

Shass grinte og kiggede på halskæden.
" jeg vil da gerne købe noget til dig ?" sagd ehun og smilte.
Hun havde selv en halskæde i hænderne,
som hun skulle købe.
Hun lagde hovedet på skrå og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 6:42 pm

"Arij, du behøver ikke bruge penge på mig," svarede Merry og smilte skævt til Shassy, hvorså hun gik tænkende over til et par armbånd. "Hmm.. Shassy, Shassy Shassy.. du mangler et kælenavn," mumlede hun tænkende, imens hun gik derover x3'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 6:48 pm

Shass trampede bestemt i gulvet
og fniste lidt,
hun så elegant ud selvom hun lignede et lille barn.
" men jeg vil !" sagde hun barnligt >.<
Hun så tænkende på Merry
og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 6:58 pm

//Spise ^.^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:13 pm

Merry så lidt på hende med et undrende blik, inden hun begyndte at grine. "Okay, okay. Hvis du virkelig vil!," grinte hun og skævede til kassedamen? der så undrende på dem, dog med et tilfredssmil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:20 pm

Shass grinte
og klappede i hænderne som en lille glad pige.
" vælg en ting " sagde hun glad
og kiggede smilende på Merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:23 pm

"Altså.. har altid drømt om.." Merry gik tøvende over til ringene og spejede rundt efter en speciel en. "Sådan en her!," sagde hun så og smilte fornøjet, da hun pegede mod en lille sølv ring, med en rød rubin på (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:26 pm

SHass grinte
og kiggede op på kassedamen.
" Vi skal have den der og.." sagde hun
og kiggede lidt rundt " den der halskæde "
sagde hun mens hun pegede på tingene.
Hun kiggede på Merry og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:33 pm

Merry smilte stort tilbage, mens hun betragtede kassedamen, der begyndte at samle smykkerne. Hun så lidt rundt i butikken og derefter på Shassy igen med et smil. *Hun er virkelig så.. smuuk at se på,* tænkte hun og så, så lidt ned i jorden. *Det er jeg ikke..* tænkte hun så og skar en grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:37 pm

Shass gik hen til Merry
og krammede hende hurtigt.
" hva tænker du på?"
spurgte hun nysgerrigt.
Hun fik en pludselig lyst
til at bide Merry,
men styrede sig selv
og kiggede bare smilende på Merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:40 pm

Merry gav et gisp fra sig, da Shassy krammede hende. "Du er kold.." mumlede hun og mærkede sit hjerte slå lidt hurtigere. "Meget endda.." tilføjede hun og så på Shassy med store øjne. Hun rystede svagt på hovedet og så ned i gulvet. "At jeg er SÅ meget grimmere.. end dig," mumlede hun og stirrede ned på sine sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:46 pm

Shass havde helt glemt hvor kold hun var.
Hun kløede sig selv nervøst på armen.
" du er da smuk" sagde hun og lagde hovedet på skrå.
Hun ville undgå at svare på hvorfor hun var så kold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:53 pm

Merry rystede på hovedet og skulle til at protestere, da hun istedet udbrød; "Hvorfor er du så kold?!,". Hun så på Shassy med store øjne og så mod sin jakke. Hun rynkede panden og så på Shassy igen med store øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shopping tur Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shopping tur
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» I Shopping centeret.
» Forårs-shopping..
» Shopping Mall
» Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: