Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I Shopping centeret.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:07 pm

T: 20:00
D: 12 december.
V: det sneer.
S: Shopping centeret.
O: Ingen.
P: Høj hæstehale. Sort top, og sorte jeans.

Daniella sad lige inden for døren i shopping centeret. hun sad og kiggede i et katalog om forskellige ting der kunne købes.
Hun havde en øl i hånden og lo når der kom en åndssvag ting i kataloget.
Hun kiggede stille ned i sit skød og dereter på kataloget. Hun rettede på sin hestehale og kiggede op i loftet. og derefter i kataloget igen xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:14 pm

Kayli gik rundt centeret hun havde en lyseblå sommerkjole og et par højehældede i guld farve hun gik stille hen og kiggede på noget tøj "ad" mumlede hun til sig selv inden hun gik vider hun havde en sodavand i hånden som hun drak lidt af
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:19 pm

Hun kiggede hen på pigen med sodavandet . hun lugtede duften af vampyr, som kom fra hende.
Hun smilede og råbte "Hey, du! Dig, mig... du der!" grinene. hun lagde kataloget ned på stolen efter hun havde rejst sig. Hun styrtede over til pigen og stalt sig foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:22 pm

Kayli fik et lille chok "hej" sagde hun blidt og lag sit hovede på skrå hun bed sig i læben da hun lugtede at hun også var varmpyr hun smilte lidt og tog hurtigt en trøje og så ned på den "har de ingen pænt tøj her" mumlede hun og satte den tilbage inden hun så på pigen igen med et smil "jeg hedder Kayli" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:25 pm

"Hello." smilede hun. "Jeg hedder Daniella!" lo hun. "Shopper du alene?" spurgte hun og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:29 pm

hun nikkede "eller shoppe og shoppe har ikke fundet noget endnu som jeg syntes er fedt" lo hun og gik uden om hende og gik over til noget andet tøj "må jeg kalde dig Ella ?" spurgte hun stille om og smilte
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:34 pm

Hun lo.. "Du må godt kalde mig Ella..." smilede hun og tænkte lidt. "Kayli, Kayli, Kayli.. Det er sgu da svært at finde på et kælenavn til. Må jeg kalde dig Kay?" lo hun og vidste at kælenavnet ikke var specielt opfindsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:36 pm

"okay tak" sagde hun og smilte til hende "det gør alle så det må du godt" svarede hun og gik hen til hende og tog hendes hånd inden hun gik vider
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:42 pm

Hun lo.. "Lad os kigge på noget dyreprint.!" sagde hun ivrigt og klappede i hænderne.
"Jeg er vild med dyreprint. Om det så er sengetøj eller tøj.. Eller noget helt tredje" lo hun.
Hun følte sig nærmest lykkelig. Den anden vampyr var ufattelig sød at snakke med. Og nem at snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:44 pm

"okay hvor er det henne ?" spurgte hun blidt om og smilte mens hun trippede af sted på sine små fødder "håber det ser godt ud for er træt af at se alt det ad" lo hun og stoppede op hun tog stille sine sko af og trippede vider på sine tæer
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:47 pm

"Det ved jeg ikke." sagde hun. Jeg tror det er omme bagve....." sagde hun og opdagede nogle juleting. Hun hoppede op og ned og klappede i hendes hænder. Hun hev fat i Kay's arm og styrtede ind i juleområdet. "NISSER.!" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:49 pm

Kayli fik et lille chok "jeg elsker jul" udbrød hun og så på alt med åben mund inden hun så ned af sig selv og lo lidt hun trippede over til en nisse "den vil jeg havde" udbrød hun da en dame ville tage den hun tog den hurtigt og løb op og købte den
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:51 pm

Hun løb hurtig op til Kay. "Kay du kan ikke bare tage det, som alle andre vil tage" lo hun og kiggede bagud efter damen.
Hun så en bedårene juletrøje og trippede mens hun råbte efter en lille pige . "DEN ER MIN! .. WAARH" hvorefter den lille pige blev skide bange og løb væk . Hun skyndte sig hen og tog den, og løb derefter op til kassen og købte den xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 4:55 pm

Kayli lo "ja jeg må da godt" drillede hun og så på pigen "ej det var en lille pige" sagde hun og så ondt på hende "altså Ella" sagde hun og begynde at grine
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:00 pm

"Hey. det er ikke mig der stjæler fra de gamle og hjælpeløse!" lo hun og prikkede hende i siden.. "Skal vi gå videre. Eller vil du overfalde de gamle og stjæle det de kigger på?" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:05 pm

Kayli grinte og puffede blidt til hende "ja bare lad os gå vider inden du stjæler fra flere små børn" drillede hun og gik ud af butiken
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:08 pm

hun var stoppet op. "Jeg stjal ikke!. Hun hun hun hun. havde ikke købt den!" sagde hun og lo og styrtede hen til hende.
"Hvad skal vi nu kigge på?" spurgte hun og gik med lange skridt, sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:09 pm

"så stjæler jeg heller ikke" lo hun og puffede til hende "det ved jeg faktisk ikke" hun så sig omkring og gik ind i et legetøjs butik og hoppede mens hun klappede i hendes hænder
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:12 pm

"Kay, du er et lillet barn!" lo hun og fulgte med ind i legetøjs butikken. Hun løb hen til et bord med en masse lego klodser man måtte lege med. Hun satte sig ned og med lynhurtige bevægelser byggede hun en brændstation. Hun lo og sagde "tadaaa!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:19 pm

Kayli nikkede "ja det er jeg måske" lo hun og gik hen til hende "nej hvor fint" lo hun og gik over til nogle bamser og tog en sød en så gik hun over og tog en malerbog og nogle farveblyanter inden hun gik over og betalte
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:26 pm

Hun grinede af hende. og så ud i et bassin med kugler. Hun sprang i ned i alle kuglerne og skreg "KAY, KAY KAY, JEG DRUKNER. SÅ HJÆLP MIG DOG!" lo hun og gik længere ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:28 pm

Kayli gik hen til hende og begynde at grine hun lag stille sine poser på gulvet inden hun hoppede ned "jeg kommer" udbrød hun og svømmede så godt hun kunne hen til hende inde hun sank ned i kuglerne
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:30 pm

"Hjælp, hjælp!" råbte hun i luften og dukkede under kuglerne hvor efter hun kravlede langt væk fra hvor hun forsvandt ned .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:32 pm

Kayli grinte mens hun svømmede vider "hvor er du ?" råbte hun og begynde at grine højt //jeg skal lige lave mad men skriver efter//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:38 pm

//Okay. x3//


Hun steg op fra kuglerne og gik over til lego'et uden at hun opdagede det.
Hun så ned i lego'et og prøvede at tage det alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:39 pm

Kayli så op og fik øje på Ella "hey" udbrød hun og gik over til hende og tog sine poser så gik hun ud på gangen og begynde at male
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:45 pm

Hun fulgte med hende ud og kiggede med et smil på hende. "Du giver mig hovedpine" lo hun stille, da hun mærkede en hovedpine. "Det er længe siden at jeg har haft det så sjovt" lo hun.
Hun følte sig lykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:51 pm

Kayli så på hende og grinte "sæt dig" sagde hun og klappede på gulvet "jeg har det altid så sjovt jeg er jo mig" grinte hun og rekte tunge op til hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 5:57 pm

"Siden jeg blev vampyr har jeg haft svært ved at have det sjovt. Jeg hader det. Jeg mærker kun blodtørst, vrede, sorg, og smerte for tiden. Jeg sidder tit for mig selv og græder. Mine forældre tror at jeg er forsvundet. Jeg har ikke turdet at komme hjem.. sæt nu jeg kommer til at dræbe dem, eller bide dem!. De skal ikke gå i gennem det samme som mig, eller døden" sagde hun.
Hun mærkede tårene presse på da hun tænkte på sine forældre, som måske stadig leder efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:00 pm

Kayli nikkede "kender den sådan lidt selv" sagde hun blidt og smilte til hende índen hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:04 pm

"Jeg har sådan lyst til at flænse og flå folk. Men jeg kan ikke få mig selv til det!. Og jeg tørster efter menneskeblod. jeg er aldrig mæt. Måske skulle jeg bare tage mig sammen" hviskede hun og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:09 pm

hun nikkede "ved ikke" hviskede hun og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:11 pm

"Kan du tage menneskeblod?" spurgte hun hviskende. Hun kiggede ned på sine hænder, og følte nærmest det som om at hendes hænder var fulde af blod. Hun rystede sine hænder og gemte dem væk bag på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:15 pm

hun nikkede "jeg tænker ikke over det når jeg er sulten" sagde hun blidt og tog farveblyanterne hen mod hende "male male male" lo hun
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:16 pm

"Åmg du er heldig" mumlede hun. Hun kiggede ned på hendes .... malebog.... (Eller hvad det var? Ö) og lo stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:19 pm

"måske men der findes jo også dyr og andre af os" sagde hun blidt og smilte og gav hende malebogen "mal til mig" lo hun
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:26 pm

Hun lo. Hun slog op på en side bagerst i bogen som var blank. "Har du en blyant?" spurgte hun og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:28 pm

hun rystede på hovedet "kun farveblyanter" sagde hun og gav hende dem og smilte til hende inden hun så sig omkring og rekte tunge til de mennesker der kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:37 pm

Hun tog en sort farveblyant og så på hende.. "Sid stille." sagde hun og begyndte at tegne en tegning af hende. Hun sad i 10 minutters tid og tegnede hende. Den lignede hende ret godt. Bortset fra at der var noget af hendes hår der så lidt forkert ud. Hun rakte det tilbage til hende med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:39 pm

"nej hvor er du god" sagde hun og så chokket på den inden hun gav hende et kram "jeg er så glad for at jeg mødte dig" hviskede hun og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:45 pm

Hun smilede glad. Hun følte at hun havde fået en veninde hun kunne stole 100% på, en man kunne sige alt til, en der kunne få en til at grine når man var trist. Hun sprang på hende i et kæmpe knus og råbte "DU MÅ IKKE FORLADE MIG!" og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:48 pm

Kayli fik et chok og begynde at grinte stort mens hun prøvede at kravle væk "hjælp" peb hun til alle mennesker der bare så på dem "så lad være" sagde hun lidt snobbet og begynde at grinte stort
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:56 pm

Hun klamrede sig til hende og sagde "narj! naaarj!" som en lille pige på 4 ville have gjort. Hun lo og slap, og satte sig på gulvet med armene over kors, som om hun var fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:57 pm

Kayli så på hende og satte sig op og puffede til hende inden hun pakkede sine ting sammen og rejste sig op og gik over og så på is
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:03 pm

hun rejste sig og smilede til en gammel mand der stod og kiggede mærkeligt på hende. Hun styrtede hen til Kay og stillede sig foran disken. "Hvilken is skal du have?" spurgte hun hende med et skævt smil .. "Jeg skal nok have en vaffelis, med tivoli drys" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:06 pm

"jeg vil gerne havde en med chokolade og hindbær kugler og guf og en flødebolle" udbrød hun mens hun smilte til damen der begynde at lave deres is Kayli begynde næsten at savle hun tog stille nogle penge frem og gav damen da hun fik sin is hun tog en stor bid af den
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:10 pm

"GUF. GIV MIG GUF PÅ MIN!" råbte hun ivrigt til damen. Damen lagde forskrækket noget guf på hendes is og rakte hende den. Hun smed pengene til damen, som greb dem i sidste sekund. "Kay, jeg vil se på noget dyreprint!" sagde hun bedene og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:11 pm

Hun nikkede "så lad os gøre det" mumlede hun med is i munden hun begynde at grine og spiste lidt mere af sin is
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:19 pm

"Hvor var det nu at det der dyreprint sted var." mumlede hun til sig selv og fandt et katalog frem, som hun havde i lommen.
Hun kiggede bladet grundigt igennem mens de gik. "Blablabla. der står kun hvad man kan købe.. Og ikke hvor det er" mumlede hun.
Hun drejede hovedet til højre og så at dyreprint lå lige til højre. Hun tog fat i Kay's hånd og lo og drejede derind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:20 pm

Kayli gav en lyd fra sig mens hun grinte og løb med mens hun prøvede at spise sin is "jaj" udbrød hun og løb der ind
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I Shopping centeret. Empty
IndlægEmne: Sv: I Shopping centeret.   I Shopping centeret. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I Shopping centeret.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Centeret
» Shopping tur
» Forårs-shopping..
» Shopping Mall
» Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: