Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 1:53 pm

Årstid - Sommer.
Vejr - Lidt blæsende, 20 grader og solen skinner
Påklædning - http://cdn.buzznet.com/media/jjr/headlines/2008/11/taylor-lautner-tire-swing.jpg
Omgivelser - En masse shoppende mennesker.
Tid - Irl
Sted - Ude foran en butik i Seattle

Jake lukkede døren i med et smæld, ind til butikken, og gik ud i solskinnet. Han sukkede deprimeret, og kiggede ned i posen med tøj, som han netop havde erhvervet sig. Det var ikke med hans gode vilje, at han var ude og købe tøj, denne dejlige lørdag, faktisk var han mere eller mindre tvunget. Hans mor havde svoret, at hvis han ikke snart købte sig noget nyt tøj, i stedet for at rende rundt i slidte jeans og hullede t-shirts, så var hun kommet for sidste gang, og havde gjort rent i hans lejlighed. Og da han ikke ville undvære den månedlige hovedrengøring, havde han klappet hælene sammen, og var drønet til Seattle. Han gik lidt hen ad gaden, mens han overvejede at sætte sig et sted, og spise en is med 5-6 kugler. Han havde sådan en lyst til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:06 pm

Påklædning: http://bchillin.net/chill_blog/wp-content/uploads/2009/08/WAL-MART-STORES-MILEY-CYRUS.jpg (Hun har bare flade sko på, istedet for højhæle ^^)

Erica var for en gangs skyld komme lidt udenfor, hun plejede næsten altid at sidde indenfor på sit værelse, hvis ikke hun blev kaldt ud i skoven af sit kobbel. Men det var nu ret lang tid siden at hun var blevet det og de fleste gange havde det faktisk heller ikke været så vigtigt. Til kobbels store overraskelse var Erica stadig i menneskeform når hun gik rundt og holdte øje i kanten af Forks og reservatet. Hun havde stadig ikke fundet modet til at kunne forvandle sig og hun var bange for at blive smidt ud og at de andre grinte af hende. Men et par gange havde hun jo set over på Jake, som godt viste at hun ikke turde på grund af hendes første gang var så væmmelig og skræmmende. Men som sagt at Erica begivet sig til Seattle, for at slå lidt koldt vand i blodet og slappe lidt af, men da hun fik færten af Jake, stoppede hun kort op og så sig lidt omkring, men da hun ikke kunne se ham, begyndte hun at gå roligt videre. Hun savnede ham jo også, fordi det var så lang tid siden at de havde set hinanden, også ude for kobblet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:13 pm

// AD! Ej Erica, jeg var lige ved at dø der D: Det er jo Miley-fuckin'-Cyrus! ): //

Jake var netop nået hen til en isbod, da en velkendt duft, stødte imod ham, og han stoppede op. Erica, vidste han med det samme. Han elskede sin fantastiske lugtesans. Den var så nyttig. Han så sig hurtigt omkring, efter hende. Han havde ikke set hende i herre lang tid, og han savnede sin Erica! Han fik kort tid efter øje på hende, da hun drejede omkring et hjørne, og nu var på samme gade som ham. Han lod issælger være issælger, og skyndte sig over imod hende, med et bredt smil på læberne. Han vinkede til hende.
"Erica! Det er hundrede år siden jeg har set dig!" Udbrød han, og gav hende et ordentligt kram. Hundrede år var måske så meget sagt, men det var i hvert fald længe siden! Desuden, overdrivelse fremmer forståelsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:21 pm

//SORRY JAKE! Men jeg kunne ikke finde andet tøj, som bare nogenlunde var pænt D''x Jeg hader hende også, men ellers havde det taget mig længere tid at svare >.<//

Erica kunne sagtens dufte at hun synes hans duft kom tættere og tættere på hende, men underligt nok selvom hun savnede ham, så gjorde hun heller ikke så meget ud af det. For i hendes hoved troede hun stadig at han var sammen med Lucy, hun havde jo for et godt stykke tid siden hørt at de var kommet sammen, men hun havde aldrig hørt at de havde slået op igen, så hun ville ikke overfalde ham, så det måske så forkert ud. Erica kørte langtsomt en hånd gennem sit korte hår og savnede faktisk sit lange hår glide mellem fingrene på en afslappene måde, men når man var varulv kunne man ikke have særlig langt hår. Men da hun så Jake som overraskende skyndte sig hen til hende, kunne hun ikke lade være med at smile skævt og luntede roligt over til ham og sprang nærmest i armene på ham, da han også gav hende et ret stort kram. "Det føles ihvertfald om hundrede år" sagde hun glad og kunne ikke lade være med at smile når hun var i nærheden af Jake, som hun ikke så ud til at ville slippe fra sit kram lige med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:37 pm

// Så tilgiver jeg dig (: //

Han stod i længe, bare og krammede hende, men til sidst gav han slip fra hende, og strøg, meget lig hendes bevægelse, en hånd igennem sit natsorte hår. Hans brune også strålede glad, og han smilede sit skæve smil.
"Det gør det i hvert fald! Vil du ikke med hen og have en is? Så kan vi snakke samtidig?" Han kunne næsten ikke stå stille efterhånden. Tanken om en is, til at køle ham bare lidt ned, var virkelig fristende, i sommervarmen. Der var mange gode ting ved at være varulv, men en af minusserne ved det, var varmen. Altså, om sommeren selvfølgelig. Om vinteren var det praktisk. Om sommeren var det kogende!
Han begyndte langsomt at gå hen mod isboden igen.
"Hvad har du ellers rendt rundt og lavet?" Spurgte han hende om, mens han stod og famlede med sine penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 4:04 pm

//Heh godt ;D//

Erica havde sine øjne halvt lukket i, imens de stod og krammede hinanden. Fordi det var meget rart at blive krammet af ham igen, ligesom alle de andre gange han havde overfaldet hende med et kram. Men det havde bare været så lang tid siden at de sidst havde set hinanden, at hun næsten havde glemt hvordan det var at blive krammet af ham. Så derfor blev hun meget glad for at kunne opleve hans kram igen. Men selvf gav hun slip da han gjorde og rettede kort på sit tøj, da hun fik set hvor meget hans brune øjne strålede af glæde og kunne ikke lade være med at smile over det. Jake havde en særlig evne til at kunne få folk til at smile med sit gode humør. Men da han spurgte om hun ikke ville med hen og have en is, trak hun lidt på den ene skulder, " jeg kan godt gå med dig derover, men jeg behøver ikke nogen is, jeg spiste derhjemme fra inden jeg gik" sagde hun og nikkede lidt, imens et svagt smil var på hendes læber og hun begyndte roligt at følge efter Jake. Hun vendte kort blikket ned imens de gik på grund af hans spørgsmål, men vendte det så op på ham igen og smilte svagt, " jeg har ikke lavet særlig meget... Hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt og kørte en hånd gennem sit hår igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 10:48 pm

//Er på ferie, netadgangen er begrænset. Svarer så snart jeg kan (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 12:07 am

//Er bare helt i orden (; //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D   Shopping er noget djævlesk værk! T____T  -- Erica : D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tænke værk
» Shopping tur
» Shopping Mall
» I Shopping centeret.
» Forårs-shopping..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Gaderne-
Gå til: