Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Helt alene

Go down 
ForfatterBesked
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:44 pm

Tid :: In real life
Dato :: In real life
Dag :: In real life
Vejr :: En smule solskin
Omgivelser :: Ikke rigtig nogen
Sted :: Under et træ

Lucy sukkede imens at hun sad under et stort træ. Hun følte sig så alene for tiden? Hun havde ikke set Sam eller Jake nogen steder overhovedet. De andre var i skole ved Reservatet, men hun gad bare ikke til at komme i skolen af en eller anden underlig grund. Hun ville bare ikke? Hun sad op af træet imens at hun tænkte sig lidt om. Tænkte på om Jake overhovedet kunne lide hende mere eftersom de havde været væk fra hinanden i så lang tid? Det var helt ufatteligt at hun havde de tanker? Hun havde bare meget svært ved at tro på at Jake kunne lide en ligesom hende. Hun virkede jo så.. spontan? Eller hvad betød overhovedet det ord? Hun ville i hvert fald prøve for meget og snakkede også når hun ville. Mange fyre mente jo bare at tøserne skulle tie stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:53 pm

Jake havde hænderne begravet I bukselommerne, og hans blik var vendt mod jorden. Han traskede langsomt af sted, mens han tænkte. På sine varulve venner, og specielt på Lucy. Det var længe siden han havde set hende. Han sukkede lidt, og sparkede lidt i nogle blade der lå på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:56 pm

Hun sad med musik i øret, så hun kunne ikke speciel høre nogen i nærheden. Selvom at hun var blevet til vareulv, ville hun blive ved med at virke så menneskelig som overhovedet muligt. Hun havde ikke selv bedt om at blive til en vareulv og hun havde ellers haft det fint med sit eget menneskeliv. Havde aldrig nogen sinde overvejet selvmord, havde aldrig skåret i sig selv, nej.. hun havde bare haft et perfekt liv sammen med sine forældre. Så hun forstod det bare ikke helt hvorfor det skulle være på denne måde? Hun sad med en bog og læste omkring Romeo og Julie. Hun syntes nu at det var en sød historie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 1:03 pm

Jake sanser var ikke forstyrret af noget som helst, så han kunne nemt lugte Lucy. Hans mørke ansigt lyste op i et bredt smil, og han skyndte sig hen til hende.
”Lucy!” Sagde han højt og grinende, da han så at hun hørte musik. Han dumpede ned ved siden af hende, og gav hende et stort kram.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 1:05 pm

Hun kom til at pive, da hun blev ultra forskrækket. Hun tog musikken ud af ørene og så på ham, "sig mig prøver du at slå mig ihjel!?" hun kunne ikke lade være med at grine, hun var så ultra glad for at se ham!? Hun tog med det samme armene om ham imens at hun knugede ham tæt ind til sig. Hun kunne ikke lade være med at smile stort. Hvor var det dog dejligt at se ham igen!? Især efter alle de dage hvor hun havde følt at hun var helt alene, da hendes forældre endnu ikke var kommet tilbage fra deres rejse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 1:12 pm

Jake lo lidt, og kunne ikke lade være med at puffe til hende.
”Har du dårlige nerver eller hvad? Eller hører du bare for høj musik?”
Han gav hende et hurtigt kys på kinden, og så bare glad på hende. Han havde savnet hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 1:17 pm

Hun kom til at rødme og tog sig til kinden. Hun så ned på sine fødder og sagde ikke mere. Hvad skete der dog for hende!? Hvis hun ikke havde været forelsket i ham ville hun lige på dette tidspunkt knævre omkring hvor alene hun havde følt sig. Og hvad hun havde lavet og højst sandsynligt også fortælle at hendes forældre ikke havde været hjemme i to måneder. Men det kunne hun åbenbart ikke? Hun sad bare der og ville ikke se på ham imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 2:44 pm

"Hvor er det længe siden jeg har set dig!" Sagde Jake med et kærligt smil, og tog hendes ene hånd.
"Hvad har du gået og lavet?"
Han synes hun så så sød ud når hun rødmede. Det var så fint til piger, med farve i kinderne.
*Ikke ligesom de klamme vampyrer!* Tænkte han ondt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:21 pm

"Jeg har ikke rigtig lavet noget.. det er svært når der nærmest overhovedet ikke er nogen hjemme hos mig.." mumlede hun og så ned på sine fingre. "Det er efterhånden kedeligt når der er ingen der gider lige at smutte forbi for at hygge lidt.. helt ærligt!? Jeg kan ikke bare sidde alene og se gyserfilm.." fniste hun og kløede sig lettere i håret. "Jeg venter bare hele tiden på at.. du kommer forbi" hun så ham direkte ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 10:00 pm

Jake så flovt ned i jorden.
"Ja. Jeg ved det god Lu. Jeg er ked af at jeg overhoved ikke har givet lyd fra mig. Det er jeg altså frygtelig ked af. Det er ikke fordi jeg ikke gider dig, eller noget, jeg har vel bare haft en del at gøre." Han så på hende.
"Ikke at det er nogen undskyldning!" Skyndte han sig at tilføje. "Og jeg lover at det kommer til at ændre sig! Hvis du stadig gider mig?" Han så håbefuldt på hende, og tog forsigtigt hendes ene hånd mellem hans hænder, og gav den et blidt klem.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 10:21 pm

Hun så langsomt på ham. "Hvordan kan du overhovedet tro at jeg ikke gider dig?!" det sårede hende at han havde det på den måde. At han ikke troede at hun stadig var vild med ham. Hun så den anden vej og bed sig let i underlæben. I så lang tid de havde været væk fra hinanden? Hvis det havde været sådan at hun bare havde haft noget med ham, havde hun ikke haft noget imod at flirte med andre fyre og have det sjovt? Men sådan havde det bare ikke været, hun var forelsket i ham.. hun kunne ikke få sig selv til at flirte med andre fyre ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 10:24 pm

Jake satte blidt en finger på hendes hage, og drejede langsomt hendes hoved om mod hans. Det var for godt til at være sandt, at en fantastisk smuk og dejlig pige som Lucy var vild med ham. Måske endda ligeså vild med ham, som han var med hende.?
"Undskyld Lucy." Sagde han stille, og hans læber fandt blidt hendes.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 10:28 pm

Hun lukkede blidt øjnene i og tog armene om ham. Hun var nu glad for at hun var sammen med ham lige på dette tidspunkt. Hun ventede dog på at han måske ville spørge hende.. eller skulle hun spørge? Hun havde vidst spurgt på et tidspunkt, eller havde det været i en af hendes drømme? Hun blev en smule forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 10:34 pm

"Du ved godt at jeg holder rigtig meget af dig, ikke Lucy?" Spurgte han stille, og deres læber skiltes forsigtigt.
"Så meget, at jeg har svært ved at forstå, hvorfor du gengælder mine følelser. Du kunne få hvem som helst, sådan som du er!"
Han smilede lidt, med armene om hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 10:52 pm

"Ved du hvad..? Det er derfor at jeg valgte dig.." fniste hun drilsk og satte sig op på hans skød. "Fordi at jeg kan få hvem som helst.. så jeg valgte selvfølgelig den person som jeg godt kan lide.." hviskede hun blidt til ham og så ham ind i øjnene. "Jeg kan godt lide dig og det skal du altså vide.." hviskede hun blidt og kyssede ham blidt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:00 pm

Jace Kom Kørende på sin Umburella/Motercykel Han Slukede sin Motercykel ¨hov.. Hej Lucy Ogg? ¨What a Face
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:03 pm

Hun så op da det var at Jace kom. "Oh.. hey Jace.. ikke lige et heldigt tidspunkt.." sagde hun langsomt og så langsomt på Jake. "Det her er Jake.. min.. rigtig gode ven.." hun skævede lidt til Jace. "Og Jake.. det her er Jace.."

// skal logge xD Ses : ( //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:05 pm

¨nå men hej med dig¨ Jace Smilede skævt ¨Snart Jul hehe¨ han stilte sin motercykel og Lænte sig op ad den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:06 pm

Jake kunne ikke lade være med at grine.
"What ever, jeg er bare glad for at du valgte mig." Hans varme, brune øjne gengældte hendes blik, og hans hænder lå på hendes talje.
Han fik næsten gåsehud da hun kyssede ham på halsen, fordi det var så dejligt. Han kyssede hende blidt tilbage på halsen, og strøg så en finger over hende ene kind.

"Ehm hejsa." Mumlede Jake til den ukendte dreng. Det var pænt dårlig timing, men det kunne drengen vel ikke gøre for.

//Samme xD Skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 3:07 pm

Hun rødmede en smule imens at hun sad på Jake og pillede let ved sine fingre. "Yearh.. glæder du da dig meget til jul?" spurgte hun Jace og skævede lidt over imod ham, før hun igen så lidt på Jake. Nu havde hun endelig mødt Jake efter lang tid, også kom Jace lige? Hun havde ikke noget imod Jace.. men hun havde bare noget imod den timing.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 9:52 pm

Jake rømmede sig, og rodede sig lidt i håret.
Helt ærlig, hvem kommer over og afbryder 2 unge mennesker der sidder og kysser?
Hans fingerspidser lavede langsomme cirkelbevægelser i Lucy's håndflade, mens han betragtede skiftevis Lucy og drengen, varulven, Jace.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 6:41 pm

Imens at hun ventede på svar fra Jace, så hun langsomt på Jake. Hun prøvede at smile blidt og fortælle med blikket at de nok skulle finde på et tidspunkt hvor de kunne være alene. Hun kyssede ham blidt på næsen med et lille fnis.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Helt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Helt alene   Helt alene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Helt alene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Helt ny og alene
» helt alene på mit lille fristed
» Tænker og går i skoven helt alene
» En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
» Helt ny...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: