Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En aften...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:56 pm

Han smilte til hende, med et glimt i de blodrøde øjne.
"Det kan du slet ikke tåle at få afvide!" Lo han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:57 pm

hun lag sit hovede på skrå "så siger vi det" smilte hun og strøj et finger over hans hals
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:59 pm

Han smilede til hende, så hans tænder glimtede svagt i lyset der var i lokalet.
Så lænede han sig langsomt frem mod hende, og kyssede hende blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:00 pm

hun kyssede ham blidt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:05 pm

Han strøg sine fingerspidser blidt hen over hendes hals, og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:07 pm

hun tog sine hænder i hans hår og kyssede vider
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:09 pm

Han foldede blidt sine hænder bag hendes nakke.
*Hvor har jeg dog lyst til at bide hende!* tænkte han desperat, og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:10 pm

hun tog sine hænder til sig og puffede ham blidt væk "du er så kold" hviskede hun mens hun prøvede at få vejret
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:12 pm

"Jeg ved det," mumlede han og knyttede næverne.
Men det var for risikabelt, der kunne være varulve til stede. Hvis han bed hende her, ville det føre til krig mellem varulvene og vampyrerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:14 pm

hun tog sine ben til sig da de var begynde at blive kolde hun smilte op til ham "men du kysser godt" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:15 pm

Selvfølgelig gjorde han det. Alt hvad han lavede var perfekt. Sådan var det for vampyrerne.
"I lige måde," lo han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:17 pm

hun bed sig i læben og smilte hun tog stille hans hånd og lag den i hendes skød og rørte stille ved den med begge hænder
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:18 pm

Han betragtede hendes ansigt. Så køn hun var. Og sød.
Han bed sig i læben.
Så flettede han sine fingre ind mellem hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:19 pm

hun så op på ham og smilte "jeg kan godt lide dig" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:20 pm

"Jeg kan også godt lide dig, Kay!" Svarede han hæst. Det kunne han ja, og ikke kun hendes lugt. Også hendes personlighed og hendes udseende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:25 pm

hun smilte af lykke op til ham mens hendes fingere var begyndt at ryste hun lag stille sit hår om på sin ene skulder men den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:26 pm

"Fryser du?" Spurgte han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:27 pm

hun nikkede "dine fingere er kolde" hviskede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:29 pm

"Undskyld," mumlede han beklagende.
Han trak hånden til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:30 pm

hun smilte og satte sig på sine knæ og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:32 pm

Han drejede hovedet, og kyssede hende på munden. Han lod sin ene hånd ligge på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:34 pm

hun lag stille sine arme om ham og kyssede tilbage
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:36 pm

Han kyssede blidt hendes underlæbe, og lod en finger følge hendes læber.
"Du er dejlig," hviskede han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:38 pm

hun smilte og bed ham blidt i fingeren hun slap den lidt efter og så på ham hun satte sig stille op i hans skød
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:40 pm

Han lagde blidt en arm om hende, og lagde sig hoved ind mod hendes bryst.
Han kunne høre hendes hjerte banke. Det var længe siden han havde været så tæt på nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:42 pm

hun smilte og nussede stille hans hår
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:43 pm

Han smilede blidt til hende, og strøg hende over hånden.

//skal desværre logge nu. Men vi skrives bare en anden dag (;//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:44 pm

hun krammede sig ind til ham selv om hun bliver kolder og kolder
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:15 pm

"Lad hellere vær, du kommer til at fryse!" Sagde han mildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:18 pm

hun så stille op på ham "men men men" mumlede hun og kyssede ham blidt på munden inden hun satte sig ved siden af ham igen "du er bare skøn på en mærkelig måde" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:38 pm

„Det ved jeg godt,“ hviskede han blidt, og gengældte hendes kys.
”Du er også dejlig!”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:42 pm

hun smilte blidt og tog hans hånd og lag sig stille op af ham og så bare ned på hans hånd "du er virkelig ikke ? så du ikke forsvinder fra mig" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:44 pm

„Jeg kan ikke love at jeg ikke forsvinder.” Hviskede han blidt. ”Det er farligt for os at være sammen,” fortsatte han trist, og kyssede hende blidt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:46 pm

hun så hurtigt op på ham og rystede på hovedet "du må ikke forsvinde" hviskede hun trist og lag sit hovede mod hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:55 pm

Bill stivnede. Hans hjerte bankede jo ikke mere!!
*Shit!* tænkte han skrækslagent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:59 pm

hun sukkede "kan du ikke lide mig som jeg kan lide dig ?" spurgte hun stille om og rørte ham blidt på maven hun så underligt op på ham inden hun lag sit hovede mod hans brystkasse igen "dit hjerte" sagde hun stille og kunne ikke forstå hvorfor hun ikke kunne høre det eller mærke det
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:00 pm

„Jo jeg kan!“ Hviskede han blidt til hende, og kyssede hende på håret. Han bed sig i læben, og lod som om han ikke havde hørt spørgsmålet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:03 pm

hun så stile op på ham "men men hvorfor kan det så være at du måske forsvinder fra mig ?" spurgte hun stille om og lag sine arme om ham "hvad er der som er farligt ved os ?" hviskede hun ind i hans øre og lag sin hovede på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:04 pm

„Jeg er farlig for dig,“ hviskede han engleblidt til hende, og kyssede hende på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:07 pm

hun kyssede ham blidt tilbage "hvad mener du med at du er farlig for mig ?" spurgte hun om mens hun kyssede vider
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:08 pm

„Det kan jeg ikke fortælle dig, kun vise dig,“ svarede han stille og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:12 pm

hun lag sit hovede på skrå og lag sin ene hånd på hans munden "hvorfor kan du ikke fortælle det ?" spurgte hun stille om og rykkede sig lidt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:13 pm

„Det må jeg ikke,“ svarede han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:36 pm

hun sukkede lidt og tog stille hans hånd "ville du da nogensinde gøre mig fortræd ?" spurgte hun blidt om og så op i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:22 pm

Han gengældte tøvende hendes blik.
"Aldrig," svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:27 pm

hun smilte og kravlede hen til ham så stille op på ham "jamen så behøver du vel ikke forlade mig" hviskede hun og kyssede hans kind "så er du jo ikke farlig" sagde hun og smilte blidt "jeg tror jeg er forelsket" hviskede hun ind i hans øre og kyssede ham på kinden og puttede sig blidt ind til ham og holde godt fast i hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:31 pm

Bill lukkede øjnene kort, da hun puttede sig ind til ham.
"Kayli," sagde han hæst. "Jeg bliver nødt til at vise dig noget!" Hans stemme var bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:34 pm

hun så stille op på ham og smilte "vise mig hvad ?" spurgte hun blidt om og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:36 pm

"Kom med, så vil du få det at se!" Han rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:37 pm

hun rejste sig stille op og tog hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aften... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aften...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Aften
» Stille aften
» aften (:
» Aften
» Aften!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: