Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En aften...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:39 pm

"Kom med!" Bad han hende. Han gik ud af caféen, og ned af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:40 pm

hun fulde efter trippede på sine tæer mens hun så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:42 pm

Han greb fat i hende, og satte i løb. Han holdt et tempo så hun kunne følge med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:42 pm

"hvad skal vi ?" spurgte hun hurtigt om
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:43 pm

"Jeg skal vise dig noget," sagde han igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:44 pm

"hvor langt skal vi ?" spurgte hun og så sig tilbage
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:22 pm

"Ikke så langt," svarede han, og satte farten op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:25 pm

hun løb hurtigt op og stoppede hun prøvede at stoppe ham med at længe sine hænder på hans brystkasse "hvad skal du vise mig" spurgte hun stille om og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:27 pm

Han rystede blot på hovedet.
"Stol på mig! Jeg vil vise dig hvorfor jeg er farlig for dig!" Han fortsatte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:30 pm

hun hev ham i armen og kyssede ham på munden "jeg elsker dig" hviskede hun og nikkede og gik efter ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:33 pm

Han gengældte hendes kys.
"Jeg elsker også dig," hviskede han.
"Det går hurtigere sådan her!" Han greb fat i hende, løftede hende op i sine stærke arme, og satte i vampyr-løb. Dvs. ca. 100 km/t. Han vidste, at hun nok ville blive bange nu, når hun så/mærkede hvor hurtigt han løb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:35 pm

hun så sig omkring og krammede sig ind til ham og lag sine arme om ham uden at sige noget da hun ikke kunne få et ord ud
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:36 pm

Bill nåede ud af byen i løbet af 2 min. De nærmede sig en klynge træer, hvor der også var en bænk. Han stoppede der, og satte Kayli forsigtigt ned på bænken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:39 pm

hun havde lukkede øjne "er vi færdige nu ?" spurgte hun stille om og rørte stille ved bænken og åbnede øjnene og pustede ud
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:40 pm

"Mmm," mumlede han, og bed sig i læben, mens han tænkte sig grundigt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:42 pm

"hvorfor skal vi så langt ud for at jeg skal se hvad der er farligt ved dig ?" spurgte hun stille om og rejste sig op og gik hen til ham og lag stille sine arme om ham og smilte op til ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:43 pm

"Fordi de vil ikke tillade at jeg viser dig det i byen!" Svarede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:44 pm

hun så stille op på ham og kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:48 pm

"Sæt dig lige ned et øjeblik," bad han, og så gik han hen til et af de halvstore bøgetræer. Han stillede sig med front mod træet, løftede det ene barn, og sparkede på stammen med alle sine mange kræfter. Træet knagede, og væltede med et hult drøn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:49 pm

hun satte sig hurtigt ned og så chokket på ham "hvor.. hvordan gjorte du det ?" spurgte hun stille om og så efter ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:51 pm

"Jeg sparkede bare," sagde han stille. Han samlede en sten op fra jorden, tog den i sin knyttede hånd, og knuste den til tyndt pulver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:54 pm

"hvad er du ?" spurgte hun blidt om og havde lyst til at gå hen og kramme ham men blev siddende
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:55 pm

"Hvad vil gu gætte på?" Hviskede han. Hans øjne glitrede rødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:58 pm

hun rejste sig stille op og gik hen til ham og lag sine arme om ham "en fra mine drømme" hviskede hun i hans øre og sukkede "men dette er jo ikke en drøm" sagde hun underligt "hvad er du så ?" hun kyssede ham blidt på halsen og gik over og satte sig igen
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:59 pm

Han så plaget ud.
"Det må jeg ikke fortælle dig," hviskede han trist. Han satte sig forsigtigt ved siden af hende.

//Skal logge nu. Men vi skrives videre i morgen Wink//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 9:02 pm

"hvad nu hvis jeg gætter det må du så sige ja eller nej ?" spurgte hun stille om og puttede sig ind til ham "faktisk er jeg ligeglad med hvad du er for jeg elsker dig også udover hvis du var en player" sagde hun og træk vejret dybt
//okay Razz hehe//
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 12:51 pm

"Du kan jo prøve at gætte," svarede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 2:01 pm

"et spøgelse" fniste hun og gik over og hende en sten og satte sig tæt op af ham igen "eller en superhelt" udbrød hun og prøvede at knuse stenen som han havde gjort men det kunne hun ikke hun tog hans hånd og lag stenen i den og holde sine hænder under hans så hun kunne gribe pulvert hun smilte op til ham og så ned på hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 2:02 pm

Han rystede på hovedet med et let smil.
"Ingen af delene." Han knuste stenen, og det meste af pulveret landede i hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 2:04 pm

hun tænkte sig om mens hun så ned på pulveret "det er fint" sagde hun og viste ham det "ingen af delene" sagde hun og tænkte lidt mere "en gris" gættede hun
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 2:05 pm

Han lo blidt.
"Heller ikke det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 2:18 pm

hun lod pulvet falde ned på hans skød så rejste hun sig hurtigt op "jeg ved det jeg ved det" råbte hun og så sig omkring inden hun så på ham "en prins" fniste hun
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:01 pm

Han grinede lidt.
"Heller ikke det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:03 pm

"kan du give mig et hint så ?" spurgte hun stille om inden hun begynde at danse rundt
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:04 pm

Han gik hen til hende, og trak hende ind til sig.
"Vil du have et hint?" Spurgte han stille. Så kyssede han hende blidt på halsen. "Så får du det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:06 pm

hun lag en hånd på hans kind og kyssede ham på munden "en blomst" råbte hun og tænkte sig lidt om "de kysser ikke eller gør de ?" sagde hun og kastede sine arme om ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:12 pm

"Nej, det gør de ikke!" Hviskede han i hendes øre.
Så lagde han armene om hende, og holdt hende tæt ind til sig. Så lagde han hovedet på skrå, og begravede sine tænder i hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:15 pm

hun skrig alt hvad hun kunne og slog ham så meget hun kunne "hold op" piv hun mens hun kunne mærke at det gjorte mere og mere ondt
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:18 pm

Det nyttede ikke noget at hun slog ham, han kunne ikke mærke det.
"Shh," hviskede han blidt til hende. Han lod giften fra hans tænder sive ind i hendes blod. Snart ville forvandlingen til vampyr begynde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:28 pm

der trillede nogle tåre ned fra hendes kinde "hold op" piv hun og tog fat i hans trøje "det gør ondt" hviskede hun og så ned på ham så godt hun nu kunne hun lukkede øjnene i da hun ikke kunne klare smærten
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:32 pm

Han kyssede hende på panden, og gav slip fra hende, så hun lå på jorden.

//Du er blevet vampyr nu, så du skal lige huske at sende en mail til Madelaine, hvor du skriver at du skal være vampyr Wink//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:34 pm

hun lå og rystede mens hun så op på ham

//skal jeg nok//
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:42 pm

Han gengældte roligt hendes blik, og betragtede forvandlingen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:44 pm

lidt efter stoppede hun med at rystede men lå stadig bare og så op på ham uden at røre sig
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:46 pm

Han så bare på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:53 pm

"hvad sker der med mig ?" hviskede hun og kunne mere alt der var sket hun satte sig stille op og rørte sig stille på halsen mens smærten var begynde at forsvinde hun så sig omkring og fik et chok og lukkede øjnene i da hun kunne se meget længere
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:56 pm

Han så tavst på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:57 pm

"hvad har du gjort" råbte hun og rejste sig op og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:59 pm

"Forvandlet dig til vampyr, ligesom jeg er." Han trak ligegyldigt på de smalle skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:05 pm

hun begynde at grine "de findes kun i historier" sagde hun og så surt op på ham "hvordan kunne du finde på at bide mig" råbte hun og gik over til bænken og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aften... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften...   En aften... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aften...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Aften
» Stille aften
» aften (:
» Aften
» Aften!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: