Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Græd kommer ikke fra vampyr.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:04 am

Han sprang og med et let hop og kiggede indgående på Hayley som om intet var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:06 am

Hayley rystede let på hovedet og rejste sig op og kiggede på ham "Donnie øøhmm er du okay" hun kiggede på ham med et trist og forvirrerne blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:08 am

Han gik med tunge skridt over til hende og skubbe hende op af muren, imens han begyndte at kysse hende helt vildt og røre ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:10 am

Hayley blev helt overrasket men kunne ikke andet end og kyssede ham igen hun holdte så meget af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:12 am

Han prassede hende så meget op mod væggen at hun ikke kunne rør sig, han begyndte at tag hånderne under hendes bluse, imens han slikkede hendes hals og hviskede hende i hendes, "Stop mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:15 am

"Av" hun fik ondt i rygen hun prøvede og skubbe sig fri men kunne ikke "Donnie er det ikke beder vi går indenfor" hayley kunne ikke gøre noget hun var stærk men Donnie var millioner gange stærker end hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:24 am

Han tog fat i hendes arm, og bar hende op af træpper imens han løb, han kom ind i sin lejlighed og straks ind på sit soveværelse, og lagde hende der midt på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:25 am

Hun kiggede op på ham og kiggede s¨rumdt på væreleset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:32 am

Han kravlede hen til hende i sengen og satte sig på hende, hans blik fro dyrisk og der løb stadig blod ud fra hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:33 am

Hayley lyftede sin hånd op og tog noget af blodet væk "Hvorfor bloder du så meget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:35 am

Han satte en finger for hendes mund, "ssshh" sagde han roligt og bøjede sig derefter ned til hende og slikkede hende på kinden, imens han tog blusen af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:36 am

Haylet gjorder hvad han sagde hun lagde sine finger ind under hans bluse og nussede ham på rygen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:40 am

Han begyndte at tag blusen af sig selv da han havde taget den af Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:42 am

Ribanalon kom ind i Donnie værelse og hev han væk fra hende, "Donnie kig på mig, kig på mig" Hun holdte hans hoved, "Det skal nok gå bare kig på mig" hendes blik var bekymret og bange.


Sidst rettet af Ribanalon Søn Sep 13, 2009 3:43 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:42 am

Hayley fik et chock og sætte sig op og kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:45 am

Donnie sank sammen da han kiggede ind i Ribanalon øjne, og lukkede øjnene, han takkede Ribanalon for at hun havde stoppet han inden han havde gjort Hayley fortræd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:46 am

Hun ´smilte et sørgmodigt smil, og krammede han så ved at få han til at falde ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:50 am

Hayley kiggede på dem "Er du okay Donnie" Hayley tog sin bluse på og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:54 am

Han vendte sig mod hende og kiggede med et grædene blik på hende, dog kom der ingen tåre da vampyre ikke kan græde, han gik væk fra Ribanalon og Hayley og løb ud på Bade værelset, "Du kan fortælel hende det" sagde han ingen han løb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:56 am

Hayley kiggede på Ribanalon "Fortælle hvad" hun rystede og fik ågse hud ned af rygen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:01 am

Ribanalon sukkede og kiggede over på Hayley hun satte sig derefter på senge kanten, "Hayley" sagde hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:02 am

Hayley rystede rigtig meget og kunne ikke stoppe med og ryste "Ja " sagde hun lavt og havde svært ved og sige det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:08 am

"Donnie er ret anderledes end andre jeg ved ikke om du har lagt mærke til det" sagde hun og kiggede afventende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:09 am

Hun nikkede og så på hende "Men" hun hvidste ikke hvad hun skulle sige "Men hvad er der sket"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:11 am

"Mig og Donnie har længe været nogen andre, og vores rigtige personer er ved at komme tilbage" hun sukkede og kiggede så på Hayley "du vil kunne se det Fysisk og vil kunne mærke det Psykisk."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:14 am

Hayley nikkede "Men men men vil det sige jeg ikke kan være sammen med donnie og dig mere" hayley kiggede ned og fik ondt i maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:17 am

Hun kiggede lidt på hende, "du kan altid være sammen med os men Donnie kan ikke altid styre sine lyster så må stoppe han hvis det begynder at blive voldeligt, forstår du mig og ham har gjort ting mod folk du ikke ville kunne drømme om" hun rømmede sig lidt efter hun sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:19 am

"Det lover jeg dig" hun smilede og råbte så "Donnie..kommer du ikke her ind"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:22 am

Hun lagde en hånd på Hendes skulder, "jeg tror at Donnie skal være alene nu" sagde hun imens hun kiggede bestemt på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:24 am

Hayley sukkede og nikkede hun lagde sig ned i hans seng og slappede af '


/logger af//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:29 am

//sees//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:15 am

Hayley sukkede og nikkede hun lagde sig ned i hans seng på siden og lukkede øjnene hun rullede sig sammen til en slags kugle hun vendte på Donnie kom. hun havde ikke så meget lyst til og snakke men bare ligge sammen med ham og holde om ham så hun kunne føle sig tryk igen*Jeg vil elske ham lige meget hvad han er hvordan han er og hvordan han bliver*Tænkte hun imens hun ventede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:45 pm

Ribanalon var pluselig forsvundet, //skulle sige det fra hende//, og Donnie kom ind i rummet til Hayley, han stod i dør karmmen og så trist på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:00 pm

Hayley kunne mærke han kiggede på hende hun åbnede øjene og kiggede på ham også med et trist blik //Okai//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:10 pm

Han smilte svagt til hende for at munder hende op men smiltet forsvandt hurtigt, han gik hen til hende og satte sig på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:12 pm

Hayley sank en klumb hun sætte sig op ved siden af ham og kiggede på ham hun lyftede sin hånd op og nussede ham på kinden "Er du okay" sagde hun med en trist stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:14 pm

Han sukkede og sank derefter en klumb, "Ja det tror jeg, men nu har du sit mit virkelige jeg" sagde han og kiggede væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:20 pm

Hayley sukkede "Ja og Jeg vil elske dig lige meget hvad. lige meget hvordan du er og hvordan du bliver"
Hun kiggede på ham og prøvede og få øjen kontakt med ham men han kiggede væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:59 pm

Han kunne ikke se hende i øjnene det han var ved at gøre ved hende lige før var utilgiveligt, syns han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 1:15 pm

Hayley sætte sig helt ind på sengen og sukkede hun lyftede hænderne op foran øjene og sagde ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 2:32 pm

Han skævede over til Hayley og så hvordan hun sad med det samme lagde han sin arm om Skulderen på hende og hendes hoved mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 2:37 pm

Hayley kunne ikke finde ud af hvad der skete hendes tænker kørte rundt i hendes hovede hun kunne mærke han lagde sin arm om hende hun rykkede sig tætter på ham hun fjernede sin hænder og hviskede "Du ved ikke hvor meget jeg holder af dig" hun begyndte og ryste og kunne ikke finde sig selv hun bed sig selv i hendes finger og lukkede øjenen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 2:42 pm

//så har jeg mit rigtige billed tilbage //

Han hviskede i hendes øre, "jeg håber du kan tilbage mig" han sukkede derefter imens han så på Hayley, "det du har oplevet troede jeg ikke ville komme til overfladen af mig" han sukkede igen men begyndte så at nusse hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 2:45 pm

//Ja det er fedt er det et billede af dig selv?? Smile//¨¨

Hayley sukkede og nød han nussede hende "Selfølig kan jeg det" hun kiggede op på ham og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 2:49 pm

//Nej, men skal lige hav e2 timer til så kommer på om 2 x 45 minutter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 2:50 pm

//Okai Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:26 pm

Han kyssede hende på kinden og kiggede så på hende, "det er en stor ting at tilgive Hayley" sagde han med forundred stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:29 pm

"Ja det ved jeg men jeg vil altid tilgive dig" hun kiggede på ham og kyssede ham på hans kind og kiggede ham så i øjenen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:32 pm

Han nikkede og tog sig undrende til hagen, imens hans blik rettede sig mod gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:35 pm

Hayley kiggede undernede på ham "Hvad er der"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Græd kommer ikke fra vampyr.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Kommer nok ikke bag på jer:
» Gråd kommer ikke fra vampyre
» Foråret kommer.
» Alt kommer tilbage med 100 km. i timen!!
» Ambers hemmelige planer kommer til virkelighed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: