Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Græd kommer ikke fra vampyr.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:41 pm

Han rystede på hoved og lænede sig så tilbage ned i sengen så han lå ned, det blod der kom fra hans mund var nu stoppet med at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:45 pm

Hun smilede og lagde sig ned ved siden af ham "Hvorfor blodte du så meget før" hun rullede om på maven og røte hans læber med hendes pege finger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:55 pm

Han rystede på hoved, "jeg tror det er min krops måde at reagere på når jeg nu har fået mig selv tilbage" han kiggede op i loftet som han altid gjore.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:57 pm

Hayley nikkede "Men er du okay" hun så på ham med et hjælpsomt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:59 pm

"Jeg ved det ikke" sagde han og sukkede dybt, "ved du jeg er startet på skolen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:04 pm

Hayley smilede da han sagde det sidste "Nej det vidste jeg ikke..ej ej ej hvor fedt" hayley smilede til ham og kiggede på ham med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:08 pm

Han grinte glad, og så så på hende imens han gjore så hun lå på hans ene arm, "Mig og Ribanalon går i 3.g" han kiggede roligt hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:11 pm

Hun kiggede på ham og smilede og kyssede hm hurtigt på munden og så så på ham "Det er sgu da fedt" hun kunne ikke lade være med og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:12 pm

"Det bliver bare svært for jeg lavede meget lort i den gamle skole" sagde han og grinte lidt dog mente han det helt seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:16 pm

"Hmm bare du ikke lave så meget ballede som Kevan kan finde på" hayley kiggede på ham og smilede til ham "Men det er fedt så har du vel også frikvater når jeg har..har du ikke" hun kiggede på ham med håb i øjenen og smilede stadig til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:29 pm

//Skal vi skrive vider//?? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:49 pm

"Ja det har jeg, tror jeg, men jeg kan ikke love noget" han smilede og kiggede hen på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:52 pm

Hayley smilede "Det håber jeg.du har..men nej selfølig kan du ikke love noget" hun smilede og kiggede også på ham "Hvornår startede du" hun kiggede rundt i rummet og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:31 pm

Han grinteog rejste sig for at gå ud i stuen, men imens svarede han, "for tre dage siden" han var nu ude i stuen og satte sig derefter i vinduets sofa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:33 pm

Hayley smilede "Fedt nok" hun rejste sig og gik efter ham.Hun stilte sig bag ved ham og lagde sine hænder på hans skulder og kiggede ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:39 pm

´Donnie lagde sin hånd på hendes og smilede ud i luften, imens han tænkte på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:43 pm

Hayley sukkede og kiggede ned på ders hænder og smilede "Hvad tænker du på" sagde hun med en sukkersød stemme og hendes tænker begyndte og køre rundt i hendes hovede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:46 pm

"Ikke rigtig noget" sagde han med et smil og skævede så over til hende, med et roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:48 pm

Hayley bed sig blidt i læben og smilede så til ham bagefter "Okay" hun kiggede på ham og kørete sine hænder ned ha hans bryst så hendes hovede lå på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:53 pm

Han kiggede ud i luften og sagde så pluselig, "Du er ikke jeg elsker dig!" sagde han med en bestemt stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:00 pm

Hayley slap om ham og gik hen og sætte sig ved siden af ham "Jo jeg gør" hun kiggede bestemt på ham også og kyssede ham hurtigt på kinden *Selvom jeg har været usikker noge gang* tænkte hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:27 pm

Han kiggede på hende imens hun satte sig ved ham, og kiggede så hen på sit skab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:29 pm

Hayley kiggede på ham og kiggede så rundt for at finde ud af hvad det var han kiggede på "Hvad er der galt" hun kiggede stadig rundt og tænkte så *Hvad er det han ser på*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:52 pm

Han kiggede over på hende igen, "Hayley" sagde han imens han tog hendes hånd i hans, og kiggede med rolige øjne på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:56 pm

Hayley kiggede på ham og ned på ders hænder og op på ham igen "Ja" sagde hun lidt forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:40 pm

Han kiggede hende ind i øjnene, "jeg elsker dig så utroligt højt at du ikke kan tro det" sagde han og tog hendes hånd langsomt op til sin mund hvor han kyssede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:45 pm

Hayley sukkede af tryk hed og kiggede på ham "I lige måde..du er det bedste der er sket for mig i langtid" hun rykkede sig helt ind til ham og flettede sine finger rundt om hans og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:53 pm

Han hjalp til med at flette deres finger sammen og sagde så, "jeg har bare så svært ved at vise det" han sukkede og sagde så, "Ribanalon har mødt en ny der hedder Shin" han kiggede over på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:56 pm

Hayley nikkede "Ham har jeg mødt..hvad er der med ham" hayley holdte op med og smile og kiggede op på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:58 pm

Han smilede lumsk til hende, "det jo min lille hemmelighed" sagde han og grinte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:00 pm

Hayley smilede "Nej sig det" Hun flytede sin anden hånd op og kilde ham i siden og flettede den anden hånd så meget ind i hans som hun kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:02 pm

Han begyndte at grine svagt, imens han mærkede hun tog lidt mere fat med den anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:03 pm

Hun smilede stort til ham "Ej sig det nu " Sagde hun lidt grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:06 pm

Han rystede lidt på hoved, "hvorfor det" sagde han og kiggede ned på gulvet med et smil der så ud lige som før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:10 pm

"Hmm for ellers så ryger du rundt " hun grinede lidt *Ja som om det er sgu nok mig der ryger rundt* tænkte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:12 pm

Han smilede "så prøv" sagde han med en drilsk stemme, der lød glad og udfordernde på samme tid.
Han kiggede med et drilsk blik på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:15 pm

Hayley smilede og rækkede tunge til ham og slap hurtigt den flettede hånd og skubbede ham ned på gulvet så hun lande oven på ham "Sådan" hun grinede lidt "Okay det var kun ned mere tror jeg ikke jeg kan få dig rundt " hun lyftede et øjenbryn og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:29 pm

Han kiggede overrasked på hende, og løftede derefter øjnberyndene imens han så på hende, "Tja det tror jeg heler ikke" sagde han og væltede hende om på gulvet så han lå øvers.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:30 pm

Hun smilede "Hmm..og hvad skal jeg nu gøre" hun bed sig i læben og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:36 pm

Han smilede et svagt lidt ondt smil, "Tja det jo ikke godt at vide" sagde han og rykkede sig så væk fra hende så han sad på sengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:38 pm

Hun smilede til ham "Næ" hun sætte sig op ved siden af ham "Nu da jeg fik dig ned vil du så ikke sige det" hun bed sig blidt i læben og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:43 pm

Han rystede på hoved og kiggede ned på hende imens, et svagt med kom på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:46 pm

"Hmm..hvad skal jeg gøre før ddu vil sige det" hun kiggede på ham og stoppede med og smile og lyftede øjenbrynet og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:50 pm

"Jeg har ikke lyst til at sige det" sagde han og så væk,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:51 pm

Hayley sukkede og kiggede ned i gulvet "Er det meget slemt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:58 pm

Han kiggede på hende, "ved du hvorfor jeg nævnede ham" sagde han og foldede hænderne sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:59 pm

Hayley rystede på hovedet og kiggede på hans hænder og op på ham "Nej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:08 pm

Han nikkede "okay" sagde han og kiggede tilbage hen på hende, med et roligt blik.
*Hvad skal jeg månd lave i morgen* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:11 pm

Hayley kløde sig i panden "Hmm..Og du er sikker på du ikke vil sige det" hun kiggede på ham og kunne godt se han tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:15 pm

Han nikkede imens han igen så over på sit skab, en svag væmmelse kom på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Græd kommer ikke fra vampyr.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Kommer nok ikke bag på jer:
» Gråd kommer ikke fra vampyre
» Foråret kommer.
» Alt kommer tilbage med 100 km. i timen!!
» Ambers hemmelige planer kommer til virkelighed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: