Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Græd kommer ikke fra vampyr.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:17 pm

Hayley sukkede "Jo der er noget galt..hvad har jeg gjordt" hun kiggede på ham og så hvordan han så på sit skab
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:19 pm

Han smilede lidt og kiggede så på Hayley igen, "Der er intet galt, og jeg tror ikke du har gjort noget" sagde han med en hvislende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:21 pm

Hun lagde sig ned og sukkede "Jo det tror jeg..jeg har" hun lyftede sine hænder op foran øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:24 pm

Han smilede, "så fortæl mig med dine egne ord hvad du har gjort" sagde han med et smil på læben men det var et anderledes smil end hvad Hayley var van til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:28 pm

Hayley rullede om på maven og så den anden vej "Jeg pjækkede og kørte hjem og var sammen med ..jeg var sammen med Shin..Jeg ved jeg ikke skulle pjække og tag et menneske med hjem men men jeg var bare så træt og gad bare ikke mere og så kom han gående og vi snakkede og så pjækkede vi" hayley sukkede og lukkede øjenen "Jeg er så dum" hun slog sig selv i hovedet og begravede det ned i sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:31 pm

Donnie sukkede, "Vi havde en aftale om at du ikke skulle skade dig selv Hayley" sagde han bestemt da hun slog sig selv i hoved med sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:35 pm

"Ups jo undskyld" hun sukkede " men er du slet ikke sur på mig efter jeg har været sådan en spade" hun rullede om på rygen og så så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:38 pm

Han kiggede lidt på hende, "jeg er ikke ligeglad men jeg kan ikke bestemme over dig Hayley" sagde han og grinte inde i sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:41 pm

Hayley nikkede "Hmm nej det kan du vel ikke.." hun sætte sig op og kiggede på ham "Hvad skal du lave i morgen" hun smilede et lille smil til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:44 pm

Han trak på skulder og så så over på hende igen "hvad skal du selv lave" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:47 pm

Hun trak på skulderne "Det ved jeg ikke..Det er jo derfor jeg spøger dig" Hun smilede til ham og rykkede sig tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:50 pm

Han nikkede og bøjede ryggen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:52 pm

hun lavede et ryk med begge øjenbryn "Skal du slet ikke lave noget" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:55 pm

Han rystede på hoved, og smed sig derefter ned i sengen så han hoppede et par gange op og ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 9:59 pm

Hayley smilede og lagde sig ned ved siden af ham "Hmm..hvad så med og være sammen med mig " sagde hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 10:08 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 10:10 pm

//Hvad er det ?? ///

Kan du ikke svare fordi skal logge af og så kan vi vel skrive vider i morgen // Smile ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 10:21 pm

Han nikkede glad ""jo meget gerne""

//det er en side lige som den her"//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 10:27 pm

Hun smilede også til ham "Lyder godt" hun lagde sig ned og puttede sig ind til ham




//Loger af vi ses Very Happy // kigger på den i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 3:01 pm

Han smilte svagt op i loftet som om det var sjovt det han lige havde sagt, dog blev hans smil til en lille væmmelse over en tanke han fik ind i hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 4:24 pm

Hayley smilede og sætte sig op og kiggede på ham "Hmm..Hvad skal vi så lave nu" hun bed sig i læben og kiggede ham i øjenen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 4:44 pm

//skulle spørger om i ikke bare kunne slutte emnet??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 7:51 pm

//Det kan vi vel confused //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Græd kommer ikke fra vampyr.   Græd kommer ikke fra vampyr. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Græd kommer ikke fra vampyr.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Kommer nok ikke bag på jer:
» Gråd kommer ikke fra vampyre
» Foråret kommer.
» Alt kommer tilbage med 100 km. i timen!!
» Ambers hemmelige planer kommer til virkelighed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: