Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stilhed er en dyd

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:22 pm

Valencia så lidt usikkert på ham og så væk "Jamen .. det var du ikke .. og jeg kan godt passe på mig selv!" hun bleve en smule irriteret da det kom bag på hende, hun har altid fået afvide hun skulle passe påm sig selv fordi hun tit er så dumdristig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:24 pm

"Jeg har selv været ude for nogen ting her på det seneste" sagde han næsten hviskende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:29 pm

Valencia sukkede og så væk ".. jeg kan godt passe på mig selv " Hviskede hunm muggent og havde lagt armende overkors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:31 pm

Han nikkede "det ved jeg", han kiggede længe på hende denne gang.
Hans øjne lyste på en eller anden måde op i natten men ikke rigtig noget man ville lægge mærke til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:33 pm

Valencia så forsigtigt på ham og smilede ikke, hun var alt for tøse sur til det, hvorfor skulle alle være så overbeskyttende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:43 pm

"Du ikke vred vel" sagde han med et lille grin i sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:47 pm

Valencia fnyste kort og så ned, men kunne så alligevel ikke lade vær at smile da det var lidt tåbeligt at være sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:55 pm

Han bøjede sig lidt for at få hendes øjenkontakt og smilede da han så kort fik den, "det er du da ikke er du vel" sagde han glad, og kiggede med glade/grinene øjne på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:00 pm

Valencia så på hans øjne og sukkede opgivende og rullede med øjnene og så igen på ham "Nej .. Det er jeg ikke" lo hun lavt og prikkede så til ham "taget!" også løb hun så hurtigt hendes menneskelige ben kunne ind i skoven, hun lo lidt da hun var langt fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:04 pm

Han kiggede lidt undrende på ryggen der forsvandt ind i skoven, og så som et lyn begyndte han at løbe efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:07 pm

Valencia grinte og så sig tilbage efter ham, og undrede sig over hvorfor han endnu ikke var kommet til syne, hun løb en smule langsommer og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:12 pm

"Taget" sagde han da hun havde vendt sig, han havde stået og ventet på at hun skulle løbe hen til ham.
han begyndte at løbe ind mod byen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:30 pm

Valencia så kort helt forbavset på at han løb væk "Men .. " Hun satte så i løb efter ham og prøvede at indhente ham, hvordan kunne han være så hurtig fremme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:37 pm

Han grinede, men begyndte at mærke han løb lidt for stærk så han satte farten ned, "kom nu du er den" han kiggede sig tilbage for at så hvor langt Valencia var noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:39 pm

Valencia stoppede så forpustet op og kunne ikke løbe mere "Det snyd .. Du hurtiger end mig" lo hun indmellem vejrtrækningerne, hun kunne slet ikke løbe så langt så hurtigt og dumpede ned at side på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:45 pm

Han gik hen til hende og satte sig ved hendes side, rakte hånden ud og sagde , "tak for kampen" han smilede roligt, han var så anderledes ved denne her menneske pige.
*Jeg havde nok bare været sammen med for mange vampyre eller noget* tænkte han, og så roligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:03 am

Valencia smilede og så på ham "Nej! Bare vent .. jeg skal nok vinde over dig en dag" sagde hun stolt og lo lidt, hun lænte sig op af et træ og tænkte

//Smutter i seng .. Så Logger .. Vi kan Evt. skrive vidre i morgen //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:10 am

//jep vi ses What a Face //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilhed er en dyd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed er en dyd   Stilhed er en dyd - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilhed er en dyd
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Stilhed..
» Skovens stilhed.
» skovens stilhed
» skoven stilhed
» Nattens stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: