Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skovens stilhed.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:37 pm

Dato :: 12. september 2009
Årstid :: efterår
Dag :: lørdag
Vejr :: Koldt og stille
Sted :: Skooven!
Tid :: 00.01
Omgivelser :: skovting. Ellers no one


Elizabeth gik hen af skovstien. Hun så smuk ud som sædvanligt og ventede på lidt selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:43 pm

kevan kom gående ind fra skoven og var stort set smurt ind i blod Razz
i ansigtede og hænderne og lidt på tøjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:16 pm

Elizabeth kunne pludselig lugte blod. Hun så sig omkring og gik hen mod lugten af blod og fik øje på Kevan *What the..!* tænkte hun og løb over til ham "Kevan!" sagde hun lidt bekymret og så på ham "Hva er der sket??" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:22 pm

" årrg ikke noget jeg skulle bare have noget at drikke og så blev jeg bare lige revet lidt med da jeg overfaldt dyret Razz!" sagde han og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:23 pm

Hun grinte ikke og rystede svagt på hovedet "Du er en mærkelig dreng" mumlede hun og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:42 pm

kevan så på hende og sagde "jeg har extra tøj i min taske" og han smed tøjet og tog det andet på og lagde det andet i sin taske

" hva laver du dog her ude?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:58 pm

Hun så på ham og trak på skuldrene "Ikk rigtigt noget. Går" mumlede hun og så sig omkring i den mørke skov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:11 pm

"skla du lige have slukket tørsten eller hvad?" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:14 pm

Hun så op på ham og rystede hurtigt på hovedet "Nejh da" sagde hun og så så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:21 pm

Kevan gik rundt om hende og sagde " du ser godt ud idag hvorfor er dine kinder røde`"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:23 pm

Hun trak på skuldrene "Sår'n er de tit" mumlede hun. Hun havde ingen anelser om at hendes kinder var blevet røde. Hun fulgte ham med øjnene, men vendte sig ikke, og blev bare stående på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:29 pm

kevan så på hen foran hende og sagde 2 hvorfor er du så mærkelig for tiden! du siger ikke så megeT?!"
han gik rundt om hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:31 pm

Hun trak på skuldrene endnu engang "Jeg er er en stille pige" sagde hun og fulgte ham igen med øjnene og blev stående på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:35 pm

"alt for stille efter min meningen det skal vi da have lavet om på skal vi ikke?!" sagde han og tog hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:36 pm

Hun så op på ham "Hmm.. Joh" mumlede hun og bed sig hårdt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:40 pm

kevan grinte lidt og sagde " oki kan du finde ud af at bande?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:42 pm

Hun rystede på hovedet "Nejh. Og det vil jeg heller ikke lære!" sagde hun og hev sin hånd til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:49 pm

"hvorfor ikke det!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:51 pm

Hun så på ham "Fordi at jeg syntes ikke at det er passende for en pige at bande. Jeg vil ikke være ligesom dig og alle de andre idioter som går rundt og bander 24/7" sagde hun, men havde nu ønsket at hun havde holdt mund. Hun vidste ikke om han blev sur over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:54 pm

kevan grinte og sagde " når så det syntes du. vi skal vidst ha lært dig nogen sjove ting? kan du finde skrige?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:55 pm

Hun så på ham og gik nogle skridt bagud "Hør her Kevan. Jeg vil ikke lærer at være nymoden teenager, og lave ballade. Så vil jeg hellere være stille" sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:00 pm

" du er sur på mig det kan jeg hører!" sagde han iskoldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:02 pm

Hun rystede svagt på hovedet "Jeg er ikke sur. Jeg vil bare ikke være nymoden" mumlede hun og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:04 pm

"nå!" sagde han bare og begyndte at gå ind i skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:05 pm

"Kevan!" kaldte Elizabeth og gik med hurtige skridt efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:09 pm

"undskyld har det bare svært for tiden!" mumlede han og satte sig på et træstup
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:09 pm

Hun så ned på ham og lagde en opmuntrende hånd på hans ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:14 pm

"du forstår det ikke alligevel!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:15 pm

Hun trak sin hånd til sig og så ned på ham og sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:17 pm

"min far er død!" det var det eneste som kom ud af hans mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:19 pm

"Det gør mig ondt" sagde hun og så ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:35 pm

"det er oki jeg bor hos vvictoria nu!" sagde han


Sidst rettet af Kevan Lør Sep 12, 2009 11:37 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:37 pm

Hun nikkede "Det var godt" sagde hun og så så op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:41 pm

kevan så op og sagde " jeg må nok hellere smutte nu..!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:43 pm

Hun så ned på ham igen "hvorfor?" spurgte hun og ville egentlig ikke have ham til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:53 pm

"vedj eg egentligt ikke!" sagde han og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:55 pm

Hun smilte og gik over og lændte sig op af et træ.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovens stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens stilhed.   Skovens stilhed. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovens stilhed.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skovens stille dyb ~Mason
» skovens stilhed
» Skovens kulde og stilhed!
» Skovens Egern Ö
» Stilhed..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: