Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Føler mig lidt alene

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:07 pm

Dato: 13.September
Dag: Tirsdag
Vejr: Regner
Tid: 12.30
Sted: Undenfor
Omgivelser: Ikke så mange fordi det regner

Victoria havde lige stået ud af sin bil, hun stod lidt og så op mod skolen, men lod sit blik blive rettet op mod himlen, det regnede ikke kraftigt, men nok til at gøre Victoria våd, hun stod stadig stille ude i regnen, hun blev mere og mere våd og hendes hår hang tungt på hende, på grund af at det var vådt, hun rørte sig ikke fordi hun tænkte, forleden havde Kevin været sur, og hun troede at hun havde forstyrret på det forkerte tidspunkt, så hun troede at han også var sur på hende, hun bevægede sig nu med tunge skridt, men stoppede ved bænken der var udenfor og satte sig stille på den og lod regnen løbe ned af hende, hun var ligeglad med at hun var helt gennemblødt nu, hendes tanker ville bare ikke gå væk fra hendes hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:13 pm

Kevin kom luntende forbi hende med nogen bøger Han skulle lige hen på skole biblioteket for at aflevere nogen bøger & så vente til han skulle have time igen om en time
Han løb ret fremad bøjet for bøgerne ikke skulle blive våde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:16 pm

Victoria fik færten af Kevin og så ham komme luntende, men gjorde ikke noget for at få hans opmærksomhed, hun tænkte stadig på den dag hun havde forstyrret på et dårligt tidspunkt, hun tænkte i det hele taget for meget, men kunne ikke stoppe, hun nøs stille og kiggede op på himlen igen, hun så kort efter Kevin og rejste sig stille fra bænken, men bevægede sig ikke væk fra den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:17 pm

Kevin gik ind & afleveret bøgerne & gik igang med at lede efter nogen nye at låne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:23 pm

Victoria åbnede stille døren til biblioteket, og gik ind, det dryppede fra hendes hår og hendes tøj var også ret vådt lige nu, men det tørte jo tænkte hun og gik hen til en hylde med bøger, hun mærkede også færten af Kevin derinde og håbede ikke at han lagde mærke til hendes duft lige med det samme, da hun stadig havde lidt dårlig samvitighed, hun fik uheldigvis gledet over sine egne fødder og landte på gulvet med et højt Bump!, *kan det blive meget værere* tænkte hun og prøvede at rejse sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:34 pm

Kevin gik stille derhen da han hørte det & så Vic & rakte hende en Hånd
"er du oki" Spurgte Han stille & så på hende & smilet let

//Skal desværre smutte skrives måske ved senrre ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:38 pm

Victoria så tænkende på Kevins hånd og bed sig i læben, hun sukkede en enkelt gang og tog så hans hånd og rejste sig op, og tog så hånden stille til sig igen, " jeg har det fint" sagde hun stille og tog sin taske op fra gulvet, hun undlod helst at kigge for meget på Kevin, men sendte ham alligevel et svagt smil og tænkte så igen

//Øv okay ses måske senere^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:06 pm

Kevin så undrende efter hende
"Er der noget galt Vic" Spurgte han da han kunne mærke der var et eller andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 2:32 pm

Victoria lod sit blik falde på Kevin igen, hun tænkte stadig, hun kunne ikke lade være med at tænke, hun begyndte at bide sig i læben, skulle hun mon sige det, hun stod lidt og lod så blikket falde ned på jorden, hun viste ikke hvad hun skulle sige, " jeg tænker bare på en held masse, og på mange ting samtidig" sagde hun stille og så på Kevin igen, " er du ikke sur på mig?" spurgte hun og så ned på gulvet igen, bange for hans svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 3:45 pm

Han nikkede stille forstående men kiggede så undrende på hende da hun spurgte om han var sur på hende
"Hvorfor skulle jeg være sur på dig" Spurgte Han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 3:48 pm

Victoria så på Kevin igen og tænkte lidt, " det troede jeg bare da jeg kom gående ved din hæk, du virkede sur, også da du sagde noget til mig, jeg kan ikke huske hvad du sagde, men jeg troede også du var sur på mig den dag, fordi jeg også kom til at forstyrre dig lidt" svarede hun og så lidt ned i jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:26 pm

Han smilet let til hende
"Nej er ikke sur på dig" Sagde Han stille & smilet til hende
"Jeg var bare i et dårlig humør den dag men det er fortid nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:31 pm

Victoria sukkede lettet, og så smilende på Kevin, " det var godt, så behøver jeg ikke at gå og tænke over det mere" sagde hun, men hun tænkte stadig, det var det irreterende af det, hun fik næsten ondt i hovedet af at tænke så meget, og hun plagede ellers aldrig at tænke på så mange ting, efter hun var blevet vampyr begyndte hun at tænke over mange ting

//Skal logge, men kommer på senere^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:31 pm

Emily spurtede igennem regnen der allerede havde gennemblødt hende. Hun snuplede et par gange men kom hurtigt på benene igen, for derefter at løbe vidre. Emily lukkede hurtigt øjnene..Lortedag.. Hun sukkede og holdt vejret kort inden hun gik ind i biblioteket, hvor hun igen trak vejret ordenligt. Fordi hun havde holdt vejret kom lugten af vampyr meget pludseligt, og hun følte at luften blev slået ud af hende, så hun begynde ihærdigt at hoste..og hoste..og hoste. Emily nøs til sidst og holdt sig så for munden xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:38 pm

Kevin smilet til hende & fik færden af varulv & tog hurtigt sine bøger gik op & lånet dem & gik sin vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:01 pm

Kevan kom løbende inde i skole bygningen han ville pjække fra resten af dagen han ville hellere køre på skate board over i parken, han kom løbende og løb lige ind i kevin på vejen så han faldt. han burde være til time nu men han gad ikke han vidste godt hans forældre ikke ville have det men der var ingen der behøves fortælle dem det.
han så op på kevin og sagde " hej storebror Razz jeg har lidt tralvt Razz!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:39 pm

Kevin kiggede på sit Ur & så på ham
"Burde du ikke være til time" Sagde Han & så på ham & kiggede mod skolen & så ned på ham bagefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:41 pm

kevan grinte lidt og kløede sig i nakken og sagde " tjja jeg tror ikke min lære bliver særlig glad hvis jeg kommeri nd i klassen lige nu.. han er lidt meget sur på mig tror jeg. hvor skal du hen ? må jeg komme med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:00 pm

"Har først time senere" Sagde Han & tog ham med
"Jeg bringer dig derhen så sker der dig ikke noget & gik mod hans klasse lokale
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:02 pm

"nej altså jeg tror bare jeg få skide ballade kom til at sige han var en gammel skid som var børnemishandler, det røg bare ud af munden på mig... det bare fordi ejg ikke er så god til at skrive og læseo g mine forældre er aldrig hjemme så får aldrig noget hjælp og kan ikke ldie de andre skal opdage det. og så er det bedre at spille den seje!!"
han begyndte at gå med kevin
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Føler mig lidt alene Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig lidt alene   Føler mig lidt alene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Føler mig lidt alene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Føler sig ensom
» Føler sig ensom
» føler sig forfulgt
» føler sig for første gang fri
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: