Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 2:57 pm

Dato: 17. Januar
Dag: Fredag
Tid: 13.30
Vejr: Det regner, men ikke særlig koldt
Sted: La Push Baby xP
Omgivelser: Ikke nogen andre end Taron
Årstid: Vinter??
Påklædning: Et par slidte busker, bar overkrop og bare fødder

Taron var løbet ned på stranden, selvom det regnede rimelig meget, han ville bare gerne slippe for familien lige nu, de havde virkelig gået ham på nerverne idag, hans lillesøster havde især irreteret ham. Men han var taget væk fra ham, for ikke at få et vredesudbrud lige pludselig, det ville heller ikke have været så godt. Han stod med hænderne i lommen og så tænkende ud på vandet som let bølgede ind på land, det var rart roligt vandet idag. Han kunne mærke at regnen gjorde hans krop våd, og han mærkede den kildende fornemmelse når det løb ned fra hans sorte korte hår og ned langs hans ansigt og på hans overkrop. Taron havde ikke orket at tage en bluse på, han var bare løbet herned i denne beklædning. Han regnede heller ikke med at møde nogen i det her vejr, selvom det ikke var særlig koldt, ihvertfald for ham, da han jo var brandvarm i forvejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:04 pm

Elena gik i det våde sand og det efterlod fodaftryk efter sig. Hendes lyse hår var også vådt og hang ned over hendes
skulder, og det bølgede lidt på grund af regnen. Hendes sorte jakke var også gennemblødt,
men hun var ligeglad. Hendes blå bukser var ligeså og klistede sig ind til hendes ben.
Elena havde stadig ikke rigtigt fået pakket alle sine ting ud, men hun orkede ikke mere. Det hele var meget
overvældende for hende at flytte til et nyt sted, men hun tænkte at hun bare skulle vænne sig til det.

Hendes lyseblå øjne så op og fik øje på en dreng et stykke fra sig. Hun gøs kort da hun så hvor lidt tøj han havde på.
Hun var glad for at det ikke va hende, der gik rundt næsten uden tøj. Hun kunne ikke lade være med at smil,
da hun nærmede sig drengen. Men da hun kom tættere på stoppede hun op. Drengen var smuk. Virkelig smuk.
Elena blev pludselig en smule genert og skubbede en tot af det våde hår om bag øret,
men det blev ikke siddende det fald tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:11 pm

Taron tog den ene hånd op at lommen og kørte den gemmen sit hår og roede lidt i det for at det ikke skulle blive helt fladt på grund af regnen selvom det var kort. Men det var blevet en vane for ham at rode ved sit hår og det var meget svært at lade være med. Han fik så snust kort ind og fik færten af en menneskepige, det var meget let for ham at kende forskel fra piger og drenge og han så sig kort om. Da hans blik så fandt hende og han tog sin anden hånd op af lommen og lod sine arme hænge på siden af ham. Han smilte svagt til hende og betragtede hende kort, det var lang tid siden han havde snakket med et menneske, han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hendes våde tøj og hår og smilte svagt igen, "fryser du ikke?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:16 pm

Elena gengældte smilet og gik hen til ham. "Er det ikek mere mig der skal spørge dig om det" spurgte hun
glad og så op og ned af ham. "Du må da fryse bare" sagde hun og så ned af sig selv.
HUn frøs en smule, men det var ikke så galt igen. Hun kunne nemt overleve. Hun gjorde et lille kast med håret
for at for den tot hår om bag øret. Denne gang hjælp det. Hun smilte igen til drengen.

"Jeg hedder forresten Elena" sagde hun og rakte ham venligt hånden. Hun vidste ikke om
det virkede dumt eller åndsvagt at gøre, men hun gjorde det allligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:22 pm

Taron grinte svagt og trak lidt på den ene skulder og vendte sig helt imod hende, da hun kom hen til ham.
Han smilte så skævt og tænkte kort, " jeg er vant til det, så jeg fryser ikke og jeg har også lige løbet så.." sagde han med et smil og trak lidt på den ene skulder igen og betragtede hende kort da han gjorde et lille kast med håret.
Taron så kort på hendes hånd, men smilte så skævt og gav hende hånden, " Taron.. mig en fornøjelse Elena" sagde han med et skævt smil igen og tog lidt efter sin hånd til sig igen. Han tog så sin hånd op i håret igen og roede lidt rundt i det, også fordi regndråberne killede og irreterede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:27 pm

"I lige måde Taron" svarede hun lidt efter. Da han tog i mod hendes hånd kunne hun mærke hvor varm han var,
men hun sagde ikke noget. "Ude at løbe" spurgte hun. "Tja, det kan man vel også få en regnfuld dag til at gå med" tilføjede hun med et smil. Det var ved at være et stykke tid siden at Elena havde været ude at løbe, men hun avde bare ikke
haft lyst til det. Hun puttede sin hånd i jakkelommen og vendte blikket mod vandet.
"Bor du her i området" spurgte hun mens hun stadig så på vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:34 pm

Taron nikkede og smilte svagt og tænkte kort, han smilte så til større da hun kommenterede det med at løbe og trak lidt på den ene skulder, " jep det kan man nemlig og det er også godt hvis man skal komme i form" sagde han og grinte svagt, men smilte så igen. Han fulgte hendes blik ud på vandet og smilte igen, men tænkte sig lidt om, " det kan man godt sige, jeg bor lidt længere oppe i reservatet, men det ligger meget tætpå La Push" sagde han og tog blikket op mod skovene og pegede kort, han viste ikke om hun så da han pegede i den retning han boede, men det gjorde ikke noget hvis hun ikke gjorde og han lod blikket glide hen på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:37 pm

Elena havde kunen skimte han ud af øjenkrogen og så da han pegede, og derfor vendte hun sig
og så i den retning han pegede. "Okay, La Push." gentog hun stille, men da hun ikke vidste noget om
at han havde en mega god hørelse på grund af at han var varulv, vidste hun heller ikke at hvis man ville kunne
han så nemt som ingen ting høre hvad hun sagde.
"Jeg er lige flyttet til Forks" svarede hun, men hun vidste ikke rigtigt hvilken retning hun skulle pege,
og regnede også med at han vidste hvor det lå.
Hun vendte sig mod ham og så på ham, hun sendte ham endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:46 pm

Taron smilte da hun så i den retning han pegede i og så tænkende på hende, han hørte tydeligt det hun sagde stille, men kommenterede det ikke, for han måtte ikke afsløre sig selv overfor menneskerne, jo kun hvis de angreb et menneske i Forks, så måtte han godt skride til handling. Han smilte skævt da hun sagde at hun lige var flyttet hertil og nikkede, " ja det ved jeg godt hvor ligger, selvom jeg ikk er der så tit, det ligger tæt på reservatet også alligevel ikke" sagde han med et smil og roede lidt i sit hår igen. "Men så velkommen til Forks, håber du er faldet godt til" sagde han lidt efter og smilte skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:51 pm

Elena lo lidt da hun lagde mærke til at han roede sig tit i håret.
"Tak, Jeg begynder at falde til" sagde hun med et stort smil. "Noget galt med dit hår" spurgte hun muntert.
Det lød lidt dumt den måde hun spurgte på, men det var ment lidt drillenden og håbede at han kunne høre det.
Regnen fortsætte uden stop, men Elena havde overhovedet ikke lagt mærke til det, efter at hun var begyndt at snakke
med Taron. Han var rigtigt sød og pæn. Tilføjede hun i sit hovede. Hun smile endnu en gang, men efter det lod hun
sine blå øjne se ned i sandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:57 pm

Taron nikkede og smilte skævt, " det er godt at høre at du begyndt at falde til, er du så også startet i den skole som ligger der, eller venter du lidt?" spurgte han nysgerrigt og smilte igen. Han grinte så lidt af det hun spurgte om og roede sig igen i håret, " nej, det er en vane jeg har, det er faktisk rart irreterende" sagde han med et smil og grinte igen. Taron havde heller ikke givet regnen en eneste tanke siden han begyndte at snakke med Elana, hun var faktisk en rart sød pige at snakke med. Han smilte skævt igen, men lod godt mærke til at hun slog blikket ned i sandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:03 pm

"Jeg venter lidt endnu." sagde hun og nikkede. "Kender ikke rigtig nogen så jeg venter lidt til jeg er faldet lidt mere til" tilføjede hun med et smil.
Hun kunne ikke lade være med at grine stille. "Så skulle du kende nogle af mine vaner" sagde hun og lo lidt igen.
Hun havde masser af irreterende vaner. Nogle af den var faktisk også ret pinlige. Hun tog sine hænder
op fra lommen og lod dem falde ned langs siden. Hun så endelig op og bed sig så i læben med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:08 pm

Taron nikkede kort og smilte svagt, " ja det kan godt være ret svært at falde til på skolerne, hvis man ikke kender nogen og ikke er faldet helt til endnu, så jeg kan godt forstå at du venter til endnu" sagde han og smilte skævt.
Taron grinte svagt med og trak lidt på den ene skulder, " så slemme tror jeg ikke dine vaner er, de er sikkert meget harmløse" sagde han med et skævt smil og grinte svagt igen. Han havde ikke selv så mange vaner, men han havde da det med håret også kunne han også nogle gange trække meget på skulderne, det sad ligesom i ham at han skulle gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:12 pm

Elena nikkede til det han sagde med skolerne og det, men da han sagde det med hendes vaner rystede hun på hovedet.
"Jeg har det med at synge med sange når jeg kender dem, og tro mig jeg synger ikke godt" sagde hun og
grinte en smule. Alle dem der kendte hende, kendte også til hendes vaner om at synge med,
men hendes venner syntes ikke hun var dårlig til at synge, det lyd meget normal som de plejede at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:15 pm

Taron grinte da han hørte hendes vane og tænkte lidt, " ej det tror jeg ikke på, det lyder sikkert meget bedre end når jeg synger" drilled han og grinte igen, han havde nu aldrig kendt nogen piger som sang falsk, jo måske hans søster, men hun talte ikke rigtig med inde i hans hoved og han smilte skævt til hende, " men jeg ser det ikke som en dum vane at synge med, det viser jo bare at du godt kan lide at synge" tilføjede han lidt efter og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:19 pm

Elena var blevet i rigtigt godt humør og kunne næsten ikke lade være med at smile.
"Det kan vi da finde ud af. Må jeg høre dig synge" spurgte hun og så udfordrende på ham med et stort smil.
Hun nikkede til at hun bare kunne lide at synge. Hun elskede at synge og ønskede sig virkelig
en fed stemme. Hun kunne ikke selv bedømme hendes stemme så hun trak bare kort på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:28 pm

Taron rømmede sig svagt og grine kort, han tog så sin hånd op og rodede lidt i håret igen.
"Øhm.. jeg tror ikke det er nogen god ide, tro mig du dør hvis du hører mig synge" drillede han grinene og roede lidt i sit hår igen. Han smilte så skævt til hende og tænkte kort, " men jeg vil da gerne høre dig synge" sagde han og smilte venligt til hende og tænkte kort igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:32 pm

Elena rystede på hovedet mens hun grinte. "Du har heller ikke lyst til at høre mig synge" sagde hun og smilte til ham.
Hun frøs en smule og begyndte derfor langsomt at gå. Hun vendte sig om og så på ham.
"Skal vi gå lidt rundt" spurgte hun roligt og trak på skulderne med et sødt smil spillende på de røde læber.
"Hvorfor tror du at du synger dårligt" spurgte hun med en ldt drilende smil denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:37 pm

Taron nikkede og smilte skævt, " jo jeg har, jeg er sikker på at det ikke er slemt" sagde han og smilte igen.
Han nikkede igen og kom hurtigt op ved siden af hende og smilte skævt igen, og begyndte at gå sammen med hende, " jo det kan vi godt, så kommer vi heller ikke til at falde i staver" grinte han svagt og trak lidt på den ene skulder.
Taron så kort tænkende på hende, men grinte så svagt, " fordi... ja.. det ved jeg faktisk ikke" grinte han og roede sig i håret igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:41 pm

Elena sukkede overgivende. " Er du sikker på at du har lyst til at høe mig synge" spurgte hun for at være sikker.
Hun gik i et stille og roligt tempo og så stadig på ham. Hun grinte endnu en gang da han igen roede sig i håret.
"Nemlig" svarede hun til det med at falde i staver. Hun smilte og bed sig kort i læben.
Det var ved at være lang tid siden hun havde synget, mens nogen var til stede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:47 pm

Taron nikkede og smilte svagt, " jep jeg er stensikker" sagde han og smilte svagt igen, for ikke at virke for ivrig.
Han sørede for ikke at gå for hurtigt, for normalt plejede han ikke at gå, men at løbe istedet, men denne gang tog han det roligt for hendes skyld og så smilende på hende da hun grinte igen, han kunne godt lide at høre hende grine.
Taron nikkede kort og smilte skævt igen, til daglig derhjemme faldt han meget i staver, men sammen med nogen var han meget vågen og ops på hvad der skete omkring ham.

//Skal logge, ses senere xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:50 pm

Elena sukkede opgivende igen. "Okay, men husk at jeg har advaret dig" sagde hun drillende.
"hvad skal jeg synge" spurgte hun og så smilende på ham. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle synge,
men hun kendte en del sange og lod ham derfor bestemme. Elena havde puttet hænderne ned i lommerne for
at varme dem lidt, da de var blevet meget kolde. Hendes hænder blev meget hurtigt kolde.

//Jep vi ses x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 6:45 pm

Taron smilte skævt og tænkte lidt, " det ved jeg ikke, bare syng det du har lyst til, jeg brokker mig ikke" lovede han smilende og roede lidt i sit hår igen, det irreterede ham lidt at han ikke kunne lade være med det, men trak bare på den ene skulder og smilte igen. Han så kort på hendes hænder som hun havde puttet i lommerne og smilte svagt, " fryser du? jeg kan sagtens varme dig hvis det er" drillede han og grinte svagt, men tog selv hænderne i lommen, selvom han næsten var 50 grader og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 7:27 pm

Elena tænkte sig lidt om. Hun vidste heller ikke hvad hun skulle synge. "Hvad med ´Lille peter edderkop´" spurgte hun smilende. Hun kunne ikke komme i tanke om andre sange. Hun så på ham med et stort smil.
"Bare hænderne. Men jeg tror du selv for brug for din varme selv. Man begynder jo ikke ligefrem at koge når man går" svarede hun mumtert. Hun lagde godt mærke til at han igen trak på skulderen og roede sig i håret. Hun syntes bare at det var sødt, så hun smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 7:31 pm

Taron grinte af den sang hun valgte og trak så på den ene skulder, " du bestemmer, jeg vil nok bare komme til at grine lidt istedet" sagde han med et skævt smil og tænkte lidt igen. Han smilte af det hun sagde og trak lidt på den ene skulder igen, * du skulle bare vide* tænkte han og smilte stadig, men tog så den ene hånd op og rakte hende den, " jeg er varm nok i forvejen og jeg kan bare hoppe rundt hvis jeg bliver kold" sagde han med et smil og tænkte lidt igen, der var nu ikke særlig stor chance for at han ville komme til at fryse med den kropsvarme han havde, men lod det ligge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 7:35 pm

Elena så på hans hånd og lo lidt. "Jamen så siger jeg da tak" sagde hun muntert.
Hun tog hans hånd og mærkede med det samme hans varme.
"Wow, du er virkelig varm" sagde hun smilende, men så kom hun i tanke om at hun lovede at synge for ham.
"Jeg klarer det nok hvis kun det er latter og ikke tåre" sagde hun som sidste advarsel mod sin sang.
Hun hostede kort og begyndte at syng. Det lød fint nok, men hun ville ikke blive nogen stjerne for det.
Da hun var færdig tog hun den anden hånd op og dække ansigtet med den. Hun kunne mærke at hun rødmede den del.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 7:42 pm

Taron smilte skævt, men kommenterede ikke det hun sagde med at han var varm, for hvad skulle han også sige? at han krammede en ovn eller et varmeappartat inden han tog ned på stranden, det ville hun nok heller ikke have hoppet på så let. Taron nikkede og smilte skævt igen, " bare rolig, så let fælder jeg ikke tårer" sagde han og smilte igen. Da hun blev færdig med at synge nikkede han kort og så hendes rødmen, "hvorfor rødmer du dog, jeg kunne godt lide det" sagde han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 7:45 pm

Elena fjerne hånden langsomt og så på hende. "Seriøst" spurgte hun grinende.
"Jeg bliver ikke sur hvis du siger at det lyder af lort for jeg overlever" sagde hun smilende.
Hun håbede at hendes rødmen snart ville fortage sig for det var ret pinligt at gå og rødme foran ham.
"Og du er sikker på at jeg ikke må høre dig synge" spurgte hun bedende med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 7:51 pm

Taron rynkede kort panden, men smilte så skævt, " sådan snakker jeg ikke til piger, selvom jeg ved at de kan tåle at høre det, men nej.. jeg synes ikke at det lyder af lort, husk øvelse gør mester" sagde han grinene og slog sig en gang på brystet med den anden hånd og grinte igen. Taron synes ikke at det gjorde så meget at hun rødmede, fordi han kunne godt lide at mennesker blev røde i hovedet, iforhold til blodsugerne, de havde jo slet ingen kulør overhovedet, de var bare hvide som lig. Taron smilte så skævt igen og nikkede, " jep, jeg er sten sikker" sagde han og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 7:57 pm

"Øvelse gør mester" gentog hun lidt efter mens hun stadig så på ham,
men efter lidt så hun på deres hænder. Hun frøs overhovet ikke mere, da hans hænd var brandvarm.
Hun vendte derefter blikket mod vandet. "Har du altid boet her" spurgte hun stadig med sin munter stemme.
Det ligende slet ikke hende at snakke med en dreng hun slet ikke kendte eller vidste noget om. Hun plejede at være
meget den stiletype, det hygge sig med vennerne og ikke var til vilde fester hele weekenden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 8:05 pm

Taron nikkede til det hun gentog og smilte svagt, han betragede hende lidt, men vendte så blikket kort op på himlen.
Den var stadig helt grå og mørk og det regnede stadig, men ikke ligeså meget som før, " jep jeg er født og opvokset her, jeg kender ikke rigtig til andet" sagde han med et skuldertræk og smilte svagt, han bed sig så diskret tænkende i læben, " hvor boede du før, du kom til Forks?" spurgte han lidt efter nysgerrigt og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 8:09 pm

Elena så fra vandet til Taron med et smil. "Det må da være dejligt ikke at have flyttet" sagde hun lidt efter.
"Jeg mener så har du alle dine venner endnu og sådan." tilføjede hun
"jeg boede i Chicago før min far fik et job i Port Angeles og så var vi jo nødt til at flytte" sagde hun og smilte til ham.
Hun havde gået og bildt sig ind at hun hadede at flytte, men hun kunne faktisk godt lide Forks, der var bare ikke
så meget sol, som hun havde håbet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 8:19 pm

Taron smilte svagt, men trak samtidig på den ene skulder og så kort ud på vandet, " nogen gange ville jeg ønske at flytte væk herfra" sagde han stille og så på hende igen og smilte svagt igen, " men ja, det er meget rart at have sine venner i nærheden" sagde han og smilte lidt mere end før. Taron nikkede tænkende og smilte stadig, " Chicago, hmm.. lyser meget spændende, men kan du så lide Forks, jeg er sikker på at du meget bedre kan lide Reservatet" drillede han og grinte svagt, han var nu meget bekymret for at hun skulle møde en af blodsugerne og så blive bidt, så ville de heller ikke kunne være venner mere, uden at tænke mere over det, gav han hendes hånd et blidt klem, men slappede så af igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 8:27 pm

Hun så undrende på ham da han sagde det. "Hvad ville da få dig til at flytte herfra" spurgte hun stille bed sig i læben.
"Jeg elsker allerede Reservatet" drillede hun tilbage. "Men Forks er også meget hyggelig, men lidt sol kunne ikke skade. Og nogle af dem der bor her burde virkelig også tage en ferie til et solrigt sted eller noget" sagde hun
Elena havde godt lagt mærke til at en del af pernsonerne i Forks var meget blege, hun var selv fin solbrændt,
da der var masser af sol i Chicago. "Det var også spændende" sagde hun og gav ham ret.
Hun mærkede at han gav hendes hånd et lille klem og så på deres hænder og smilte lidt og vendte derefter
blikket på Taron.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 8:34 pm

Taron smilte svagt og rystede kort på hovedet, "hmm.. det er lige meget, bare glem det" sagde han og smilte svagt igen.
Han kunne jo ikke fortælle hende om striden mellem vampyre og varulve, men han kom også til at tænke på, hvis hun nu viste det, hvem af racerne hun så ville holde med. Men den tanke blev hurtigt slået ud af hans hoved igen. "Ja dem i Forks er rart blege, men det er også sjældent at vi for sol i Forks og omkring Reservatet, men vi her omkring klare os uden sol, vi er jo brune i forvejen" sagde han og smilte skævt. " Jeg må tage til Chicago en dag" sagde han og grinte svagt, han kunne godt lide spæning og gad godt se lidt mere end bare Forks og Reservatet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 8:38 pm

Elena viller gerne vide hvorfor han godt kunne tænke sig at flytte væk,
men hvis han ikke gad at sige det måtte hun jo rette sig efter ham. Det var sikkert
noget privat og hun ville ikke blande sig i noget som ikke ragede hende. "meget blege" rettede hun ham grinende.
"Ja det kan jeg se at ier" sagde hun og så op og ned af ham, men så hurtigt ned i sandet igen.
"Har du nogle søskende" spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 8:44 pm

Taron nikkede og grinte kort, " jep, de kunne sagtens bruge noget sol i nogle uger på stranden" sagde han og grinte lidt igen.
Han så smilende på hende og tænkte kort, " du ser da heller ikke så bleg ud, det er da meget godt" sagde han og smilte skævt, bare mest for at drille hende. Han tænkte kort over hendes spørgsmål og nikkede så, " jep, jeg har en lillesøster på 13, vildt irreterende" sagde han og smilte skævt, " hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt lidt efter og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:07 pm

Hun grinte lidt af ham og gav ham derefter ret. "Ja, men der er jo også masser af sol i Chicago" sagde hun og smilte.
"Og i lige måde" sagde hun med et stort smil. "Jeg har også en lillesøster, men hun er 7 år" sagde hun og nikkede.
"Kigger hun dine ting igennem og gemmer dine sko" spurgte hun med et drillende smil.
"Min lillesøster syntes at det er meget underholdende for hende." tilføjede hun stadig med et smil.

//S blev jeg færdig og kom også tilbage.. x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:17 pm

Taron grinte svagt og nikkede kort, " vi burde sende dem med et fly dertil lige med det samme" sagde han og grinte igen.
Så ville han jo også kunne slippe for de fleste af blodsugerne, men han viste at de aldrig ville gå ud i solen, kun hvis der ikke var mennesker omkring dem. "Takker" grinte han og smilte skævt igen, han rystede så derefter på hovedet og smilte, " nej hun nyder mere at kigge mig over skulderen, hvis jeg skriver med nogle, eller også hænger hun bare helle tiden på mig, og jeg mener virkelig helle tiden" sagde han og smilte skævt. "Det er underholding for min søs" sagde han og grinte svagt.

//Yes, yes det var godt Heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:22 pm

Elena kunne ikke lade være med at grine. "Det gør vi med det samme" sagde hun og grinte en smule mere.
Da han fortalte om hans lillesøster smilte hun. "Det er da bare sødt." sagde hun, men hun vidste
godt hvor træls det kunne være. Hun hadede ogdå når folk ville havde at vide hvem man skrev med og hvad de skrev.
Hun smilte til ham. "Og man får altid skylden. ´du er den ældste og du burde være mere ansvarlig´" sagde hun og
efterlignede hendes forældre når hun havde smidt hendes lillesøster ud fra hendes værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:29 pm

Taron grinte og nikkede smilende, " jeg er helt enig" sagde han og grinte lidt igen.
Han lavede kort store øjne, men smilte så skævt, " hun kan da også sagtens være sød, nogen gange bliver det bare for sødt" sagde han og grinte svagt, med et smil. Taron nikkede ivrigt og tænkte lidt, " jep det kender jeg godt, du lyder næsten som min mor når du siger det der" drillede han grinende og smilte skævt igen. Han kendte meget til det, når han ikke ville passe hende, når han havde aftaler i byen eller når hun ikke gad gå ud fra ens værelse, selv efter at man havde sagt det flere tusind gange og så endna pænt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:33 pm

"Jeg ved ikke om jeg skal tage det som en fornærmelse eller kompliment" sagde hun drillende
da han sagde hun lød som hans mor. Det var ved a holde på med at regne, men en gang i melle kom
der en kold brise fra vandet. Blæsten fik Elenas hår til at ramme mod hendes ansigt og hun gjorde et lille kaste
endnu en gang emd håret for at få det væk. Hun så smilende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:37 pm

Taron grinte svagt og trak lidt på den ene skulder, " du kan jo tage det som begge dele" drillede han grinene og tænkte kort.
Han betragtede hende, imens hun igen gjorde et lille kast med håret og smilte imens, " har du fået varmen tilbage?" spurgte han og hentyede til at de stadig holdte i hånd og han smilte igen til hende. Han tog sin anden hånd op og kørte den gennem sit hår og roede lidt i det igen, da regnen var ved at holde op. Selvom han ikke selv havde lagt mærke til det, så var hans overkrop ikke så våd mere, men det var på grund af hans tempertur, så fordampede vandet jo lidt efter lidt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:42 pm

Elena lo lidt. "Jamen så gør jeg det" sagde hun og nikkede som en halvt tak.
Hun så på deres hænder. "Ja, du er virkelig varm" sagde hun og slap langsomt hans hånd.
hun kunne tydeligt mærke forskellen på henedes hænders temp. Den ene var normal mens den anden var
blevet virkelig varm. Hun sendte ham et smil. "Tak" sagde hun til at han havde varmet hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:46 pm

Taron nikkede og lod hende slippe hans hånd, og tog den derefter i lommen.
"Tak og det var så lidt" sagde han og smilte tilbage til hende, men i noget tid var der pinlig tavshed, imens de gik ved siden af hinanden. Taron viste ikke rigtig hvad han skulle sige, han var ikke særlig god til det med samtaler med piger, for han var faktisk bange for at sige noget forkert, som så ville få hende til at gå og det ville han nu ikke have, han sukkede kort lydløst og så ned i jorden imens de roligt gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:53 pm

Elena begyndte pludselig at grine i stilheden. Hun så mod vandet og fik en dum, men faktisk ret sjov idé.
"Kan du lide at svømme" spurgte hun og smilte til ham. Hun så på ham med et stort smil.
Hun rystede på hovedet af sig selv. "Nogle gange får jeg nogle lidt dume idéer" sagde hun stadig med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 9:57 pm

Taron så smilende på hende da hun begyndte at grine midt i det helle og grinte også selv lidt.
Han nikkede og rystede på hovedet lige efter hinanden, " jeg elsker vand, jeg surfer til daglig og nej ingen ideer er dumme, jo åltså hvis du havde villet lave klippeudspring, det ville jeg slet ikke have givet dig lov til" sagde han og smilte skævt, og vendte så blikket ud på vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 10:00 pm

"Klippeudspring" spurgte hun. Elena så på ham og smilte.
"Hvis jeg vil tror jeg ikke du kan holde mig tilbage" sagde hun drillende og sendte ham et smil.
"Men har du lyst til en svømmetur eller er det for koldt til dig" spurgte hun drillende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 10:05 pm

Taron nikkede og smilte svagt, " det er en ide nogle af os gutter fra reservatet har, vi går ned til nogle af de høje klipper lidt længere oppe af La Push også springer vi i vandet, det er selvf meget farligt, hvis man er nybegynder" sagde han med et skuldertræk og smilte igen. Han grinte så lidt af hende og smilte skævt, "jeg ville sagtns kunne holde dig tilbage, du må bare ikke slå, for jeg slår ikke på piger" sagde han og grinte svagt igen. Taron lavede kort store øjne og så lidt ud på vandet, men vendte så blikket på Elena igen og smilte skævt, " jeg kan holde til alt slags vejr, det kommer bare and på om du kan holde til kulden, ellers er jeg frisk" sagde han og smilte skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 10:09 pm

Elena grinte. "Det får vi at se" sagde hun og standsede kort op for
at tage hendes jakke af. Det ville blive svært at svømme med den på.
Hun kunne hurtigt mærke kulden mod hendes krop, men hun lod som ingenting
og smed også skoene. Hun ville drille ham lidt og så sig om efter nogle klipper. Hun
kunne se nogle, men de var et stykke væk og for at være helt ærlig var hun ikke sikker på om hun turde spring fra klipperne. Men som sagt ville hun drille ham. "Jeg komme først hen til klipperne" sagde hun og begyndte at løb.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt   Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Endelig solskin..
» Endelig...
» Endelig mad...
» Sommervejr er endelig kommet.
» endelig tilbage..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: