Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 skateboard parken

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:01 pm

Dato : 9 setember
Årstid :efterår
Dag : mandag
Vejr : gråt
Sted : skate board parken
Tid: 18.00
Omgivelser: få

det var samme dag som kevan var flyttet ind han havde endelig pakket ud og gjort det han skulle så nu kunne han tage rundt i byen som han ville. han have sit skateborad med og kørte rundt på det i byen og så over til en park og så der var skateboard ramper. så han kørte der over og sagde " damn den er større end hjemme i barcelona".. han stod lidt ved hegnet og kiggede han vidste ikke om han turde går ind . han hev lidt op i sine bukser som var fladet længere ned men de sad stadigvæk nede på numsen af ham og han trøje dækkede det ikke helt så man kunne se hans boxershorts
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:10 pm

Duncan kom roligt gående..
han vidste ikke hvad han egentlig lavdede her, han havde aldrig været her før.
Hans øjne spejede over omgivelserne.. han stoppede..
var denne dreng alene?
det kunne jo være farligt, et usynligt smil var over ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:12 pm

Lewis kom gående med en rygsæk halvt over skulderen høretelfonerne i ørene. Han kiggede hen på banen og blev lidt overrasket over at se nogle. Han stod et godt stykke derfra og kiggede lidt på personen og smilte så lidt. *Jeg fatter ikke hvordan og hvorfor nogle gør det der* tænkte han lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:13 pm

kevan tabte sin skateboard og det trillede hen af fortorvet hen til en anden dreng (duncan) han løber hen efter det og kiggede på ham og sagde " det er mit skateboard, det må du virkelig undskylde, jeg tabte det jeg stod i mine egne tanker, det sker tit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:16 pm

Duncan fulgte skateboardet med øjnene..
Da drengen kom, gjorde han stadig ikke nogen mine til at give ham det..
han stod bare roligt. med de klare øjne mod den yngre dreng
han nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:17 pm

Kevin kom hen til skate Parken på sit board
han så nogen andre & tænkte lidt enden han gik hen & skatet
Han vidste udmærket at der var 2 vampyrer udover ham her et sted
men de måtte ikke angribe i byen & gjorde de ville han stoppe dem Kevin var gammel vis & meget stærk
Han havde trænet Kampsport i virkelig mange år & var vampyr hvilket bare gjorde ham endnu stærker
Han kunne ikke udstå de vampyrer der ikke kunne overholde regler
Regler var regler & de skal overholdes ligemeget hvem man er
Han skatet stille videre mens han tænkte på de ting & holde øje med dem der gik rundt omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:20 pm

Kevan bukkede sig forsigtigt ned for at samle han board op og han kiggede på den anden dreng der stod overfor ham og sagde " hej jeg hedder kevan ejg er lige flyttet til byen, kan du os lide at skate det kan jeg.!" han rakte hånden frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:21 pm

Lewis så den anden skater og fulgte ham langsomt med øjne før han kiggede tilbage på den anden skater (Kevan) og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:22 pm

Duncan så på drengen, med et løftet øjenbryn.
Dette væsen ville give hånd?
Han stod fortsat bare stille..
Klare blå øjne.. Han ville ikke glemme denne dreng..
Igen nikkede han kort, som hilsen.. Drengen var jo kun mad!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:25 pm

kevan så på ham og trak på skulderne og rettede på sit hår og kløede sig på maven og sagde " kan du ikke snakke eller? vil ddu ikke være min ven?. men skal jeg lære dig at køre på skateboard!"

han kiggede rundt for at se om der var andre han var faktisk lidt meget bange for den her dreng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:27 pm

Kevin så stoppet & så på Duncan & hoppet ned & gik derhen
"Giv ham hans board" Sagde Kevin & så alvorligt på Duncan Mens han var kamp klar han stolet ikke på Duncan Han var kampklar hvis det skulle være nødvendigt Kevin vidste Han var stærker end nogen anden Vampyr han have mødt her i forks så han var ikke bange Han så direkte på Duncan & vidste med det samme han var en af de bedre troende vampyrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:28 pm

" nej, du skal ikke lære mig noget.."
Hans stemme var rolig, og let som vinden!
Han stod rank og yndefuld.
Og tvang sig til ikke at rive drengens hoved af!
han vendte sine øjne mod Kevin.. " han kan bare tage det.." svarede han..
Skateboardet havde Duncan ikke rørt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:29 pm

Lewis gik lidt længere mod selve parken og kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:31 pm

Kevan så rundt han var meget mindre end de andre i højden og han tog sit skateboard og sagde " øhh tak,, jeg tror jeg smutter ind og køre på skateboard!" han løb ind i selve området han smedet boardet på jorden og hoppede op på det og kørte rundt han var mega god til det han faldt ikke en eneste gang, man kunne se han havde prøvet det før. han havde bare problemerm ed at holde sine bukser oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:34 pm

Kevin gik tilbage til at skate igen mens han tænkte han var klar til at Duncan ville gøre noget for var så tydeligt at han ikke have styr på sine kræfter & sin trang
Kevin ville dig ikke blande sig for meget i andres ting da det var deres egen problem så længe de ikke brød reglerne
Kevin følte sig nærmest som en Sherif i byen da han altid følte han skulle holde øje med ingen lavet ballade


Sidst rettet af Kevin Tirs Sep 01, 2009 7:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:35 pm

Lewis kiggede på Kevan igen og smilte bare. Han var langt bedre end han selv var, *Jeg ville sikkert falde bare at kigge på den" tænkte han med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:36 pm

//brb skal lige genstarte min com//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:39 pm

kevan kørte rundt han turde ikke sige noget til kevin han havde lige set ham sætte en på plads og da kevan var meget meget mindre end dem så turde han ikke gøre noget men han kunne alligevel ikke lade være med at kigge efter duncan mens han kørte og rettede på sit hår dette resulterede i at han kørte ind i en rampe og faldt bag læns og slog hoved ned i asfalten heldigvis havde han hjelm på han lå bare med lukkede øjne men åbnede dem igen og kiggede op på himlen han blev læggende det gjorde ondt på hans hænder han havde fået en udafskrabning på hver af sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:41 pm

Lewis lød hurtigt hen til ham. "Er du okay?" spurgte han og kiggede ham lidt i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:43 pm

Duncan så roligt mod Kevin..
Han sagde intet da han gik..
Smilede bare kort, da han så afskummet vældtede..
Hvor ville han være et let bytte.. Men han ville bare lege med ham..
Duncans blik var rettet med den liggende dreng!

// oka//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:43 pm

Hans skateboard kørte videre og stoppede ved åbningen til parken han lægge og kiggede op i luften han sagde intet men nikkede bare til ham. og kiggede på sine hænder der blødte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:45 pm

"Sikker?" spurgte han med et lille smil og rettede sig helt op i sin fulde højde (187 cm)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:46 pm

Kevin holde stadig øje med Duncan & så derfor ikke at drengen var faldt
Han stolet ikke på Duncan Han kendte ikke Duncan men stolet ikke på ham han virket så ondsindet
Kevin var dog ikke bange for ham Kevin satte sig på en ramte & så bare direkte hen på Duncan & fløjtede så efter Duncan & Viste et Hemmeligt Vampyr tegn som kun rigtige vampyrer kendte til Reageret han på det havde han bevidst for Kevin at han var en rigtig vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:47 pm

Kevan resjte sig op og sagde " ja jeg har det skam fink nok du. damn du høj. jeg henter lige mit skateboard." kevan er kun 145 cm høj.

han løb over til åbningen hvor duncan stod han kiggede på ham og sagde " davs igen, sikke et fald var, det gjorde ikke så ondt jeg havde jo hjelm på" grinte han forsigtigt men han havde ondt i sine hænder. han skateboard lå næsten helt hene ved duncan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:48 pm

Duncan ignorerede Kevin..
Blødte drengen?
Han smilede usynligt..
måske skulle han 'hjælpe' drengen lidt?
Han gik et skridt nærmere.. og et til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:49 pm

"Skal jeg ikke ordne dine hænder?" spurgte han med et grin, han var fulgt efter ham og kiggede på duncan med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:50 pm

kevan så på duncan og sagde " jeg slog kun mine hænder vil du se?" han vidste duncan sine hænder og han var alligevel lidt bange
"men heldigvis slog jegi kke mit hoved', må jeg gerne få mit board igen det er lige der ved dine fødder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:56 pm

Kevin holde lidt øje med dem men stoppet efter lidt tid & skatet lidt igen & lavet lidt tricks & grindet lidt hist & her
Han kedet sig ret meget & Han sov jo ikke da han var vampyr hvilket nogen gange var træls men til tider også godt nok masser tid til alt mulig andet også så som træning lektier & alle ens hobbyer & alle ens vampyr venner & nogen af ens menneske venner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:58 pm

Duncan så drengens hænder..
" sikke en skam, du bløder jo.." hans stemme var rolig..
hans øjne krystalblå og opmærksomhed var mod blodet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:00 pm

kevan så på ham og sagde " ja det gør jeg har du 2 plastere jeg kan låne?" han gik tættere på duncan han prøvede ikek at være bange men han ville gerne have sit board som lå helt henne ved ham. han sagde " vil du ikke gå lidt væk så jeg kan få mit board, hvorfor vil du ikke være med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:02 pm

Han hev nogle plastre frem "Jeg kommer selv konstant til skade" Sagde han igen med et lille grin og kiggede på Kevan. Han havde set hvordan Duncan ikke engang kiggede på Kevan, men kun på hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:03 pm

Kevin fik duften af blod & vendte sig mod dem & skatet derhen & så på drengens hænder & så på Duncan & så så på de 2 menneske drenge Han ville ikke lade ham gøre dem noget & det troede han vidst godt Duncan vidste for han have vidst vist ham at han ikke ville lade ham gøre dem noget bare ved at komme hen & nærmest stille sig mellem dem & Kevin var hellere ikke ligefrem en af de små splejset han var ret stor & veltrænet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:04 pm

Duncan lod sin enefod, hvile på boardet, så
Drenegn ikke kunne få fat i det..
" jeg flyyer mig ikke, bare fordi du siger det!"
Svarede han roligt.. dog var ordene ikke lette mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:07 pm

Kevan troede det var i sjov og han grinte og sagde " hallo det er mit giv mig det så jeg har selv købt det.!!! du kan købe dit eget!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:09 pm

Kevin stillet sin fod på bordet & rev det væk under hans fod & samlet det op & så bare på Duncan
"Jeg vil ikke lade dig være sådan over for dem du er ikke bedre end dem" Sagde Kevin højt nærmest råbende
"De er måske ikke så stærke som dig men jeg er"
"Jeg vil ikke slås mod dig men hvis du gør dem noget vil jeg blive nødtil at forsvare dem" Sagde Han & så alvorligt på Duncan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:11 pm

Kevan så på ham og sagde " jeg kan altså godt klare mig selv. jeg er vandt til at slås det gjorde jeg tit på min gamle skole. må jegi kke prøve?" han gritne lidt og smilte stor hans hænder gjorde stadigvæk ondto g blødte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:12 pm

Duncan holdt balancen..
HAn så roligt på Kevin upåvirket..
" fint, jeg gør dem jo intet?" svarede han roligt..
hvilket var sandt, han havde jo ikke rørt dem endnu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:15 pm

//Sorry min com gik i F#CK//


Lewis havde stået og kiggede på dem ed et lidt forvirrede udrtyk i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:16 pm

Kevin så på drengen
"Ham her kan du ikke klare" Sagde Kevin & lagde boardet ved drengens fødder & gik tilbage til hvad han have været igang med før & skatet rundt & have nu taget headset på & Hørte lidt music Mens han skatet rundt & lavet lidt tricks
Mens han tænkte på alt muligt så som Claire & det ham & Made havde snakket om med hendes Klub om at han skulle være DJ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:17 pm

kevan gik ind foran kevin og sagde "han har ikke gjort mig noget, han virker altså flink nok" han tog duncans hånd og sagde " kom jeg skal nok lære dig at skate!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:20 pm

Duncan sendte Kevin et irriteret blik, som fortalte
': se hvis jeg havde revet hovedet af ham, ville han ikke tro at vi var perle venner!'
Duncan så på drengen..
" tør du skate i skoven?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:21 pm

Kevin så på Duncan & bagefter drengen & grinet lidt & skatet så videre mens han smilet let for sig selv ved tanken om hvad der mon gik igennem Duncans hovede lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:22 pm

"skoven,? kan man skate deR?, der har jeg aldrig været er ikke så tit i en skov det er ikke sejt når man er gangster Razz"
kevan smilte til ham og tog hånden til sig og smilte til ham han var slet ikke så slem syntes han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:26 pm

" nu skal jeg vise dig det sejeste sted.." svarede han og tog selv fat i drengens hånd..
" det er ikke sådan en babyplads som her.." svarede han roligt..
han begyndte at gå den vej, hvor skoven kunne ses
* bare vent!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:28 pm

//Smutter fra emnet...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:28 pm

kevan så tilbage mod de to andre han vidste ikke helt, han sagde " du må godt slip min hånd jeg kan altså godt selv gå, jeg skal os lige ringe til min mor og spørge om jeg må tage i skoven.!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:29 pm

" det er bare udkandten.. " svarede han roligt og slap hånden..
" og jeg som troede du var en ægte gangster.. måske er du ikke stor nok til at se stedet?"
Duncan stoppede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:30 pm

Kevan så over på kevin, han var faktisk begyndt at være lidt bange for ham nu han kiggede bage på duncan og sagde " gør du mig noget tæver ejg dig.!" han begyndte så at gå med duncan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:31 pm

Kevin ville ikke hjælpe drengen
Hvis han ikke ville tage imod den
"Good Luck My Good Friend" Råbte Kevin til Duncan & Lavet igen tegnet
& gik så igen igang med at skate Kevin vidste udmærket godt hvad Duncan var ude på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:34 pm

kevan stoppede og sagde " jeg kan forresten ikke alligevel jeg bliver nød til at smutte ." han vendte om og begyndte at løbe tilbage mod parken han var bange meget bange...
han kom til parkens indhegning åbning og kiggede tilbage mod duncan og han stod og hev efter vejret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skateboard parken Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard parken   skateboard parken Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skateboard parken
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En tur i parken?
» I parken
» PArken II
» PARKEN
» Parken, tænker, livet, had

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: