Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 PARKEN

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:42 pm

Dato: 13.September
Dag: Tirsdag
Vejr: overskyget
Tid: 09:00
Sted: Undenfor
Omgivelser: igen
------------

Kevan havde pjækket fra skole han gad ikke tage i skole idag det var nemlig meget sjovere at køre på skateboard end at sige i en klasse og høre på en eller anden tosse står og snakke hele dagen.
hans forældre var alligevel ikke hjemme de tog altid på arbejde kl 6 om morgen og kom altid meget sent hjem. og nogen gange kunne de slet ikke nå hjem, han glædede sig aller mest til når de skulle ud og rejse med deres arbejde i en hel månede så han kunne være alene hjemme og pjække alt det han ville og være længe oppe og ikke være sund og bare spise masser af slik og være sammen med sin nye ven kevin som var en store bror for ham...

han kom ind i parken han var den eneste der var der, han kørte rundt på sit skateboard og han havde bare smidt sin skule taske ved indgangen til parken. han kørte altid med hjelm på..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:57 pm

Claire kom løbene over til skateboardbanen. Hun havde kunne dufte menneske og hun var virkelig tørstig. Hun prøvede selvfølgelig at beherske sig, da hun ikke måtte bide nogen indenfor byen. Hun skævede lidt til denne meget unge person og fugtede let sine læber imens at et skævt smil løb over dem. Hun var iklædt en lidt blodig kjole og hendes hår var som sædvanlig helt perfekt og lå silkeblødt ned af hendes ryg, men der var blade og en smule blodrester tilbage. Dog lignede det ved kjolen at det var meningen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:01 pm

Kevan kørte rundt og kede sig han så pige og smilte til hende og han kom over til hende og sagde " hej, vil du prøve? " han havde stadigvæk hudafskrabninger på sine hænder fra igår hvor han var faldet på skateboardet.
hans bukser sad som sædvanligt nede på numsen så man kunne se hans underbukser da han trøje ikke gik helt ned over
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:05 pm

Hun så lidt på ham med et sultent blik, men sagde ikke rigtig noget. Hun så ned på skateboardet og nikkede så. Kevin havde lært hende nogle ting på sådan et skateboard, hun vidste dog ikke helt om hun stadig kunne gøre det. Hendes blik var lidt svagt, mørkt. Mennesker ville bare havde taget det som hun var træt, men hun prøvede blot ikke at tage fat i ham og suge hans blod. Prøvede blot på ikke at lade sulten overtage.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:10 pm

//OOG skal lige spise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:31 pm

//OOG BACK

kevan kiggede på hende og klappede af hende og saigde " det er du da god til. "
han tog sit skateboard igen efter lidt tid og kørte selv rundt på det og blærede sig over for hende og sagde " jeg kan godt lide den her by,"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:56 pm

Shane gik roligt ned mod parken.
Han havde en hætte strukket for det halve af sit ansigt, da selve blusen var en mørk hætte trøje..
Shane gik med rolige skridt, meget langsomt for ham, men da han fornemmede mennesker var intet for forsigtigt!
Han fonemmede også en anden vampyr! De to racer var tæt på hinanden, Shane var stadig noget væk fra dem.
han begyndte at løbe i det tempo som menneskerne kaldte at lunte.
Han løb direkte mod dem, men holdte en god afstand da han var derhenne.
Shane betragtede dem med et koldt blik!
Han så at de kørte på et skatebord! Noget han aldrig i sit liv ville gøre!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:02 pm

kevan var ikke særlig høj kun 149 cm. han var meget lille af sin alder os meget tynd når han havde en stramt sidende t-shirt på kunne men se hans ribben. hanhavde pjækket fra skole i nogen dage nu....

//OOG claire er vidst ikke online så tror ikke hun svare//

kevan så en dreng stå og kigge på dem han vinkede til ham og smilte . kevan tog sin hjelm på igen og begyndte at køre rundt. kevan kunne godt finde på at være lidt rap i replikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:07 pm

Shane hævede sit ene øjenbryn og gik roligt mod ham.
Han sagde intet da han ikke se nogen grund til det!
Shane var på vagt, på vagt hvis skyerne drev væk og solen kom til syne!
Han vidste at det ikke så sådan ud, men man kunne aldrig være ethundrede procent sikke på noget!
Shane var tæt på ham nu, alt for tæt efter sin egen mening.
Han betragtede drengen med et fast blik, han udstryk havde ikke ændret sig, det var satdig koldt!
Shane nikkede roligt til ham som et 'hej'
Han sagde stadig intet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:10 pm

Kevan kørte over til ham og da han skulle bremse gled han og tog fra med sin hånd hvor han i forvejen havde en hudafskrapning den blev større og gik op det blødte, hans skateboard kørte lige ind i shane og kevan landte foran ham og han kiggede op og sagde " undskyld det var ikke med vilje " han så på sin hånd som blødte han havde lidt tåre i øjene men han sagde til sig selv drenge tuder ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:14 pm

Shane så på ham " Du er vidst ikke så god til det! " hans stemme var roligt og dunkel
* Syndt jeg har spist! * Tænkte han stille mens han betragtede ham
Shane så op på himlen den var stadig overskyet.
Et skævt smil kom frem *Godt!* Tænkte han kort
Han vendte blikket mod drengen og gik et skridt væk fra ham.
Shane havde stadig sin hætte halvt nede så man lige akkurat kunne se hans øjne.
Han kiggede sig over skuldren for at se om nogen kom, men han fik ikke øje på nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:17 pm

Kevan så op på ham og sagde " det er jeg altså faktisk nok så. bare ikke til at stoppe det er jeg ikke så god. jeg har kørt på skateboard siden jeg var 5 år men vil væde på du ikke kan finde ud af noget. hvad hedder du ejg hedder kevan!" han rakte sin hånd frem.
han tørrede sin hånd af i sine bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:25 pm

" jeg er lige glad om jeg kan køre på et skatebord!" han havde en hæs stemme.
Shane kiggede på hans hånd og i hans bliv var der afsky!
* Det gør jeg ikke! * tænkte han bestemt
Han hævede sin ene øjenbryn og kiggede på drengen uden at tage imod hånden!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:27 pm

KEvan trak den til sig og sagde " jeg hedder kevan hvad hedder du?. jeg er lige flyttet til byen igår, det er en lidt underlig by. men ikke værre end der jeg kommer fra, for der fik jeg altid tæsk af de store på min skole det gjorde min venenr os. jeg hadder at gå i skole jeg gad heller ikke i skole idag, det er derfor jeg er, jeg ved ikke hvad jeg ellers skal lave? skal vi lave noget sammen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:33 pm

" Mit navn er Shane! " sagde han roligt!
* Han har selv været ude om det! * Tænkte han dunkelt
" Måske, måske ikke! " Sagde shane koldt
" Det kommer an på hvad!? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:35 pm

Kevan rejste sig og tog sit skateboard og sagde " hva med at lave lidt sjov? den her by er død? altså her sker aldrig noget i min by i spaninen der lavede vi altid ballade og stjal scooter og slik"
han gik rundt om ham. og han hev hætten ned på shane
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:40 pm

Shane tog hurtigt fat i hans håndled og strammede " JEG laver ALDRIG sjov!" Sagde han hæst mens han kiggede koldt på ham. Shane brugte ikke alle sine kræfter da det ville blive mærkeligt og urealistisk!



// spise /
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:41 pm

kevan vred sig og råbte " AVV SLIP eller jeg.......!" han fik tårre i øjene og så ondt på ham og han tog fat på shane's hånd med sin egen og prøvede at få den fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:16 pm

Han så vredt på ham men ville ikke klemme mere!
Shane ignorrede hans forsøg på at stikke af.
" Du er jo ynkelig! " Sagde han roligt.
Shane skubbede han blidt væk og så koldt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:18 pm

"du os meget ældre end mig du er, jeg er kun 13 main... jeg kunne få min kevin til at tæve dig, hvis du rør mig igen ellers gør jeg det." han så hen ppå sit skate board som lå ved siden af shane han turde ikke gå hen og tage det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:21 pm

Shane kiggede ned på ham! Han kunne skimte frygten i hans øjne og et skævt smil kom frem
" Du er Bange!?" sagde han koldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:22 pm

"overhoved ikke skulle jeg vare bange for en wannabe som dig " kaven grinte men han var bange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:25 pm

Shane rakte sin hånd mod ham, hurtigt greb han fat om hans kæbe!
"Var din mund knægt!" Hvæsede han ned til ham!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:26 pm

kevan så på ham og en tåre løb ned af hans kind han vred sig og ville prøve at komme fri
han tog fat i shane's hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:28 pm

" Er du bange? Så gå! " Han skubbede ham hårdt nok til at han kunne falde!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:31 pm

kevan faldt og kiggede op på ham der gik hul på hans bukser og han sagde " jeg tævre dig ud.. du er så stor i kæften som alle de andre jeg er vant til sådan nogen som dig.. bare vent din bonde numse!!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:32 pm

Shane gabte " KOm bare an "



// logger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:34 pm

kevan slog ud efter shane
"jeg sladre til kevin!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:29 pm

Hun så undrende på denne Kevan. "Ehm.. kender du Kevin..?" spurgte hun langsomt og så lidt undersøgene på ham. Hun forstod ikke helt hvorfor at denne person, truede med at sladre til Kevin, hun havde ikke helt hørt om hvad det hele handlede om.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:35 pm

Kevan så på pigen og kløede sig i nakken " yeap det er min store bror altså ikke rigtige store bror men storebror som passer på mig mine forældre er aldrig hjemme og jeg er ikke særlig god til at passe på mig selv jeg er nem at lokke til ting
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:39 pm

"Aha.. jeg er hans kæreste.." sagde hun let og så lidt undersøgene på ham. Hun hævede det ene øjenbryn, hjalp Kevin, et menneske?. Nogen gange forstod hun bare ikke Kevin, man skulle da ikke hjælpe en man kunne spise? Hun kløede sig let i håret og tænkte lidt over det. Hun skrabede let til jorden og overvejede at opsøge Kevin og udspørge ham omkring det. Og også spørge ham om hun mon gerne måtte spise denne dreng..?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:43 pm

"jamen hej og sejt du har en sej kæreste....han reddet mig fra duncan igår han ville havde tævet mig ind i skoven, han lokkede mig til at sige der var en bedre skateboard bane der inde men så kom kevin og reddet mig og fortalte han ville havde tævet mig!!! det kunne du ikke finde på vel?"
han så undersøgende på hendes tøj
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:46 pm

Hun så undrende på ham og gav ham elevatorblikket. "Jeg er altså også en ven af Duncan.. han er en af mine bedste venner" sagde hun med en kold og kynisk stemme. Hun ville ikke have at nogen skulle snakke sådan omkring Duncan, især ikke når hun holdte så meget af ham! Hun lagde mærke til at han så på hendes tøj, "du vil ikke vide hvor den er blevet lavet" smilte hun skævt. Hun havde ikke nogen sko på, det var ikke særlig tit at hun gik med dem, medmindre at hun var i skole, hvilket var meget lang tid siden.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:48 pm

"undskyld det var ikke min mening altså jeg erj o ny her i byen vil du ikke vise mig rundt du virker meget sød?" han så sødt på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:50 pm

Hun sukkede og fugtede let sine læber. "La' gå.." mumlede hun, ikke fordi at hun syntes at det var det sødeste smil han kunne fremstille, da hun havde set Duncans smil, og når det kom fra Duncan, ville det virkelig være sødt, fordi at han netop ikke så tit smilede til folk. Hun kløede sig lidt i håret, alle mulige var for originale syntes hun. Hun gik med lette og elegante skridt, "hvad vil du se..?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:53 pm

"helst ikke skolen, jeg pjækker idag og klokke ner omkring 11 nu så det går ikke gider ikke i skole. mine forældre er aldrig hjemme og så tænkte jeg på om du kunne hjælpe mig med at få overtalt kevin til at passe på mig i en måned da mine forældre skal på forretningsrejse ting halløj og de vil gerne have en jeg kan stole på til at passe på mig hvis du forstår jeg er jo kun 13 år og ikek så stor af min alder og jeg holder mega meget af kevin. og du er jo hans kæreste.........!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:57 pm

Hun så undrende på ham.. "Jeg kan hjælpe dig med at finde et lille vandhul du kan bo i.." mumlede hun, da hun ikke fattede en skid af det hele, da han havde sagt det meget hurtigt. "Ellers kan du jo bare blive i det hus som dine forældre og du bor i, også kan du jo passe på dig selv.. jeg tror ikke på at der kommer indbrud, ellers kommer politiet meget hurtigt" hun gabte falsk, hun var nødt til at virke som et almindeligt menneske. "Jeg sov ikke særlig godt i nat.." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:59 pm

Kevan " hmm jeg må ikke gå i skoven for kevin så, vi kan tage øhhhh hjem til mig?"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 10:09 pm

"Gav Kevin en bestemt grund for at du ikke måtte tage ind i skoven..?" spurgte hun langsomt og skævede til ham. Det lød virkelig som om at Kevin prøvede at beskytte denne dreng, hvilket fik hende til at lyste at bide fyren!? Hun kunne ligeså godt gøre det, selvom at Kevin måske ikke ligefrem ville blive glad for det.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 10:11 pm

kEVAN så på hende og sagde " ja fordi der var uhyggelige ting der inde og fordi nogen drenge her fra byen bare tog de små og uskyldige med ind for at tæve dem, forsjov. !"

han så på hende og gav hende et kram
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 10:55 pm

Hun trak sig tilbage, da hun fik krammet. Hun havde fået indhaleret det meste af hans duft, da han havde gjort det og holdte sig hurtigt op for munden. Hun var nødt til at beherske sig! De var inde i byen, ikke noget med at angribe!? Hun tog en dyb indånding, "nogen gange er det beroligene at gå derinde.. måske kan vi to gå derinde på et tidspunkt.." sagde hun og havde det lidt svært ved at trække vejret tæt ved ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 8:56 am

Kevan så undersøgende på hende og sagde " gør det kun hvis kevin han er med. det har jeg lovet ham. og så holder jeg det altså... men har i ikke en bruger bar her i byen. vil gerne give en burger jeg har masser af penge mine forældre giver mig hvordag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:06 pm

Shane så på kevan *Ynkelig!* Tænkte han da slaget ikke gjorde spor ondt!
" Er det alt hvad du har!? " Hvislede han koldt til ham.
Shane så derefter på pigen og bukkede dybt da han vidste de var 'ens'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:05 pm

"skal til at lære kampsports så bare vent jeg bliver meget stærkere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" han grinte hånligt af dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:06 pm

" Sikkert! " sagde shane hånligt " Du er ALT for slap! " han så afventende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:09 pm

"nej jeg er ikke. jeg passer bare på min krafter jeg er en superheeeeeeeeeelt!"
han grinte lidt og syntes selv det lyd godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:16 pm

" Sikkert! " mumlede han koldt.
" Du vil ALDRIG være stærkere end mig! Aldrig! "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:21 pm

"du tør ikke tage i skoven alene du tør ikke, det tør jeg godt er ikke bange for noget overhoved heller ikke dig din stump"
kevan vidste godt det var ham der var stumpen shane var meget højre end ham selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:25 pm

Shane hævede sit ene øjenbryn " Tør jeg ikke..? " han brød ud i en hånlig latter!
Han gik derefter hen til ham " HVEM er en stump!? Når jo! DU ER! " Hvæste han til ham og sendte ham et koldt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:28 pm

kevan trådte tilbage og gik op i hegnet han var faktisk bange for shane men turde ikke vise det selvom det ikke var særligt svært at se " DET DIG DER ER EN SSSTUMP!!!!" skreg han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PARKEN Empty
IndlægEmne: Sv: PARKEN   PARKEN Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PARKEN
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» PArken II
» En tur i parken?
» I parken..
» Tur i Parken
» I parken

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: