Dato: 11.September Dag: Tirsdag Vejr: småRegner Tid: 15.00 Sted: parken Omgivelser: ingen -------------- KEvan havde fået fri fra skole og tog derfor ned og stod på skateboard nede i parken hvor der er skateboard baner:P han smed sin skole taske på jorden og kørte rundt han havde sin hjelm på da han godt kunne falde selvom han havde skatet i nogen år nu... han havde bukserne siddende nede på numsen så der var hængerøv i bukserne og han trøje gik ikke helt ned over så man kunne sagtens se hans boxer:P
vincent Bruger
Erfaring : 263 Respekt : 3 Antal indlæg : 248
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:07 pm
vincent kom gående ned mod parken, han havde en hætte trukket godt ned så han lige kunne skimte ud under den. han var lidt gennemblødt nogen steder men var ligeglad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:07 pm
Dai kom vandrene i sin 'Teen Skull' top, hun frøs aldrig, heller ikke selvom det regnede lidt og var ret koldt. Hun nynnede, og vrikkede lidt med numsen for at få sine lav-taljede lyse jeans op. Hun bed i sin sorte negl og smed sin skoletaske på bæken, og slog sig selv ned.
//Jeg skal altså snart gå...//
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:11 pm
kevan skate board kom kørende uden ham på forbi vincent og kevan løbende efter det. med hul på hans ny bukser han var faldet og slog sig der var gået hul på hans knæ hudafskrabning og på hans ene hånd "hejj hjælp mig lige med at stoppe det!" rabte kevan til drengen
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:12 pm
William Gabte og stragte sig, han sad på bænken og betragtede Kevan.. Han gik derefter hen til ham med sit skateboard under armen og grinede lidt fjoget "Såeh?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:13 pm
Hun smilede skævt til drengene. "Er du kommet galt afsted?" Hun hentød til Kevan.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:14 pm
KEvan løb stadigvæk efter sit eget board da han ikke kunne løbe særligt hurtigt!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:16 pm
Dai satte hurtig sin fod på boardet, da det kom over til hende. Hun løftede det op. "Sådaanh?" Hun smilede og lo. Hendes tunge blev skubbet ud af munden. "Du har ødelagt dine bukser."
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:19 pm
kevan så på pigen og kiggede ned på sine bukser og sagde " ups tja det er de os... ogj eg bløder men øhh det gør ikke noget " han havde godt nok ondt i sit ben og var tæt på at græde men han ville ikke græde over for en pæn pige som dai. han havde tårer i øjnene og hans så på hans hånd som os blødte
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:19 pm
William smilede muntert "Kev..Dog.." Smilede han og kiggede på Pigen "Dav..Og Tak" Smilede han og betragtede KEvan med et grin "Hey mester? Dine bukser.." Smilede han og rodede ham i håret.."Det så ellers godt ud..8:"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:21 pm
Dai havde boardet imellem benene da hun tog fat i hans hånd, blidt. Hun tog en serviet op fra sin lille gyldne taske, og tørede noget af blodet af hans hånd. "Din lille klovn.." grinede hun. "Jeg er Daiya, hvad med dig?" Hun så ikke på ham, da hun bukkede sig ned og tørede noget mere på hans knæ.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:25 pm
"uhh" mumlede Will og hævede et øjenbryn "Er du Okey Kev?" Spurgte han roligt. William smilede opmundrene "Du skal bare tænke på hende den sure idag! Så kommer du til at grine xD"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:25 pm
"jeg hedder kevan, og jeg er kun 149 cm høj men erlille af min alder jeg er 13 er lige flyttet her til næsten.. jeg er mega uheldig men det var heldigt jeg havde hjelm på ikke?" sagde kevan til dai
"de var godt nok nye men altså det går nok mine forældre køber bare nogen nye, yepa jeg er god til det ikke " grinte kevan til William
"AVVVVVVVVVVV ikke så hårdt det gør altså ondt!" sagde han og havde tårer i øjene
vincent Bruger
Erfaring : 263 Respekt : 3 Antal indlæg : 248
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:26 pm
//Jeg er ijk lige med mere.. . Sry,//
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:26 pm
Dai løftede blikket og så på Willie ^^ "Hvilken sur 'hende'?" Hun måtte bide sig selv i læben for ikke at grine. Hun rejste sig fra asfalten, og proppede servietten i sin taske igen. "Ikke tude lille dreng." Dai smilede varmt til Kevan. Hun kyssede ham drillende på kinden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:28 pm
William slog en lille stille latter ud..Han klappede roligt Kev på skuldrene "Gør det så ondt?" Spurgte han men kunne ikke lade være med at lyde munter. William vændte sig mod Dai "Mmh..Sådan en pige der var ved at dræbe Kevan fordi han sagde at hun var sød" Grine han
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:29 pm
kevan blev helt rød i hoved, der havde aldrig været en pige der havde kysset ham før, han kunne ligepludselig ikke tale og stammede helt vildt "dd...de....ddd.deeet.........!" han opgave at sige noget
han kiggede på willian og løj " nej da:P fik bare noget i øjet" han tørrede sine øjne
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:32 pm
Dai smilede drillene varmt, og nev Kevan blidt i næsen. "Er du forelsket lille Kevan?" Hendes stemme var munter, og let drillene. Hun tørede hans sidste tåre væk. Hun rodede ham i håret, og grinede til Willie.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:33 pm
"Uhm! xD En 13 årig forelsket dreng..Hyggeligt!" Grinede han muntert og smilede til Kev "Årh ja..Det er irriterende at få noget i øjet" smilede han for sjov
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:34 pm
Dai bed sig igen i læben for ikke at smile højt. "Ja en lille forelsket nyteenager." Hun smilede varmt til dem begge. Et par søde gutter.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:36 pm
"da...de...tt.t.. BLAAAAA!" var det enesste der kom ud af munden på ham, han var helt væk i dai, hun var smuk og LÆKKER han kunne ikke lave være at stirre på hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:38 pm
//hahaaa xD
William grinede muntert "Nårh hvor sødt Dai..Nu må du ikke være ond vel?" Grinede han og rystede på hovedet inden han stilte sig op på sit skateborad og begyndte at rulle rundt i en cirkel omkring dem xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:38 pm
Dai lavede trut mund imens hun så på Kevan. Så lo hun da hun tolkede hans symptom. "Hey Kav, du er ikke gammel nok til mig, din lille snotunge." Hun smilede bredt, med næsten lukkede øjne, hendes allervarmest smil. Så rakte hun tunge af ham. "Jeg er næsten tre år ældre end dig, men hov?" Hun vendte sig om og så på Willie. "Hvem er du?" Hendes stemme var munter, men hendes øjenbryn sad oppe i panden på hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:44 pm
kevan så op og genvandt sig selv igen og sagde " heey jeg er i hvertfald ikke forelsket jeg kender dig jo ikke!!!, " han tog sit skateboard og tog hjelm på igen og kørte rundt og lavede nogen hop og lidt tricks
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 2:59 pm
William grinede muntert og styoppede op foran Dai "William her" Presenterede han sig smilende. Han kiggede på Kev "Nej da! Du er ikek forelsket" Drillede ham smilende
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 3:02 pm
kevan kiggede på ham og sagde " nope det er jeg altså ikke oki!!! kender hende jo ikke engang"" han glemte at se sig for, og kørte lige ind i en lygtepæl og han faldto g lå bare på ryggen og så på i himmelen og havde lukket øjne
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 3:49 pm
"WOwh!? Er du Okey?" spurgte han overrasket og gik over til ham "Det der var noget af et fald Kev?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 3:57 pm
kevan små græd dette fald gjorde meget ondt og han var glad for han havde sin hjelm på og han satte sig op og sagde " jeg tror da i hvertfald jeg lever i nu !" han tørrede sine øjne og han græd og tog sig til sin hånd hvor han havde slået den tidligere og såret var nu begyndt at bløde igen og var blevet lidt større
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 4:08 pm
"Sssh Kevan..Det skal nok gå" Sagde William blidt og fandt noget plaster og noget papir..Han begyndte MEGET forsigtigt at dubbe blodet væk og puttede derefter plaster på "Går det?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 4:13 pm
han nikkede og sagde " ja det går" han tørrede sine øjne og sagde " gid jeg bare ikke var så uheldig... ved du hvad en crosser er? sådan en har jeg der hjemme en to hjullet!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 4:42 pm
William smilede "UlykkesMagnet" grinede han og trak ham op at stå. "Mmh..Kender godt såddan nogle køredimser ^^ *Haha xD*"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 4:46 pm
kevan kom op og stå og smilte igen og sagde " vil du ikke med mig hjem og se den? du må gerne prøve den det er en gerila smt'er 4 gears (4 gear hvis du tæller frigear med eller kun 3) jeg fik den for at flytte her ned den køre godt!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 5:32 pm
"Jeg har hjulper 11 årige lille Jack, med at lave en crosser, her i sidste uge." sagde hun da hun igen stod ovre ved dem efter en kort løbetur. "og nu hvor vi er igang - Fik du for at flytte herover? Hvad betyder det?" Hun pustede noget af sit rødbrune hår væk fra ansigtet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 6:00 pm
"fordi alle mine venner bor der hvor jeg kommer fra og jeg ville ikke flytte så derfor fik jeg en crosser for at flytte"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 6:04 pm
Dai lænede sig op af lygtepælen. "Hvorfor skulle i flytte?" Hun så ikke på ham, men ud over byen, som hun så godt kunne lide nu. Alle de svar hun havde fundet efter at komme til Forks. Svarene om Cedric, hendes bror, og svarene om sig selv. Men hun havde stadig mange spørgsmål han havde afværget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Fre Sep 04, 2009 6:15 pm
"fordi mine forældre fik begge et chef job i et kæmpe firma lidt uden for byen, og så måtte vi flytte fra spanien i barcelona og her til forks. skal stadigvæk lige vende mig til vejret jeg kan ikke gå i t-shirt i nu og shorts det er for koldt der er altid stort set varmt i spaninen! - vil i med mig hjem?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Lør Sep 05, 2009 12:57 pm
Dai trak på skuldrene. "Det kunne jeg da måske godt?" Hun smilede skævt. "Hvorfor ikke?" Hun trak lidt ned i sin sweater og vendte sig om.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Lør Sep 05, 2009 1:07 pm
kevan gik over til udgangen af parken og vede på dai i håb om hun ville komme
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Lør Sep 05, 2009 2:18 pm
Dai gik i hælene på ham. Hun nynnede muntert, mens hun dansede efter ham. Imens hun prøvede at undgå at gå på stregerne imellem fliserne, rodede hun efter noget sødt i hendes taske.
Gæst Gæst
Emne: Sv: PArken II Lør Sep 05, 2009 2:20 pm
//logger har været på fra jeg stod op skal lige ordne nogen tin g er på senere lader den stå tændt
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …