Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Foran huset...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:22 pm

Hun slog blikket ned og satte sig ned på madrassen igen, blussende rød i hovedet. *du stirrer på en dreng??! hvad sker der for dig?!* skændte hun irriteret på sig selv. Hun åbnede en dåse og drak lidt "Hvorfor har du så en six-pack stående?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:26 pm

"Hvis nogen som dig skulle komme" sagde hna og og grinte lidt mens han hurtigt stablede skelettet sammen til reolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:30 pm

Hun grinede lidt "Er jeg da en typisk dranker type?" spurgte hun og prøvede at lyde fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:35 pm

"Nej folk vil nogle gange bare gerne have noget med alkohol" sagde han og smilte lidt mere mens han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:42 pm

Hun grinede hurtigt og nervøst, imens hun så ham i øjnene og tog en slurk mere "Håber ikke du prøver at drikke mig under bordet" sagde hun drillende og smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:54 pm

Han grinte bare og sagde for sjov "Pokkers du afslørede mig" Mens han sagde det arbejde han sig langsomt op af mens han stadig smilte.


//Jeg skulle lige ud med hunden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:07 pm

hun grinede og betragtede ham "Er du sikker på at jeg ikke skal hjælpe dig spurgte hun usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:09 pm

"Nej, eller jo." sagde han og nikkede mod den anden ende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:11 pm

Hun rejste sig og gik hen til ham "Hvad skal jeg gøre?" spurgte hun ivrigt imens hun så ham intenst i øjnene, før hun kunne stoppe sig selv. Hun slog hurtigt øjnene ned kneb dem sammen et øjeblik og så så op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:16 pm

"Bare mase sammen der" sagde han og nikkede på den anden side af hvor han stod og holdte den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:19 pm

"okay..." hun tog fat om den og trykkede til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:21 pm

"Bare bliv ved indtil der kommer et klik" sagde han og skubbede også selv til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:23 pm

"såh, er du glad for at bo her?" spurgte hun imens hun skubbede så hårdt hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:25 pm

KLIK... "Ja det er da godt nok indtil nu" sagde han og smilte stadig mens han fjernede ig varsomt fra reolen for at se om den kunne stå selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:29 pm

Hun trådte tilbage og betragtede reolen lidt, så gled hendes øjne over på ham. "Hvad er der godt ved det? har du mødt nogle søde mennesker?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:33 pm

"Ja Cecilie er flink nok, Emily er også super venlig, men jeg tror jeg vil undgå Rosalinn resten af mit liv, Du er og så flink og nåårh ja Isobel er også vildt flink" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:37 pm

Hun smilede "Hvem er Rosalinn?" spurgte hun nysgerrigt og satte sig på madrassen, hvor hun tømte dåsen for indhold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:42 pm

"En pige jeg mødte ude i Skoven. Hun drillede mig lidt, men så afslørede Emily hende og de kom lidt op og skændtes" sagde han mens han stadig kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:46 pm

Hun nikkede langsomt imens hun så frem for sig. Så fik hun et drillende glimt i øjet "Det lader til at du kun har mødt piger?" sagde hun drillende og grinede til ham "Nogen du er blevet kærester med?" der gik et ubevidst skælv (Af raseri?) igennem hende og hun skævede forskrækket til ham, for at se om han havde lagt mærke til det. *Stop it allready!* tænkte hun surt og nev sig selv hårdt i armen. Skjult selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:54 pm

"Ja det er lidt underligt" sagde han med et grin og rystede så på hovedet til det andet spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:59 pm

Hun nikkede langsomt og så ned i jorden. "såh... læser du noget for tiden?" spurgte hun langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:00 pm

"Nej men jeg skriver selv lidt historier og tegner nogle tegneserier på min blok" sagde han med et smil.



//Jeg skal lige ud med hunden igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:02 pm

Hun så overrasket på ham "Seriøst?!" udbrød hun "Ej hvor fedt!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:19 pm

"Hvorfor spørger du mig hele tiden om det er Seriøst?" spurgte han med et smil og hev blokken frem fra under madrassen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:21 pm

Hun blev rød i hovedet "Gør jeg?" mumlede hun "Det må du undskylde" hun smilede lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:28 pm

"Ja det gør du" sagde han og smilte lidt. "Vil du se det?" spurgte han og fandt blokken frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:30 pm

Hun nikkede ivrigt og så fra blokken til ham, fra blokken til ham og til blokken igen. Så rettede hun hurtigt blikket mod ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:33 pm

"Jeg skriver og tegner mest om Varulve og Vampyre" sagde han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:38 pm

Hun så skarpt på ham "Ehm... Hvad?" spurgte hun forvirret "Hvorfor? Hvad ved du om det?" hun grinede nervøst og så ned i gulvet, blussende rød. *hold nu mund!* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:42 pm

"JEg gætter bare" sagde han og grinte lidt over hvordan hun reagerede. "Folk og skriver har deres egen mening om det" sagde han og kiggede stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:46 pm

Hun så langsomt op og mødte hans blik "aaah" mumlede hun flov over sig selv "Såh... må jeg se det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:48 pm

"Hvis du vil, jeg er ikke så forfærdelig god" sagde han og nikkede langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:51 pm

Hun smilede og rakte ud efter det "Jeg vil gerne se det alligevel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:55 pm

"Hvis du vil" sagde han og kiggede lidt på hende. Han rakte det til hende og satte nogle ting frem på hylderne som han hev op af kasserne.


//Det er sådan en manga stil af varulve og vampyre der kæmper, og ja de ligner dem fra Forks^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:59 pm

Mie kom gående forbi Lewis hus, mie var blevet lun på ham fra den aften i skoven hun lugtede varulv hun sprang over hans havelågen og listede hen til muren og så ind af vinduet, der så hun, Lewis sammen med en anden pige som måtet være varulv lugten kom i hvertfald der fra. hun var sur over han var sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:05 pm

Amira løb det langsomt igennem med øjnene, imens hun i ny og næ skævede op til ham. Så blev hun let rød i kinderne og så ned igen. "Det her er altså godt..." mumlede hun efter et lille stykke tid. En smule nervøst. "Hvor har du det fra?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:09 pm

Lewis kiggede hurtigt ud af vinduet og så Mie. Han blev lidt forvirret og kiggede på hende. Han svarede Amira mens han gik hen til vinduet, "Jeg gætter bare lidt og så tror jeg de ligner store ulve på bagben" lød hans svar og han lirkede det knirkene vindue op. "Hej Mie" sagde han så smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:12 pm

"God fantasi" sagde hun og prøvede at lade som ingenting. Hun så over mod vinduet og fik øje på den fremmede pige, og hun rynkede på næsen over stanken. Hun stirrede lidt på hende med afsky før hun så kom med et afmålt "hej."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:14 pm

MIe duftede ogl ugten af varulv blev stærkere hun kneb sine øjne sammen hun kunne os dufte menneske blod, men hun havde lige drukket 2 liter ca. så hun var ikke tørstig!!
mie hviskede " hvem er det?" hvor hun efter hun kastedeet blik på hende og sagde vræssent " hej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:18 pm

Amira hævede et øjenbryn over pigen. *Man kunne da godt være høflig* tænkte hun irriteret *For Lewis skyld* Hun skævede over til Lewis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:19 pm

"Det her er Amira" sagde han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:21 pm

"må jeg komme ind?, "
mie kiggede påAmira og sagde intet.
hun smilte så til LEwis og og tænkte *årrh bare hun ville skride han er min og ikke hendes!!!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:22 pm

//OOG SKAL LIGE I BAD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:24 pm

Amira så lidt på Lewis og grinede til ham "Såh.. du har fået besøg af...?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:27 pm

"Ja okay" sagde han med et smil til mie. "Det her er Mie" forklarede han Amira...


//Blir nød til at logge//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:30 pm

"Hej mie" sagde Amira høfligt og stirrede på hende lidt. Så rynkede hun lidt på næsen og så ned i Lewis noter igen. "Værsgod Lewis, det her er rigtig godt!" sagde hun og rakte ham blokken tilbage.



OOG// Oki ses ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 10:31 pm

mie rynkede på næsen og sagde " jeg må hellere smutte jeg vil ikke forstyrre JER!"

///OUT
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:36 pm

Amira stirrede overrasket efter Mie "Hvad var der med hende?" spurgte hun målløst og så spørgende på Lewis med hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:39 pm

"Jeg ved det ikke, jeg er ikke så god til sådan noget" sagde han lidt flovt og tog imod blokken. "Syntes du virkelig?" spurgte han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:45 pm

Hun hævede et lettere drillende øjenbryn "sådan noget?" spurgte hun og grinede lidt "Er der gang i noget privat der?" hun smilede til ham.
"Ja helt klart!" sagde hun så "Det er faktisk meget realistisk... På en måde" hun bed sig i tungen og håbede at hun ikke havde sagt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Foran huset... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Foran huset...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Huset..
» Stiller Huset
» huset på stranden-Annika

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: