Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 huset på stranden-Annika

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 9:01 pm

Tid:irl
Omgivelser:ingen udover Joey
Vejr:godt, solen er på vej ned over vandet og skinner varmt ind på stranden. vandet er varmt og roligt
Sted:la push beach, nær Joeys hus.
Årstid:midsommer
Dag: 23/6-10
På:et par cowboy bukser der er lavet om til shorts, bar overkrop og ingen sko. en halvskæde af træ formet som et ulvehoved. Han har fået den af sin bedstemor, hans bedstefar var også varulv.

Joey kom stille og roligt gående hen af stranden. han havde været ude og gå en tur og var nu på vej hjem igen. Hans hus lå ca 200m fra vandet, så hver morgen når han stod op kiggede han ud over noget af la push strand og havet, hvilket var et smukt syn på smukke dage. Han rodede hurtigt hånden igennem håret inden han satte sig ned i sandet og kiggede ud over havet. Han tænkte stille på Annika, det gjorde han altid.
Han kiggede sig lidt omkring, skulle han gå ud og finde hende? Og hvad skulle han gøre? fortælle hende at han var blevet et monster? nej..Det var en af grundende til at han havde holdt sig væk, han var bange for at folk ville kunne se at han havde gennemgået en forvandling og var blevet et uhyre..de ville sikkert jage ham!
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 5:11 pm

Sandet kildede under hendes fødder mens hun gik. Solen skinnede svagt og reflekterede i hendes sorte hår. Tøjet bestod af et par shorts og en bikini top. Annika smilte svagt, mens hun fortsatte sin tur hen over det varme sand. Hun kunne vandet der slikkede op af stranden. Hendes hår var sat op i en høj hestehale og man kunne se hendes brune øjne der var fyld af liv. Selvom hun vidste at hun var på stranden, fantaserede hun sig alene i skoven. Kun lyden dyr, de hvislende blade og vinden der første enhver sorg eller glæde væk. Dette havde hun faktisk prøvet natten før, hun var taget herned og hylet alle sine sorger væk måske var det det som skyldtes hendes store smil. Hendes bevægelser var elegante, mens hun gik mod vandet uden tøven. Hun havde set en skikkelse længere hende af stranden, men havde så fået øje på vandet. Dette storslåede hav, der havde så mange dyr. Smilet blev større og hun satte i løb. Hun blev ikke sænket af sandet der prøvede at presse hende tilbage, mens hun løb. Vandet så så forfriskende ud, at hun ikke ville kunne holde sig væk. Sol strålerne skinnede på hendes brune ben og varmede hende, hvis det var muligt. Da hun havde vand til knæene, kunne hun mærke hvordan vandet kølede hende ned. Annika dukkede ned med hovede under vandet og hoppede så op igen. Hendes våde hår hang ned af ryggen på hende, og hun følte sig meget forfrisket.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeOns Jul 07, 2010 11:23 pm

Han kiggede hen på pigen og genkendte hende hurtigt. Han smilte bredt, hans hjerte bankede altid en anelse hurtigere når hun var i nærheden, han følte en varm lykke sprede sig i kroppen. Hun smilte og han smilte, han smilte over at hun var glad, af at hun var lige der, og at hun var hans. Han rejste sig op, lynhurtigt og gik hen mod hende, han vadede stille ud i vandet, lydløs som han nu kunne blive, og håbede hun ikke ville opdage ham. En duft ramte ham en frisk duft, og til hans overraskelse var det Annika der fuftede sådan, hun duftede som en skov, som træerne,planterne og jorden, en beroligende duft han elskede. Han havde aldrig lagt mærke til denne duft omkring hende før, men tog sig ikke videre af det i stedet lagde han armene om hendes talje"Hej smukke, jeg har savnet dig"sagde han smilende og kyssede hendes kind mens han ventede på hendes reaktion, hun ville sikkert blive rasende, men hvis hun kunne se alt det han tænkte, alt det han havde gennemgået, ville hun måske forstå, men han var bange for at fortælle hende det, bange for at hun ville sige han var et udyr og løbe ind til byen og advare dem.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 1:25 pm

Noget lagde sig om hendes taljer og noget blødt rørte hendes kind, med et vendte hun sig om og kiggede direkte på den mand hun elskede. Ham som havde efterladt hende igen og fået hende til at føle sig som et hul. Helt ude i fingerspidserne begyndte rystelserne at begynde. De blev dog ikke større og ikke mindre. Efter en dyb indånding lukkede hun øjnene og åbnede dem igen. Denne gang begyndte et smil at forme sig om hendes hjerteformede læber. " Jo mere du forsvinder, jo mere finder jeg ud af at jeg elsker dig " Hendes stemme var kun en hvisken, og hendes øjne hvilede på ham. Hun tog et skridt nærmere ham, så der ikke var mere end få centimeter mellem dem. En duft fløj gennem hende snæsebor. Jordbund og skov. Alle disse ting, som de fleste varulve lugtede af. Med et blev hednes hænder en smule hårde og hun lukkede øjnene. Han var også blevet ligesom hende. " Nu ved jeg hvorfor du har gemt dig " Hendes ord var drillende og hun hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 1:20 am

Da han mødte hendes blik føltes det som om noget blev forandret i mellem dem, noget som ikke havde været der før, han kendte ikke til denne følelse, men han vidste nu at han ike ville, og ikke kunne leve uden Annika resten af sit liv. Disse følelser var stærkere end normalt, de føltes som magi som bandt dem sammen, ved dette blik, han vidste ike hvad det var, kun at han aldrig ville give slip på hende.
Han fik det dårligt når hun nævnte at han havde været væk, og inden han nåede at svare havde hun allerede sagt det næste, det kom lidt bag på ham"Hvorfor tror du jeg har været væk?"spurgte han, måske havde hun en idé, men intet der sikkert sammenlignede sig med sandheden, hvem ville dog gætte på at han var blevet varulv? Han kyssede blidt hendes hals inden han kyssede hende på munden, han havde savnet hende i den tid han havde været væk, selvfølgelig havde han savnet hende, han savnede hende altid når de ikke var sammen, sådan havde det altid været, ligesiden han var begyndt at få følelser for hende, hvilket han meget hurtigt havde.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 5:41 pm

Hendes øjne mødtes med hans og en følelse boblede indeni. Det var ikke en normal følelse, det var en glød. Alt inden i hende gik i opløsning, mens hun stirrede direkte ind i hans smukke øjne. Hans øjne var det der fik hendes hjerte til at slå hurtigere. Alle de strenge der forbandt hende til dette liv blev kappet over med en saks og det kunne ikke gå hurtigt nok. Ligesom en bundt balloner, der for klippet snorene over. Alt det der gjorde det til den hun var - den kærlighed hun havde til sine venner, loyaliteten overfor hendes kobbel, kærligheden til hendes familie, hendes had mod fjenderne, hendes hjem, hendes navn og hendes jeg - blev adskilt fra hende i det sekund og flød op mod himlen.
Annike flød heller ikke væk. En ny streng holdt hende på plads. Ikke en streng, en million stålkabler forbandt hende med en eneste ting - universets omdrejningspunkt. Det kunne hun se nu. Hun kunne se hvordan universet hvirvelede omkring denne ene person. Hun havde aldrig set noget lignende før, men nu stod det klart. Det var ikke længere jordens tyngdekræft der holdte hende til det stod hun stod. Det var ham, den mand hun elskede.
Annika sukkede af lettelse og hendes tænder gnavede sig ned i sin læbe, mens han placerede kysset på hendes hals. Hun turde ikke sige det, han ville blive vred over den hemmelighed hun havde holdt fra ham i så lang tid. Men han var blevet ligesom hende, så han måtte vide hvordan det var. At være bange for den eneste person man elskede i hele verdenen ville forlade en. Efter en dyb indånding, rørte hans læber hendes og hun kunne ikke få ordene ud igen. Et lille smil formede sig om hendes læber. " Fordi at jeg ikke har set dig. " Disse ord fik noget til at rive i hendes hjerte. I så lang tid havde hun ikke set ham, og hun havde drømt om ham. Ret sjofle drømme, men dette ville han ikke finde ud af. Eller måske ville han? Hvis de en dag var i ulveform på samme tid. En svag rødmen gled ind over hendes kinder og hun pressede endnu engang sine læber mod hans. Hårdere og mere intenst end før, hun ville ikke lade ham gå. Joey var hendes og hun var hans.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 8:53 pm

Han smilede og pressede hende tæt ind til sig. han gengældte det intime kys alt i mens hænderne lagde sig på hendes røv, meget blidt og aede den. Han kunne mærke hvor varmt det blev i mellem dem..Som om det ikke kun var ham der brændte som en flamme, men også hende. Vandet gik ham til taljen og kølede kroppen af, i hvert fald den del som nu var under vandet. Han gav blidt slip på hende hvor efter han dykkede ned under vandet for at køle sig helt ned, vandet var lidt koldt og forfriskede virkelig meget efter en af disse varme hede dage. Han svømmede over til anni og rejste sig op for at få vejret.
"Jeg har savnet dig"Sagde han stille, han havde mest af alt lyst til at fortælle hende hvad han var, og et eller andet trak i ham, noget som var ligeglad, noget i ham sagde at han kunne stole på hende, og at hun stadig ville være hans, lige meget hvad han var"Der er noget jeg må fortælle dig.."sagde han og tøvede en lille smule"Jeg..jeg er en varulv"sagde han og håbede ikke hun løb ind til byen for at fortælle de andre det.
Han kiggede på hende og afventede nervøst hendes reaktion..
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 9:03 pm

Læberne begyndte næsten at brænde, da de mødte hinanden men dette bekymrede hende ikke. Da han gled væk fra hende, ud i vandet løb en grimasse over hendes ellers så kænne ansigt. Ville han nu forlade hende? Heldigvis kom han tilbage og smilet brød frem på de mørke læber. Noget skar gennem hendes mave og hun følte den dårlige samvittighed skærer igennem sig. Fra top til tå. Som om at han lige havde fået sagt det værste der kunne siges. Dette var dog ikke sandt, nej for nu behøvede hun ikke holde det en hemmelighed for ham. "Du skal ikke være trist, jeg forstår hvordan du har det." Hendes ord var blide og hendes læber formede sig let om ordene. Hun blev nød til at sige det til ham. Det hele ødelagde hendes hjerte at hun havde holdte det fra ham. endnu en dyb indånding og hun var parat. " Joey. Jeg ved bedre end dig selv, hvordan det kommer til at blive. Jeg er selv.. en .. Varulv. " Disse ord blev sagt som en hvisken, men hendes øjne kunne man ikke se. De var som forsvundet, ned i vandet. Der havde de fundet noget der kunne holde dem fra at se Joeys ansigt. Det ville sikkert føles for ham, som hvis hun havde været ham utro. En rædsel skyllede ind over hende. Ville han forlade hende fordi hun havde holdt det hemmeligt?
" MEn jeg ville fortælle dig det. Jeg kunne bare ikke. Det gjorde mig så bange, jeg troed du ville forlade mig fordi jeg var sådan. Du.. Jeg .. " Hun snuplede over ordene og fik en klump i halsen. Tårene prikkede i hendes øjne og hun følte sig som en stor idiot. Det hele var hends skyld? Hun skulle havde fortalt ham det, men rædslen havde været for meget. Annika havde overbevist sig selv om at det var bedst at holde det hemmeligt for ham. Tårene kunne ikke holdes tilbag mere og langsomt trillede de ned af hendse kinder, til halsen og ned i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 9:30 pm

han kiggede på hende, og stod som frosset til stedet. *kunne det virkelig være rigtig? annika som varulv?*tænkte han, pg jo mere han tænkte over det jo mere forstod han det, hun havde altid været meget varm, men det var ikke rigtig noget han havde taget sig af, og da han var kommet tættere på hende i dag havde hun også duftet af jord og skov!? Han stod bare og kiggede på hende imens vandet dryppede ned fra hans hår, ned over næseryggen og ned på munden, hagen og videre ned i havet igen. Han vågnede først op da hun begyndte at græde"Jeg forstår godt at du ville holde det hemmeligt for mig, det var også meningen at jeg skulle holde det hemmeligt for dig, men så da jeg så ind i dine øjne..det var som om noget forandrede sig i mig, og jeg kastede det hele over bord, for det var den her stemme som sagde at jeg godt kunne stole på dig..Du må ikke græde lille skat"sagde han en smule hurtigt og havde lagt armene om hende i mens han snakkede.
Han vuggede hende trøstende frem og tilbage"nogle gange mener man selv at man gør det rigtige også viser det sig senere at det var forkert..Du må ikke græde[/i][/color]" han kyssede hende blidt i håret og nussede blidt hendes ryg, han ville ikke have hende til at føle sig skidt tilpas, hun havde det helt klart dårligt med at hun havde holdt det her skjult for ham, så han kunne ikke se nogen grund til at træde i det og gøre hende endnu mere ulykkeligt, for det ville jo være ondskabsfuldt"Jeg tilgiver dig, hvis det kan hjælpe på den dårlige samvittighed"sagde han og trak hende lidt ud for sig så han kunne kigge hende i øjnene. Han kyssede blidt hendes pande og tørrede blidt tårene af hendes kinder
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 9:42 pm

Mens hun stod der og græd, følte hun sig ynkelig. Sådan skulle hun ikke opføre sig! Hun var jo en kvinde, for fanden! Hendes vejrtrækning blev mere og mere stabil, mens hun lod blikket glide op åp hans ansigt. Den mand hun elskede og ville give sit liv for. Tænderne gnavede sig ned i hendes fyldige underlæbe og et lille smil formede sig om hendes læber. Det var somom alt var lagt på plads, ligesom i et puslespil. Med et slog det klik for hende. Nu vidste hun hvad der var sket. HEndes mund åbnede sig i et lille O og man kunne tydeligt se at hun var glad, men også chokeret. " Jeg har lige præget på dig" Sagde hun ligeud, nærmest lydlødst. Den røde farve sneg sig ind på hendes kinder igen og en kildende følelse sneg sig ned gennem hendes rygrad, hvergang han rørte hende.
Annika lagde armene om halsen på ham og smilte blidt. Hendes øjne sve lidt, men dette ignorede hun. Nu ville hun kun tænkte på ham og hende. De var sammen, som en person. " Jeg elsker dig " Hviskede hun lidenskabeligt og pressede sine læber mod hans. Hjertet det bankede i hendes bryst galoperede afsted. Det var ikke til at stoppe. Hendes øjne lukkede sig i og et suk af nydelse undslap hendes læber. Små vandråber glinsede i hendes sorte hår og fik det til at skunne svagt som tusind diamanter. Dette var en fordel ved at have sort hår, men det kunne også være en ulempe. Selvom hendes læber var fuld optaget bredte der sig et smil på dem. Smidigt, elegant og hurtigt slog hun benene om livet på Joey og slap så kysset. " Nu slipperdu aldrig nogesinde fra mig. Jeg holder øje med dig " Hviskede hun mod hans hals og placerede et kys der. Hendes læber gled op og ned af hans hals, mens en latter undslap. Nu kune hun bogstaveligtalt holde øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 10:01 pm

Han kiggede på hende, hendes ansigtsudtryk der gik fra ulykkeligt til, smilende, til glad og chokeret*"Jeg har lige præget på dig"* Hvad skulle det betyde tænkte han"og hvad betyder præge?"spurgte han forundret.
Han smilte varmt til hende"Og jeg elsker dig, Annika Fakir Clearwater"sagde han lidenskabeligt og gengældte kysset. Hver gang han hun kyssede ham løb en rus gennem hans krop, og den sitrede, han følte sig helt elektrisk når hun var ham nær. Han lagde hænderne under hendes booty. Han grinte lidt over det hun sagde.Hvem siger at jeg vil slippe væk nu?"Spurgte han med et drilsk grin og begyndte at lade sig falde faretruende forover, uden helt at falde. Han kyssede blidt hendes hals, han følte at de var blevet så tæt på hinanden som nogle overhovedet kunne komme på et andet menneske, de var båndet sammen til en person, og dog var de i hver deres kroppe."Jeg elsker dig, jeg elsker dig mere end noget eller nogen anden,"sagde han og sendte hende det skæve charmerende smil som var det smil han ofte smilede og bedst klædte hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 8:42 pm

De lysebrune læber formede elegangt og smidigt de ord der kom ud af hendes mund. " Prægning er når du finder din andne halvdel af din sjæl. Du vil gøre alt for denne person og du føler dig revet i tusind stykker hvis du bare er væk fra denne person i bare lidt tid " Med disse ord pressede hun sine læber mod hans og grinte lydløst. Hvergang deres læber mødtes eller hans fingerspidser mod hendes, så løb en varme gennem hendes krop. Det hjerte hun havde bankede hurtigere og hurtiger, og fik denne varme spredt rundt i hele hendes krop. Det stoppede først når de gav helt slip på hinanden og der ikke var andet end luft imellem dem. Nu var der intet imellem dem, deres kroppe var som smeltet sammen. Okay, det var stof imellem dem men det lagde hun ikke mærke til. Hendes læber slap hans og endnu engang stoppede varmen, men kun for en stund.
"Som sagt, nu hænger du på mig om du vil det eller ej" Grinte hun og kyssede hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 10:43 am

Han grinte og holdte hende endnu tættere ind til sig"jamen så lader jeg dig aldrig slippe væk fra mig"sagde han med et grin og gengældte kysset. Hver gang han kyssede hende, eller hun kyssede ham var det som om han begyndte at svæve, som var hun hans eget rusmiddel, der gjorde ham høj, hans helt eget personlige rusmiddel om ingen kunne sige ville dræbe ham en dag, han var afhængig af hende, som en junkie var af sine drugs, og han havde på ingen måde tænkt sig, nogensinde at komme på afvænning fra hende.
Han grinte lidt"jeg vil hellere end gerne hænge på dig"sagde han smilende og kyssede hendes tinding.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 12:20 pm

De brune øjne glimtede svagt og blev en smule varmere. Hendes tænder gnavede sig ned i læben, og det var en killende fornemmelse hun fik. Joey var hendes og kun hendes. Smilet voksede om de bløde læber og hun pressede sig tættere ind til ham. "Hmm." Sukkede hun glad og lagde sin kind mod hans skulder. Hvor ville hun ønske at de bare kunne blive sådan her. At tiden ville stå stille. Hendes blik gled op af hans hals, ansigt og så ind i hans øjne. De øjne som kunne få hende til at blive blød i knæene.
"Men faktisk er det mig der hænger på dig, Bogstaveligtalt" Grinte hun, mens hun pressede sine læber mod hans hals. Blodet der pumpede rundt i hans hals kunne mærkes på hendes læber. Som om de var to halvdele af en person. Hendes puls forenede sig med hans, uden af vide det.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 3:01 pm

Han lo stille"Ja det har jeg lagt mærke til at du gør, men jeg har skam ikke noget i mod at du hænger på mig, for min skyld må du hænge der til evigtid"sagde han og kyssede blidt hendes hår
"Anni? kan du se huset der ligger deroppe?" spurgte han og kastede let mod hovedet, væk fra stranden, op mod et hus som havde en græsplane, lige ned til vejen, som førte til La push.
"Det er der jeg har krøbet i skjul det sidste stykke tid"sagde han smilende og kyssede blidt hendes bløde læber, som han aldrig ville kunne få nok af.

//sry længden :s //
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 1:36 pm

Annika kiggede smilende på ham. De øjne der førhen havde været blinde for hans personlighed, så ligepludselig det hele i en ny vinkel. Han var bare alt for perfekt. Hun lod sine øjne lukke også åbne igen efter at kysset blev sluppet. "Hmm. Det er flot" Sagde hun med øjnene hvilende på huset. Det måtte hun give ham, stil det havde han.
Med et lyste et nyt smil op på hendes læber. Hun tog fat i hans hånd endnu engang og viklede sig elegant ud af hans arme. "Må jeg se det?" Spurgte hun med en uskyldig mine og lod et lille grin forlade hendes læber.

// heller ikk her//
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 2:41 pm

Han smilede og kyssede blidt hendes læber inden han blidt klemte hendes hånd, og lod tommelfingeren ae hendes håndryg i cirkler. Han førte hende op til huset og stoppede uden for an døren"jeg håber ikke du er bange for hunde"grinte han drillende og åbnede døren med en nøgle der lå under måtten, han havde tillid til Anni, mere end til nogen anden, og vidste at hun aldrig ville misbruge nøglen, desuden måtte hun komme og gå som hun ville, for han ville dele alt med hende, der var intet han hellere ville. I det han åbnede døren lød en lille vuffen og en lille islandsk fårehyrde hund kom løbende ud til dem med halen viftende i vejret og tungen ude af munden, og begyndte så at hoppe op og ned af joey og bagefter anni"Anni, det her er Nakibha, min hund. Nakibha, opfør dig pænt"sagde han og gik indenfor med Anni i hånden, og lukkede så døren
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 2:53 pm

Annike fulgte lydigt emd, uden at sige et ord mens hun bare lod blikket hvile på ham. Ud af øjenkrogen så hun hvor hans nøgle lå og var på en eller anden måde ligeglad med at hun vidste hvor den var. Ja, nu kunne hun jo bare overraske ham, og det fik hende til at smile endnu mere. Hun nikkede svagt, da han åbnede døren og hendes hørelse fangede med det sammen lyden af en hund.
"Hvor er den kær" Sagde hun med et og slap hans hånd. Det var ikke fordi hun ville af med ham, nej hun kunne bare godt lide dyr. Hun bykkede sig svagt ned og nussede hunden bag øret. En latter forlod hendes læber, mens hun forsigtigt tog hunden op i sine arme. Den virkede rolig, men kun fordi at Joey havde sagt det til den. De brune øjne gled op på Joey igen, hvorefter hun kyssede ham blidt på kinden. Hvorfor? Det var vel bare noget hun havde haft lyst til. "Joey?" Spurgte hun og blinkede lidt med øjnene, bare for at drille. "Er hunde dit unglingsdyr?" Spurgte hun smilende og aede ubevidst Nakibha bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 3:49 pm

Joey smilte varmt"Jeps jeg elsker hunde, Og de her to er mine yndlingshunde"sagde han og kyssede blidt anni"Vil du se resten af huset eller skal vi lege med Nakibha resten af dagen?"spurgte han med et grin og tog hendes hånd og viste hende rundt i huset, det var ikke stort men heller ikke lille. I underetagen var der en stue og et køkken hvor køkkendisken adskilte de to rum fra hinanden, også var der en entré. på første etagen var Joeys soveværelse, toilet, og et værelse som stod og havde et par uåbnede flyttekasser ovre i et hjørne, det var rigtigt meningen at det skulle være et trænings rum, men han syntes at det var for lille, så nu var det bare et oplagrings rum.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 10:00 pm

Mens hun fulgte rundt med ham i huset, havde hun den lille hund i sine arme. Da de gik op af trappen sammen, gav hun slip på hunden og fulgte lydigt efter ham. Hendes læber formede ordene, men de kom aldrig rigtig ud over hendes læber. Da de gik forbi rummet med kasserne i, grinte hun lavt og tog fat i hans hånd. Varmen der spredte sig i hans flød gennem hendes krop og sendte en mærkelig varme gennem hende. Gennem hele hendes krop for den, hvorefter hun mærkede en lidt lunere varme sprede sig på hendes kinder. Pludselig blev hun meget opmærksom på hvor tæt de var på hinanden og hvordan hendes hånd lå i hans. Det varme hjerte hamrede i hendes bryst og hun følte at det var ved at flygte. Det ville over i Joeys arme og bare være hans, ingen andres.
De brune øjne hvilede på ham, og hun gik en smule hurtigere for at kunne komme op foran ham. Annika kiggede på ham, i hvad hun selv syntes varede en evighed. Lod alle hans trak mærkes i hendes hukommelse. Hans øjne, Næse, mund, hår læber ja det hele. Derefter lod hun blidt sine læber røre hans, først én gang så to, så tre. Efter det tredje pressed ehun sine læber mod hans. Uden nogen mine at trække sine læber til sig igen. Svang hun det ene ben om livet på ham, så hun stod på det ene og det andet hvilede på ham.
Da hun endelig tog sine læber til sig smilte hun forlegent. "Ups" Hviskede hun og lignede en pige der var blevet fanger med fingrene i kagedåsen. Hendes øjenvippet ramte hendes rødmende kinder, da hun blinkede uskyldigt hvorefter hun grinte lidt for piget efter hendes egen mening.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTors Maj 26, 2011 3:08 pm

Han mærkede hendes varme, bløde læber presse sig mod hans. Han gjorde intet for at stoppe det! hvorfor skulle han dog? faktisk ville han hellere det modsatte, lade det vare til dommedag og længere endnu. Da hun stoppede kysset kunne han ikke lade være med at smile over hendes lille kommentar. Han smilede kærligt til hende og kyssede hende så intenst og pressede hende blidt op af væggen. Hun var den eneste der kunne starte sådan et vildskab som det der lige var sluppet løs og var ved at tage magten over ham. Hans hænder gled blidt og legende hen over hendes krop. Han stoppede kort kysset og kiggede ind i hendes øjne"Bliv her hos mig for evigt"han tøvede lidt."Vil du bo her hos mig?". Han kiggede spændt på hende, og håbede at hun ville sige ja, men hvis det ikke skulle være tilfældet var det okay med ham, hun ville alligevel være hans, men så ville de ikke være så tæt på hinanden lige så ofte.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTors Maj 26, 2011 3:31 pm

Hendes hænder udforskede nysgerrigt Joeys krop. Først gled de hen over hans brystkasse også om på hans ryg. Med et lille tilfreds suk, hvilede hun sit hoved op mod muren. De brune øjne hvilede i hans, og hendes læber krusede i et varm smil der afslørede en perlerække af hvide tænder. Anikka følte sin puls stige, og hendes kinder blive varme. Hun stod ikke længere med sine ben på jorden, men med begge plantet solidt omkring Joeys liv. Alle hendes bekymringer var væk, og hun kunne ikke tænke på andet end nutiden. Alt var forandret, til det bedre. Hun glemte helt at trække vejret, da han snakkede. Hendes opmærksomhed var så forurettet at hun glemte det. Da hun endelig tog en ordentlig indånding, og pustede ud lyste hendes ansigt op. ”JA! Selvfølgelig vil jeg det!” hvis ikke hun allerede havde benene omkring ham, ville hun have overfaldet ham. En skingerlyd gled ud over hendes læber, og hun svingede armene omkring ham.
Den unge pige var blændet, af kærlighed. Det faldt hende ikke ind, at det var virkelighed at hun lige havde sagt god for at flytte inde hos Joey. Det hele virkede som en drøm, et eventyr. Hendes læber trykkede sig blidt mod hans hals, og fulgte så hans kæbelinje. Hen til hans læber. Der stoppede hun, ud for hans ansigt. Hendes blik sneg sig op i hans, og hendes blik udstrålede alle de følelser hun havde for ham. Det sagde pludselig klik for hende, og hun fik hurtigt fjernet luften mellem dem. Hendes læber pressede sig mod hans, og splittede dem blidt ad. Anikka lykkede øjnene i, og lod sine hænder udforske joeys krop endnu engang. De gled rundt på hans overkrop, og sneg sig ned til hans buksekant. Der hev hun lidt krævende i dem, men fandt dog hurtigt ud af at det var lynlås. Hun åbnede den halvt, og åbnede så sine øjne for at spørge om det var okay. Anikka kiggede på ham, og følte sig rådvild. ”Skal jeg hjælpe dig med bukserne?” spurgte hun drillende, da hun havde taget sine læber tilbage. Selvom hun meget hellere ville havde ladet det hele varer til den dag, hvor jorden gik under.

Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 7:30 pm

Ordene flød gennem luften i slowmotion, og ligeså snart ordene var fløjet ind i hans øre og op i hjernen hvor han opfattede dem, bredte der sig et stort smil over hans læber. Han gengældte vildt hendes øjnkontakt, vildt men stadig blidt. Hans krop føltes varmere pga. hans lykke. Han bed hende blidt i øret og gengældte så intimt kysset og hev hendes trøje af hende. Det hele føltes så dejligt. Hans blod nærmest kogte inde i ham, han vidste godt hvorfor! De skulle nu bo på den samme adresse, ligge i den samme seng hver nat, eller næsten da, man vidste jo aldrig med vampyrerne!
Men også det at hendes kærtegn ophidsede ham langsomt og en bule kunne snart ses i hans bukser. Da hun spurgte om hun skulle hjælpe med bukserne grinte han frækt til hende."Kun fordi at det er dig"sagde han og det mente han, hvert et ord og hver en stavelse i sætningen.
Hun var den eneste han ville have, og hvis hun en dag døde, ville han følge hende.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 8:04 pm

Annika gav modvilligt slip om hans nakke, og løftede sine arme så han havde nemmere ved at trække blusen op om hovedet på hende. På hendes ansigt lyste et hemmelighedsfuldt smil op, og man kunne se at hun følte alt andet end venskabelig interesse for ham. Hendes øjne lagde sig i hans, og hun kunne ikke kvæle den lille latter der gled op gennem hendes hals og ud over hendes læber. Hun var helt bange for at gøre noget det gjorde ondt på ham, i sin opstemthed. Hun fik åbnet hans bukser, og hevet dem ned til hans lår. Mere havde hun ikke tålmodighed til. Da hun igen løftede blikket, kunne man se at hun var godt opstemt. Hun havde svinget begge sine ben om livet på ham, så hun blev nød til at læne sig op af væggen for ikke at falde direkte ned på det kolde gulv. Hendes ben strammede sig om ham, ret insisterende. Hans berøringer brændte mod hendes hud, og hun nød varmen fuldt ud. Annika sukkede tungt, og hendes vejrtrækning var tungere end før. Hendes læber pressede sig mod hans, mere passioneret end før selvom det ville virke umuligt. Det hele føltes så uvirkeligt, ham sammen med hende. Som et eventyr. Begæret og lysten tændtes i hende igen og hendes ene hånd lagde sig omme ved hans nakke mens den anden sneg sig om i hans hår hvor hun så begravede den i hans hår. Hun skilte hans læber fra hinanden, og strøg sin tunge ganske sagte hen over hans underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 9:08 pm

Han kyssede hende ned af halsen og ned på brysterne og op igen. Han bed let i hendes underlæbe imens et lille grin bredte sig over hans læber igen. Han sugede læben til sig og kyssede hende endnu engang dybt intimt imens hans hænder nu hvilede på hendes hofter."May I?"hviskede han frækt med et sjofelt blik i øjnene og hentydede til hendes shorts som han hev lidt i. hans anden hånd gled op i hendes hår som han blidt filtrede fingrene ind i. han gav hende små kys på læberne, det føltes som om at han fik et stød hver gang deres læber mødtes. ikke et stød der gjorde ondt, men en der gjorde det hele mere frækt. Han pressede hårdt sine læber mod hendes og lod tungen glide ind i hendes mund og lege med hendes tunge.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeMan Maj 30, 2011 3:13 pm

Anikka lukkede øjnene, og nød hans læber mod hendes bare hud. Et lille smil krusede om hendes læber, og hun slog igen øjnene op da han bed i hendes underlæbe. En lille drillende knurren formede sig i hendes bryst, og gled ud gennem hendes tænder. Varmen spredte sig rundt i hele hendes krop, og hun kunne ikke skjule sit smil da han hentydede til hendes shorts. Hun lænede sig en smule forover, for at have sit ansigt tæt på hans. ”ofcourse, my darling” hviskede hun mod hans læber, og hævede det ene øjenbryn en smule udfordrende.
Et langvarigt suk gled ud gennem hendes næsebor, da deres tunger mødtes. En varm følelse fløj gennem hendes krop og gav hende gåsehud. Den gode af slagsen. Hun lukkede øjnene, og nød lyden af hans vejrtrækning. Huset lå ifølge hende, øde hen bortset fra de to. Anikka tog sit ansigt til sig, meget modvilligt og kiggede intenst på ham. Hendes læber krusede i et smil, og hendes ene hånd lagde sig rundt om hans liv. Det eneste hun ville have var ham, og hun havde ham. Bare tanken gjorde hende lykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 7:50 pm

Han smilte drilsk til hende og hev både hendes shorts og trusser af hende. hans tunge legede stadig kælent med hendes og han nød det i fulde drag. Han lagde begge arme om hende og bar hende ind mod soveværelset. Han havde aldrig følt sådan her før, nu forstod han bedre hvad de gamle mænd havde ment med ægte kærlighed når de fortalte de gamle sagn til de små børn, om aftenen ved st. hans bålets varme glitren, eller når der blev holdt fest nede på la Push i en eller anden form for begivenhed. Alle historierne om ulvene fik børnene ind med modersmælken. Nogle fandt senere ud af at det ikke kun var sagn mens andre bare mente at det var gode historier. Selv var han blevet vist ind i denne fantastisk eventyrlige og farlige verden som historierne handlede om.
Joey lagde Annika ned på sengen alt imens hans tunge og hendes var helt sammenfiltrede. han åbnede øjnene og han kyssede hende blidt på panden."jeg elsker dig."hviskede han i hendes øre, og hans stemme udstrålede hvor sandt det var.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 9:19 pm

Hendes ene mundvig hævede sig, og spredte sig i et bredt smil. Hendes øjne glimtede, af ren og skær glæde. Grebet omkring hans liv blev strammere, da han bevægede sig ind mod soveværelset med hende. Ærlig talt kunne hun ikke vente, hvis hun ikke blev båret af ham havde hun bogstavelig talt kastet sig over ham. Og taget ham midt på gulvet. Et lille fnis gled ud over hendes læber, men smeltede sammen med en af hendes dybe vejrtrækninger. Anikka var vokset op med historierne om ulvene, hendes far havde været sådan. Og da hun var enebarn, var det allerede bestemt hvad hun skulle være. Og hun havde slugt alle historierne råt. Især den med prægningen havde fanget hendes opmærksomhed, men det at føle prægningen i egen person overgik alle småpige drømme. Selv den om prinsen på den hvide hest.
Da hun blev lagt blidt ned på sengen kiggede hun direkte op i hans brune øjne. Al ved han tændte en ild i hende der ikke kunne slukkes. Bare tanken om det fik hende til at bide sig selv i læben, så hun ikke ville ende med at skrige. Anikka løftede sig lidt op på sengen, og kyssede han hurtigt på næsen. ”Jeg elsker dig højere” sagde hun ærligt, og hele hendes ansigt lyste op af alle de følelser der gemte sig i hendes lille hjerte. Med et lille smil kravlede hun længere op på sengen, og tog Joey om nakken for at hive ham blidt med. Da hun var nået tilstrækkelig langt op på sengen, lod hun sit blik glide hen over ham og bed sig lidt i læben for at holde styr på sig selv. ”I’ll give you the best days of your life” hviskede hun, mod hans læber og kiggede ærbødigt ind i hans øjne. Hun ventede bare på at han tog hende. Hun var ved at sprænges.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 9:52 pm

Han kyssede hende lidenskabeligt, hans læber ville ikke forlade hendes, og da hun hev ham med ned i sengen smilede han et varmt smil til hende som var fyldt med kærlighed.Han grinte lavt da hun sagde at hun elskede ham højere."and yours"sagde han med en dyb lav stemme i hendes øre, Han lod en hånden skille hendes lår ad, og den kørte langsomt op i hendes underliv hvor den følte efter om hun var våd nok. Han skilte blidt hendes kønslæber ad med to fingre og de gled hurtigt op i hende. Han begyndte langsomt at give hende finger, men som han selv blev mere og mere tændt af det gik det hurtigere. alt i mens han gjorde dette med den ene hånd, lå den anden hånd blidt på hendes kind og aede den i mens han lidenskabeligt og vildt kyssede hende. Han tog langsomt de to fingre ud af hende og lagde sig forsigtigt oven på hende. han skilte hendes ben ud til siderne og kørte langsomt op i hende, hvilket var en smule svært da hun var meget stram og det fik ham til at stønne lavt og dybt.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:17 pm

Anikka sagde ikke et eneste ord, men lod sin krop tale for sig. Hvert eneste kærtegn, hvert eneste kys snakkede for hende. Det fortalte hvor meget hun elskede ham, og hvor meget hun ville have ham. Et lille lykkeligt hvin kunne ikke kvæles, da han stak to af sine fingre op i sig. Hendes kinder var varme, og hun prisede sig lykkelig for sin mørke hud der gjorde at han ikke kunne se hendes rødmen. Hendes ellers så ubesværet vejrtrækning blev tungere, og hun stønnede lavmælt da han kyssede hende og spredte hendes ben. Lysten boblede i hende, og hun greb fat om nakken på ham. Det brune øjne var ikke lukkede, men fastlåst til hans. Anikka stønnede igen, og bed sig let i læben. Det gjorde ikke ondt, men det var heller ikke smertefrit. Hun pressede sine læber mod hans, for at glemme det stød der gik gennem hendes krop selvom hun nød det til fylde drag. Anikka slikkede blidt Joeys underlæbe, og nød varmen fra hans krop. Det føltes ikke steghedt, men som om de havde samme kropstemperatur hvilket de nok også havde. Den unge pige, skilte Joeys læber ad, og endnu et støn gled ud over hendes læber. Hun kunne mærke sit underliv give sig mere, og at hun blev våd. Anikka lukkede øjnene, mens hendes hænder gled undersøgende rundt.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:35 pm

Hans tunge gled ophidset over hendes læber hans stød hårdere og hurtigere. Han tog hendes ben op på sine skuldre, og kiggede hende dybt ind i øjnene, hans hænder klemte en smule hårdt om hendes runde bryster der var helt perfekte for ham, og hans øjne forlod ikke hendes et eneste sekund. hans hænder gled ned på hendes talje og videre ned over hendes balder og op af hendes ben, helt op til knæene, hvor han plantede et hårdt og lidenskabeligt kys på hendes inder lår. Han kunne ikke få nok af hende, det kunne han bare ikke lige meget hvor længe de ville ligge her, ville han aldrig få nok af hende. Han fjernede hendes ben fra sine skuldre og lænede sig ind over hende hvor han lidenskabeligt kyssede hende og blidt pressede tungen ind til hendes hvor hans helst ville være.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:58 pm

Anikka fulgte hans bevægelser med sit underliv, og stønnede. Det gjorde ikke ondt, det var skøn. Følelsen af at have ham inde i sig, var al det hun havde troet og mere til. Hans kærtegn ophidsede hende, og hun bed ham i læben måske en smule for krævende. Anikka havde ikke følt sådan for nogen før, og det at han kunne ophidse hende grænseløst virkede så uvirkeligt. Men sandheden var at det kunne han. Da han trak sine læber væk fra hendes, kiggede hun en smule såret på ham men det forsvandt hurtigt da han plantede et kys på hendes inderlår. Det gjorde det hele godt igen.
Hun kunne ikke få nok af ham, altid og for evigt ville hun leve med en længsel efter ham. Hendes tunge dansede blidt med hans, mens hendes ene hånd gled ned over hans kindben, og fulgte hans hals også ned af hans ryg. Den anden hånd rodede i hans hår, og hendes ben var spændt fast rundt om livet på ham da de var blevet fjernet fra hans skuldre. Endnu et støn gled ud over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitimeOns Jun 29, 2011 5:44 pm

Joey begyndte let at stønne, og kunne mærke at der ikke ville gå længe før han ville komme. Han vidste hvordan han kunne få en pige til at komme, og begyndte at lade en finger gnide sig legende op og ned af stykket mellem anies kønslæber og op hvor hendes underliv stoppede, han gjorde det hårdt og hurtigt. Hans læber forlod hendes læber og han bevægede sig ned over hendes overkrop imens han slikkede hende. Han lod tungen glide over hendes ene brystvorte og blev ved med det indtil den blev hård og begyndte så at sutte blidt på den. Alt dette gjorde han imens han stadig gled ind og ud af hende og han gjorde det hele tiden hurtigere og hårdere, for hun tændte ham, helt vildt, alt ved hende gjorde det hele vildere og han vidste at han ikke kunne få det til at gå langsommere kun hurtigere!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





huset på stranden-Annika Empty
IndlægEmne: Sv: huset på stranden-Annika   huset på stranden-Annika Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
huset på stranden-Annika
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Huset..
» Stiller Huset
» Foran huset...
» Ude på stranden (Elisabeth)
» Stilheden- Annika

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: