Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Foran huset...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:31 pm

Hun så overrasket på ham "Virkelig? Skater du?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:33 pm

"Nej jeg gik forbi og snakkede lidt med ham da han kom til skade" sagde han og smilte lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:34 pm

Kevan satte sig brat op og græd og sagde " den spiser mig den spiser mig " han var kommet til at tisse i sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:36 pm

"Alvorligt til skade?" spurgte hun bekymret og så ned på den lille drengs skrøbelige menneske krop. Ikke modstandsdygtig og hurtigt helende som hendes. Hun så forskrækket på ham "Hvad spiser dig?!" udbrød hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:38 pm

"Så Så lille ven" sagde han og kiggede på ham med et venligt og broderligt blik.


//Sorry, men hvis jeg ikke sover nu, så sover jeg i skolen i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:39 pm

kevan sprang op fra sengen der var en våd plet hans buksr var våde og han sagde " monsterede - årrh nej ikke igen det er så tit det sker når jeg sover det må du virkelig undskylde undskyld undskyld undskyld!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:40 pm

//Me too! cyya//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:41 pm

//OOg jeg skal møde kl 8:10 har fri kl 15 skla op 6.00 hehe skal på arbejde kl 15.30 til 20.30 bare vendt til du er i gang med uddannelse så er der ikke noget der hedde sover i timerne du Razz(///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:18 pm

"Det gør ikke noget" sagde han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:23 pm

Amira så lidt på Kevan med hovedet på skrå og vendte sig så mod Lewis "Ehm... Måske skulle jeg finde noget rent sengetøj?" spurgte hun forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:25 pm

Kevan stod og kiggede på dem han var stadigvæk meget træt, han så trist ud og sagde kort " ejg skal nok gå hjem nu?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 1:09 pm

"Ja det skal du. Jeg har ikke andet rent sengetøj... Så blir jeg bare lidt hjemme hos dig" sagde han og grinte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:53 pm

Amira spærrede forskrækket øjnene op "Gard, du har ikke lyst til at se hvor jeg bor!" udbrød hun og dybrødmede "Det er ehm... ikke så pænt..." Hun så ned i jorden, stadig blussende rød i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:52 pm

"Så slemt kan det ikke være" sagde han og grinte lidt over hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 7:02 pm

KEvan så på dem og sagde " øhh det er emget mørkt uden for ved slet ikke om jeg kan finde hjem men i kan bare gå med?" hans øjne var totalt røde han var mega træt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 8:43 pm

Amira sukkede opgivende "Fint" mumlede hunog skævede op til Lewis. Så rettede hun blikket mod Kevan. "Nu vi alligevel er på vej ud, vi kan ligeså godt gå forbi dit hus" sagde hun og strakte nakken fra den ene til den anden side. Så så hun spørgende på Lewis "Hvis det er okay med dig selvfølgelig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 8:57 pm

"Ja klart" sagde han med et smil og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:04 pm

Amira gik ud af døren, og ud på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:14 pm

kevan gik ud og han var træt så han gik meget langsomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:25 pm

//Sorry tiden, skulle ud med hunden//


Lewis fulgte bare efter og låste døren efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:29 pm

"Såh ehm... Jeg bor i La Push... Jeg ved ikke om det er forlangt at gå for dig?" spurgte hun nervøst Lewis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:30 pm

" det må jeg ikke!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:31 pm

"Jamen skulle du ikke også hjem?" spurgte hun forvirret Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:34 pm

"jo men jeg bor kun på næste vej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:35 pm

"Højre eller Venste?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:41 pm

Lewis mumlede til hende "Jeg tror vi lige følger ham hjem" med et lille smil. Han nikkede også til hendes spørgsmål om la push.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:43 pm

"Jaja selvfølgelig!" sagde hun forskrækket og smilede drillende til Lewis "Tror du at jeg er en pige uden moderinstinkt?!" hun fnes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:47 pm

"Man kan jo aldrig vide" drillede han tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:49 pm

Hun snøftede falskt "Nu har du såret mine føleser!" erklærede hun dramatisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:02 pm

"Det er jeg ked af" sagde han og trøstede hende med et skulderklap og smilte bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:04 pm

Hun så vurderende på ham "Jaer okay, du er tilgivet!" sagde hun så og grinede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:50 pm

///smutter fra emnet cyya///
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Foran huset... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran huset...   Foran huset... - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Foran huset...
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Huset..
» Stiller Huset
» huset på stranden-Annika

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: