Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 skovens mørke.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:26 pm

Dato: 25/11
Sted: skoven i resevatet.
Tid: 22.22
Omgivelser: stilheden, uglerne, græshopper, fugle
Vejr: stjerneklar himmel
Årstid: sidst på efteråret.
Tøj: jeans, langærmet grøn trøje med v-udskæring, tennissko...
Dufte: duggen, træerne.

Isabella gik gennem skoven, hun lugtede til de forskellige beroligende dufte. Hun var havde lige haft et skænderi med sin far om hendes tøj (da hendes mor havde sagt, at hun sørgede for, at Isabella kom i kjoler hver dag.. men Isabella havde nægtet og havde tage bukser på). Hun kunne mærke, hvordan hun havde rystet, så hun var løbet ud af døren og afsted. Hendes far havde råbt efter hende, men hun var bare løbet videre og videre, lige til hun nåede skoven, hvor hun havde sat farten ned. *Gosh.. det var næsten endt galt igen.* tænkte Isabella, *Men I det mindste mistænker ingen af dem mig. De troede, jeg pludselig dukkede op og hentede hjælp.* Isabella fik kuldegysninger og rystede lidt.
Isabella havde armene om sig og prøvede at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:11 pm

Shin gik langsom igennem skoven. han vidste ikke noget om lokal-kulturen og vidste derfor ikke at han var inde på reservatet. han sparkede til en gren der lå foran ham. han vidste ikke rigtig hvor han var på vej hen, men han gik bare længere og længere væk, fra den vej han kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:16 pm

Isabella lagde mærke til, at nogen nærmede sig resevatet, eller var inde på det. Hun vidste personen var et sted i nærheden. Hun begyndte at lede, hvilket ikke tog lang tid. Hun fandt personen, men forblev stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:33 pm

Shin lagde ikke mærke til at han ikke var alene. Fortsatte bare og holdt blikket rettet mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:50 am

*hvad laver han her?* tænkte Isabella undrende og fulgte lydløst efter drengen. Han havde jo på et tidspunkt være sammen med hende. Han havde ikke forfulgt af vampyrer, da han lugtede ganske normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:07 pm

Shin gik i sin helt egen verden og tænkte over hvad der var sket i løbet af dagen. Han havde pjækket fra de første time, og det var hans første dag. Det var ikke særlig godt, men var efter hånden ligeglad. Han smilte lidt for sig selv da han kom i tanke om hvor dejlig dagen var gået..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:09 pm

"Hvad laver du her?" spurgte Isabella pludselig, hun stod nogle få meter bag ved ham, man kunne ikke rigtig se hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:11 pm

Shin fik et chok og vendte sig hurtigt om. "Hej. øhh jeg går bare en lille tur" sagde han og så på hende.. "Jeg er Shin" sagde han og rakte sin hånd frem mod hende, samtidet med at han blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:18 pm

Isabella rakte ham hånden. "Hej.. Isabella." sagde hun kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:24 pm

"hey har jeg ikke set dig for" sagde han og gav hendes hånd et lille klem.. "Nårh jo du var i skoven" sagde han da han kunne huske hvor han havde set hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:28 pm

"Jo, du har set mig før.. men det var ikke længe." sagde Isabella og smilte skævt til Shin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:31 pm

Han smilte ldit til hende. "men det kan vi gøre noget ved nu" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:32 pm

"Ja, der sker jo ikke så meget herude." sagde Isabella, hun tænkte på skoven og resevatet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:39 pm

Shin begyndte langsomt at gå igen, men han holdt øje med hende. "Hvad laver du så her" apurgte han uden at se væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:41 pm

"Tja.. du er mit resevat nu." sagde Isabella og smilte, "men jeg gik bare en tur og nød vejret."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:43 pm

"er jeg inde på reservater nu" spurgte han og så sig om. "Jeg hvad ingen idé om hvor jeg var på vej hen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:46 pm

"Nu ved du det." sagde Isabella og smilte. *Invitere du bare dine venner med herover.* tænkte hun og følte sig lidt ond.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:47 pm

"Vil det så sige at du er indianer" spurgte han og følte sig lidt dum og barnlig da han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:50 pm

Isabella smilte. "Min familie nedstammer fra Indianerne her i dette område, men vi glemte det, nu det husket igen." sagde Isabella, hun følte sig faktisk stolt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:57 pm

"Cool" sagde han med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:04 pm

2Jeg prøver faktisk at finde ud af, hvad vores forfædre hed." sagde Isabella og smilte, "men jeg har ikke fundet ud af noget endnu."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:09 pm

"kender dine forældre ikke noget til dem" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:12 pm

"Nope.. de vidste bare, vi havde nogen i familien, som engang boede her ude i generationer." sagde Isabella, "Jeg tror, jeg er den eneste, der ved det lige nu." Hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:16 pm

"Hmm" nikkede han.. "men hvordan har du så tænkt dig at finde ud af det" spurgte han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:17 pm

"Det ved jeg ikke.." sagde Isabella og trak på skulderne, måske skulle hun spørge Emi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:21 pm

Han nikkede.. "Hvor går du så i skole henne?" spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:23 pm

"Forks High School." sagde Isabella. Hun ville helst have gået i skole i resevatet, men hun måtte ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:26 pm

"det gør jeg også" sagde han og smilte. "Så kan det være vi mødes dernede på et tidspunkt grinte han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:28 pm

"Jup... det gør vi sikkert, hvis vi altså er syge." sagde Isabella og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:36 pm

Han lo lidt og så derefter på hende.. han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige til hende.. "Hvad var alt det der for noget, ude i skoven" spurgte han og fortrød med det sammen han havde sagt det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:39 pm

"Hvilken skov?" spurgte Isabella forvirrede og kløede sig i nakken.
"Nåå..." det gik op for hende, hvad Shin mente. "Nåå.. den dag." mumlede hun bagefter.
"Vi er bare ikke venner mere, vi har begge forandret os." sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:41 pm

"Hmm kan man ændre sig så meget" spurgte han lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:43 pm

"Ja... vi forandre os hver sin vej, vi kunne ikke enes mere." sagde Isabella, hun måtte jo ikke afsløre noget.. og hvis han fandt ud af det, måtte hun jo skynde sig at få fat i Emi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:45 pm

"Hmm" mumlede han bare igen.. "Det er jeg ked af at høre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:46 pm

Isabella trak på skulderne. "Sådan er livet nogen gange, man må bare prøve at komme over tingene igen." sagde Isabella så roligt, som hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:50 pm

"Det har du ret i" sagde han kort og så ned i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:51 pm

"Nok om mig." sagde Isabella, "Hvad med dig? Hvor kommer du fra?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:58 pm

//Skal logge, men vi kan skrive videre snart.. XD sees//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skovens mørke. Empty
IndlægEmne: Sv: skovens mørke.   skovens mørke. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skovens mørke.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene-hed i skovens mørke
» Mørke...
» skovens stilhed
» Skovens stilhed.
» Skovens Egern Ö

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: