Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene-hed i skovens mørke

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:51 pm

Årstid; Vinter
Dato; 24. december
Dag; Onsdag
Omgivelser; Ingen
Tid; Nærmer sig 12
Sted; På en lille høj i skoven, på en gammel mosklædt bænk
Vejr; Sneen daler blidt
Påklædning; http://poponthepop.com/images/gallery/taylor-lautner-is-looking-good-in-black.jpg

Jake havde sneget sig ud, da hans forældre endelig var gået til ro, juleaften. Hans lillebror sov også, så Jake havde stille åbnet vinduet på sit værelse, og var hoppet ud. Han havde ikke skiftet til noget andet tøj, så han havde stadig skjorte og nye jeans på, men han havde dog skiftet til nogle mere praktiske sko. Han løb ud i skoven, og blev ved og ved.
Han fandt den lille høj, og løb op af den, og dumpede ned på bænken, der var lidt i skjul bag nogle buske og noget krat. Han sukkede stille, og pillede lidt ved skjortekraven. Han var ikke vandt til at have den slags tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:00 pm

Erica havde også sneget sig ud af vinduet for at komme lidt væk. Hun havde føl sig totalt indelukket inde i huset og havde brug for noget luft, hun luntede roligt gennem skoven, hun havde noget meget praktisk tøj på fordi hun havde skiftet fra sin kjole som hun have haft på tidligere idag, til et par jeans og en T-Shirt, hun havde så til gengæld sko på denne her aften. Hun stoppede op henne ved nogle buske der dækkede lidt for højen og snuste ud i luften, hun smilte svagt da hun genkendte duften og så kort rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:03 pm

Jake vred sig en smule, og fortrød at han ikke havde skiftet tøj. Men han ville bare ud, det kunne ikke gå hurtigt nok. Derfor var det totalt udelukket, at han skulle til at skifte. Mens han sad der, begyndte han langsomt at kunne lugte en eller anden. Han drejede hovedet, og kiggede sig omkring, mens han forsøgte at dufte hvem det var. Så slog det ham. Eva! Han rejste sig op, og kiggede sig omkring igen.
"Eva..?" Sagde han spørgende ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:09 pm

Selvom Erica havde skiftet navn, så kunne hun godt reagere på sit gamle navn, indtil andre lærte det at kende. Hun smilte svagt da hun hørte det og drejede derefter hovedet imod buskene og bukkede dem lidt til siden så hun kunne komme gennem dem og fik øje på Jake. Hun vinkede svagt til ham, men et skævt smil og begyndte så at lunte op til ham, hendes hår var også bleve klippet siden de sidst have ses, " hej Jake, flot tøj" drillede hun ham og havde en ide om at tøjet måtte irretere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:13 pm

Jake lyste op i et enormt smil, og sprang hen til hende, og gav hende et kæmpe kram. Det var ÅR siden de havde set hinanden! Sådan føltes det i hvert fald.
"Hej Eva!" Smilede han, og gav slip på hende igen. Da hun kom med kommentaren om hans tøj, skar han ansigt, og kiggede ned af sig selv.
"Jeg ved det godt! Og jeg hader det!" Brokkede han sig, og hev lidt ud i skjorten. "Jeg er nærmest ved at blive kvalt i den, men min mor tvang mig." Fortsatte han, og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:18 pm

Erica smilte skævt da han sprang hen til hende og krammede hende stort, hun krammede igen og var glad for at se ham, hun havde faktisk savnet ham rigtig meget, for de havde ikke set hinanden i noget tid nu.
Hun smilte da han kaldte hende for Eva igen og grinte så svagt, " forresten så har jeg lavet en navneforanding til Erica istedet, men du må godt kalde mig Eva jeg reagere på begge to lige i øjeblikket" sagde hun med et skævt smil og studerede kort hans tøj og smilte så igen, " vi kunne have byttet idag, så kunne jeg have haft skjorte på og du kjole, det gad jeg godt have set" drillede hun og grinte svagt bare ved tanken om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:22 pm

"Erica.." Mumlede han, og smagte på navnet. "Det skal jeg vænne mig til!" Sagde han med et smil, og grinede kort.
"Håber ikke at du bliver sur hvis jeg nogle gange glemmer det.." Tilføjede han smilende.

Han pustede ud, og så ud som om han overvejede det hun sagde.
"Tja.. Der er vel mere luft i en kjole, end der er i det her!" Sagde han han, og puffede drillende til hende.
"Jeg gætter mig til, at du heller ikke var for ivrig for at skulle dresses sådan op..?" Sagde han spørgende. Han kunne umuligt forestille sig, at nogen var ivrig efter den slags, men der var der jo nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:29 pm

Erica smilte skævt og rystede kort på hovedet, hun havde skam ikke noget imod det, man skulle jo lige vænne sig af med at kalde hende Eva, og det gjorde hende ikke noget hvis man glemte det, " nej nej, jeg er ikke tyben der bliver sur over så meget, så det er helt okay" sagde hun smilende og tænkte kort.

Erica grinte svagt og puffede ham tilbage, " du skulle bare vide, kjoler kan sidde utrolig tæt, så man ikke kan få luft" sagde hun med et skævt smil og tænkte lidt over det igen.
Hun rystede så ivrigt på hovedet, " nej jeg var lige ved at dø, da min mor tvang mig ned i den, jeg hader at gå i kjole, jeg vil helst have løst tøj på, ikke noget man ikke kan bevæge sig i" sagde hun med et smil og vippede lidt på fødderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:32 pm

Jake nikkede lettet.
"Godt godt.."

"Det er sku' også rigtigt! Er der ikke nogengange sådan nogle pinde-ting i, som strammer omkring maven og brystet?" Spurgte han med rynket pande, og forsøgte at komme i tanke om hvad det hed. "Stivere!" Udbrød han, da han endelig kom i tanke om det.
Han grinede.
"Det kunne jeg forestille mig."

//Skal logge af, skal ud og hjælpe min mutti XD Men svarer bare næste gang jeg logger på (://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:41 pm

Erica kunne ikke lade være med at grine lidt da han prøvede at formullere det ordenligt, først undrede det hende lidt hvad det endelig var han ville sige, da han så udbrød hvad det hed og hun nikkede grinene, " jo nogen gange kan man få sådan en på, men så er det også en meget lille kjole man skal ned i, det har jeg nu aldrig selv været ude for endnu" sagde hun med et skævt smil og var endelig ret lettet over det.
"Men hvorfor knapper du så ikke ned eller tager skjoten op af bukserne, så den ikke sidder så tæt ind på dg?" spurgte hun med et smil og lagde hovedet lidt på skrå og tænkte kort igen.

//Okay jamen så ses vi da på et andet tidspunkt xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 4:57 pm

"Nå, gudskelov da. Jeg kunne lige forestille mig hvor ubehageligt det ville være at få sådan nogle bjælker til at presse på din brystkasse!" Sagde han, og rystede kort på hovedet, da han ikke fattede hvordan man ville kunne holde det ud.
Og før i tiden, hvor man gik med korset. Det forstod han heller ikke. Men sådan var moden nok dengang.

Jake grinede, da Eva foreslog at han løsnede skjorten lidt, eller knappede den ned.
"Det er bare fordi du vil se min dejlige overkrop," lo han drillende, med et glimt i øjet. "Men okay, du har ret." Han knappede 2 knapper op øverst, og hev skjorten op af bukserne. Han rystede sin trøje, så der kom noget kølig luft ind under den, og kølede hans brandvarme maveskind.
"Aaah," mumlede han, og lukkede kort øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:05 pm

Erica smilte skævt og tænkte lidt over det, hun kunne ikke huske om hendes mor hvde været ude for den slags da hun var på Ericas alder, " så er det jo godt at du ikke blev født som pige, så slipper du da" sagde hun med et skævt smil igen og bed sig diskret i læben, men grinte svagt over at forstille sig Jake som pige og det så bare ikke godt ud i hendes hoved.

Erica så kort måbende på ham, men puffede ham så på skulderen og grinte svagt, " helt klart, men kan bare ikke modstå den" drillede hun med et svagt grin igen og kørte en tot hår om bag øret, men det faldt hurtigt ned igen. " Jeg har altid ret" drillede hun smilende og betragtede ham kort imens han knappede ned og hev skjorten op af bukserne. Erica bøjede sig diskret ned og tog hænderne ned i sneen, hun samlede så en sneblod og kastede den på ham, da han kort lukkede øjnene og grinte så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:09 pm

"Ja, jeg er også taknemmelig for at jeg blev født som dreng! Men helt ærlig, når man ser så godt ud som mig, hvem ville så ønske andet?" Han grinede drillende igen, og betragtede hende muntert. Han havde virkelig savnet hende, gik det op for ham. Han kunne være så useriøs når han var sammen med hende, og det var virkelig befriende. Og så var hun udover det, også helt igennem sød og en dejlig ven.

"Jeg vidste det!" Grinede Jake stort, og spændte armmusklerne. "Jeg er så lækker!"
Snebolden hun kastede på ham, generede ham ikke særlig meget, da sneen der blev siddende på ham, smeltede få sekunder efter. Men bare det at hun havde vovet at kaste sne på ham!
"Du skal få igen, skal du!" Udbrød han, skovlede en stor klump op, og kastede det lige i synet på hende, med en triumferende latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:20 pm

Erica grinte af det han sagde og kørte kort en hånd gemmen håret og grinte igen, " selvtillid mangler du vist ikke må man sige, men jeg ville da skrige hvis jeg kom til at ligne dig som dreng" drillede hun med et skævt smil og grinte lidt igen. Hende og Jake kunne virkelig have det sjovt sammen, synes hun, hun havde savnet det meget og det var meget rart at kende en som kunne lide at være useriøs, som han kunne.

Erica hostede i eroni og grinte igen, " dig.. lækker.." hun rystede kort på hovedet, " det tror jeg nu ikke, jeg er meget lækre end dig" drillede hun med et grin igen og rakte kort tunge af ham, men lavede kort store øjne da han med sneen i synet på hende og hun havde både sne på næsen og i håret da det meste af det faldt af. Hun rystede kort på hovedet og det meste af seen faldt af, hun bøjede sig ned igen og samlede en sneblod igen, " du for bare igen, for det du gjorde" drillede hun med et smil og kastede sne på ham igen og grinte kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:24 pm

Jake lagde armene over kors som et vredt barn, og rakte så tunge af hende, da det var det mest fornærmende han umiddelbart kunne finde på.
Så lo han.
"Jeg ER lækker!" Grinede han, og slog sig selv for brystet. "Jeg kan ikke være i fred for pigerne!" Fastslog han, og grinede igen.

Jake undveg sneen på et hængende hår, ved at gøre et meget fint-og-fantastisk-ballerina-lignende hop xD
"Haha, kom igen!" Sagde han udfordrende, og dansede provokerende foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:37 pm

Erica rakte tunge tilbage til ham da han gjorde det og himlede kort med øjnene, " det siger alle drenge de er og forresten... jeg kan da sagtens lade dig være i fred, har du måske et mig springe på dig endnu?" spurgte hun drillende og smilte skævt over at han ikke havde ret i at han ikke kunne være i fred for pigerne.

Erica grinte lidt af hans hop og samlede så lidt mere sne op i hænder og lavede en sneboldt til, " bare vent" knurrede hun drillende med et smil og gik tættere på ham og smed seen på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:40 pm

Han så lumsk på Eva.
"Ikke endnu!!" Så grinede han stort.

Da hun smed sneen på ham, ramte det ham denne gang, på skulderen, og han satte et forfærdet ansigtsudtryk på.
"Er du komplet sindsyg?" Udbrød han drillende, og gestikulerede mod hans skjorte. "Min mor slår mig ihjel!" Så trak han på skulderen, og grinede.
"Men skidt, vi kan jo altid håbe på at den bliver ødelagt, så jeg aldrig mere behøver bruge den."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:52 pm

Erica trak lidt på den ene skulder og smilte skævt, " du behøver jo heller ikke at have mig hængende på mig, du for jo nok af de andre" drillede hun med et drilsk smil og grinte svagt igen.

Erica så først lidt overrasket på ham, men grinte så svagt og lagde hovedet lidt på skrå, " ej, jeg synes da at den klær dig, så jeg vil ikke ødelægge den" drillede hun med et skævt smil og sparkede let til seen, selvom hun langt fra var færdig med at kaste sne på ham, men hun lod være et par minutter og så bare smilende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:25 pm

Han lo.
"Det kan der være noget om.! Men det er jo anstrengende med alle de piger i længden." Han smilede sødt til hende, med et drillende blink i de blide, brune øjne..

Jake så irriteret på hende.
"Gid du også havde haft dit "fine" tøj på! Så ville du også få!" Han grinede stort.
"Seriøst, please, vil du ikke nok ødelægge den? Jeg siger bare til min mor, at jeg faldt." Han sendte hende et bedende blik, med en lille latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:33 pm

Erica lagde hovedet lidt på skrå og så lidt overrasket på ham, selvom hun godt kunne høre at det var dril, " jeg troede da at i drenge elskede at pigerne var vilde med jer, men så kan jeg se nu at jeg tog fejl" drillede hun og grinte svagt.

Erica rakte tunge til ham og smilte skævt, " tro mig, hvis jeg havde haft mit fine tøj på, så var du faldet pladask for mig med det samme" drillede hun og grinte svagt igen, hun rynkede dog kort panden over det hun sagde, men trak bare på den ene skulder og smilte igen.
Hun begyndte så at gå i ring rundt om Jake, da han havde bedt hende om at ødelægge den og smilte så, " forvandlen dig, så går den da ihvertfald i stykker din bluse" sagde hun med et skævt smil og stod nu foran ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:41 pm

"Ej, det er rart at være eftertragtet," svarede han med et stort smil.

"Jeg er sikker på at jeg var faldet for dig. Om ikke andet, så af grin, fordi du var sådan dresset op!" Han fnisede drillende til Eva, og overvejede hendes forslag med rynket pande.
"Hmm, det ville måske virke." Han så sig tænksomt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:47 pm

Erica smilte svagt og bed sig diskret i læben, " men jeg er sikker på at du også gerne ville have lidt privat liv en gang imellem, for alle tøserne" sagde hun med et svagt smil og tænkte kort.

Erica slog ham blidt på skulderen og rakte tunge af ham igen, " haha meget morsomt, jeg kan faktisk godt se fin ud, selvom jeg ikke altid har lyst eller gør noget ud af det" tilføjede hun med et smil og lagde armene over kors og rakte tunge af hans fnisen.
" Nemlig, fordi jeg er jo så klog og kan finde p de bedste ideer" drillede hun og grinte igen, men blinkede så hurtigt til ham, og begyndte at gå lidt rundt i seen, imens hun tænkte lidt, hun så ned på sine fødder imens hun gik, men så så kort på Jake igen og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:53 pm

"Ja, det er lidt anstrengende med alt den fnisen," tilstod han med et glimt i øjet.
"Men okay, piger er fantastiske!" Han smilede skævt.

"Ej, det var bare gas Eva," grinede han. "Men helt ærligt, så er piger altså pænest hvis de er lidt afslappede i tøjet, og ikke helt dullet op. Så du er smuk som du er nu!" Tilføjede han ærligt, og smilede skævt.
"Ja Eva, du er den klogeste," sagde han drillende. "næst efter mig!"
Han vred sig lidt i skjorten, og overvejde seriøst at forvandle sig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 11:04 pm

Erica smilte svagt over det han sagde, men rystede så på hovedet og ændrede humøret lidt, " ikke alle piger, der er skam nogen som kan skille sig ud fra de andre og det er ikke alle af den slags piger som er de sødest" sagde hun tænkende, men smilte så svagt igen, hun havde ikke lyst til at være i dårligt humør, hvor hun jo var sammen med Jake,

Erica grinte svagt og rystede kort på hovedet, " jeg kan bedre forstå at pigerne er efter dig, hvis du går og siger sådan til alle, især det med at de er smukke, så det skal du passe lidt på med, også med at jeg ikke lige pludselig hænger på dig" drillede hun smilende og grinte svagt.
Hun rystede så på hovedet og smilte skævt, " alle piger er meget klogere end drenge er, de bruger hovedet, drenge bruger næverne istedet nogen gange" sagde hun med et nik og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 12:23 pm

"Nej, det har du nok ret i!" Sagde Jake med et lille smil, og så tænksomt på Eva.

Så lo han.
"Ja, ikk? Jeg ved lige hvad jeg skal sige til dem. Og det er da også en helt naturlig reaktion, hvis du pludselig hænger på mig, så det kommer ikke som en overraskelse for mig, hvis du gør," svarede han med et drillende tonefald, og smilede skævt.
"Men i virkeligheden ønsker pigerne også at bruge næverne i stedet for nogle gange, men de tør bare ikke," fortsatte han, stadig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 7:20 pm

Erica smilte svagt og trak kort på den ene skulder, " jeg har altid ret" drillede hun og smilte skævt til ham

Hun rystede kort på hovedet og smilte skævt, " jeg har nu ikke tænkt mig at hænge på dig, jeg er et fornuftigt menneske... eller rettere sagt en fornuftig varulv, når jeg altså for taget mod til mig med at forvandle mig og alt det" sagde hun og smilte svagt, hun havde stadig ikke overkommet sin frygt endnu og bed sig diskret i læben over det. Erica så så kort måbende på ham og gik hen til ham og lagde armene over kors, " jeg er ikke bange for at bruge næverne, jeg vil bare helst bruge ord istedet for, men pas nu på hvad du siger" drillede hun og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 9:12 pm

Han lo.
"Så er jeg beroliget!" Svarede han drillende.

Han så overrasket ud.
"Er du ikke glad for at forvandle dig?" Spurgte han forbavset. Selv elskede han at forvandle sig. At mærke krafterne i de enorme muskler, at mærke benene arbejde når han spurtede afsted og mærke pulsen banke afsted. Det var en af de bedste følelser i verden, efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 9:48 pm

Erica smilte svagt, men rystede på hovedet og satte sig ned i sneen, godt nok ville hendes tøj blive vådt, men det begyndte også svagt at smelte fordi hun var så varm, " nej, jeg har taget ikke taget modet til mig med at blive forvandlet, så jeg ældres stadig ligesom almindelige mennesker, men jeg tænker skam på at gøre det, faktisk tænker jeg på det mange gange om dagen, men i sidste ende tør jeg ikk" forklarede hun stille og tog benene op til sig og lagde armene om dem. Hun sukkede svagt og bed sig diskret i læben, hun kunne føle sig så alene fordi hun nok var den eneste her omkring som var bange for at forvandle sig og hun hadede virkelig sin frygt for det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene-hed i skovens mørke Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-hed i skovens mørke   Alene-hed i skovens mørke Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene-hed i skovens mørke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skovens stilhed.
» Mørke...
» Skovens Egern Ö
» skovens stilhed
» skovens stille lyde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: