Han smilede til hende, varmt som han plejede. "Hvis du vil, så ja." Han fnøs og så ud over byen igen. "Men jeg ville ikke gøre det hvis han ikke havde tændt mig så meget af." han trak på skuldrene. "Jeg siger altid sandheden." Han smilede stort. "Hvad syntes du?"
Sarah Bruger
Erfaring : 550 Respekt : 12 Antal indlæg : 524
Emne: Sv: Hjemme igen.. Tirs Sep 08, 2009 5:40 pm
Melanie smilede anstrengt og så igen ud over Rom. Synet var blændende, men hun havde andet at tænke på. "Jeg.." Hun sagde ikke mere, sukkede bare og bed sig i læben. Hun hadede sin far, men alligevel, det var jo hendes far. Hun blinkede kort og kiggede op. "Hvad, hva sagde du?" spurgte hun, da hun ikke rigtig havde hørt hvad han sagde, da hun var i sin helt egen verden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hjemme igen.. Tirs Sep 08, 2009 5:43 pm
Han lo blødt og pludrede i hendes hår - hans karaktertræk. "Ikke i aften." lovede han. så klemte han hendes hånd. "Skal vi tage hjem? Forresten vil du hjem, eller hjem til dine forældre?"
// skal logge kl halv 6 ... TT_TT //
Sarah Bruger
Emne: Sv: Hjemme igen.. Tirs Sep 08, 2009 5:52 pm
Melanie smilte svagt og så på ham. "Bare helt hjem." svarede hun. Hun skævede kort til udsigten og så på ham med et mere roligt smil. "Tak, fordi du viste mig alt det her." smilte hun og så på hans yderst rolige ansigt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hjemme igen.. Fre Sep 11, 2009 2:06 pm
Han rakte tunge af hende og sprang. Han landede dump på Peters pladsen, og de stod midt på pladsen. "Melanie, jeg bliver nød til at tage hjem til min tante. Kan du selv finde hjem nu?" Han klemte venligt hendes hånd og så ind i hendes smukke øjne.
Sarah Bruger
Emne: Sv: Hjemme igen.. Fre Sep 11, 2009 3:19 pm
Melanie smilte og så på ham og sprang af hans ryg. "Selvfølgelig kan jeg det," grinte hun og stak hænderne i lommen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hjemme igen.. Fre Sep 11, 2009 4:22 pm
"Tak M, det var en dejlig måneskins tur." hviskede han, og kyssede hende blidt, på kinden. Lidt efter var han forsvundet i skyggerne over St. Peters pladsen, med et enkelt hop. Det havde virkelig været hyggeligt, at vise hende alle hans yndlings steder i Rom. Han kom der hver nat han var hos sin tante, og det kom han ca. hver månede. Hans tante havde været tæt på ham engang, hun var også vampyr.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …