Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Er hjemme igen

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:40 pm

Dato: 7.juni
Dag: Lørdag
Årstid: Sommer
Vejr: Skyet
Sted:Hjemme ved sydney
Omgivelser: ingen

Sydney lukkede døren op så kayli komme ind på værelset hun sukkede svagt det havde været hendes værelse da hun havde boet her sammen med bedste havde det været hendes værelse der var nogle få plakater stadig på væggen af nogle af hendes idoler hun smilede " ferskent farvet" hun hentydede til farven på væggen enden hun forsvandt ned af trappen og ind til det Kayboard hun lånet fra konsivertoriet hun begyndt spille nogle få arkorder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:43 pm

Kayli gik lidt rundt og så på værelse inden hun løb i vampyr løb og stod lidt efter hos Syd "du bor totalt fint her" udbrød hun og hoppede op og ned af glæde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:53 pm

" ja det synes jeg også" sagde hun smilede svagt hun var så glad for det hus det mindede hende om det hun stoppede med at spille fandt billed frem af kvinde der lyserbunt og hår og en mand der havde mørkebrunt hår de holdt et lille barn i deres favn hun lod figner køre rundt i rammen smilede svagt før hun vendte blikket imod Kayli
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:55 pm

Kayli hoppedeo over og så på billedet "det dig" udbrød hun og pejede på det lille barn mens hun smilte glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:06 pm

Sydney nikkede " ja det er mig " sagde hun smilede svagt hun savnede sine forældre men fortryd ikke noget havde hendes forældre ikke været døde hvade hun aldrig endt her forks
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:12 pm

hun nikkede stille "hvor var du søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød" udbrød hun og lag sit hovede på skrå mens hun fniste lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:14 pm

Hun fandt et album frem fandt billed hvor hun var fire og havde rottehaler hun havde lige spist chokolade is og var fuld af isen i hovdet og på tøjet " hvad synes du så om det her?" spurgte hun en smule forlgent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:15 pm

"jeg elsker chokolade is" sagde hun bare og prøvede at ligne en der ville savle inden hun smilte "du sød nok du har bare noget der" grinte hun og pejede på hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:23 pm

" heeh jeg har bare ikke noget et sted jeg noget over det hele" sagde hun prøvede at undertrykke et grin hun kiggede næsten aldrig på billeder af hende selv hun syntes det forfærdlige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:27 pm

Kayli grinte og nikkede "nemlig" fniste hun og tog albumet og hoppede over i sofa'en og kiggede den igennem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:36 pm

" hey hey duh" sagde hun hoppede hen imod hende for at få albummet tilbage men ramte ind væggen ved siden af hun blev liggende nede guvlet " det er altså unfair" sagde hun surt rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:42 pm

hun rystede på hovedet "væggen kan jo ikke bare flytte sig bare for du skal løbe der" grinte hun og så vider "hvor var du bare sød" udbrød hun mens hun lag sig på maven og kiggede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:47 pm

" det er bare så pinligt" mumlede hun og hendes hvide fik meget svag rosa farve men den forsvandt lige så hurtigt som den var kommet satte sig op gav sig til pillede ved et gulvbræt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:51 pm

kayli grinte og lag albumet på bordet "du sød" mumlede hun inden hun hoppede op og begynde at løbe rundt i huset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:59 pm

" kan du ikke sidde stille fem minutter" sagde hun rejste sig gav sig til løbe efter hun var glad for hun ikke havde så mange ting der kunne gå stykker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 11:03 pm

hun rystede på hovedet "nej eller jo ved ikke har aldrig prøvedet" grinte hun mens hun løb vider hun løb hen til et vindu og åbnede det mens hun kravlede op i det og så op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 11:27 pm

Sydney prøvede fange hende hvilket var umuldigt for hun sukkede satte sig sofeen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 12:24 am

Kayli kravlede ud på et træ og op på taget og lag sig på ryggen og så op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 1:02 pm

Sydney havde ikke set at Kayli var kravlet op taget hun fnøs en smule træt men lod som om hun ikke hørte det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 1:02 pm

"den der stjerne vil jeg kalde Syd" råbte hun og så hen mod der hvor hun selv havde kravlet op lidt efter og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 1:10 pm

sydney hørte hende sukkede gav sig til at rydde en smule op hun bed svagt læben samlede albumet op med billeder fra der hun var mindre lagdee den på plads
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 1:14 pm

Kayli kravlede stille hen imod der hvor vinduet var hun hoppede stille over i træet og derefter ind af vinduet hun gik stille hen mod syd "er der noget galt ?" spurgte hun stille om og satte sig i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:03 pm

" næe det er ikke noget" sagde hun så op hende med et smil der mindede mest om en streg men der varme i øjene der fortalte noget andet sukkede svagt for undertrykke et grin " nogen skal rydde op efter dig vildbasse" sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:20 pm

Kayli fniste "men nogen skal jo være som mig en vildbasse" drillede hun og kravlede over til hende og prikkede hendes på næsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:26 pm

Sydney rynkede på næsen i det Kaylis figner ramte hende næse hun kunne ikke lade være med grine " næsen til høre altså nok se ikke røre" drillede hun og¨prikkede Kayli panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:27 pm

Hun gispede op kravlede væk fra hende "jeg er så glad for min cykel" sang hun mens hun kravlede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:35 pm

Hun satte sig ret op stirrede på Kayli hun kunne ikke lade være med grine af hende hun rejste sig for gå finde et digital kamra hun fået af sin bedste hun listede lydløst ind rummet tog billed af Kayli hun fniste til starte med og endte i en høj latter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:39 pm

Kayli så tilbage på hende og stod lidt efter ved siden af hende "hvad griner du af ?" spurgte hun hurtigt om og lag sit hovede på skrå da hun ikke viste hvad hun havde gjort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:46 pm

" øhm ikke noget" sagde hun løb i haven Karmraet på ryggen hun fniste stadig hun hoppede op i det store katastjane træ hun var musestille men holdt aligevel øje Kayli
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:49 pm

Kayli så efter hende og blev stående lidt inden hun løb i vampyr løb efter hende og sad lidt efter ved siden af hende "hvad laver du ?" udbrød hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:00 pm

Sydney fniste igen tog kamraet frem tog endnu billed af Kayli " du røj i min fælde" drillede hun puffede kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:03 pm

Kayli så på den og grinte så rekte hun tunge af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:05 pm

Hun grinede muntert " du ryger altid i mine fælder" sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:07 pm

hun nikkede "ja måske men der sker jo aldrig noget slemt" fniste hun og kravlede længere op i træet mens hun sang vider på sin sang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:11 pm

" det ved man aldrig" sagde hun blev siddene hvor hun hun fniste stadig men det blev mere og mere dæmpet hun elskede bare at være sammen med Kayli
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:16 pm

Kayli kravlede stille ud på en gren der ikke var så tyk hun lag sit på den og så ned på Syd og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:30 pm

" pas på du ikke falder ned" sagde sydney og ville drille noget mere hun rejste sig op greb fat i satte sig ned og fik lige med nød næppe Kayli reven ind grenen hun sad på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:33 pm

"stop" udbrød Kayli og holde godt fast i grenen mens hun kunnede øjnene i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:50 pm

" nøj hvor du hænger fast" hun hoppede ned af træet satte sig i en stol der verandaen hun lagde benene op under sig nogen gange sad hun her ude hele natten hun bed svagt læben kiggede op himmlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:53 pm

Kayli kravlede stille ned fra træet og kravlede over og lag sit hovede i hendes skød uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 1:23 pm

Sydney gispede forrundret men smilede så hun lagde forsigt en hånd på hendes hår stirrede ned på hende uden sige noget hun lukkede kort øjene for inprinte dette øjeblik i hendes hukomelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 3:52 pm

kayli begynde stille at nynne mens hun så op på Syd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 3:56 pm

" det er hyggeligt mumlede hun hun muntert lyttede til Kaylis nynnede og begyndte til sidst selv at nynne med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 3:59 pm

kayli nikkede "nogle gange lå jeg med min bror sådan her og så op på stjernerne" fortalte hun og bed sig i læben mens hun tænkte på sin bror
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 4:07 pm

" ham din bror han betød meget for dig gjorde han ikke" sagde hun lige ud luften som konstratering
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 5:20 pm

hun nikkede "ja han var der altid når jeg var ked af det han var som min bedste ven altså dig og Shin i ligner ham meget det er derfor jeg kan være mig selv ved her" sagde hun stille og smilte lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 6:10 pm

hun trykkede lidt på ordene "ligner jeg din bror?" spurgte hun forundret hunhavde virkelig lyst til give Kayli et kram det første sydney følte en samhørihed med sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 8:21 pm

hun nikkede "altså personligheden" sagde hun og smilte op til hende "stoler bare så meget på dig og Shin" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 8:54 pm

hun nikkede " det regnede jeg også med" sagde hun små fnisede hun lagde kort hovdet på skrå " undskyld jeg sprøger men hvordan døde din bror?" spurgte hun meget forsigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 6:18 pm

Kayli bed sig i læben og træk vejret dybt "han blev kørt ned" hviskede hun inden hun bed sig i læben igen og så op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: Er hjemme igen   Er hjemme igen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er hjemme igen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen x)
» Hjemme igen
» hjemme igen
» Hjemme igen..
» By vandring igen XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: