Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hjemme igen

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 11:10 pm

¤Dato: irl
¤Årstid: irl
¤Dag: irl
¤Vejr: sne
¤Sted: Byen
¤Tid: 16:00
¤Omgivelser: nogle få mennesker

Kayli kom stille gående ud af sit hus hun vende sig om for at låse døren hun havde et par lyse jeans på et par højhælde sko og en sort top og sin mørkegrå læderjakke på hun låste døren og vende sig om igen hun kørte en hånd igennem håret mens hun så sig omkring "endelig hjemme" mumlede hun til sig selv da hun lige havde kommet hjem fra La hun gav et suk fra sig inden hun gik ned til vejen og så sig omkring der var ikke særlig mange mennesker ude og ingen hun kende hun begynde at gå ned af gaden mens hun tænkte på alt der havde sket i La men hun var glad for at være hjemme selv om det ville tage hende tid for at blive sit gamle jeg igen hun savnede virkelig sine venner dem der betød nået for hende hun så ned på jorden mens hun gik hun viste ikke hvor hun skulle gå hen viste bare at hun måtte væk og glemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:55 pm

Hayley kom gårende hun så Kayli, og smilede stort
hayley havde ikke set hende længe og hun havde savnet hende
Hun sat i løb og løb helt hen til hende og lagde hurtigt armene om hende i et kram
"Fuck hvor har jeg savnet dig"sagde hun imens hun krammede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:01 pm

Kayli fik et lille chok og krammede hende tilbage "Hej Blåbær" sagde hun blidt og krammede hende lidt mere "jeg har os savnet dig, undskyld at du ikke har set mig i langtid jeg har været i La" sagde hun stille og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:04 pm

Hayley slap krammet og kiggede underne på hende
"Hvorfor har du ikke sagt det" spugerte hun "Var du bare på ferie eller" spugerte hun
og fugtede sin underlæbe og smilede bagefter til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:08 pm

"jeg var der henne for at besøge min forældre" sagde hun med et tryk på forældre hun lukkede sine øjne i et stykke tid inden hun åbnede "undskyld, jeg var bare nød til at tage afsted, faktisk sådan set kun Syd der viste at jeg tog afsted" sagde hun stille og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:10 pm

Hayley nikkede og lyttede efter
"Er der noget galt" sagde hun spøgerne "Var det ikke godt og se sin familie igen" spugerte hun
og bed sig kort i læben, og kørte en hånd igemmen håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:15 pm

Kayli nikkede stille "ja det kan man vel godt sige at det er" sagde hun stille og så op på hende hun lag sit hovede på skrå "nej det var det ikke" sukkede hun og så den anden vej inden hun så på hende igen hun bed sig i læben og gik hen til en bænk og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:17 pm

Hayley gik med hende, og satte sig ned ved siden af hende og lagde en arm om hende
"Hvad e der galt." spugerte hun hjælpsomt, og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:23 pm

Kayli så ned i jorden inden hun så op på Blåbær hun havde ikke rigtigt lyst til at snakke om det men viste at hun ikke kunne blive ved med at holde sin gladhed inde i sig selv, selv om den var blevet svær at få frem "je.. jeg var jo i La. for at sige farvel men når jeg kom der hen og fortalte at jeg ikke ville flytte der hen og ville blive her i Forks så slog de hånden af mig og fortalte mig hvorfor de valgte at beholde mig og ikke min tvilling søster som jeg åbenbart har som de ikke har fortalt mig om og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre tror godt jeg må bo hjemme hos Syd da jeg kun har et par dage til at flytte i" sagde hun hurtigt og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:26 pm

Hayley stivnede og sttirrede ned i jordern
"Du..sk..skal flytte" hun sank en klumb "Ti-til la" spugerte hun og sad helt stiv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:31 pm

hun rystede hurtigt på hovedet "jeg skal ikke til La nogensinde mere" sagde hun hurtigt og bed sig i læben hun slap den lidt efter "jeg har bare ikke nået sted at bo da de som har lavet mig sælger huset og jeg bliver smit ud" mumlede hun og krammede sig ind til Blåbær "jeg bliver" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:39 pm

Hayley slappede lidt mere af og krammede hende tæt ind til sig
"Vil du bo hos mig" spugerte hun og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:43 pm

"tror jeg vil spørge Syd hun er jo som en søster for mig" sagde hun stille og så op på hende "altså hvis det er okay,, men jeg vil aldrig rejse væk fra Forks, det er mit hjem" hviskede hun og prøvede at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:47 pm

Hayley smilede svagt "Det er okay,, men jeg er her altid her for dig"
hayley nussede hende lidt på ryggen "Du er som en lille søster. og jeg er glad for du bliver" sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:53 pm

Kayli fniste lidt for første gange i langtid "så har jeg en til søster" sagde hun stille og bed sig i læben "ja jeg miste min familie men fik en ny og en bedre" sagde hun stille inden hun rejste sig op hun gik stille hen og tog en rose fra en have og gik tilbage til Blåbær "vil du med over og hilse på min bror ?" spurgte hun blidt om og begynde at gå ned af gaden mod kirken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:58 pm

Hayley nikkede og gik med hun smilede svagt men det forsvant hurtigt
da det gik op for hende vor de var på vej hen, hun sagde ikke noget men kiggede bare ned i jordern da de gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:01 pm

Kayli gik stille hen på kirkegården hun så sig lidt om inden hun gik over til et sted hvor de alle sammen havde det samme efternavn på gravestenene hun gik hurtigt hen til en grav "Hej Matt" sagde hun glad og vende sig om mod Blåbær "Blåblær dette er min bror Matthias" sagde hun glad og vende sig om mod stenene "Matt det er Hayley" sagde hun stille inden hun lag rosen ned på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:03 pm

Hayley nikkede og kunne ikke få ord ud af munden
hun kiggede bare på graven og på rosen og sank en lille klumb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:05 pm

"Matt jeg elsker dig men nu bliver jeg nød til at smutte, få gud til at kaste en forbandelse over vores gamle familie" sagde hun hurtigt og kyssede stenen inden hun vende sig om mod Blåbær "skal vi smutte ?" spurgte hun stille om og vende sig om og vinkede inden hun begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:07 pm

Hayley nikkede og gik med hende
hun kiggede ned i jordern inden hun kiggede op på hende
og smilede skævt men sagde stadig ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:16 pm

Kayli gik bare vider "du behøver altså ikke være ked eller nået jeg er altså glad for min bror er i himlen" sagde hun stille og så tilbage på hende

//jeg skal smutte//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:21 pm

Hayley nikkede og smilede "Okay" sagde hun efter langtid hvor hun ikke havde sagt noget
"Har du ikke fåret farvet hår" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:23 pm

hun nikkede "ja var jeg bare nød til inden jeg rejste tilbage til La nyt ting i mit liv" sagde hun og viste hende nogle nye armbånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:25 pm

Hun nikkede og smilede "De flotte..dit hår er pænt til dig" sagde hun og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:27 pm

hun prøvede at se op på sit hår "tak det syntes jeg os" sagde hun blidt og tog hendes hånd og svingede deres arme meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:37 pm

Hayley grinede lidt og hjælp hende med og svinge ders arme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:40 pm

Kayli grinte meget og svingede vider "jeg elsker altså at være sammen med dig" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:48 pm

Hayley grinede lidt
"I lige måde" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:50 pm

Kayli smilte til hende "hvordan går det med dig og min bror ?" spurgte hun blidt om mens hun gik vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:52 pm

Hayley gik med og smilede
"Godt" sagde hun glad og nynnede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:57 pm

"det lyder godt" fniste hun og begynde at hoppe istedet for at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:58 pm

Hayley nikked eog stoppede med og nynne men grinede bare lidt
"Er du glad idag eller " spugerte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:02 pm

hun rystede på hovedet "nej det tror jeg ikke" mumlede hun og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:04 pm

Hayley trak på den ene skulder og nikked kort
"Okay." sagde hun lavt og smilede tilbage inden hun bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:31 pm

Kayli grinte mens hun gik vider "hvad med dig ?" spurgte hun blidt om og dansede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:39 pm

Hun nikkede "Jeg er glad fordi jeg har savnet dig" Sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:49 pm

"okay" fniste Kayli og gik hen og prikkede hende på maven inden hun gik hen og satte sig på en bænk og så hen på hende "jeg ved altså ikke hvad jeg skal gøre med Matt altså først så var han vild med dig og nu er det mig jeg forstår ham ikke" sagde hun og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 1:30 pm

Hun bed sig kort i læben. og gik så hen til hende
og satte sig ved siden af hende "vis det var mig der var dig." hun holdte en pause
"Ville jeg vælge en anden" sagde hun stille og bed sig igen i læben og kiggede lidt ned inden hun kiggede op på hende
"Men det er op til dig..jeg stoler bare ikke på ham" hvidskede hun. og kiggede på hende med et hjælpsomt blik
inden hun kiggede ned og trak kort og hurtigt på skulderne "Matt synes jeg ikke man kan læse" sagde hun lavt
"Men ved ikke hvad han vil..lige efter jeg sagde jeg havde Shin..blev han vild med dig" hun holdte en pause
"Som om han ikke ved havd følser er" sagde hun kort og kiggede op på hende og bed sig lidt i læben men så så nede igen
"Jeg prøver bare og hjælpe dig..men har du ikke mødt nogle ænder du synes var søde" spugerte hun og kiggede stadig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 4:34 pm

hun nikkede "sådan har jeg det os jeg ved ikke hvis jeg skal stole på ham eller ikke" sagde hun og gav et suk fra sig "jov to mennesker Sean og Joey" sagde hun og bed sig lidt i læben mens hun så på hende "men helst vil jeg jo havde Bill men han vil ikke havde mig, og med Sean og Joey er jeg bange for at det er min skønhed der gør det og ikke min personlighed" sagde hun lidt hurtigt og så sig omkring "men jeg er os lidt bange for at være sammen med dem hvis jeg nu kommer til at bide dem, de dufter jo vildt godt.. men helst vil jeg jo give dem valget til at vælge hvad de vil" hun ga et til suk fra sig og bed sig lidt i læben inden hun slap den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 7:18 pm

Hayley gav et lille suk fra sig "Jeg ved ikke hvad du skal gøre..men jeg har jo Shin, jeg er selv bang for jeg bider ham"
hun holdte en pause "Men det er aldrig sket, og det kommer heller ikke til og ske,man skal bare tænke på man elsker personen" sagde hun og kiggede på hende "Men Bill han vil ikke have dig, hvor ved du det fra, har du spugert ham" spugerte hun, en lille smule forvirret
"Hvem skulle ikke ville have dig"Sagde hun ud fattene og rystede kort på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 7:24 pm

hun nikkede "men hvad nu hvis jeg finder et menneske som finder ud af jeg er vampyr også smutter fra mig" mumlede hun og lag sit hovede på hendes skulder "fordi jeg ved det bare, jeg er hans bedsteveninde" hviskede hun og bed sig i læben

//jeg skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:31 pm

Hayley strøj hende over håret og kiggede ned på hende
"Vis han stikker af, har han aldrig elsket dig" sagde hun lavt og bed sig i læben
"Bedste ven" sagde hun for sig selv og strøj hende igen over håret og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:33 pm

Kayli så op på hende "jeg er bange for at være sammen med mennesker" hviskede hun og bed sig i læben og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:34 pm

Hayley kiggede ned på hende og bed si stadig i læben men slap den for at sige
"Jeg ved det, det var jeg også. men nu erjeg kæster med et menneske" sagde hun og nikkede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:38 pm

hun nikkede stille "det ved jeg godt" hviskede hun og bed sig i læben så slap hun den lidt efter "skal jeg tage chancen ?" spurgte hun stille om og viste ikke hvis hun skulle eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:42 pm

Hayley tænkte lidt og bed sig lidt i læben
men nikkede så"Ja det synes jeg" sagde hun og bed sig igen i læben men smilede så til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:46 pm

Kayli så op på hende og smilte stort "virkelig glad for at jeg kender dig" hviskede hun og gav hende et stort kram
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:51 pm

Hayley smilede og krammede hende igen
"Jeg er også glad for jeg kender dig " sagde hun glad og kyssede hende blidt på håret
"Lille søster jordbær" sagde hun stolt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:52 pm

"store søster Blåbær" hviskede hun og kastede sig over hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:59 pm

Hayley grined elidt og så smilene på hende
og holdte staig om hende "For evigt" sade hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjemme igen Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen   hjemme igen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjemme igen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen x)
» Er hjemme igen
» Hjemme igen
» Hjemme igen..
» By vandring igen XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: