Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Bare for en hygges skyld

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:45 am

Hun så på Claire og sagde "du behøves ikk at spise!" hun havde heller ikke selv lyst til det..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:56 am

//2 timer senere!//

Cecilie, kom med blodet rendene ned af kinderne gående ind i huset igen.
Hun havde ikke fundet ham, hun forbandede sig selv langt væk.
Hun gik rundt i huset og ledede efter et værelse der ikke var i brug, hun måske kunne være i, i nat.
Hun var sikker på han ikke kom hjem hvis hun opholdte sig i værelset.
Så slog det hende pludseligt.
*Skuret!* Hun smilede og satte kursen mod værelset, hun ville pakke sin taske og noget tøj til skoledagen imorgen. Der var også SilverRides gamle stald der nede.. Der var sikkert noget af hans foder endnu, måske endda hans seletøj.
Hun pakkede langsomt, sine ting.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:00 am

Efter at have været inde i stuen de timer de var væk gik hun ud da hun hørte Cisse, hun så på hende og sagde "du skal ikke bebrejde dig selv, han skal nok blive god igen, i har bare brug for at snakke stille og rolig om tingene!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:07 am

"han kommer ikke hjem så længe jeg er her." Sukkede hun, hun stod med ryggen til, og vendte sig så. Det var anden gang hun vidste hendes blodtårer til nogen. Den første var Cedric, da hun var rasende.
"Så jeg overnatter i min gamle i nat.. Måske kan du tale ham til fornuft. Det kan jeg ikke."
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:09 am

"vil du være i det skur?" spurgte hun, ikke fordi hun ikke vidste hvor eller hvad hun mente, men hun mente bare ikke hun skulle gå "jeg skal nok tale med ham når, eller hvis han kommer, håber ikke han er alt for sur!" sagde hun og så på hende med et bekymret ansigt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:12 am

Hun smilede. "Jeg kan også bare være i stalden sammen med SilverRide. Måske er Nottew der stadig."
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:15 am

Hun tak på skulderne og gav hendes skulder et klem og sagde "bare du passer godt på dig selv, tænker på dig selv og ik gør noget dumt!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:26 am

Hun smilede. "Jeg tror det værste jeg kunne gøre var at tage hjem til England." Mumlede hun.
Hun tog et stykke papir og en blyant frem, hun skrev sirligt: "Kæreste Cedric. Jeg ved jeg har såret dig, og at du skal bruge tid til at tænke. Selv om det er irelevant, for det jeg sagde var bare en kort depration. Jeg er taget til mir tidliger hjem, med SilverRide.
De måske sidste kys for denne gang, Cecilie."
England var hendes hjemland, og hun havde ikke hentydet til det. Men han ville misforstå det. Og det ville måske lette hans byrde.
Hun pakkede den pænt sammen og lod det ligge på hendes sorte kjole, som hun vidste han syntes klædte hende. Den duftede af hende.
"Vil du gøre ham opmærksom på beskeden?" Spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:50 am

"det skal jeg nok!" sagde hun med et nik.. "nu kan jeg vel komme i kontakt med dig ikke?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:08 pm

Hun skrev sit mobil nr ned, på et andet stykke papir.
"Her." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:14 pm

Nonec bankede tøvene på døren, til skuret.
han var ikke sikker på at Cisse var derinde, hos SilverRide.
Da der ikke blev kaldt, gik han hurtigt, yndefuldt og lydløst ind i skuret, og gemte sig i skyggerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:14 pm

Cisse stod ude i stalden, ved SilverRide. Hun gav den foder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:23 pm

Nonec dukkede hurtigt ud af mørket, og tog et jerngreb om hende.
Hans ene arm lå om hendes barm, og den anden om hendes talje.
Hans vampyr tænder gned han op af hendes hals.
Han åndede på hende med sin kolde ånde.
"Hvorfor ville du tage hjem?"
Hans stemme sitrede af vrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:24 pm

Hun var låst fast i han greb, og havde tabt, striglen af skræk.
Hun gispede.
"Jeg sårede dig." Sagde hun gispende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:26 pm

/Mwiiihahahahaaa! Mig m'øde Cisses kæreste midt i et skænderi xD Wehu! ^^ ...Hvor befinder i jer henne?? Oo'/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:29 pm

// I en stald i skoven ^^ //
Han kyssede hende voldsomt og klemte endnu hårdere om hende.
"Guud, hvor er du åndsvag."
Hans stemme løs krænkene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:33 pm

"Jamen mange tak." Sagde hun, men nu mindede han om hendes tidligere trolovet inden hun slog ham ihjel.
Hun blev grebet af rædsel, og fik sig lynhurtigt fri af grebet inden hun forsvandt.
Man kunne hører hendes halvkvalte gisp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:35 pm

Han lo triumferene.
Is koldt.
"Cecilie, hvorfor gemmer du dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:38 pm

Hun sank sammen bag SilverRide.
Hun lod blodet rende ned af hendes kinder.
Han måtte ikke minde om ham.
"For ikke at slå dig ihjel." Sagde hun alvorligt og trist.
Det var ingen trusel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:41 pm

Pludselig blev hans øjne tomme.
"Du hader mig? Det var derfor du sagde de ting?!"
Han stemme var pludelig flammene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:44 pm

Hun stod foran ham som et lyn.
"Nej. Jeg hader ham du minder om. Ham jeg slog ihjel." Sagde hun alvorligt, hendes øjne søgte hans.
"Jeg sagde dem fordi jeg var forvirret. Over os."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:47 pm

"Hvorfor er du forviret?"
Hans fingerspidser strejfede hendes kindben.
Det sendte en brændene fornemmelse igennem ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:48 pm

"Du skjuler dine følelser for mig. Det er første gang jeg ser dig vred." Sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:52 pm

Han lo barskt.
"Nu er jeg også meget vred!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:55 pm

Hun smilede, "du er utrolig sexet når du er vred." Spandt hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:14 pm

Hans øjne funklede, og han lo.
Han tog langsomt om hendes talje, og lod sin næse køre fra hendes hals, til hendes tinding.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:17 pm

Hun sukkede, og lod sine hænder glide op om halsen.
Hun trak sin ene hånd ned og nev ham drillende bagi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:24 pm

Han nev også hende, og lod hans hænder vandre på hendes barm igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:25 pm

Hun smilede, og kyssede ham uimodståeligt og fandens blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:31 pm

Det tændte ham, men han stak sine hænder i lommen.
"Shit, hvor er du bare dum." grinede han charmerene, og strejftede hendes øre, med sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:31 pm

"Det kan jeg da ikke være." Smilede hun, og så virkelig uskyldig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:36 pm

"Nej slet ikke." han lo og tog hendes hånd.
"Vil du stadig til England?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:37 pm

"England?" Hendes øjenbryn fløj op. Hun lod sine fingre flette sig ind i hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:49 pm

"Du sagde at du ville rejse. Jeg hørte det hele. Du er ked af det. Du sagde det til Mad."
Han så hende ind i øjnene, med sine blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:53 pm

Hun smilede og strøg ham over kinden med deres flettede hænder.
"Jeg sagde det var det værste jeg kunne gøre." Hun smilede, og kyssede ham blidt på kinden.
"Det her er mente jeg med hjem."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:57 pm

Han lo, og kyssede hende igen.
"Lad os tage.... Hjem."
Han strejfede hendes kindben med sine læber og trak hende med ud af skuret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:00 pm

"SilverRide" Hviskede hun til hingsten, og den galoperede hjemad.
Hun gik, hen og lagde sin arm om livet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:04 pm

Han kyssede hende på halsen, og de bagav sig hjem ^^

//Slut?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:05 pm

// Jep n_n //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:13 pm

//Jeg skal snart logge, og så skriver vi ikke mere, på vores besked emne ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:17 pm

// Jooh.. Ellers får jeg dig bare til at gøre det igen :b Vi skriver igen imorgen derover, når vi kommer på.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:23 pm

//Derover? *Fatter ingenting ^^*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:24 pm

// glem det -.- //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:26 pm

// Okay ^^ Så prøver jeg på det... //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:29 pm

// Jeg har glemt det xD Bogstavlig talt. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:33 pm

// ^^ ses //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:36 pm

// Jep jep. Imorgen mester! //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare for en hygges skyld - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare for en hygges skyld   Bare for en hygges skyld - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare for en hygges skyld
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Bare en gå tur..
» Bare lidt?
» Moves og nye Tricks(bare kom^^)
» Bare en lille tur
» Tænkte bare på det ??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: