Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Moves og nye Tricks(bare kom^^)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:43 pm

Dato: 22. August
Dag: Lørdag
Tid: 13.00
Vejr: Overskyet, men lidt lunt
Sted: Hjemme hos Victoria
Omgivelser: Ingen lige nu

Victoria gik ud på verandaen bag i haven, hun havde taget sin cd afspiller med ud og en lille forlængerledning til den, hun tændte den og begyndte at finde det Techno stykke hun skulle bruge, hun var hurtig til at finde stykket og satte det igang, hun ventede lidt og begyndte så at danse Shuffle, hun øvede sig på et stykke hun ville gøre helt perfekt. Victoria havde danset i 5 år, men det krævede meget længere tid, og tid havde hun jo nok af

https://www.youtube.com/watch?v=QDsDOlfz-QU
(Hvis i vil se hvad Shuffle er, så kig her, Victoria danser det stykke de viser når videoen har nået 1 min^^)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:47 pm

Cecilie sad og så på hende med et smil, i det træ naboen havde, så gik det op for hende at det faktisk dansede Freestyle / hiphop til. Hun sprang ned og satte sig roligt i græsset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:50 pm

Victoria mærkede duften af Cecilie og stoppede roligt med at danse, hun gik hen til kanten af verandaen og så ind til naboen, og fik øje på Cecilie der sad på græsset, "hej Cille" smilede Victoria og vinkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:52 pm

Hun sprang ned, og gik hen, og gav hende et kram. "Jeg danser faktisk selv til det beat." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:56 pm

Victoria krammede igen og så på Cecilie, " gør du det?, jeg kender ikke særlig mange der kan det" smilede Victoria og gik hen og slukkede for musikken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:57 pm

Hun smilede en smule. "Jeg danser ikke det der!" Lo hun. "Jeg danser Hiphop/ Freestyle. Og jeg har en svaghed for techno."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:00 pm

"Nåå heh, hiphop er meget sejt at se på" smilede Victoria og satte sig ned i en af de stole der var på verandaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:08 pm

Hun satte sig ned. "Vil du se?" Hun smilede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:09 pm

Victoria nikkede smilende, "ja bare vis hvad du kan" sagde hun og vendte sig lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:14 pm

"Okay.." Hun løftede lidt op i sine jogging bukser.
https://www.youtube.com/watch?v=HH0Su8xgtcA&feature=channel
(Bare ikke den musik :b)
Hun begyndte at danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:18 pm

Victoria så spændt til og klappede let med hænderne, "hvor er du bare god til det" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:18 pm

Hun lo. "Ilm!"
Hun gik hen og satte sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:20 pm

Victoria smilede, " tak det kræver også meget tid og øvelse at kunne det, og jeg mangler stadig at lære en masse" små grinte hun og så på Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:22 pm

Hun smilede. "Det er virkelig godt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:24 pm

Victoria smilede, " er der så sket noget spændene, lige for tiden?" spurgte hun nysgerrigt og stragte armene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:26 pm

"Nææ.." Hun smilede en smule. "Men jeg vil prøve at lokke Cedric ud og danse med mig." Hun smilede.
(Når han kommer hjem fra holland! (Tuud!) )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:29 pm

Victoria smilte lidt, " hmm det lyder sjovt, jeg tror ikke jeg ville kunne få Andrew til at danse om så jeg lå på knæ og tiggede ham" små grinte hun og så på Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:32 pm

Hun lo. "Kan han ikke lide at danse? Jeg tror jeg vil tage på en af klubberne i Seattle, han vil sikkert syntes det er bedst." Hun lo, og blinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:34 pm

Victoria trak på skulderne, " jeg tror bare ikke det er ham, men jeg kunne godt forstille mig at ham danse stille, sådan par dans" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:37 pm

Hun smilede. "Jeg mente Cedric. men Tror også Andrew ville være mere til vals, elle noget i den stil." Så fik hun et drillende blik. "Kan du vals?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:40 pm

Victoria tænkte lidt og kløede sig kort i nakken, " nej har aldrig prøvet det" små grinte hun og så på Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:43 pm

"Skal jeg lære dig det?" Hun smilede drillende, men også ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:45 pm

Victoria grinte lidt, men smilede så, " hvis du vil og har tid" sagde hun og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:47 pm

Hun rejste sig op. "Tid er det jeg har mest af. Danse vil jeg altid!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:49 pm

Victoria så lidt tøvende på Cecilie, men rejste sig så op, " okay hvordan gør man?" spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:52 pm

"Se på mine fødder."
Så lavede hun trinene.
"Prøv.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:57 pm

Victoria fulgte Cecilies fødder med øjnene, hun nikkede svagt og prøvede så tøvende trinene selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:57 pm

Hun smilede. "Det er godt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:03 pm

Victoria så smilende på Cecilie, "virkelig? det var da altid noget" små grinte hun og kiggede ned på sine fødder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:03 pm

Hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:06 pm

"Hvor mange år har du danset vals?" spurgte Victoria nysgerrigt og så smilende op igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:07 pm

"Siden jeg lærte at gå." Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:10 pm

Victoria nikkede, og bed sig så tøvende i læben, " må jeg spørge dig om noget?" spurgte hun forsigtigt og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:13 pm

"Ja, selvfølge Victoria." Sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:18 pm

Victoria kløede sig i nakken og så flovt ned i jorden, " ehm.. det kan godt være det lyder lidt underligt men.. hvor lang tid går der som regl før.. du ved.. at et kæreste par gør det?" spurgte hun og så stadig flovt ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:19 pm

"Når de er klar. Vil du da gerne? Med Andrew?" Hun lo en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:22 pm

Victoria så op og smilte svagt, " ja og det underlige ved det er at Andrew også vil, men han siger hele tiden"ikke nu" sagde hun og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:24 pm

Hun begyndte at grine. "Spørger du ham!?" Hun lo igen. "Det skal da bare ske!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:26 pm

Victoria så lidt surt på Cecilie over at hun begyndte at grine, " jeg spurgte ham ikke, vi var ved det og så stoppede han og sagde at han gerne ville men ikke endnu" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:27 pm

"Sig til ham at du er klar. Og hvis det er ham der ikke er. Så vent.." Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:33 pm

Victoria trak tøvende på skulderne, " men jeg vil heler ikke virke for ivrig" sagde hun stille og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:33 pm

Hun lo. "Det må du selv om."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:36 pm

Victoria smilte, " jeg mente ikke at dit forslag var dårligt, jeg mente bare at jeg ikke vil have Andrew til at tro at jeg for ivrig og kun tænker på det" sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:38 pm

"Det sagde jeg heller ikke."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Moves og nye Tricks(bare kom^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Moves og nye Tricks(bare kom^^)   Moves og nye Tricks(bare kom^^) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Moves og nye Tricks(bare kom^^)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bare en gå tur..
» Bare for en hygges skyld
» Bare idag?
» Bare lidt?
» Sidder bare her ^_^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: