Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjemme- Deamon

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 8:33 pm

Hun kunne nemt mærke hans hånd mod hendes røv. "Jeg er helt rolig skat," sagde hun smilende med en nuttet undertone. Hun smilte til ham. Hun mærkede hans blik ned af sig. Hun trak mere ned i trøje, da han sagde det. Hun rødmede let i kinderne. HUn kyssede ham let igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 8:48 pm

Han lukkede øjnene mens han virkelig nød hendes kys mere end noget andet med et smil mens han nussede hendes røv "du skal ikke være genert over for mig" hviskede han bag kysset med et smil "jeg elsker dig" han smilede og lod sin hånd køre op på hendes mave og nussede den blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 8:54 pm

Hun lukkede øjnene og kyssede let videre. Hun kunne mærke hans hånd mod hendes røv. Hun slap ham helt og let. Hun kigede på ham med et smil. "Det er jeg nu overfor alle," sagde hun smilende. Hun havde altid været meget genert over for folk, ude over sin far og mor. HUn gik elegant hen til sengen igen. Hun satte sig let ned. Hun trak trøjen mere ned så man ikke kunne se noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 8:56 pm

Han gik hen til hende og skubbede hende blidt ned og ligge og lagde sig over hende "men skat dette er mig dette er den person som elsker dig hvordan skal jeg kunne elske en som ikke engang kan li sin egen mave" spurgte han roligt og så hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 9:00 pm

Hun lagde armen over hans nakke, da han havde sbukket hende ned af lægge. "Jeg kan da godt li min mave," mumlede hun smilende med en nuttet undertone. "Men det lægger bare ikke til piger at see sådan ud," mumlede hun stædig. Hun vidste at hun havde ret. Hun kiggede kort væk, før hun kiggede på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 9:10 pm

"skat jeg er ligeglad med hvordan andre piger ser ud jeg vil kun se på dig og din mave fordi den er smuk jeg kan godt li veltrænede piger" hviskede han og løftede op i hendes trøje igen og begyndte at kysse hendes mave blidt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 9:15 pm

Hun trak dog maven ind igang. Det var næsten noget hun var vane til nu. hun gjorde det helt af sig selv. "Men skat, det er jeg nu ikke helt," sagde hun smilende med en glad undertone. Det var nu også en anden grund. Hun havde jo ikke rigtig noget på mere. Hun havde en trøje, som han var næsten ved at tag af, og selvfølgelig en Bh. Og til sidst G-strand. Hun kunne ikke helt li at hun ikke kunne trække noget ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 9:36 pm

Han sukkede og lagde sig ved siden af hende og tog en dyne over dem så hun kunne skjule sin ellers så vidunderlige krop mens han så hende i øjnene "okay min elskede" hviskede han og kyssede hendes kind hvorefter han lagde en arm om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 9:41 pm

"Skat," mumlede hun, da han trak dynen over dem. Hun kiggede på ham, med et uskyldig blik. "Skat, hvis du virkelig kan li det, så er det helt fint med mig," sagde hun smilende. Hun fik dynen lidt af sig. HUn kyssede ham blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 9:04 am

Han nød det mens han lukkede øjnene og lagde en hånd på hendes mave og nussede den blidt mens han smilede bag kysset før han blidt slap "jeg kan ikke bare li det skat jeg elsker din krop" hviskede han roligt mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 12:21 pm

Hun smilte og kyssede let med. Hun slap da han slap. HUn grinte lidt over det. Hun ndø ahns nussen på hendes mave. Men hun trak den lidt ind, som en vane. Hun smilte. "Det er vel ´kun godt," sagde hun smilende med et let nutttet undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 8:56 pm

Deamon smilede roligt før han kyssede hende igen og slap kort efter hvorefter han bukkede sig ned og kyssede hendes mave derefter hendes skulder og så hendes ene bryst bare for at være lidt fræk mens han smilede før han begyndte at kysse hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 9:17 pm

Silver kyssede blidt med til at han slap hendes læber. Hun smilte, hendes smil det var lidt frækt i smilet. Hun kiggede på ham med et kærlig blik. Mens han kyssede hende, satte hun sig på ham. Hun havde et ben på den ene side, og en ben imellem hans ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 9:20 pm

Han så op på hende smilende og ventede på at se hvad hun ville før han bukkede sit hoved op og kyssede hendes hals "hvornår kommer din mor hjem" hviskede han roligt mens han ventede på svar tog han hende på røven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 9:24 pm

Hun stod/sad bare der. Hun smilte til ham, hendes smil var nuttet og lidt færkt. Hun lagde hovedet på skrå. "Hmm.. Sikkert sent, hun er ude med nogle piger," sagde hun smilende og trak let på skulder. Hun mærkede hans hånd, hun lo bare stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 9:34 pm

Han smilede "skal vi så ikke lave lidt frække sager når vi sådan har masser af tid" spurgte han og smækkede hendes røv hvorefter han kyssede hendes hals blidt "vis du forstår" hviskede han roligt mens han nussede hendes røv blidt og smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 9:50 pm

Hun grinte lidt af ham, hun havde et let, nuttet og små frækt smil hen over læber. Hun kiggede på ham med et smilet. "Det ved jeg nu ikke helt," sagde hun smilende. Hun kom til at pressede sit kræ mod hans underliv, da han smækkede hende. Hun smilte uskyldig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 10:05 pm

Han smilede roligt før han hev hende ned og ligge ovenpå ham så hans hånd kunne køre fra hendes røv ned mellem hendes ben bagfra hvorefter han rørte hendes underliv ude på hendes G-streng mens han ventede på hendes reaktion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 10:21 pm

Hun satte sig lidt op, men hun lå mere på ham. Hun havde stadig sit ben mellem hans bene. Hun smilte til ham. Hun mærkede hans hånd på hendes røv. Hun smilte små frækt til ham. Hun mærkede hans hånd videre ned, hun kiggede på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 10:27 pm

Han trykkede en smule ind mod hendes underliv for at tænde hende og se om hun kunne li det mens han ventede smilende og nussede hendes ryg med hans anden hånd og så hende i øjnene før han lige flyttede på hendes G-streng og nussede direkte på hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 10:39 pm

Da ahn gjorde det, kom hun til at presse sit kræ små hårdt op mod hans underliv. Hun smilte uskyldig, og lagde hovedet let på skrå. Men havde ikke noget imod det. Hun ndø at han nussede hendes ryg. Hun kiggede han blidt i øjnene. Hun pressede kort hendes kræ op igen, da hun mærkede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 07, 2010 9:39 am

Han nød det og mærkede hvordan hans p'k rejste sig op hvorefter han stak sin finger lidt ind i hendes underliv og ventede på hendes reaktion med et roligt smil før han begyndte at køre fingeren lidt ud og ind og smilede stort og frækt mens hans egen p'k rejste sig helt op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 1:41 pm

HUn smilte førkt til ham. Det her hvad ikke noget hun var vane. Hun plejede jo ikke lige at gøre det her. Hun havde aldirg half en kæreste, måske en barndoms kæreste, men det talte hvis ikke helt mere. Da han stak en finger ind i hende, kom hun til at presse sit kræ mehget hårdt op i havde skridt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 2:55 pm

Deamon mærkede det og fløj næsten væk fra hende "aaaaaaaarrrrrrvvvv" mumlede han hårdt igennem sine sammenbidte tænder mens han tog sig til skridtet og ømmede sig meget fordi det virkelig havde gjort ondt og han havde mange smerter lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 3:00 pm

Silver kiggede først undrende på ham, indtil at hun forstod. Hun rejste sig op, hun gik stille hen til ham. "Undskyld," sagde hun stille med en uskyldig undertone. Hun kiggede på ham. Hun lagde hovedet let på skrå. "Jeg er ked af det," mumlede hun flov. Hun havde slet ikke tænkte over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 3:34 pm

Deamon nikkede forstående "det er okay" hviskede han roligt og smuttede ud på badeværelset for at tage sine bukser og underbukser af og vaske sine kugler for at det måske ville hjælpe og kom ud igen 5 minutter efter og så lettet ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 3:39 pm

Silver smilte uskyld, hun kiggede efter ham. Men stillede ingen spørgsmål om hvad han skulle. Hun satte sig på sengen, efter lige hurtigt havde taget noramle trusser på. Hun kiggede ud af vinduet lignede bare hende at gøre, at gøre noget dumt. Hun kiggede mod ham, da han kom tilbage. "Er du okay?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 3:48 pm

Han smilede og gik hen og lagde armene om hende bagfra "selvfølgelig skat fejl sker" hviskede han og nappede i hendes øre "så ordner man dem og så går man tilbage til der hvor man kom fra" han lod sin hånd køre ned under hendes trusser med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 3:52 pm

Hun sukkede lettere. Hun lænede sig blidt ind til ham. "Undskyld," mumlede hun igen. Hun var stadig flov over det. Hun mærkede hans nappen i hendes øre. Hun blev lettere, da hun vidste hvad det betyd. Da hun mærkede hans hånd, pressede hun sig ind til ham. Hun smilte frækt igen, hun stønnede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 3:54 pm

Han smilede og stak en finger op i hende og tænkte at i stående stilling kunne hun håbede han ikke ramme hans kugler men det kunne være det skete under alle omstændigheder elskede han hende stadig men han håbede ikke hun sparkede hans kugler igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:00 pm

Da han stak en finger ind i hende, pressede hun sig mere tilbage mod ham. Hun var stadig flov over at har sparkede dér. Hun smilte stille og stønnede stille. HUn lagde hovedet let på hans skulder. Hun kyssede blidt hans hals. "Undksyld," hviskede hun igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:02 pm

Han smilede "du er tilgivet skat men vis du virkelig vil gøre noget som jeg vil sætte pris på så hiv min p'k frem og kæl lidt for den" hviskede han ind i hendes øre med et frækt smil før han pressede endnu en finger ind i hendes underliv med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:11 pm

Hun smilte stille og frækt. Hun var nu glad for at det ikke noegt noget, men hun ville nok altid huske det. De andre ulve ville nok hellere ikke lade hende gemme dét. "Det ved jeg nu ikke helt," hviskede hun smilende. Hun stønnede da hun mærkede den anden finger inde i sit. HUn pressede sig mere mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:13 pm

Han begyndte på skift at køre fingrene ud og ind først hev han den ene lidt ud og beholdte den anden i hende så skubbede han den ene ind i hende og hev den anden lidt ud og så den ene lidt ud og den ene ind i hende og sådan blev han ved hurtigere og hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:18 pm

Hun lukkede øjnenepå det, da han startede. Hun nød det meget, hun havde aldrig prøvet det her, så de hele var på en måde nyt for hende. Men hun vidste dog noget om sex og det. HUn stønnede mere. Hun pressede sig mere ind mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:44 pm

"nyder man det" hviskede han ind i hendes øre og nappede hendes øre frækt og blidt mens hans anden hånd hans frie hånd kørte op og tog fat i hendes ene bryst og klemte det lidt før den gled under hendes trøje og tog hende på brystet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:48 pm

"Ja, skat," hviskede hun nydende. Hun sukkede og stønnede nydende. Hun smilte frækt da han nappede hende i øret. Hun mærkede hans hånd på hendes ene bryst. Hun smilte nydende. Hun pressede sig mere ind mod ham, da han tog hendes på brysterne under trøjen.

//Spise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 5:03 pm

Han gik langsomt hen med hende over og ligge på sengen med hende ovenpå ham mens han fortsatte hurtigere med fingrene med et smil mens han tænkte på hvor meget han elskede hende før hans hånd ved hendes underliv kom ud af hendes underliv og hev hendes trusser af mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 5:10 pm

Hun lod han hive hende ned på sig. "Skat? Har du ikke hørt at uheld ikke kommer alene, eller anden noget?" spurgte hun smilende med en fræk undertone. Hun havde det ene ben på hans ene side. Men det andet ben havde hun mellem hans ben, var lige for at vise hvad hun mente med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 6:26 pm

Han smilede roligt og smed hende ved siden af sig "så burde jeg måske lade være med at røre dig nogensinde igen" sagde han og slap hende og rykkede sig en smule væk fra hende for at vise han mente hvad han sagde mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 6:34 pm

Hun lagde sig på siden, for bedre at kunne se på ham. "Ja, det kan du," sagde hun stille. "Men jeg er ikke sikkert på at du vil det," sagde hun smilende med en nuttet undertone. Hun kiggede på ham. Hun tog hans hånd. "Har jeg ret skat?" spurgte hun smilende med en søde undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:03 pm

Han sukkede dybt og kyssede hende blidt "du har ret" hviskede han roligt mens han ventede på at høre hvad hun sagde "vil du så ikke gå hele vejen med mig" spurgte han blidt og så hende i øjnene "men så skal du osse selv være lidt villig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:07 pm

Hun smilte sødt og glad. "Det tænkte jeg godt," sagde hun smilende med en glad og nuttet undertone. "Hvad for en vej?" spurgte hun undrende. HUn vidste ikke hvad han mente. Hun satte sig op."Villig til hvad?" Hun lagde hovedet på skrå og kiggede på ham med et smil hen over læberne.


//Svarer du over Pm? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:17 pm

Han sukkede "sex" sagde han roligt og så på hende "vil du have sex med mig" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende roligt med et roligt blik og hev hende ned og ligge igen og lagde en hånd på hendes skridt "please" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:31 pm

Hun lyttede til hvad han havde at sige. Hun lagde hovedet let på skrå. Hun kiggede smilende på ham, men et roligt blik. Hun lod han hive hende ned og lægge igen. "Ja, det tror jeg," sagde hun smilende med en fræk undertone. Hun satte sig op på ham. HUn kyssede ham heftigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:38 pm

Han lukkede øjnene og kendte den velkendte fornemmelse af at tænde ved et heftigt kys men dette var første gang hvor han faktisk kunne få sex han havde haft en kæreste før ja de havde haft nogle heftige kys men aldrig sex så efter det heftige kys her ville han være på bar bund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:43 pm

HUn forsatte det heftigt kysset. Hun overvjerede kort hvad det var hun havde sagt ja til. Sex, hun havde sikkert ikke noget i mod. Hun ville gerne, nu. Nu hvor hun havde sagt ja, nu var det noget som skulle prøves. Hun kunne jo ikke blive gravid, så det gøre ikke noget. Hun pressede sin tunge mod hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:54 pm

Han smilede roligt mens han så på hende blidt og ventede på at hun fortsatte fra det heftige kys til at hive tøjet af ham han nød virkelig kysset og tog hende på røven mens han smilede og ventede blidt på at se hvad hun nu ville gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 7:59 pm

Hun´smilte frækt. HUn forsatte kysset. Hun slap kort hans læber, da hun hev trøje af ham. Hun pressede sine læber mod hans igen. Hendes hænder kørte langsomt ned af maven på ham, hun var dog lidt tøvende. Hun åbnede stille han bukser. Hun havde lukket øjnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 8:02 pm

Deamon smækkede hendes ene balle mens han nød kysset og rødmede over hvor fræk han var blevet uden han vidste hvor det var kommet fra han slap hendes læber og hev hendes trøje af hende så hun kun havde BH på før han kyssede hende igen og åbnede den bagpå hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme- Deamon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» You and I- Deamon
» Donnie er hjemme.
» Hjemme
» Hjemme...
» Alene hjemme :b

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: