Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene Hjemme

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:13 pm


Dato : 01-09-2009
Årstid : Sensommer
Dag : Tirsdag
Vejr : Overskyet & blæser
Sted : Forsk(Hjemme ved Jack)
Tid : 16:00
Omgivelser : Ingen Kun Jack
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven



Jack var lige kommet hjem fra skole & have fået smidt sine ting oppe på sit værelse & gik nedenunder for at se efter noget at spise Han gned sine øjne & kiggede & tog sig nogen nudler & koget noget vand i vente tiden gik han ind & tændte for fjernsynet
& så det lidt indtil vandet blev færdigt
Jack hørte det blive færdig & gik ud & lavet nudlerne & gik ind foran fjernsynet igen & så Mtv hvor der kørte
MADE
"Måske jeg skulle melde mig til det & blive en Vennemagnet" Sagde Jack & Grinet lidt & så bare fjernsyn mens han spiste sine nudler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:09 pm

Jack blev færdig med at spise & gik ud i garagen for at finde deres græsslårmaskine
Han fandt den & kørte den ud i forhaven hvor han begyndte at slå græs
Var en af hans trælse opgaver her i huset han ville dog ønske han ikke have den dumme opgave da de os have en stor have bagved men der måtte han i det mindste bruge den man kunne køre rundt på
Han gik igang & prøvet at lade vær med at beklage sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:42 pm

Cecilie kom gående, hen af fortovet, hun lagde ikke mærke til larmen.
Eller jo det gjorde hun, med hendes sanser var sløve, fordi hun ikke havde spist noget som helst i lang tid.
Hun så ned i fortovet mens hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:46 pm

Jack Fortsatte bare med at slå græs mens han stille tænkte på alt det han skulle nå idag
Han skulle slå græs lave lektier i byen for at købe sig noget tøj & lidt musik & meget meget mere
Han holde en pause & lod en hånd gå over hans pande & kiggede rundt & fik øje på pigen & smilet let & vinket men han vidste ikke om hun så det da hun så ned i jorden så var nok ikke så let for hende at se
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:18 pm

Hun kiggede op, da hun fornemmede en dreng.
Hun fik øje på drengen og smilede igen, hun vinkede også.
"Hejsa." Sagde hun med sin charmerende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:42 pm

"Hey" Sagde Han & så på hende Hun virket bekendt som om han have set hende et sted før Han tænkte sig lidt om & kom så i tanke om han have set et billede af hende hjemme ved Kevin men han ville ikke spørge hende om hvorfor der var et billede af hende hjemme ved Kevin for ville være lidt for underligt når de lige have mødt hinanden så han smilet bare mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:45 pm

"Hvad hedder du så?" SMilede hun, venligt, og gik over vejen uden at kigge sig for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:49 pm

"Jack Darryl Kristian Bryan Eric Simmons" Sagde Han & Rakte hende sin Hånd
"& Hvem er de så" Spurgte Han & så op på hende mens han tænkte om han mon skulle spørge hende om billeder på Kevin's Skrivebord hjemme på hans kontor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:49 pm

Mie kom gående og havde sit nyeste mærketøj på hun havde intet make up på idag så hun var lidt bleg, hun gik og uden at vide hvor hun gik hen hun så ned i jorden mens hun gik og kom til at gå ind i Cecilie. Mie kiggede op på hende og sagde " det må de virkelig undskylde, jeg hedder mie?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:55 pm

Hun himlede med øjnene, og tog hans hånd. "Jeg er Cecilie Silver. Snart Firefly." Hun lo en smule, og sparkede Mie over skinnebenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:57 pm

Mie rynkede på næsen og kiggede hurtigt på jack og smilte lumsk og hendes øjne blev smalle og hun kiggede tilbage på Cecilie.

hun tog sig til skinnebenet og sagde " DEt var mine nye bukser!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:58 pm

Jack så på dem med et undrende blik men smilet så & så på dem & så Cecilie
"Kender du en Kevin Iannotta" Spurgte Han & så bare op på hende mens han ventede på et svar fra hende
& så bagefter på pigen "Hey" Sagde Han & smilet let & så kort efter igen på Cecilie med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:00 pm

Mie kiggede tilbage på ham og rynkede på næsen et par gange og sagde " hvad har du gang i?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:02 pm

Hun smilede over Mie. "Han er faktisk min Tvilling." Sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:04 pm

"Jeg slår græs" Sagde Kevin & så på Mie med et undrende blik Han syntes selv det var ret tydeligt
Han så så på Cecilie "Så det er derfor han har et billede af dig til at stå på hans skrive bord på sit Kontor" Sagde Jack & smilet til Cecilie "Men han har da aldrig fortalt mig at han have en søster" Sagde Jack undrende mens han tænkte lidt for at være sikker på om han måske ikke lige have kommet til at nævne det engang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:06 pm

Mie kiggede på cecilie og så på jack og sagde intet kiggede bare på demo hun blev ved med at rynke på næsen et ar gange og hun gik så helt hen til cecilie og kiggede på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:09 pm

Hun smilede. "Det er det nok."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:11 pm

Han så på dem & undret sig Han synes hende der Mie var lidt underlig
Hun opførte sig så underligt Jack have næsten svært ved at lade vær med at grine
men gjorde det ikke & stod bare & kiggede på dem med et undrende blik mens han tænkte på
Hvad Mie mon lavet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:17 pm

"Mie.." Begyndte hun alvorligt og vendte sig om. "Gå væk. Du lugter." Hun smilede en smule og så, så på Drengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:20 pm

Jack ville helst ikke blande sig så
Han gik stille igang med at slå græs igen mens han holde øje med dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:25 pm

mie gik helt op af cecilieo g mumlede "mad" så kun hun kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:28 pm

"Mad?" Mumlede hun igen, og kiggede indgående på hende, og rettede ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:30 pm

hun nikkede over mod jack hendes øjne blev smaller og hun mumlede " blod" stille igen så KUN Cecilie kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:32 pm

"Ikke barnet!" Sagde hun roligt og lavt. "Han er sku da for ung!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:33 pm

MIe grinte og smilte og så over på ham og rynkede på næsen og sagde "så dejligt!"
hun prøvede virkelig at holde sig tilbage det var svært hun prøvede virkelig!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:37 pm

"Du gør det ikke!" Sagde hun strengt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:42 pm

mie kiggede ned i jorden og mumlede " prøver men!!" hun knyttede sine hænder og kiggede på drenge og sagde stift " hvor gammel er du?"
hun gik hen til hegnet og rakte sin hånd frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:44 pm

Isobel kom gående ned af en vej hun stort set aldrig havde været på. Mens hun gik nynnede en sang. Hun kiggede sig ikke rigtigt omkring mens hun gik, men lidt efter begyndte hun at kunne lugte lagten fra nogle artsfælder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:06 pm

"11" Sagde Kevin
"Mens han fortsatte med at slå græs han var næsten færdig nu
Han så på dem & blev så færdig med at slå græs & hørte en hånd over panden & kiggede bare på dem & så på huset Han kiggede så på maskinen & kørte den ind i Garagen tog sig hurtigt en vand & gik ud til dem & tog så en slurk af sin kildevand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:08 pm

Mie kiggede på ham og sagde " skal vi ikke gå en tur?"
hun holdt sine hænder på ryggen og hun undgik at kigge ham i øjenede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:09 pm

Isobel så op og fik øje på to piger og en dreng. hun havde mødt pigerne før men aldrig drengen. Hun smilte da hun så cecilie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:13 pm

"Nej jeg må hellere blive her jeg skal snart op & lave lektier" Sagde Jack stille til pigen
"& Jeg må hellere ikke gå ture med fremmet" Sagde Jack bagefter det var sandt men var os fordi han synes pigen var ret underligt Jack så bagefter på Cecilie & kiggede så mere rundt & fik øje på en anden pige
"Hey" Sagde Han & rakte hånden op som hilsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:14 pm

"God ide Mie! Tager du med Isobel!" Spurgte hun med et smil. "Du skal ikke prøve på noget!" Sagde hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:16 pm

"heei" sagde hun muntert til dem
"med hvor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:19 pm

Mie's øjne blev smalle og hun havde et kæmpe smil på læben og hendes øjne blev små røde
hun vidste ikke hva hun skulle gøre flygte eller tage drengen med i skoven, hun ville gerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:21 pm

Kevin kom langsomt gående Han så en helt stak af sin egen slags & så så Jack som han var på vej hen til & gik hen & stillet sig ved siden af Jack
"Hi Hva så Jackie" Sagde Han & Smilet til hende & kiggede så bagefter på de 3 piger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:24 pm

"Brormand!" Smilede hun med et grin, og gav ham et kram. "Jeg hører du har et billede af mig på dit kontor." Sagde hun med et smil, og hviskede så han KUN kunne hører det. "Hun vil dræbe ham!" Hun nikkede mod Mie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:25 pm

"Hey Kev" Sagde Han & smilet op til Kevin med et stort smil & så så på pigerne ligesom Kevin
Kevin var ligesom en storebror for Jack en han kunne se op til & Kevin var op samme tid os den bedste & Næsten eneste ven Jack havde Han så så op på Kevin igen & så på pigerne igen & det lignet faktisk hinanden en smule hvis man ikke vidste det kunne man tro de var brødre
Have de i værdigfald hørt tit mennesker der spurgte dem om de var brødre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:25 pm

mie kiggede kevin i øjene og smilte koldt hendes øjne var en smule røde hun smilede koldt og kiggede skifte på jack og sagde " jeg kan vise dig rundt i skoven, jeg elsker selv skove, du skal ikke være bange jeg gør dig ikke noget, jeg vil bare være din ven!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:28 pm

"heei Kevin" sagde hun med et muntert smil. Hun så på Mie og hendes blik blev med det samme mere koldt og havde en smugle afsky.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:29 pm

Hun hostede falsk, det her blev mere og mere Bizart. "Det gør jeg også! Jeg vil vildt gerne med!"
Hun kiggede koldt på Mie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:30 pm

Kevin nikkede til Cec "Desværre Mie men Jeg er her for at snakke med Jack & tror ikke ligefrem at han har tid idag kom forbi igen imorgen" Sagde Kevin med et lille smil & så bare på Kevin
Han knipset med fingrende & Pludselig lå der et brev i Mie's lomme fra Kevin
Hvor i der stod
(Hold dig fra Jack høre jeg du har været i nærhden af ham igen søre jeg for du ikke kan bevæge dig 1 meter uden for dit eget hus med Kevin's Mærke på til sidst)
Han så på Iso
"Hi Iso kunne ikke lige kende dig bagfra" Sagde Han med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:32 pm

mie så sur på brevet og rev det i stykker efter hun havde læst det og sagde " du en sød dreng jack"
hun kiggede på Cecilie og sagde intet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:34 pm

Isobel så på Kevin og sukkede trakisk
"jeg ved godt at jeg har taget lidt på, men troede ikke at det var såå slemt" sagde hun og sukkede igen. Hendes øjne glimtede muntert mens hun snakkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:34 pm

"Ja Mig & Kevin skal lige snakke & så skal jeg lave lektier" Sagde Jack stille
Han så bagefter op på Kevin & hev ham i armen så han kunne hviske ham noget & så på de andre for at være sikker på det ikke lignet de ville lytte Jack smilet til Cec & Bagefter Iso han syntes de virket søde men han syntes Mie virket lidt underligt ret mystisk & Underligt & Hvis Kevin ikke ville have han omgik piger som Mie ville det nok os være bedst for Kevin kendte jo denne by meget bedre end Jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:37 pm

Hun så væk, og lyttede alligevel, spændt.
Hun msilede til Iso. "Hvordan går det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:38 pm

"ej er ikke det har bare aldrig rigtig set dig bagfra" Sagde Han & smilet & så så over på Mie
"Ja du kan bande på jack er en sød dreng" Sagde Kevin & smilet
"Du ser forresten godt ud idag søs" Sagde Han & så på hende "har du gjord noget nyt" Sagde Han & så lidt studerende på hende mens han tænkte på hvad det mon kunne være *Hendes hår kontaktlinser tøj* Tænkte han mens han bare fortsatte med at gå en masse ting igennem
Han så derefter ned på Jack & gik ned i knæ så han kunne fortælle ham det han ville fortælle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:40 pm

Mie begyndte at gå baglæns og stod nu ved siden af cecilie og mumlede " hvorfor skal han os altid kommer og forstyrre!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:41 pm

"okay" sagde hun muntert til kevin inden hun vente opmærksomheden mod cecilie
"det går fantastisk" sagde hun og smilte muntert. Glæden strålede ud af hendes gyldne øjne
"hvad med dig?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:41 pm

Han dannet et lille hulerum rundt om sin mund & Hvisket så til Kevin "Jeg syntes altså hende Mie er lidt underlig hun opfør sig virkelig underligt faktisk lidt Pædofil agtigt" Sagde Jack & kiggede ud på de andre & så på de 2 andre
"Men synes de andre virker rigtig søde især din søster" Sagde Jack & stoppet & kiggede så på de 3 piger igen & smilet op til Kevin & Grinet lidt Mens han så rundt på dem alle
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene Hjemme Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene Hjemme
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene hjemme :b
» Hjemme
» Hjemme...
» Donnie er hjemme.
» hjemme igen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: