Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 You and I- Deamon

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 4:20 pm

T: Irl
S: Silvers nye lejelighed
V: Fint, men koldt som altid i Forks
O: Flyttekasser

Silver var lige flytte væk fra sin mor, hun havde bestemte sig for at bor alene nu. Hun gad ikke mere at bo sammen med sin mor. Hun sad på sin sofa, og kiggede rundt. Det var stadig meget som skulle på plads, men hun holdte en lille pause. Hun havde fortalte Deamon det kort i en sms, men ellers havde hun nu ikke snakket så meget med ham. Hun savnede ham, hun sukkede stille med et let smil hen over læberne. Hun lænede sig tilbage, hun skulle snart komme i gang igen. Hun rejste sig let op, hun satte hurtigt nogle ting på plads, lige nu kunne hun godt brug en hjælpende hånd, men hun havde det nu også fint med at klarer det hele selv. Hun lagde tingene på plads, det manglede nu bare nogle kasser mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 4:50 pm

Deamon havde kort svaret hende tilbage 'hej skat ja jeg kommer lige forbi efter arbejde' det var ca nu han havde lige fået fri og havde fået sig en motorcykel og stoppede ude foran hendes hus roligt med et smil mens han slukkede motoren og kiggede mod huset det var egentlig flot og pænt

You and I- Deamon 1008
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 4:54 pm

//Lejlighed, men anyways xD

Silver havde ikke kigget på sin mobil, hun forsatte bare med at lægge ting på plads i køkkenet. Hun var så ikke klar over at han kom. Hun nynnede stille for sig selv, men hun forsatte. Hun tænkte på hvordan det vil blive at bo alene, det havde hun ikke prøvet før, men hun var alene nu, eller næsten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 5:35 pm

Deamon bankede roligt på hendes dør blidt og ventede på at døren blev åbnet mens han smilede glad "SILVER DET MIG" råbte han og bankede på igen da der ikke var nogen der åbnede mens han ventede på svar eller nogen åbnede for ham mens han smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 5:39 pm

Silver tabte et glas, da hun hørte ham. Hun havde slet ikke ventet det. Hun smilte stort. "Bare kom ind," mumlede hun smilende, men gik dog ud og åbnede, efter hun havde få glasset op. Hun havde bare smidt det hele ud, hun gad ikke at se om hun satdig kunne bruge det,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 6:21 pm

Deamon smilede roligt og omfavnede hende stort og svang hende rundt "hej skat" hviskede han smilende mens han nussede hendes ryg blidt og kyssede hende blidt efter noget tid og nød det meget mens han ventede på om hun kyssede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 6:59 pm

Silver smilte til ham, og lagde let armene om ham. "Hey skat," sagde hun smilende. Hun undrende sig dog hvorfor han var kommet, hun havde ikket fået besked, efter hende meningen. Hun kyssede ham let igen, før hun slap hans læber. "Hvorfor kommer du bare uden at sige noget?" Hun lød glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 7:55 pm

Deamon så overrasket på hende "hva for noget skat jeg har sendt en sms" sagde han smilende og nussede hendes ryg blidt "lige efter du skrev du var flyttet så skrev jeg jeg lige ville kigge ind efter arbejde" han smilede roligt og kyssede hendes kind blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 8:02 pm

Silver rynkede panden let, med et smil. Hendes smil var uskyldig. "Ups... Jeg har ikke set den," sagde hun smilende. Hun nød at han nussede hendees ryg. "Nårh... Men jeg må nok har lagt den i en kasse," sagde hun smilende dog med et let suk. Den ville hun aldrig komme til at finde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 8:18 pm

Han smilede og tog sin mobil frem og ringede til hendes i et håb om den kunne høres "vi går hen og leder efter den" sagde han og lukkede øjnene og fulgte den lyd som han havde hørt hun var kommet fra før hun åbnede og hvor hun havde sagt han gerne måtte åbne fra og endte i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 8:25 pm

Silver smilte og slap ham stille. "Det er ligemeget, jeg finder den snart," sagde hun smilende med en glad undertone. Hun gik efter ham, hun lænede sig let op af døren til køkkenet. Hun kiggede smilende på ham. Hun vidste at hun nok skulle finde den, men ellers var det ikke så vigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 8:30 pm

Han gik hen til hende efter at have lukket telefonen og lagde armene om hende roligt og kyssede hende blidt igen "må jeg se resten af lejligheden" spurgte han roligt mens han smilede stort og så fortsat hende i øjnene de vidunderlige øjne han elskede så højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 8:32 pm

Silver lagde let armene om ham. "Bare tag et kig," sagde hun smilende. Hun blinkede let med øjnene. Hun kom lige i tanke om noget, da han kyssede hende. Hun kyssede kort tilbage, før hun slap hans læber. "Hvordan går det?" Spurgte hun smilende med et gilmt i øjet, hun hentydet til sidst gang, hvor de havde half sex. Hun var jo lige kommet til noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 8:51 pm

Deamon smilede roligt og så hende fortsat i øjnene "det går fint tak" sagde han smilende før han blidt slap hende for at gå rundt og kigge og kiggede over hele lejligheden for at se hvor stor den var og hvordan den så ud "sig mig skal du have en boende" spurgte han "den er jo stor nok til to" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 8:54 pm

Silver smilte uskydig til ham. Hun rørt kort hans hånd, før han gik rundt. Hun blev bare stående, hun vidste ikke helt hvorfor hun ikek bare gik med. Hun lyttede til hvor han gik hen. "Nej... Hvorfor dog det?" sagde hun smilende, hun vidste nu godt hvad han mente. Men hvad hun vidste boede han selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 10:18 pm

Han trak på skulderen "i al den tid jeg har kendt dig har du ikke boet alene før" sagde han roligt mens han gik rundt og kiggede og gik til sidst ind i soveværelset og satte sig på hendes seng roligt og så roligt rundt med et smil "det er meget flot" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 8:41 pm

"Nej, det har jeg nu hellere ikke, men det er vel tid til at prøve noget nyt?" sagde Silver smilende. "Og jeg kan ikke bo hjemme så længe jeg er varulv," sagde hun og gik efter ham. Hun vidste at hun havde ret, hun kunne ikke bor hjemme, uden hendes mor kom til at opdage noget. Hun gik hen til ham. Hun satte sig på ham, men fronten ind mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 11:22 pm

Han smilede og lagde armene om hende smilende og nussede hendes ryg og kyssede hende heftigt og hårdt og hev hende ned på sengen og svang sig rundt så han lå ovenpå hende roligt og kyssede hende heftigt og pressede sig ned mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 3:06 pm

Silver smilte til ham, hun kyssede igen, hun mærkede at det var hårdt og heftigt. Hun forsatte dog bare kysset, hun kunne altid stoppe, hvis hun ikke gad. Hun grinte let, da han gjorde det. Hun lagde armene om nakke på ham, og kyssede med. HUn var helt rolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 3:49 pm

Deamon smilede roligt og fortsatte roligt mens hans hånd kørte ned mellem hendes ben og tog hende mellem benene "elskede" hviskede han roligt mens han smilede tænkende over hvad hun ville sige til at han sådan bare gik til den som han nok ikke helt plejede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 3:58 pm

Silver smilte til ham, hendes smil vra nuttet, men af en eller anden grund lidt frækt i det. Hun kom til at stønne let, da han tog hende på underliv. Hun slap let hans læber for at svar ham. "Ja skat?" Spurgte hun smilende med en nuttet undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:02 pm

Deamon slap hendes underliv roligt og rejste sig op fra sengen "vi har været sammen i lang tid nu og jeg har aldrig følt mig mere lykkelig så" han gik på knæ og fandt en ring æske frem "vil du gifte dig med mig" spurgte han og åbnede ringparken og viste hende ringen som han havde arbejdet i en uge non stop for at skaffe penge til

You and I- Deamon WB0312-6111-01_A
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:11 pm

Silver smilte let til ham, hun undrede sig kort over hvorfor han bare slap hendes underliv. Hun lagde let hovedet på skrå, da han sagde noget. ”Lang tid? Vi har max været sammen i nogle måneder,” sagde hun smilende. Det havde nu også været de bedste måneder i hendes liv. Hun satte sig op på kanten og kiggede ned på ham. Hun kunne ikke helt se hvad han ville, før han sagde noget. Hun blinkede let med øjnene og rynkede panden, da han sagde det og viste ringen. Hun havde aldrig tænkte på at blive gift med ham, og slet ikke nu. De havde næsten ikke været sammen. De havde en gang været fysik sammen(Haft sex). Hun kunne ikke helt svarer, hendes tanker kørte rundt i hendes hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:51 pm

Han ventede på hendes svar mens han stod stille helt roligt han ventede meget nervøst på hendes svar han ville dele hans liv med hende der var ingen anden han ville dele sit liv med end hende så han håbede sandelig at hun ville mens han ventede på svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:57 pm

Hun kiggede på ham. Hun havde satdig sit hoved på skrå. Hun tænkte det hele igennem. HUn vil gerne... Men... Hun havde stadig det med at hun skulle være ulv. Hun kunnne ikke gå med en ring. Hendes mor ville aldrig tillade det, eller hun ville ikke være vild med det. HUn sukkede stille. "Deamon... Jeg kan ikke... Ikke endnu, jeg vilk gerne.. Men for det først kan jeg ikke gå med en ring hvis jeg bliver sur," mumlede hun stille. HUn gik aldrig med halskæder eller noget..


//Skal logge, må til ridningn :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 5:20 pm

Deamon gik hen til hende og satte sig ved siden af hende "det har jeg tænkt på Skatter jeg vil bare forloves jeg er ligeglad med du ikke har den på så længe du har den og det betyder vi er forlovet så er jeg ligeglad med hvordan du har ringen" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 2:28 pm

Silver kiggede på ham. Hun sukkede let, hun vidste ikke om hun skulle sige ja eller nej til det. Hun vidste godt hvad hun ville, men det skulle bare ikke være nu og her.Hun bed sig selv i underlæbe. Hun tog mod til sig. "Skat, det går ikke lige nu... Jeg mener hvor længe har vi kendte hinanden? Du kan hurtigt komme til at fortyde det," sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 2:36 pm

Deamon så roligt på hende med et smil "Skat det er en forlovelse vi kan prøve og vis vi synes det går for stærkt stopper vi forlovelsen" sagde han roligt med et kærligt smil mens han så på hende roligt med et kærligt smil "jeg elsker dig" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 2:41 pm

Silver kiggede smilende på ham. Hun elskede også ham, men hun ville ikke blive forlovet med det samen. Hun synes det var for underligt. "Vi venter lidt med at blive forlovet, okay?" Spurgte hun stille og smilende. "Jeg elsker også dig," sagde hun smilende med en kærligt undertone. Hun kyssede ham let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 2:46 pm

Han nikkede og lagde ringen i lommen med et smil før han blidt kyssede tilbage og lagde sig ned over hende igen med et smil bag kysset han vidste ikke hvad han skulle gøre uden hende han ville bare være sammen med hende for evigt men vis det skulle vente lidt før de blev forlovet så var det fint med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 2:50 pm

Silver smilte til ham. Hun var gald for at han forstod det. Hun kunne ikke ønkse sig noget bedre end ham lige nu. Hun elskede ham, måske for meget. Hun lagde sig ned, da han lagde sig over hende. Hun lagde armene over hans nakke. Hun nussede hans nakke og kyssede videre. Hun lukkede øjnene let i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 29, 2010 6:21 pm

Deamon nød det meget med lukkede øjne og kunne ikke få nok af hendes læber mens han bare fortsatte kysset heftigt og ville absolut ikke slippe hendes læber for enhver pris vis bare han kunne stå her og kysse hende hele dagen så var han virkelig glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 29, 2010 6:40 pm

Silver nød det, hun kunne ikke rigtig få nok af ham. Hun nussede hans nakke blidt. Hun forsatte kysset heftigere. Hun vidste at hun burde komme videre med at pakke ud, men lige nu... Ville hun ikke, lige nu vil hun kun ha ham. Hun slap dog hans læber blidt, hun kiggede smilende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Nov 29, 2010 7:05 pm

Deamon så hende roligt i øjnene "elsker dig så sindssygt højt Silver det gør nærmest helt ondt" sagde han roligt og smilede kærligt og tog hendes hånd for at nusse den blidt og kærligt mens han fortsat så på hende "jeg vil aldrig slippe dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeTirs Nov 30, 2010 4:13 pm

Silver smilte kærlig til ham. Hun lukkede kort øjnene, hun tænkte let på at hun burdet gå. "Elsker oss dig... Men jeg tror ikke at det er sundt hvis det gøre ondt på dig," sagde hun smilende med en kærlig undertone. Hun nussede hans nakke let. "Men det bliver du nød til."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 4:55 pm

Han smilede og nussede videre "vis du slår op Silver vil jeg dø" hviskede han og så hende fortsat i øjnene "og tænk at jeg lige præcis jeg skulle elske en varulv" han halvgrinte lidt og kyssede hendes kind blidt og hviskede i hendes øre "er der noget som helst du skal bruge en stærk Hybrid til?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 5:05 pm

Hun grinte sødt af ham. HVis det var det han troede hun ville... Så var han vel lidt dum? Hun havde præget på ham. Hun kunne ikke gøre noget ved det. Måske skulle hun tag og fortælle ham det. "Jeg vil ikke slå op med dig skatter," sagde hun smilende. Hun nussede hans nakke. "Det er ikke dårlig at elske en varulv, ingen kan gøre dig ondt," sagde hun smilende og kyssede ham små hårdt. "Nej, jeg kan ikke lige se til hvad..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 5:06 pm

Hun grinte sødt af ham. HVis det var det han troede hun ville... Så var han vel lidt dum? Hun havde præget på ham. Hun kunne ikke gøre noget ved det. Måske skulle hun tag og fortælle ham det. "Jeg vil ikke slå op med dig skatter," sagde hun smilende. Hun nussede hans nakke. "Det er ikke dårlig at elske en varulv, ingen kan gøre dig ondt," sagde hun smilende og kyssede ham små hårdt. "Nej, jeg kan ikke lige se til hvad..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 5:09 pm

Han smilede roligt og så hende i øjnene "jeg taler ikke om det er dårligt skat jeg taler om at varulve og vampyre er dødsfjender jeg ved godt jeg ikke er helt vampyr men jeg er tættere på end noget menneske er" sagde han roligt og så hende roligt og blidt i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 5:13 pm

"Bare fordi du er halv vampyr, drikker blod, men stadig spiser menneskemad... Ændre det ikke mine følelser få dig," sagde hun kærligt. Hvis han var helt vampyr var det nok noget andet for hende. Så havde hun ikke lov til at se ham. "Men der er flere end dig, husk dat," sagde hun smilende. Hun kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 5:54 pm

Han smilede roligt før han blidt kyssede hende tilbage på munden og nussede hendes mave roligt og blidt mens han svagt smilede bag kysset og fortsatte det blidt og nydende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 5:58 pm

HUn rødmede kort over at han nussede hendes mave. HUn trak den ind, ligesom hun havde gjort først(Og den eneste gang) de havde sex. Men det var mest på grund af hendes mavemuskler, hun kunne nemt husk hvad Deamon havde sagt til hende der. Hun kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 5:54 pm

Deamon smilede roligt "ved du hvad skat" hviskede han roligt ind i hendes øre og nappede blidt i hendes øreflip "det er sku ved at være længe siden hvi har haft sex" han smilede roligt og tog hende blidt mellem benene og nussede hendes mave videre for at frembringe en seksuel stemning mellem dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 6:16 pm

Hun lyttede til ham, hun rødmede stadig ldit. "Nej, hvad skatter?" spurget hun smilende. Hun havde næsten gættede sig til det, og hun havde ret. men hun ville også godt selv, men det var bare ike så fræk her hvor alle kasserne satdig var der. "Ja... Det er længe side," hviskede hun smilende. Hun havde et frækt glimt i øjet. Hun lod ikke rigtig mærke til hans hånd


//Bare rolig, jeg er Silver_ kunne bare ikke komme ind o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeTors Jan 06, 2011 11:39 pm

Han gled langsomt ned af hende og løftede hendes trøje op og begyndte at kysse hendes mave med et smil mens hans hænder nussede hendes lår blidt "Min elskede Silver" hviskede han roligt mens han fortsatte før han så op på hende "jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeFre Jan 07, 2011 3:26 pm

Hun kiggede smilende på ham, hun havde et frækt glimt i øjet. Hun lod mærkede til hvad han gjorde, hun rødmede let med det samme. Hun trak dog stadig en mave ind, af en eller anden grund. Det var bare en vane. Hun nussede ham i håret. "Det ved jeg ikke," hviskede hun smilende. Hun kunne mærke den sekuel stemning mellem dem nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeFre Jan 07, 2011 8:37 pm

Deamon smilede roligt og så på hende lidt før han åbnede hendes bukser og hev dem af hende før han gled op og kyssede hendes trussekant blidt "fortæl mig føles det godt" hviskede han roligt og nussede hendes ben blidt før han lod sin tunge glide der hvor hendes underliv var udvendigt på hendes trusser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeFre Jan 07, 2011 10:15 pm


Silver smilte til ham, hendes smil var små sexet og nuttet. Hun havde stadig et frækt glimt i øje. Hun fulgte ham med øjnene. Hun mærkede nu også hans hænder mod hendes varme hud. Hun mærkede et let tryk på sin trussekant. "Hvordan hvad føles frækkert?" spurgte hun hviskende med et frækt glimt i øjet. Hun mærkede hans tunge på sine trusser, hun klukkede stille af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeFre Jan 07, 2011 11:56 pm

Han smilede og fortsatte lidt før han hev hendes trusser af hende "tænder du en smule på det her" hviskede han og slikkede hendes underliv blidt med et roligt og frækt smil "eller vil du hellere have jeg er lidt hård" spurgte han roligt med et ondt og frækt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 11:21 am

Hun nød hans tunge mod hendes trusser, hun kom med et lille støn, før han trak trussede af hende. Hun bed sig let i underlæben, da han slikkede på hendes underliv. Hun klukkede stille da han kom med hans spørgsmål. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svar, hun kunne jo li begge dele. Hun kiggede på ham med et sexet smil og et færkt glimt i øjet. "Det bestemmer du selv, for jeg tænder vist på det hele."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You and I- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You and I- Deamon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme- Deamon
» Jeg venter - Deamon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: