Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjemme- Deamon

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 3:30 pm

T: Irl
O: Huset
S: Silver Hus i Forks
V: Regn og koldt.

Silver sad der hjemme i huset i Forks. Hun havde overvejrt om hun skulle tag til La Push, men hun gav ikke da det regnede. Hun kiggede ud af vinduet ud på regnen. Hun var opppe på sit værelse, hendes mor var ikke hjemme, og kom ikke hjem for om nogle uge. Silvers mor var på ferie. Silver ville godt ha været med, men det kunne hun jo ikke. Hun havde nok at se til her i Forks, og La Push. Hun tænkte lidt på alt hvad hun skulle lave her i Fokrs og La Push, også skulle hun jo lige være sammen med en meget af tiden. Han ville komme til at tag meget af hendes tid. Hun sukkede stille og kiggede bare ud. Hun lagde hovedet let på skrå, hvis hun var heldig, kom han idag? Hun lukkede stilel øjnene. Hun kunne godt bruge nogen som hun kendte. Hun havde jo lærte han at kende nu, og hun kunne virkelig godt li ham. Men hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun var ikke vane til noget af det. Overhovedet. Hun havde jo altid været den stille og nuttet pige, indtil at hun blev varulv. Hun var dig stadig nuttet og det. Hun var helt klart ikke så stille mere, det kunne hun ikke være. Hvis hun blev sur, ja så blev hun til en ulv. Hun havde prøvet det nogle gange, alt det ulve ting var svært, for svært. Hun sukkede stille igen, hun trak benene op under sig med et lille trist smil hen over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 3:42 pm

Deamon havde aldrig set hvor Silver boede men han havde gået og ledt over hele forks efter det men kunne ikke finde det han sukkede dybt og gik forbi et hus han ikke selv helt havde set det var Silvers hus men han glemte at tjekke det hus og gik direkte forbi våd og kold men samtidig ligeglad med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 3:49 pm

Silver kiggede ud af vinduet, hun var ved at flade i søvn, da hun så nogen gik forbi. Hun kiggede nedpå ham, men det samme kunne hun se hvem det var. Hun hoppede op, og læb ned af trappen. Og ud af døren. "Deamon!" råbte hun til ham, han kunne helt sikkert hører det. Hun smilte, hun kunne hoppe op og ned, så glad var hun for at se ham igen. HUn havde et glad smil hende over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 4:26 pm

Et råb kom til Deamons øre og han vente sig om og smilede "SILVER" råbte han og styrtede hen til hende og omfavnede hende glad "endelig fandt jeg dit hus" hviskede han glad mens han smilede over hele ansigtet og nussede hendes ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 4:30 pm

Silver grinte stille af ham. Hun slog let til sit hår, før han var kommet hen til hende. Hun havde savnet ham, men det var nu ikke så mærkelig, da hun havde præning på ham, uden at han vidste det. Hun havde jo ikke fortalte ham det endnu, og vidste hellere ikke hvordan hun skulle gøre det. Hun lagde blidt armene over om ham i et kram. "Det var da godt," hviskede hun smilende med en gald undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 4:43 pm

Han slap hende blidt igen med et smil "dejligt at se dig igen" sagde han smilende mens han så på hende roligt før han rettede blikket mod hendes hus "så dette er hvor du bor" spurgte han smilende før han så tilbage mod hele forks og snittede hendes hånd med sin egen hvorefter han rødmede men så den anden vej så hun ikke kunne se det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 11:47 am

Hun smilte nuttet til ham, og lod armene flade langs siden på hende. Hun rødmede svag, men man kunne ikke se det, da hun var hud i huden. "LIgei måde," sagde hun smilende og nikkede let til ham. "Jeps, her bor jeg," sagde hun smilende med en nuttet undertone. Hun mærkede kort hans hånd mod hendes. Hun smilte nuttet til ham. "Vil du med ind?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 12:08 pm

"jo da gerne" sagde han smilende hvorefter han gik ind med et roligt smil tænkende over hvorfor han egentlig havde brugt så meget tid på det men det var vel fordi han følte sig helt vidunderlig godt i hendes nærvær sådan var det altid han kunne kysse hende vis han ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 6:00 pm

Hun smilte til ham, hendes smil var nuttet. Hun slog let til sit hår. Hun kiggede smilende på ham. "Vil du ha noget at drikke?" spurgte hun smilende. "Eller skal jeg ikke vise dig huset?" sagde smilende med en let og nuttet undertone. Hun kunne ikke lade være med at smile lig nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 6:27 pm

Han smilede roligt "det ville glæde mig at få noget af drikke tager du så lige bukserne ned og lader mig få noget af din væske" sagde han smilende og frækt mens han så på hende og ventede på hendes reaktion på hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 6:39 pm

Hun smilte rolig til ham, hun rystede stille og opgivende på hovedet for af han, da hna sagde det. "Det tror jeg nu ikke helt," sagde hun smilende med en let undertone. HUn grinte stille af hans fræk blik/smil. HUn lagde armene over kors. "Nej, jeg mener det... Hvad vil du ha og drikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 6:44 pm

Han smilede "jeg tror bare jeg vil have du viser mig rundt i huset til at starte med" sagde han roligt med et smil mens han så på hende ventende på at hun begyndte og tænkte lidt på hvor smuk hun var ja han var forelsket i hende men så længe han ikke dummede sig så var det i orden "og bagefter du har vist mig rundt i huset kan du vise mig vejen til dit underliv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 7:07 pm

"Okay," sagde hun smilende til at han ville se huset. HUn gik mod stuen, og regnede bare med at han gik med. "Det her er i stuen," sagde hun smielnde med en nuttet undertone. Stuen var ikke så store, det var omkring nok til de 10 mennekser óg ikke mere. Hun kom i tanke om at han ikke vidste at hun boede sammen med sin mor. HUn rystede stille på hovedet af ham med det smil. "Det tror jeg nu ikke," sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 10:05 pm

"nåh hvor mange rum har du så haft 'besøg' i" spurgte han frækt og så rundt "her har du sikkert haft nogen indebors" sagde han smilende og grinte lidt mens han så rundt "hvor gjorder i det på spisebordet" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 10:11 pm

Hun rystede stille på hovedet af det. "Det er vel ikke godt at vide," sagde hun smilende med en nuttet undertone. Hun svarede ham kun igang for sjov. "Fuck jeg hader dig," sagde hun smilende med et grin i stemmen. Hun lænede sig op af spisebordet for ikke at falde ned på gulvet af grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 10:21 pm

Han grinte med "mand jeg tror fandeme jeg elsker dig" sagde han før han tog sig til munden og så på hende hvorefter han styrtede væk pinligt berørt og fandt toilettet hvor han gik ind og låste efter sig hvor han satte sig på lokummet og slog sig selv på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 10:36 pm

Hun grinte selv med indtil at han sagde det. Hun blev selv meget plingt berørt over det. Hun fniste stille og kiggede efter ham. Hun smilte nuttet, hun gik ud i gang hvor døren til badeværelset var. Hun bankede stille på, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, udover: 'Jeg er vist osse forelsket i dig.' Hun synes selv at det lød helt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Sep 26, 2010 6:37 pm

Han hørte bankenen "jaja jeg ved det dit hus jeg går nu" sagde han og åbnede døren hvorefter han så på hende og blev helt tavs af ren flovhed men kunne ikke styre sig før han kyssede hende på kinden og gik mod udgangen stille uden et ord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 1:54 pm

Hun kunne ikke få sig selv til at sige noget til ham. Hun smilte sødt til ham, hun håbede lidt på at han ville forstå at hun synes det var sødt. Hun tog let til kinden hvor han lige havde kyssede hende. HUn rødmede let i kinder. Hun gik efter ham. Hun tog fat i hans hånd, hun fandt sin stemme igen. "Nej, det er okay... Jeg synes det var rigtig sødt," sagde hun smilende med en nuttet undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 2:07 pm

Han vente langsomt øjnene imod hende før han så hende i øjnene før han gik lidt tættere og tog hendes hænder "syntes du" spurgte han genert mens han så hende i øjnene "men vis du syntes det var sødt hvad så med dette" spurgte han og kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 2:10 pm

Hun smilte nuttet til ham. Hun blinkede kort med øjnene før hun så han i øjnene. Hun lod ham tag hendes hænder, hun smilte mere til ham. Hun kunne ikke helt huske hvornår hun hvade været så glad før. Hun nikkede stille som svar. Hun lagde hovedet let på skrå, hun forstod det ikke til at starte med. Men det gjorde hun, da hun mærkede hans læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 2:22 pm

Han lagde armene om livet på hende så de kom tættere på hinanden mens han fortsatte kysset og virkelig nød det mens han nussede hendes ryg og følte sig lykkelig bare ved at kysse hende før han blidt slap hende så han kunne se hende i øjnene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 3:00 pm

Da han slap hendes hænder, lagde hendes hænder sig mod hans brystkasse, så han ikke kunne komme for tæt på hende. Hun lukkede øjnene. Hun vendte dem lidt, så hun stod op af væggen. hun havde det bedste hvis der var noget bag hende. Hun rødmede da han slap hendes læber, men man kunne ikke rigtig se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 3:02 pm

Han så hende i øjnene og smilede før han blidt skubbede hende ind mod væggen med sine hænder støttende mod væggen så hun ikke kunne gå "nu er jeg helt sikker på det Silver jeg elsker dig" hviskede han genert og overrødmede men tog sig ikke af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 3:08 pm

Hun kiggede ham rolig i øjnene. Hun smilte nuttet til ham, hun vidste ikke hvad det her skulle ende med. Men hun vidste dog at det vilel ende godt på mange måder sikkert. Hun klukkede stille af ham, da hun ikke kunne gå. "Det var vel godt?" sagde hun smilende med en nuttet undertone. Hun lagde blidt en hånd mod hans ene røde kind. Hun smilte af det. Han kunne sikekrt mærke hvor varm hun var, da han stod tæt op af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 4:12 pm

Han smilede stort mens han ikke kunne lade være meda t kysse hende igen og trykke sig ind mod hende "hvad med dig" hviskede han roligt og tog hendes ene hånd i sin og flettede sine fingre ind i hendes mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 4:16 pm

Hun lo stille af ham, da han igen kyssede hende. Hun nød det nu meget. Hun kunne ikke rigitg gøre noget ved at han pressede sig mere mod hende, hun kunne jo ikke bakke mere. men det var nu helt fint for hende. "Hm... Jeg tror nu at jeg kan li dig," sagde hun smilende med en glad og nuttet undertone. Hun kiggede kort mod døren. Hun flettede ´sine finger ind i hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 4:48 pm

Han så lidt skuffet ud men tog sig ikke af det "måske kunne du vise mig dit soveværelse så kunne vi ligge oss og snakke sammen lidt" sagde han roligt og smilede stort mens han gav hendes hånd et lille klem mens han smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 4:52 pm

Hun nikkede stillle. "Det ville være en god idé," sagde hun smilende med en nuttet undertone. Hun kiggede kort på deres hænder med et smil hen over læberne. "Kom," sagde hun smilende. hun trak han med op af trappen, og ind et i rum. Som var hendes værelset. "Det her er mit værelset," sagde hun smilende og kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:13 pm

Han smilede og kastede sig nærmest ned i hendes seng og lugtede til den "den lugter lige så godt som dig" hviskede han roligt før han vinkede hende hen og ligge ved siden af ham mens han smilede og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:17 pm

Hun grinte stille over ham med et smil hen over læberne. "Ja, gad vide hvorfor," sagde hun smilende med en nuttet undertone. Hun kiggede på ham med et smil hen over læberne. Hun gik hen mod sengen. Hun satte sig på kanten og kiggede kort rundt, før hun kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:19 pm

Han hev hende ned og ligge mens han lagde armen om hendes mave og så hende i øjnene "Silver" hviskede han genert og rødmede "vil du komme sammen" hviskede han roligt og trist mens han ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:22 pm

Hun satte sig lidt op igen, hun ville ikke bare lægge helt ned. Hun kiggede på ham. "Ja?" Hun vidste ikke helt hvad han skulle til at sige, hun tænkte kort på det. Hun blinkede med øjnene da han sagde det. Hun rødmede selv let. "Ja," sagde hun smilende hun lagde hovedet let på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:23 pm

Han rødmede "forresten kommer dine forældre hjem" spurgte han og kiggede mod døren mens han ventede på hendes svar han lagde en hånd på hendes lår og nussede blidt hendes lår mens han smilede og ventede stadig på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:26 pm

"Min mor kan komme hjem, men det er ikke helt sikkert," sagde hun smilende og kiggede på ham. Hun vidste godt at det var lidt mærkelig at hun stadig boede sammen med sin mor. Hun kunne ikke rigtig sige at hendes far kom hjem, han ville aldrig kunne komme hjem igen. Hun smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:28 pm

Han smilede roligt og lagde armene om hende før han rejste sig op og satte sig på hendes lår med fronten imod hende smilende "hun bliver nok overrasket" sagde han roligt og smilede meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:30 pm

Hun smilte, og løftede let øjenbrynet op. "Nej, det tror jeg nu ikke," sagde hun smilende. Hun kiggede lidt på ham med et smil hen over læberne. Hun kunne ikke helt forstå hvorfor han sad på hende. Hun smilte bare mere til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeSøn Okt 03, 2010 7:33 pm

"ikke" hviskede han før han bukkede sig frem og kyssede hendes hals mens han nussede hendes ryg blidt og kærligt mens han smilede stort og nussede hende videre før han blidt begyndte at skubbe hende helt ned og ligge og kyssede hendes hals videre hvorefter han blidt begyndte at kysse ned af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeMan Okt 04, 2010 3:37 pm

"Hvorfor skulle hun det?" spurgte hun smilende med en nuttte undertone. Hun kiggede smilende på ham, hendes smil var sødt og nuttet. Hun blottede stille halsen, da han kyssede hende. "Hey," hviskede hun drillende da han skubbe hende ned at lægge. Hun lod han kyssede hende ned af, hun havde jo bare nogle bukser og en lille trøje på. Hun lagde armene over nakken på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 9:22 am

Han smilede roligt og tog fat i hendes bukser og hev blidt ned i hendes bukser og helt af mens han smilede før han tog fat i hendes trøje og hev den op over hendes hoved før han kyssede hende blidt på munden mens han nussede hendes lår roligt lige under hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 3:06 pm

Hun smilte til ham. Hun lod mærke til hvad han havde gang i. Hun synes nu ikke helt om det. Hun rystede stille på hovedet. Hun lod ham dog tag hendes bukser af, men ikke hendes trøje. Hun kiggede uskydig på ham, men et lille uskyldig smil. Hun ndø dog at han nussede hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 3:23 pm

Han nussede hendes lår videre "har du ikke nogen BH på" spurgte han undrende før han slap hendes lår og prøvede at tage hendes trøje af mens han så på hende smilende "jeg elsker dig" hviskede han og kyssede hende før han slap igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 3:31 pm

Hun smilte uskyldig, det havde slet ikke noget med det at gøre. Hun havde nu Bh på. "Ja, jeg har en på," sagde hun hviskende med en nuttet undertone. Hun lod han ikke tag hendes trøje af, hun trak dog maven ind, selvom han ikke havde taget den af endnu. "Love you to," hviskede hun og kyssede med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 3:48 pm

Han så på hende roligt før han så hende i øjnene "du mener ikke at du er en af dem som synes du er tyk vel" spurgte han roligt og så hende i øjnene "for det er du ikke" han hev hendes trøje af hende og denne gang fik han den af hende hvorefter han smed den væk så hun ikke kunne nå den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 3:54 pm

"Nej, jeg synes ikke at jeg er tyk," mumlede hun stille. Hun kunne bare ikke li at andre skulle se på hendes mave, hun lignede jo ikke bare en helt normal pige. Hun hvade jo mavemuskler. Hun var jo varulv. Hun trak maven mere end da han fik den helt af. Hun rødmede let. Hun lagde dog hurtigt sine armene omkring hendes maven,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 4:05 pm

Han sukkede og tvang hendes arme væk hvorefter han bukkede sig ned til hendes mave og kyssede den blidt "hvad er det så" spurgte han og nussede hendes mavemuskler roligt og smilede meget mens han nussede videre "du er vidunderlig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 4:18 pm

Hun var nu meget imod at han fik tvunget hendes arme væk fra hendes maven. Hun kiggede væk, og rødmede. Hun svarede ham ikke. Hun kunne mærke hans finger hen over sin mave. HUn trak den dog bare mere ind, helt uden a tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 5:17 pm

Han sukkede og rejste sig op og sidde hvorefter han så ned "undskyld vis jeg har fornærmet dig" hviskede han roligt og rejste sig op og tog hendes bluse af før han kastede den hen til hende "vis det er dine mavemuskler som er problemet så vil jeg bare sige jeg synes det er sexet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 5:21 pm

Hun kiggede på ham. Hun tænkte kort, før hun sagde noget. "Søde? Du har ikke fornærmet mig," sagde hun smilende. Hun tog dog trøje på. Hun smilte let til ham. "Jeg er bare ikke helt så vane til ikke at han noget over mig," mumlede hun. Hun rejste sig op. Hun gik hen til ham. Hun lagde armene om ham. Hun kom i tanke om hun hvade g-strag på. Hun lagde hurtigt armene om livet på ham, så hendes trøje faldt mere ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 6:27 pm

Han lagde armene om hende og tog hende kort på røven "skatter rolig" hviskede han smilende mens han så hende i øjnene før han så ned af hendes krop og smilede "G-streng frækt" hviskede han roligt mens han smilede før han kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme- Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme- Deamon   Hjemme- Deamon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme- Deamon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» You and I- Deamon
» Donnie er hjemme.
» Hjemme
» Hjemme...
» Alene hjemme :b

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: