Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene hjemme :b

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 5:27 pm

Dato : 5. august
Årstid : Sommer
Dag : Onsdag
Vejr : Regn
Sted : Nicolai's hjem
Tid : IRL
Omgivelser : Ingen

Nicolai smed hurtigt den våde T-shirt fra sig. Den landede midt på gulvet . Derefter lallede han over mod sit skab og trak hurtigt en ny, hvid T-shirt ud, med en guitar som logo frem. *Damn*, mumlede han, imens han tog den på. Han sukkede og smed hurtigt de våde bukser. De landede ovenpå T-shirten. Da han havde fået tørt tøj på, gik han hurtigt ud i køknet. Hans mave skreg simpelthen efter mad. Han åbnede køleskabet og åndede tungt ud. Typsik! Intet andet end frugt og mælk. Han lukkede lågen igen, og vendte sig tænksomt om..
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 5:30 pm

Madelaine gik ud af sin dør, hun havde jo snakket med Nicolai om hun jo bare kunne komme over hvis det var, så det havde hun tænkt sig at gøre nu. Hun havde ikke andet at tage sig til nemlig. Hun opdagede det regnede, hun elskede enlig regn. Men fordi hun vidste at hun skulle ind til en så gik løv hun overnaturlig hurtigt over til Nicolais hus, som alligevel ikke lå særlig langt væk. Hun ringede på dørklokken, og hun var enlig ikke blevet særlig våd.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 5:35 pm

Nicolai rettede blikket mod døren idet dørklokken ringede. Han smilte skævt og gik hurtigt derover. Nysgerrigt åbnede han døren og fik øje på Madelaine. Igen overrumplede hendes skønhed ham. Han rystede lidt på hovedet for at klare sine tanker. "Hey", hilste han smilende og tvang sig selv til at se på hende. "Hvordan er du klaret at komme herover uden at blive våd?", spurgte han, da han lagde mærke til, at hun ikke havde nogen paraply.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 5:37 pm

Hun smilede skævt og sagde "eemh!" hun vidste enlig ikke hvordan hun skulle forklare det og så rundt og fik øje på nogle træer der gik lidt op af mellem der hvor de boede og sagde "løb sådan under træerne!" hun grinede og så på ham igen. Hun lagde hovedet på skrå og spurgte "har du tid?"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 5:39 pm

Han fulgte hende blik mod træerne og rynkede panden lidt. Derefter rettede han igen blikket mod hende. Han gad ikke spekulerer over at hun ikke var våd. Smilende nikkede han og trådte til side. "Yup, men overvejede lige at tage noget mad". Han lavede en gestus ind mod køknet og smilte skævt. "Vil du have noget med, eller har du spist?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 5:41 pm

// skal lige spise :p Der går nok lidt tid. du kan jo bruge tiden til at gøre rent i xD //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 5:44 pm

"øm nej tak, min søster og jeg har aftalt at spise senere, så det går nok ikke!" løg hun, det var enlig noget tid siden hun havde været ude og jage, så hun måtte beherske sig hjemme hos ham, sørge for han ikke kom til at angribe ham eller nogle fra hans familie, ellers ville det gå gruelig galt. Hun smilede og trådte ind i hans hus, det duftede virkelig dejligt, nogens blod i huset havde sat sig godt i hendes næse. hun kunne ikke lyve da hun sagde "her dufter godt!" hun drejede om og så på ham da hun havde gået lidt ind i hans hus.

//det er ok//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 6:14 pm

Han smilte skævt og tak på skulderne og lukkede døren bag hende. "Tja, er alene hjemme. Min søster er hjemme ved en veninde og mine forældre er i biografen". Han smilte igen og gik endnu en gang over til køleskabet som han åbnede. Da han så udvalget sukkede han igen, men tog denne gang et æble. han måtte huske at få mindet hans forældre om, at de manglede mad.

// Tilbage :b //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 6:40 pm

"hvorfor bestiller du ikke noget godt?" spurgte hun da hun havde set det sørgelige udvalg i køleskabet, hun tænkte lidt over det som hun kun havde i sit, som var flasker med blod, til hvis Claire eller Cecilie blev alt for tørsdig. Hun smilede lidt til ham og lænede sig op af køkkenbordet.

//hvis jeg er lidt langsom er det fordi jeg har fået dobbelt gæster//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 6:43 pm

"Har ikke lige nogle penge", svarede han med et skævt smil og trak på skulderne. "Og det kan man jo ikke købe noget for". Han smilte igen og gav sig til at betragte hende.

// Helt i orden :b //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 6:59 pm

Hun lænede sig lidt tilbage og sagde "du kan da bare få nogle af mig!" *jeg bruger jo ikke ligefrem penge til mad* tænkte hun derefter og så på ham og smilede opmuntrende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:01 pm

Han rystede på hovedet og smilte skævt. "Nahh, behøver jeg altså ikke, men ellers tak", svarede han og tog en bid af æblet. "Vil du se tv?", spurgte han og satte kursen mod stuen.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:24 pm

"jah det kan vi godt!" sagde hun og rettede sig op og hoppede lidt frem med et smil og så på ham, hun vidste jo ikke helt hvor hans stue lå eller om han havde et fjernsyn på sit værelse. Hun så ventende på ham mens hun pillede lidt ved sit hår.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:28 pm

Han sendte hende et skævt smil og betragtede hende kort. "Så kom!", svarede han og lallede gennem køknet og over til en dør som førte ind i stuen. Han åbnede den og gik ind. Et par flyttekasser stod stadig over i et hjørne, og det rodede en del. Han smilte undskyldne og slog ud med hånden. "Ehm, jeg vidste jo ikke lige du kom. Ellers havde jeg ryddet op". Han grinte kort og smed sig på sofaen. "Men altså, du skal bare føle dig hjemme"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:30 pm

"det går nok, jeg overlever!" sagde hun sarkastisk. *flot du er allerede død* tænkte hun og stirrede stift ud i luften i 2 sekunder. Hun fulgte med ham og satte sig stille og elegant ned i sofaen ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:38 pm

"Hvad vil du se?", spurgte han og greb ud efter fjernbetjeningen. Han trykkede på knappen og der tonede sig langsomt et billede frem på skærmen.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:42 pm

"hmmh, tja ser enlig sådan lidt forskelligt i fjernsynet ikke så tit jeg enlig sådan virkelig interessere mig for hvad der sker.!" sagde hun og trak på skulderne, hun så kort på ham og trak kort op i et smil og så på fjernsynet. Hun så enlig ikke så meget fjernsyn, kun når hun skulle distraheres. Hun kunne nu også bruge lidt distraktion for ikke at tænke på hans blod der begyndte at være lidt lokkende efterhånden.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:44 pm

Han betragtede hende, imens hun talte. Han kunne godt lide hende, afgjorde han med sig selv. Hun var sød og virkede ret venlig. Han nikkede lidt til hende og vendte sig derefter om mod tv'et og skiftede kanal.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:46 pm

Hun lagde sig lidt ned i sofan og sukkede, hun bevarede sit blik på fjernsynet og spurgte "nåh er dig og din familie så faldet godt tid her i forks?" hun skævede kort over på ham og så på fjernsynet igen. Hun hadede når der bare var stilhed.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:49 pm

Han nikkede og smilte lidt. "Jaa, vi er faldet fint nok til", svarede han med et skuldertræk og betragtede skærmen lidt. Derefter vendte han ansigtet mod hende. "Hvor lang tid har du egentlig boet her?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:54 pm

"en del år, kan ikke huske det præcist!" løg hun, hun havde jo boet her i rigtig mange år. "flyttede ind da min mormor døde!" forklarede hun. Hun smilede til ham og sagde "Claire og jeg, min søster du ved vi bor her alene!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 7:56 pm

"Wauw, hvor gamle er i lige?", spurgte han og kløede sig lidt på armen. "Min mor ville få et flip, hvis jeg begyndte at snakke om at flytte hjemmefra!"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:01 pm

"ømh jeg er 19!" sagde hun og skævede nervøst til ham, hun fik næsten en bange anelse for han troede hun var ældre end det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:04 pm

Han nikkede og smilte. "Ah, så kan jeg bedre forstå det", svarede han og lagde hovedet lidt tilbage. "Er Clarie også 19?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:05 pm

"nej Claire hun er kun 16!" sagde hun med et smil og slappede af da han ikke havde fundet ud af noget alligevel.

//skal spise skriver omlidt//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:10 pm

"Ligesom mig", svarede han med et skævt smil og nikkede. Han vendte blikket mod tv'et igen og bladrede videre mellem kanalerne. Til sidst sukkede han og sukkede. "Beklager, men der er altså intet godt i tv'et", sagde han og trak let på skulderne. Han smed fjernbetjeningen fra sig på sofabordet og så på hende. "Er der noget bestemt du har løst til at lave?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:33 pm

"ja, som dig så!" sagde hun, hun havde ikke rigtig set på fjernsynet ordenligt. Hun så op da han slukkede og sagde "det er helt ok!" hun så på ham og smilede lidt." hun trak på skulderne og rettede sig op igen, og sad elegant og så på ham og sagde "det ved jeg ikke, emmh det regner så du vil nok ikke udenfor!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:35 pm

Han smilte drejede hovedet mod vinduet. "Ehm, helst ikke", svarede han og betragtede tænsksomt regnen. "Nåede lige at skifte til noget tørt tøj, inden du kom"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:37 pm

Hun smilede og trak på skulderne og sagde "nårh ok, elsker ellers at være ude i regnen!" hun så kort på vinduet som han og så på ham igen og spurgte "har du nogle idéer?"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:42 pm

Han så først på hende, derefter regnen og til sidste hende igen. *Hva' fanden!*, tænkte han og rejste sig. "Nå, lad os gå udenfor", sagde han og sendte hende et skævt smil. "Jeg overlever nok lidt vand".
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:44 pm

Hun smilede og sagde "jay!" hun rejste sig op og klappede lidt i hænderne. Hun gik lidt over mod vinduet først og så ud, ja det var ordenlig styrt regn. Hun smilede igen. Hun vendte sig om mod Nicolai og sagde "jeg er klar!" hun gik over mod døren de var kommet ind af og ventede lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:48 pm

Han fulgte muntert efter hende over til døren. Jakken ville alligevel ikke holde til alt det regn, så han valgte bare at droppe den helt. Han sendte hende et skævt smil og åbnede døren. "Damerne først", grinte han og lavede en gestus med armen xD
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:52 pm

"jo tak den herre!" hun var vant til at snakke på den måde normal da hun var menneske. Hun smilede og gik med glæde ud i regnen glad for vejret som var det dejlig solskin. Hendes hår blev hurtig vådt og det samme med det tøj hun havde på. Hun havde lige som ham ikke ville tage en jakke på, hun havde en grå bomulds trøle på og nogle blå jeans, der sad meget godt på hende. Hendes bløde former, som enlig var hårde når man mærkede på hende, men når man bare så på hende, så hun blød og dejlig ud.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:55 pm

Han lukkede hurtigt døren efter sig, og vendte sig derefter om mod Madelaine. Han slog ud med armene og kunne ikke lade være med at smile til hende. "Så fik du mig ud!". Regnen havde allerede gennemblødt ham. Han kastede et hurtigt blik ned af sig selv, og kom først der i tanke om den hvide t-shirt , der nu var total gennemsigtig. Han trak let på skulderne. Han overlevede vel nok.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:00 pm

Hun grinede lidt, varm trods kulden. "det er da dejligt!" sagde hun muntert, hendes våde hår klistrede sig lidt til hendes hoved. Hun dansede lidt rundt i cirkler på hans græsplæne og stoppede så op og så på ham lidt "kom lad os løbe ud i skoven!" hun luntede over til ham og tog hans hånd og satte kursen om bag hans hus.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:04 pm

Han var med på den værste og grinte bare. Lige nu var han ret sikker på, at hun kunne få ham til hvad som helst. Han sendte hende et fjollet, skævt smil og satte i løb om mod skoven, imens han holdte hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:06 pm

Hun grinede, mens hun løb hendes piget og glade latter fyldte luften, mens regnen faldt tungt mod dem. Hun elskede virkelig regnen, hun så lidt på Nicolai og sagde "pas nu på du ikke falder!" hun løb let og elegant.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:08 pm

"Nahh, mon ikke det går", svarede han med et skævt smil og forsatte med at løbe. Han havde ingen idé om hvor langt ind i skoven hun ville, men han forsatte bare med at løbe trofast ved hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:10 pm

Hun havde et specielt sted hun ville hen, et stykke bag hendes eget hus. Hun smilede til ham og sagde "der kan godt være glat her i skoven når det har regnet!" hun kendte skoven ud og ind hun havde nok boet her i over 40 år nu efterhånden.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:15 pm

Han nikkede og fulgte mere forsigtigt efter hende. Han ville for alt i verdnen ikke falde på røven! Han hoppede over en lav gren og gned sig lidt i det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:16 pm

Hun stoppede hurtig, let og elegant op og grinede "måske skulle vi også bare gå, det er smukt at se på når det regner!" hun smilede og slap let hans hånd da hun var sikker på at han stod helt fast.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:19 pm

Han nikkede og fulgte efter hende længere ind i skoven. "Hvor skal vi hen?", spurgte han nysgerrigt og så sig lidt omkring. Han havde ikke rigtig noget at fået udforsket skoven endnu.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:22 pm

"bare over til min lille lysning.. !" sagde hun med et smil. Tøjet, håret og hende selv var helt våd, men stadig var hun lige smuk, lignede næsten en bleg vand nymfe nu hvor hun var våd. Hun bevarede sit blik på ham, der var ikke langt igen. det var inde i skoven, sådan set 200 meter væk fra sit eget hus, hvor hun tit var, det var et lille hul midt i skoven hun klatrede tit i træer og oppe fra der lignede lysningen et hjerte. det var ca 4x5 meter eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:25 pm

// Bliver nød til at smutte . Lad os skrive videre i morgen :b //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:26 pm

//jah det er ok søde.. så kan jeg også lige blive færdig med min opgave xD natnat putte.//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:27 pm

// Det jo perfekt så :b Godtnat søde //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:28 pm

//jeps. vil savne på dig xD //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:31 pm

// Ilm :b - Godnat //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:31 pm

//natnat//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Alene hjemme :b Empty
IndlægEmne: Sv: Alene hjemme :b   Alene hjemme :b Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene hjemme :b
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene Hjemme
» Hjemme...
» Hjemme
» Donnie er hjemme.
» hjemme igen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: