Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skovens Egern Ö

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 2:51 pm

"Hmm... Noget for sig selv." svarede han. "Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hende.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 2:53 pm

Victoria smilede stadigvæk ikke, "og hvad har jeg som hun ikke har?" spurgte hun igen og så, så på Nonec igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 2:55 pm

Duncan så rundt..
Solen var stadig ikke fremme. hvilket passede ham fint.
Han så rundt fornemmede nogen, men det var ikke andet end en simpel spurv!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 2:59 pm

"Din barnlighed, din rødmen." lo han. "Det kan jeg godt lide." Han nev hendes blidt i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:06 pm

Victoria smilede igen og smågrinte lidt over det han sagde, "den har jeg aldrig hørt før" svarede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:07 pm

Duncan så kort på dem, han stillede sig til rette,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:10 pm

"Men det er sødt." sagde han tonløst og lo så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:23 pm

//Computeren gik ned og min mor beordrede mig til at gå tur med hunden..Så skulle jeg lige ud i byen og gøre mig klar til skolestart..SUK!!//

Emily kiggede ned på alle 3 personer. Hun havde på fornæmmelsen at Blodsugeren ikke ville angribe så hun forholdt sig roligere imens hun tavst betragtede sin bedste veninde, nye ven og ... Dumme vampyr xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:26 pm

Eftersom de to hjernedøde turdelduer var et stykke væk..
Vendte Duncan sin opmærksomhed mod Gadekrydset,
" Nej hvor nogle gode venner du har, i passer sammen!" svarede han tonløst og sarkastisk!

// ah oka xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:30 pm

// Jeg skal starte i morgen... //
Han gik tilbage mod Emily, men gemte sig et stykke væk.
*Hvad mon han, vil med hende?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:31 pm

// ikke noget det er rettet xD


Sidst rettet af Duncan Tirs Aug 11, 2009 6:36 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:34 pm

//MiQ du taler til?? Oo'

Emily kiggede koldt på Vampyren "ihh Tak" sagde hun syrligt "jeg synes også godt om dem, men det kan ses at du også gør" Emily kiggede vagtsomt på ham "Du prøver Ikke på noget.." sagde hun igen syrligt og kiggede væk med et fnys. Hvor var han dog tåbelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:37 pm

Han holdt vejret, bag stammen.
*Prøve på noget? Kender de hinanden?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:38 pm

Duncan løftede det ene øjenbryn.
" Jaa jeg holder skam meget af disse afskum!" svarede han ironisk.
Han så på hende. " Såh? " svarede han umenneskelig roligt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:40 pm

"Flår jeg hovedet af dig" smilede hun som svar og lagde sine arme over kors "Bogstaveligt talt ^^" Emily rynkede på næsen over hans lugt og himlede med øjnene "Det er sjovt at du kommer her og tror du er konge" mumlede hun og fnød irriteret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:43 pm

*Hun er godt nok uhyggeligt, når hun truer...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:45 pm

Duncan så roligt på hende.
" sikke glad din lille ven, med de kloge ord så må blive!" svarede han forsat roligt.
" og sjovt hvordan du lever din ussle rolle helt ud!" svarede han kort og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:46 pm

Emily begyndte svagt at ryste men lukkede så øjnene og prøvede at slappe af "Du er godt nok Klam" mumlede hun og himlede jeg øjnene "Og du ved UDEMÆRKET godt det med skoven!" sagde hun hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:47 pm

*Jeg ved det...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:51 pm

Duncan så roligt på hende..
Han sagde intet. stod bare rolig som altid, og frydede sig over at hun var så nem at påvirke!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:53 pm

Emily fnøs. Hun var meget bekymret for sine venner da hun også vidste at Cedric vidste hemmeligheden, og måske snart ville blive vampyr. Det hele var ulideligt, hun kunne jo ikke lade ham blive vampyr..Det..Så ville hun jo ikke kunne snakke med ham igen, men han havde det jo nk bedst med sin kæreste. Emily rystede langsomt på hovedet og fik kort tomme øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:56 pm

*Hvorfor bidder hun ikke igen?*
Han rystede vredt på hovedet.
*Hvorfor skal det ende sådan?! Jeg må miste Emily!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:59 pm

Duncan så på dem.
De mindede ham om et sølle teaterstykke, som hed Romeo og Julie..
Ynkeligt..
Dog fryede han sig over de tomme øjne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 7:05 pm

*Og vampyreren står bare der der fryder sig! Når jeg bliver vampyr, så knækker jeg nakken på ham!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 7:15 pm

Duncan så på drengen.
" noget du vil?" spurgte han i et ligegyldigt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 7:24 pm

"Det kunne lige glæde dig?" sagde han, faktisk venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 7:33 pm

" næ egentlig ikke.." svarede Duncan ligegyldigt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:01 pm

Emily kiggede rasende på ham. Hvor kunne han tale sådan til...Hendes tanker stoppede og hun kiggede på cedric med et sørgmodigt blik..Til Min ven. Afsluttede hun sine tanker og rystede tårerene væk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovens Egern Ö - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens Egern Ö   Skovens Egern Ö - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovens Egern Ö
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Egern! Ö
» Skovens kulde og stilhed!
» Skovens stilhed.
» skovens stille lyde
» skovens stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: