Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 4:58 pm

Cedric havde ikke set vampyrere i lang tid, så han havde slet ikke noget imod menneskernes larmen.
Måske var det bare blevet værre, fordi vampyrere havde sådan en god hørelse?
"Jeg klare mig skam også." sagde han, bare for at drille hende.
"Men hvis vi begge klare os, så er det vel okay?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:04 pm

Victoria vendte blikket tilbage på Nonec da han svarede hende og hun smilte svagt over det han sagde.
Han himlede kort med øjnene over hans drilleri og smilte stadig svagt, " ja, det er okay, men så længe Nonec er glad så er jeg også glad" drillede hun og smilte lidt mere end før. Hun tog roligt sin hånd op og fjernede hans pandehår lidt, så lænede hun sig frem og kyssede ham blidt på panden og smilte så svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:19 pm

"Tak Vic, det har hjulpet så meget af finde dig igen."
Han strøg en af hendes hårtotter væk fra panden, for at kunne kysse den.

// My Krea is .. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:23 pm

Victoria lukkede kort øjnene da hun mærkede hans læber imod sin pande, om kom i et sekundt til at tænke på dengand hvor han faktisk kyssede hende på munden. Hun bed sig lidt i læben over det, men hun nød skam hans kys, " jeg er glad for at kunne hjælpe, jeg vil altid være her for dig Nonec, hvis du for brug for det igen" sagde hun og smilte sødt til ham igen.

//Gør ikke noget Heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:28 pm

"Det havde jeg ikke lige regnet med for fire dage siden." sagde han, og rynkede panden.
Hans ar sved virkelig meget, og det ville det nok også gøre resten af hans liv.
Men når han var sammen med sine gamle venner, hjalp det meget.
I hvert fald lige nu.
Hans fingre gled over hans skulder uden rigtigt at tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:34 pm

Victoria bed sig i læben og så ham kort i øjnene, da hun lige skulle tænke over hvad hun skulle svare ham.
Hun sukkede derefter svagt og lagde hovedet lidt på skrå, " måske ikke men.. du ved da at jeg ikke ville lyve for dig Nonec, jeg mener det skam" sagde hun stille, hun så på kort på hans skulder da han rørte ved den og tænkte lidt, " hmm... hvad er der glat?" spurgte hun forsigtigt og hentyede til hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:52 pm

"Jeg har ikke lyst til at snakke om det." mumlede han skævt, og kløede sig lidt.
Han så ud af vindet, og tog en dyb indånding.
Hun burde vel få det afvide, men havde ikke rigtig lyst til at tænke på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 3:16 pm

Victoria bed sig lidt i læben og sukkede så svagt, hun tænkte over om det var forkert af hende, at have spurgt.
Hun lagde hovedet lidt på skrå, " undskyld.. det var ikke meningen at jeg ville snage" undskyldte hun stille og sukkede svagt igen. Hun håbede på at hun ikke have gjort ham sur eller i dårligt humør" hun så kort ned på sine hænder, men så så derefter på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 4:29 pm

"Åh, det gør ikke noget, det er bare et ar." mumlede han, og trak lidt ned i sit ærme.
Han var ikke så vild med at snakke om det, nej, men det gjorde ikke noget.
Måske ville det hjælpe på hans humør, hvis nogle viste det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 10:18 pm

Det var faktisk rart dumt af ham at sige hvad det var, for nu blev Victoria jo bare mere nysgerrig.
Hun lagde hovedet lidt på skrå og bed sig diskret i læben, " hvordan fik du det?" spurgte hun forsigtigt, men samtidig kunne man også høre og se på hende at hun var blevet nysgerrig, hun så på hans skulder igen, men vendte så blikket på hans ansigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:30 pm

"Åh nej," grinede han skævt, og så på hende.
"Det skulle jeg ikke have sagt vel?"
Han trak lidt ned i halsen på t-shirten, og et lille stykke af hans ar blev synligt.
"Jeg fik det i Seattle, og nu snakker vi ikke mere om det."
Han smilede skævt, men var sådan lidt på is udenpå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 2:18 pm

Victoria gispede svagt da hun så noget af hans ar, det var ligefør hun havde hevet mere ned i hans bluse, men der havde han allerede rettet den til igen og hun sukkede svagt og følte ikke rigtig at hun kunne lade det ligge.
Hun bed sig diskret i læben, " hmm... du har altid været ret uheldig" sagde hun og smilte så derefter svagt og tog en tot hår om bag øret og bed sig diskret i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:43 pm

"Uheldig?" lo han, en anelse koldt, måske var det lidt af smerten som fik det til at lyden sådan.
"Det kan man vist ikke sige. Gud må være imod mig?"
Han grinede igen, helt uden humor.
"Eller skulle jeg sige gudinde? Kun kvinder kan finde på at pine folk sådan!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 2:35 pm

Victoria lagde armene over kors da han sagde at det kun var kvinder som kunne finde på at pine folk sådan.
Hun følte sig faktisk lidt krænket, da hun aldrig havde pint nogen før, " og hvad mener du så lige med det?" spurgte hun nysgerrigt, men med en lidt bestemt tone og løftede det ene øjenbryn. Måske skulle han bare have holdt sin mund med det, ellers ville Victoria ikke havde reageret på denne her måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 2:37 pm

"Haha," grinede han af hende, og dunkede hende blidt i ryggen.
"Jeg talte jo ikke lige om dig."
Han rakte tunge af hende, glad for at have knækket isen igen.
Han var ikke helt så kold mere.
Han var lidt stolt af hende.
Havde hun også været sådan før?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 11:33 pm

Victoria blev lidt overrasket over hans dunk i hendes ryg, men tog bare gengæld og slog ham blidt på skulderen.
"Nej måske ikke... men det kunne jo have været at du tænkte på mig et kort øjeblik" sagde hun med en drilsk tone.
Hun rakte tunge tilbage af ham og smilte så derefter sødt til ham og tog en tot hår om bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 2:57 pm

Han rodede sig i håret igen, og så på hende.
"Måske et par sekunder, men ikke længere."
Han grinede, og blottede sine tænder i et himmelsk smil.
"Så ond er jeg da ikke,"
Han gned fraværende sin skulder, mærkede efter den lille højdeforeskel i hans marmorhud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:00 pm

Victoria smilte let og tænkte kort over det han sagde, men smilte så lidt mere.
"Se så havde jeg jo ret, det har jeg altid" drillede hun og grinte lidt over det.
Hun så kort på hans skulder da han gned på den, men sagde ikke noget til den, hun bed sig bare lidt i læben, men tog sig så sammen til at svare, hun trak lidt på den ene skulder først, " nej nej, det skal du jo sige" drillede hun og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:06 pm

"Det skal jeg vel, men det passer da lidt.. Jeg er vegetar?"
Han smilede forsigtigt, og kluklo svagt.
"Og jeg går ikke rundt og bidder folk... I hvert fald ikke uden deres tilladelse."
Han kløede sig på næsen igen.
Han havde det bare sådan med at pille sig alle steder, og så op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:11 pm

Victoria blev lidt overrasket over det han sagde, fordi hun ikke kunne huske om han allerede en gang havde sagt det.
Eller om det bare var noget nyt, han var begyndte på, " e-er du vegetar??hmm.. det må jeg sige, jeg troede at du gik efter mennesker og ikke dyr ligesom mig" svarede hun lettere imponeret og smilte let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:13 pm

"Jeg har skiftet stil... Kun et par gange om året.. Maks 19,"
Han kunne ikke lade være med at smile lidt.
"Okay, 20 måske.."
Han snoede noget hår om sin pegefinger, og så på at punkt over hendes hoved.
Aha, hun var faldet for fristelsen til menneskeblod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:28 pm

Victoria smilte svagt, og kiggede kort rundt i cafeen med sine klare ravfarvede øjne, men så hurtigt tilbage på ham igen.
"Hmm.. okay, dyreblod er også bedre end menneskeblod synes jeg, måske mætter det ikke helt, men man føler sig ikke helt som en morder på samme måde" sagde hun med et kort skuldertræk og vendte derefter blikket ud af vinduet ved siden af Nonec.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:31 pm

"Næææh, og det er også sjovere at jage dyrene."
Han smilede til hende, og rettede sig i sædet.
Det var vist et stykke tid siden han havde spist.
Men han skulle ud og jage med Alice snart..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:42 pm

Victoria så tilbage på ham og smilte svagt, med et lille træk på den ene skulder, " måske.. det ænker jeg faktisk ikke så meget over, jeg tænker bare på at stille min tørst så jeg ikke går amok i byen" sagde hun og smilte stadig svagt og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 3:46 pm

"Jeaps, det er også det der er meningen ikke? Det ville ikke være så godt hvis man gik amok i byen." Han smilede skævt. Den tanke gjorde ham helt vildt trist på en eller anden måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:09 pm

Victoria så tænkende på ham, men nikkede så derefter lidt og bed sig i læben, " nej det har du ret i, jeg tror også at man ville blive rimelig meget straffet, hvis man gjorde det" sagde hun og tænkte lidt igen, men der var ikke noget smil på hendes læber lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:13 pm

"Nej, Volturierne ville nok flippe ret meget.." Han smilede skævt ved tanken. Godt nok viste han jo godt at Volturierne ikke var til at lave sjov med. Måske havde hybrid-fyren været med? Nej, de havde vist kun ægte vampyrere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:29 pm

Victoria nikkede lidt og smilte svagt, hun havde godt hørt om denne klan som kaldte sig Volturi, men havde kun lige for nylig hørt hvad de gjorde ved vampyrer, " ja.. der ville nok ikke gå ret lang tid, før de stod her og ville straffe en" sagde hun og rystede lidt på hovedet ved tanken om, hvis en af dem stod foran hendes dør lige pludselig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:42 pm

"Jeps, men de har ingen grund til at være efter mig." Han kastede et hurtigt sideblik mod hende. "Ikke hvad jeg tror af i hvert fald.." Han rodede sig fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:44 pm

Victoria kom til at grine lidt og lagde hovedet let på skrå og studerede hans fraværnhed, " nu gjorde jeg dig ikke nervøs vel?" spurgte hun med en drilsk tone og smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:48 pm

Cedric smilede skævt. "Tja, det kunne du da bare lige lide at vide..." Han så på hende, og nev hende blidt i næsen, selvom han lige så godt kunne have nevet næsten så hårdt han kunne. Det ville ikke være ret stor forskel...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:51 pm

Victoria tog blidt fast i hans hånd, da han nev hende i næsen og grinte lidt, " ja det kunne jeg da, jeg vil se om du kan blive nervøs.. altså mere end du kan i forvejen" drillede hun og smilte sødt til ham igen og tog hans hånd lidt væk fra sit ansigt og slap den så derefter med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 4:59 pm

Han smilede selv et lille smil, og betragtede hende. "Du er mærkelig. Hvorfor vil du det? Det er da ondt, er det ikke?" Han grinede og rakte tunge af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 5:06 pm

Victoria grinte lidt og trak kort på den ene skulder for at tænke lidt over det, "jeg ved skam godt at jeg er mærkelig, men jeg kan godt lide at være det... men det er da ikke ondt, jeg prøver bare for sjov at finde nogle nervøse trækninger på dig" drillede hun og rakte tunge af ham, da han gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 5:11 pm

Han syntes at det ville være barnligt at række tunge igen. Meeen... Gjorde det noget? Han endte med at række tunge af hende igen. "Jo, så er det helt vildt ondt!" sagde han og nikkede, som om han skulle have det bekræftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 5:14 pm

Victoria grinte lidt, da han rakte tunge af hende igen og havde mega meget lyst til at tage fat i hans tunge, bare for at drille ham, men hun lod dog være, da det kunne være at han også selv synes at det gik over stregen eller blev for meget. "Nej det er ikke, jeg prøver at gøre det så sødt som overhovedet muligt" drillede hun og rakte tunge af ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 6:31 pm

Han måtte tale igennem tænderne, for ikke at række tunge af hende igen. "Helt ærligt!" grinede han. "Det virker ikke særlig godt! Jeg bliver stadig sur.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 8:57 pm

Victoria grinte lidt igen og lagde hovedet på skrå og rakte tunge igen, " kan lille Nonec, virkelig blive sur på lille mig" drillede hun med et sødt smil og tog lidt fat i hans kind, men kom så til at grine lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 8:58 pm

"Jeg er større end dig," sagde han og begyndte at spille foraget. Det var alligevel ret svært, ikke at knække sammen af grin. "Men ja, du har vist ret."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 9:00 pm

Victoria løftede kort det ene øjenbryn, men kom så til at grine lidt igen, " det kan godt være, men jeg er sikkert mere smidig end dig, fordi jeg er mindre" sagde hun og smilte skævt. "Jeg har altid ret" grinte hun og kørte en hånd gennem håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 9:03 pm

"Mere smidig end mig, bare fordi du er mindre... Nej, det tror jeg ikke." Han rakte tunge af hende igen. "Og måske mere fix, men helt sikkert ikke mere smidig.." Han smilede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 9:05 pm

Victoria grinte lidt og puffede ham blidt på skulderen og smilte skævt til ham, " hvad mener du lige med at jeg er mere fix?" spurgte hun nysgerrigt med et drilsk smil og løftede det ene øjenbryn, imens hun lagde hovedet tænkende på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 9:12 pm

"Tja," Han tænkte sig om for at finde et perfekt, ondt svar. "Tja, jeg mener da at folk ikke lægger mærket til dig." Han løftede øjenbrynene, som om alle viste det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage...   Tilbage... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Tilbage
» en dag tilbage.
» tilbage til italien
» Tilbage i La Push
» tilbage igen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: