Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:42 pm

Sted :: La Push strand
Vejr :: Høj solskin, men store bølger
Tid :: 13.00
Dato :: IDAG !!
Omgivelser :: Mennesker og få vareulve

Lucy sukkede roligt. Hun var endelig kommet tilbage til Forks. Hun havde ikke troet at hun ville savne dette sted, da det var at hun to på sit et års ferie. Hun havde regnet med at hun ville nyde det. Men nej, hun havde savnet både de mennesker og vareulve der var omkring hende. Men man kunne jo ikke savne noget, før det var at man manglede det. Hun savnede dog meget Sam. Hun kunne huske at dengang de første gang mødtes, blev de nærmest med det samme veninder. De havde taget med hjem til hende og havde fundet ud af at de mindede meget om hinanden. Hun havde skam også prøvet at lære hende at surfe og det gik jo meget nemt, mente hun selv. Det var sjovt og hun havde det hyggeligt. Men selvom at hun havde været væk i lang tid, lignede hun stadig sig selv på en eller anden måde. Godt nok var hendes lange og krøllede hår blevet længere. Det var stadig overhovedet ikke farvet og hun havde de mest grønne og flotte øjne. Hendes form var stadig perfekt timeglasformet, hun var hverken for fed eller for tynd. Hun sad i sin våddragt og så ud over bølgerne. Derefter tog hun med det samme fat i sit surfbræt og løb ud i bølgerne. Så ville hun se om hun måske var heldig senere. Om hun var heldig at møde nogen hun kendte, og nogen hun ville være glad for at se igen.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:52 pm

Sam sad på en væltet træstamme inde på stranden. Da vejret var godt havde hun trukket i et par lårkorte, denim short og en lang, hvid top. Hendes mellemlange, lyse hår var sat op i en løs hestehale i en sort lædersnor. Hun havde ikke kunne finde andet. Hun havde bare skyndt sig ned på stranden for at nyde det gode vejr. Det var jo sjældent at været var så godt i Forks og omegn. Max to ugers samlet godt vejr, blev det til på et helt år nærmest. Resten var bare overskyet, regn eller sne afhængigt af årstiden.
Hun så ud over vandet og tænke bare. Tænkte lidt på sine venner. Både de nye hun havde fået og de gamle. Hun tænkte specielt på en. Lucy. Det var efterhånden længe siden, de havde snakket sammen. Hun havde hørt noget om at Lucy, var taget på ferie i et år eller sådan noget. Måske var det grunden til at hun ikke havde været der så længe? Ellers var de sikkert flyttet væk fra La Push. Den tanke gjorde hende trist. Hun kunne godt lide Lucy. De havde nærmest været veninder fra det tidspunkt de mødte hinanden. Lucy havde også prøvet at lære Sam at surfe. Det var dog ikke gået alt for godt, men hun havde øvet sig og nu gik det helt fint.
Hun fik øje på en i vandet, som lidt lignede Lucy. Det kunne dog ikke være hende, blev hun enig med sig selv om. Lucy havde jo ikke været i reservatet længe.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:57 pm

Lucy var en af de bedste til at surfe i reservatet. Hun var generelt nærmest bedre til alt. Hun var god til så mange ting, fordi at hun rent faktisk prøvede så mange ting. Fordi at hendes forældre lod hende få alt det hun ville få. Men kun fordi at hendes far tjente millioner hvert halve år deromkring. Hun var direkte millioner og næsten milliadær. Ingen havde regnet med at den familie ville flytte til den lille flække. Men det havde de bare gjorde og Lucy havde nydt det. Godt nok var der mange gange hvor hun var nødt til at være alene hjemme, som denne her måned. Men hun havde ikke spor noget imod det. Nogen gange kunne hun bare finde på at holde en stor fest. Hun var ude på bølgerne i næsten et kvarter, da hun besluttede sig at komme ind på land igen. Hun tog ordentligt fat i sit surfboard og fik den ind på bredden, så den ikke blev drevet ud. Derefter lavede hun en vejrmølle og derefter flere flikflakker. Hun kunne ikke gøre for det. Hun elskede at blære sig nogen gange. Men hvis hun kunne gøre det, kunne hun ligeså godt vise det overfor alle de andre. Hun tog sit våde hår op ii en hestehale og lynede noget af hendes våddragt ned, da lynlåsen var ved hendes brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:01 pm

Sam så en pige, som kom ind på stranden efter at have været i vandet et stykke tid og surfet. Da hun lavede en vejrmølle og nogle flikflakker, kunne Sam ikke lade være md at vende øjne. Så typisk at der var nogen som skulle vise sig! Kunne de ikke tage sig lidt sammen og tænke sig lidt om? Der var jo ligesom nogle der ikke var gode til alt.
Hun sukkede og rejste sig op. Strakte sin lange krop og begyndte at gå ned af stranden ude i vandkanten. Hun nød det kølige vand på sine bare fødder. Hun gik stort set aldrig med sko mere efter hun var blevet varulv. Det kostede for mange penge, også selvom hun købte dem brugte. De blev altid ødelagte, da hun stadig ikke havde styr på sit temperament endnu.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:11 pm

Hun så sig lidt omkring, vent.. var det Sam!? Hun så ordentligt efter og håbede virkelig at det var hende. Heldigvis havde hun et godt syn og kunne nærmest genkende den måde sam så ud på. Straks løb hun efter hende og kom meget hurtigt over til hende. Hun håbede på at der ikke havde været nogen mennesker der havde set hvor hurtigt hun løb. Heldigvis var der nærmest ingen der lagde mærke til at hun rent faktisk løb. Straks hopper hun op på hende bagfra, selvom at hun var pladder våd. "Saaaaaaaaam!!!!!" skreg hun og tænkte ikke rigtig over at hun kom til at skrige hende direkte ind i øret. Men hun var bare så utrolig glad for at se hendes veninde. Selvom at de ikke havde kendt hinanden i så lang tid, havde hun følt det som om at Sam var hendes bedste veninde. Lige nu var hun skide ligeglad med at der var nogen der så lidt undrende på hende. At hun bare lige pludselig overfalder en med et kram bagfra. Hvor det var at hun bare hoppede så elegant op og med benene om Sams hofter. Men hun regnede jo med at Sam kunne tage det, hun vidste selv at Sam var stærkere end hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:17 pm

Sam blev så overrasket over "overfaldet" at hun faldt med Lucy ned i sandet. "Hey, hva fan.." Hun råbte vredt. Hva bildte den pige sig dog ind? Bare sådan at overfalde folk, det var altså bare ikke i orden! Det var der jo ingen der gjorde. Eller jo, men ikke når der var andre til stede. Den pige trængte helt klart til noget bedre opdragelse!
Da hun så fik kigget ordenligt efter genkendte hun hende straks. "Luuuuuuucccccccccyyyyy!" skreg hun og omfavnede hende så glad. Hun var ligeglad med hvor våd Luce hun faktisk var efter at have surfet. Hun var bare, så glad for at se sin veninde igen, at Luce kunne have været i flammer og hun ville stadig have krammet hende. Hun havde jo troet at hun var på ferie eller var flyttet. Hun vidste nemlig godt at Lucy's forældre havde utrolig mange penge. Det kunne jo være at de var blevet træt af Forks og så var flyttet ind til Seattle eller en anden storby, som fx. L.A eller New York! Hvor var hun dog glad for at se Luce igen!
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:31 pm

Lucy var sådan meget ligeglad med at hun havde reageret sådan først. Hun vidste at man nogen gange kunne blive meget forskrækket og derfor blive lidt irriteret. Hun var bare glad for at hun reagerede på en anden måde, da det var at hun opdagede at det var hende. Hun smilte stort til Sam. "Du må virkelig undskylde at jeg har været væk i så lang tid og ikke har givet besked! Men mine forældre kom bare lige pludselig og ville have mig til at tage med dem" hun rødmede en lille smule, da det var at hun syntes at det var pinligt. At hun ikke havde givet sin bedste veninde nogen besked, var det allerværste syntes hun selv. Især når det var at hun holdte så meget af Sam. Hun kunne simpelthen ikke lade være med at blive ved, med at holde om hende. Det var som om at hun bare ville holde om hende i evigheder, især fordi at de havde været væk fra hinanden i så lang tid. Hun havde nærmest ikke tænkt på andet end at komme tilbage til Forks, da hun var på den lange ferie. Især fordi at hun havde savnet Sam.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:36 pm

"Du og dine forældre er 100% tilgivet" Hun grinede af lykke. Hun var så lykkelig over at se Lucy igen. Lucy var nok hendes bedste veninde og det havde været frygteligt at undvære hende. Hun havde manglet en at snakke med. Det var ikke altid let at være varulv og hun følte at Lucy var den eneste der rigtig forstod hende. Hun havde også været mega ulykkelig, da det gik op for hende at Lucy ikke var i reservatet mere. Enten på ferie eller flyttet. Begge til var lige dårlige i følge hende.
"Hvordan har du det, min yndlings ulv?" Hun snakkede lavt, så det kun var Lucy, der ville have kunne høre det, uanset hvor tæt folk havde stået for at høre deres samtale.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:50 pm

Hun grinte lettet da det var at hun havde tilgivet hende. Men fniste stille, da det var at hun kaldte hende for hendes yndlings ulv. Det var dejligt at høre på Sams stemme igen. Det havde ikke været det samme uden hende overhovedet. Selv da det var at hun gik sammen med hendes gamle bedste veninde, vidste hun at det bare ikke var sådan længere. At hun havde en anden bedste veninde. Men det var især fordi at Sam og Lucy havde det tilfælles, at de begge var ulve. Lucy havde kunne dufte på hendes veninde, at hun var et menneske. Så hun kunne overhovedet ikke snakke om det. Og hun havde altid problemer fordi at hun havde problemer med at lade være med at forvandle sig.
"Det gik ikke så godt. Jeg har savnet dig så pokkers meget og er først kommet hjem her idag! Men nu hvor jeg endelig har set dig igen, føler jeg mig bare lykkelig!" grinte hun muntert. Hendes gamle jeg var tilbage, mente hun selv. Hun havde altid været sådan en energisk pige, havde altid været sådan en person der smilte. Hun så lidt på Sam. "Hvad med dig min tøs? Har du fået nogle fyre på krogen fornyligt?" grinte hun. Hun kunne ikke lade være med at smile stort. Hun var så über lykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:56 pm

"Det samme her!" Det var så fantastisk at de Lucy igen. De havde jo det tilfælles at de begge var ulve og kunne snakke totalt åbent om stort set alt! De behøvede ikke at lyve om deres varme hud eller deres had til vampyrene. De forstod hende, så godt! Og nu hvor Lucy var kommet tilbage, var Sam lykkeligt igen. Nu var hun sikker på at hun kunne klare alt. Så længe hun havde Lucy, så var alt helt sikkert godt.
"Desværre, ingen fyre til mig. Ikke en kæreste eller prægning" Hun smilede. Det var måske lidt trist, men hun var egentlig ligeglad. Hvis drengene ikke syntes hun var tiltrækkende, så var det vel deres problem og ikke hendes. Hun ville ikke ændre på sig selv, for at få nogle horny teenage drenge til at kunne lide sig. Så heller rende rundt og være sig selv sammen med dine veninder. Det var hundrede gange bedre.
"Hvad med dig? Har du fået fyr på?" spurgte hun i en lidt drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:14 pm

Hun grinte roligt imens at hun fortalte. Hun syntes ellers at Sam var sådan en køn pige! Hun trak på skuldrende da hun blev spurgt. "Jeg er jo stadig forelsket i en bestemt fyr, men jeg ved jo ikke om han har fundet en anden, siden at jeg har været væk i så lang tid" hun begyndte at rødme meget og så ned på sine fingre. Hun havde savnet ham virkelig meget og hun var også spændt på om han stadig var her i Reservatet, eller i det mindste i Forks. Hun havde sådan savnet at se ham. Savnet det at han kyssede hende. Hun havde nærmest helt glemt hvordan hans kys var, fordi at hun havde været væk i så lang tid. Men intet havde nærmest ændret sig for hende. Hun var stadig kun forelsket i én og det var det. Selv alle de flotte fyre der havde været i New York, tiltrækkede hende overhovedet ikke. Selvom at hun blev inviteret ud mange gange, sagde hun bare nej. Medmindre at det var en dobbeltdate sammen med hendes gamle bedste veninde. Men så gjorde hun også alt for ikke at læne sig op af fyren osv.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:20 pm

"Kender jeg ham?" spurgte hun straks, meget nysgerrig. Hun håbede virkelig ikke at drengen havde fundet en anden og sårede Lucy. Så ville han helt sikkert få med hende at bestille. Hun ville ikke have at nogen som helst skulle såre Lucy. Det lød måske vanvittigt, men hun holdt virkelig af sin veninde. Hun brød sig ikke om at se hende ked af det. Specielt ikke nu hvor hun var kommet tilbage til Forks! Så måtte drengen slet, slet ikke gøre hende ked af det. Hvis hun fandt ud af at han havde fundet en anden, ville hun måske komme til at skifte skikkelse. Hun hadede virkelig når hun gjorde det ufriviligt og ikke af egen fri vilje. Der var et eller andet hjælpeløst ved det eller sådan noget. Hun følte sig på en måde svag.

//Undskyld, de korte svar, men skal svare både dig og Melina, samtidig med at jeg laver historie fremlæggelse ^^//
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:52 pm

Hun så ned på sine fingre og svarede langsomt. "Jake.. vareulven der gerne skulle bo heromkring" mumlede hun stille. Hun havde hele tiden været vild med ham. Hun kunne huske hvordan de mødtes for første gang. Det var endda dengang at hun stadig var et helt almindeligt menneske. Hun var kommet på sin motorcykel og skulle stå på skateboard. Så var han der, stod halv skændtes med en meget køn pige. Pigen havde prøvet at lokke hende på en eller anden måde, men hun syntes nu mere at det var spændene at kende Jake. Hun var en meget vild med at snakke med alle drenge. Hun var så fascineret af hvor sjovt de kunne have det. Men hun var begyndt at blive forelsket i denne Jake og de havde kysset nogle par gange. Men hun vidste bare aldrig hvad det blev til. Hun blev hele tiden i tvivl, fordi at de ikke så hinanden så tit. Men hun var så forelsket at hun bare ikke kunne få ham ud af hovedet. Men selvfølgelig havde Sam også været i tankerne på hende. Sam havde altid været i hendes hjerte, lige fra da Sam åbnede sig for hendes venskab, selvom at hun var ny på omegnen dengang.
// det gør skam ikke noget :'D R egentlig vant til at folk svare maarjhet kort xD //
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 10:38 am

"Jake, Jake" blev hun ved med at mumle for sig selv indtil en klokke ringede. Det var en ret sød varulv. Hun havde set ham et par gange, men aldrig rigtig snakket med ham. Men hun mente at han så meget sød og fornuftig ud. Han skulle være dum, hvis han kasserede Lucy, bare fordi hun havde været på ferie. Hvis han virkelig kunne lide hende, så havde han sikkert ikke glemt hende. Det var hun ret sikker på.
"Nårh, ham" sagde hun så med et stort smil. Hun kunne godt forstå, hvorfor Lucy var vild med ham. Han var jo lækker og sikkert og sød! Hvem faldt ikke for de fyre? Der var måske nogen, som vile have nogle lidt vildere fyre, men hvad var mere vildt en en varulv? Måske en vampyr, men hvem vidste noget om det!?

//Ok xD//
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 2:35 pm

Hun smilte skævt, da det var at Sam vidste hvem han var. "Men ved du hvad? Jeg synes ikke at vi kun skal snakke om fyre, men lave noget!" hun rejste sig med det samme op. "Altså ligesom i de gamle dage ikke?" hun lyste simpelthen så meget op, at man bare kunne se at hun var den samme, som da hun rejste. Heldigvis havde Sam ikke set hende imens at hun var væk, for der mente hun selv at hun var forfærdelig. Hun så ud imod bølgerne, "du kan vælge imellem at surfe med mig, eller smutte hjem til mig og finde på et eller andet?" hun grinte muntert og så ned på sine fingre. "Jeg er alene hjemme.. som sædvanligt". Nogen gange ærgede det hende at hendes forældre ikke var så tit hjemme. Godt nok kunne hun gøre hvad hun ville. Spise hvad hun ville fordi at de havde efterladt så mange penge til hende. Hun kunne være sent oppe og nogen gange lade være med at gå i skole. Men hun ønskede bare nogen gange at være ligesom de fleste teenage tøser. De havde deres forældre. De blev ved med at brokke sig over hvad de ikke måtte for deres forældre. Og de fleste syntes at hun var heldig. Men hun ville bare gerne have sine forældre til at hygge sig med nogen gange. Nogen der måske bare sad inde i stuen og gloede tv. Men nej.. selvfølgelig blev hun ikke født som en almindelig teenager... Hun havde haft et kort tid, uden at hun smilte, da hun sagde at hun var alene hjemme. Men bagefter smilte hun straks igen.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 2:43 pm

"Jeg vil helt vildt gerne vise dig hvor god jeg er blevet til at srufe" Hun var ivrig. Det var jo trods alt Lucy der havde lært hende at surfe til at starte med. Hun havde øvet sig ret meget og mente selv at hun var blevet sådan okay god. Måske ikke lige så god som Lucy, men slet ikke så dårlig, som hun havde været første gang hun var ude at surfe. Nu kunne hun surfe helt ind til stranden nærmest uden at styrte. Det var hun ret stolt af.

//Undskyld, det korte svar..//
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 3:09 pm

"Jamen selvfølgelig!" smilte hun skævt og begyndte at løbe over imod sit surfbræt. "Skal du have en våddragt og et surfboard? Jeg har det med, jeg tog det kun med fordi at jeg håbede på at møde dig!" råbte hun glad til hende, imens at hun tog sit eget surfboard op i sit favn. Hun pegede på det board der var et stykke fra hende, under den var der en våddragt, lige præcis den størrelse som Sam havde. "Så skal du til at vise overfor mig hvad du har lært! " grinte hun muntert. Hun glædede sig allerede til at se hendes veninde stå på surfboard. Hun glemte aldrig nogen sinde første gang de var ude og surfe sammen. Det gik ikke helt godt, men hun havde gjort alt for at lære hende at surfe. Men det gjorde hende glad, at hun rent faktik havde øvet sig imens at hun havde været væk.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 4:28 pm

"Du tænker også på alt" Hun lo og løb hen til boardet. Fik fat i våddragten og kæmpede lidt med at få den på. Når hun stod for sig selv, plejede hun ikke at have en våddragt. Hun ejede heller ikke en og heller ikke et surfboard, men hun plejede bare at låne en af sine klassekammeraters, som alligevel aldrig brugte sit. "Jeg er altså ikke super god" Hun smilede skævt og fik så våddragten på.
Tog boardet under armen og små løb hen mod Lucy. Passede på med ikke at slå nogen ned med boardet i mens hun løb. Det ville bare være så forfærdeligt pinligt!
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:49 pm

Hun grinte muntert og så lidt på Sam. "Der er ingen der kan gøre det helt perfekt, ellers ville det satme være kedeligt!" grinte hun muntert og de nåede vandkanten. Hun løb bare videre sammen med Sam. De fleste mennesker havde det med at stoppe ved kanten for lige at blive vant til det kolde vand. Men de var jo vareulve, de kunne ikke rigtig føle kulden på nogen måde, fordi at de i forvejen var så pokkers varme. Hun så lidt over imod Sam og kunne bare ikke lade være med at smile. Hun havde savnet sin veninde så meget, at hun følte det som om at hun kunne være sammen med Sam hver dag, uden overhovedet at blive træt af hende. Hun tvivlede også bare på at hun ville blive træt af Sam. Lucy var ikke sådan en person der blev hurtig træt af en. Hun var mere sådan en der hele tiden ville prøve noget med en person. En som ville lære alle andre mere at kende. Det var nok derfor at hun havde det så nemt med at blive gode venner med andre.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:36 pm

"Det har du ret i" Hun grinede og løb videre sammen med Lucy. Hun anede ikke hvordan det havde ladet sig gøre, at hun havde fået sådan en fantastisk veninde, som Lucy. Ingen anden af de veninder hun havde haft, havde hun været så tætte med som hun var med Lucy. Det skyldte måske også at de begge var varulve, men alligvel. Hun var utrolig glad for Luce og ville ikke miste hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:56 pm

Da de var kommet ud til lidt under hofterne så hun efter en bølge. Og som altid var hun så heldig, at der nærmest kom en bølge, lige når hun var klar. Hun nåede lige at blinke til Sam, før det var at hun på en meget elegant måde kom op på sit board og fulgte med bølgen. Hun stilte sig op på boardet og stod helt perfekt. Hun stod så hun ikke væltede ned. Hun følte sig altid fri når hun var ude ved bølgerne. Hun følte sig i det hele taget altid fri når hun gjorde noget hun kunne lide at lave.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:00 pm

Hun hoppede selv op på sit board da Lucy gjorde det. Hun var jo meget bedre til spotte bølger end hun selv var. hun havde tit bare taget nogle svage nogen, hvis hun ikke gad vente på de gode.

//Har ingen krea -.-''
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 5:49 pm

Da bølgen var ved at være lav igen, hoppede hun af boardet og grinte muntert. Det var så dejligt at gøre det igen. Ved New York kunne hun ikke rigtig gøre noget. Der kunne hun kun stå på skateboard og spille forskellige sports. Ikke fordi at hun ikke havde noget imod det, hun havde bare savnet havet. Savnet alt. Men nu hvor hun havde det tilbage igen, ville hun ikke tænke på hvor meget hun egentlig havde savnet det. Hun ville nyde det, indtil at det var ovre igen. For hun var sikker på at hendes forældre snart ville flytte. Hun var sikker på at de snart ville forlade denne lille flække. Men hun ville ikke tænke på det. Hun ville ikke tænke på den dag hun ville miste det igen.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 5:52 pm

Sam fangede en bølge og stilte sig op. Det gik meget godt de første par meter, men så var hun nødt til at hoppe i. Ellers ville hun miste balancen og komme til skade eller sådan noget. Det magtede hun ikke rigtigt.
Da hun kom op over vandoverfladen grinede hun. Det måtte have set ret sjovt ud, som om hun sprang for livet eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 6:19 pm

Lucy klappede i hænderne, da det var at hun så hende hoppe. "Du holdte dig da oppe i ret så lang tid!" smilte hun skævt. Hun var stolt af at have sådan en veninde som hende. Hun var stolt af at hun bare kunne løbe over til hende og give hende et kram. Hun var stolt af at hun kendte hende. Hun var endda stolt af at de var i den samme lille varulve klan. Hun vidste ikke helt om Sam vidste det endnu. Hendes forældre havde fået det at vide og de var blevet bekymret, men hun var ikke selv spor bekymret. Der skete ikke så meget i Forks.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 6:25 pm

"Tak" Hun smilede og så et glimt af stolthed hos Lucy. Hun var selv stolt af Lucy. Stolt over at kunne kramme hende igen og snakke med hende, som de havde gjort før Lucy var rejst. Stolt over at kende hende. Det var nok det hun var allermest stolt af. Dog var der noget hun ikke var så stolt af. Hun havde ikke fortalt Lucy at hun var gået over i Annikas kobbel.
"Øhm, jeg vil gerne fotælle dig noget" mumlede hun en smule flovt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:01 pm

"Også jeg.." sagde hun langsomt og smilte roligt til hende. Hun gik over til Sam og kunne sagtens give bølgerne modstand. Det lykkedes ikke for bølgerne én eneste gang at vælte hende, i forhold til menneskerne. Hun lod hånden køre igennem hendes våde og lidt filtrede hår. "Men fortæl.." sagde hun roligt. Det var vel også det der var godt ved Sam, de kunne snakke om alt, mente hun selv.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:05 pm

"Altså jeg" Hun prøvede at finde de rigtige ord. Hun var ret sikker på at Lucy ville forstå det, men hun ville bare ikke misforstås. Det kom der aldrig noget godt ud af. Det vidste hun skam godt.
"Altså jeg.. Er gået over i Annikas nye kobbel og er næstkommanderende" sagde hun så endelig. Så lidt nervøs på Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:49 pm

Hun grinte muntert og smilte stort. "Du får det til at lyde som om at det er et problem" hun blinkede let til hende, før det ar at hun stille sagde. "Jeg er også med i det kobbel.. men godt nok er jeg kun agent" grinte hun roligt. Hun var ikke ligefrem leder typen og hun ville ikke være noget stort i det kobbel. Men endelig var der et sted hvor det var at hun hørte til et sted.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:51 pm

Hun var utrolig lettet over at Lucy havde taget det så pænt. Men hvis de ikke var i sammen kobbel kunne de jo heller ikke høre hinandens tanker! Men måske ville det ikke være noget problem, når de kunne snakke så åbent.
"Hvis kobbel?" spurget hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 7:50 pm

"Annika!" grinte hun roligt. "Mine forældre brød sig ikke så meget om det, men ellers var det da fint!" grinte hun muntert og så sig lidt omkring. "Men det er da fuldstændig fantastisk at vi er sammen om det her!" Lucy var altid sådan en tøs der så det fra den lyse side. Hun tænkte ikke på at hvis der var nogen vampyrer der truede Reservatet eller selve Forks, skulle de helst slå til. Hun tænkte ikke på at der kunne være blodige kampe og diverse ting. Nej, hun tænkte på at hendes veninde og hende selv havde det godt sammen. Så kunne al den modstand bare vende sig imod dem, som det nu ville.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 7:40 am

Sam hvinede glad. Hun var utrolig glad for at Lucy alligvel var i samme kobbel, som hende selv. Lucy var godt nok agent og hun var næstkommanderende, men det betød jo ikke at hun skulle bestemme over hende eller noget. Kun hvis Annika ikke kunne lede kobblet, så trådte hun til. Det var hun godt tilfreds med. Agent havde også lydt som en spændende stilling.
"Det er helt vildt, at vi stadig er i samme kobbel!" Hun var så ubeskrivelig glad, for stadig at kunne være sammen med Lucy om stort set alt. Og nu kunne de jo stadig høre hinandens tanker.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 12:41 pm

Hun klappede let i hænderne og så hende i øjnene. Hun fik langsomt glædeståre. Hvor var det dog bare perfekt! Hun var kommet tilbage til Forks, hun kunne være sammen med Sam igen. Og hun skulle snart til at finde Jake og finde ud af hvordan det var imellem dem. Hun bed sig let i underlæben og så langsomt op imod himlen, før hun så på Sam igen. Hun smilte skævt og syntes at det var dejligt at Sam havde fortalt hende det. Godt nok havde hun vidste det i et lille stykke tid. Men det viste bare at Sam stolede på hende, og ville fortælle hende nærmest alt. Sådan et venskab til en pige, havde hun aldrig haft.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 9:43 pm

Hun smilede stort. "Hvordan går det forresten med kærligheden?" spurgte hun nysgerrigt. Måske have Lucy fundet en hun kunne lide. Det håbede Sam virkelig for hende. Lucy betød utrolig meget for hende og hun ønskede kun det bedste for hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage   Tilbage Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tilbage...
» en dag tilbage.
» tilbage til italien
» Tilbage i La Push
» tilbage igen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: