Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lake Washington

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:06 pm

Victoria lagde en hånd på sit eget hår, "tak, og det gør ikke noget, jeg elsker når folk roder ved mit hår" indrømmede Victoria og skar ansigt til Emi imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:10 pm

Emily fnes muntert og begyndte stille at synge
"I've got :Kling::Kling: Sssssssssss Steam Heat
I've got :Kling::Kling: Sssssssssss Steam Heat
I've got :Kling::Kling: Sssssssssss Steam Heat
But i Need Your Love, Too keep Away the Cold"
med nogle fnis hist og her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:14 pm

Victoria fniste stille og krammede Emily, "det var sødt, og du synger godt" sagde hun og slap Emily, "jeg ved ikke om det er sødt, jeg skrev det bare på et tidspunkt" sagde Victoria og begyndte og sige et digt hun havde skrevet
"Two broken hearts,
can make two come apart.
Love can be simple,
so you don’t have to be single.
Love can also be hard,
so please don’t breake my heart" og fniste til sidst og smilede glad til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:16 pm

"Nuuuuuuerh!2 grinede Emily "hvor kært <3" Emily smilede muntert "Takker...Jeg kan også danse dertil" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:18 pm

Victoria grinte, "det er jeg sikker på du kan, jeg danser kun for sjov og når jeg er rigtig glad" svarede hun og smilede igen til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:20 pm

Emily grinede "Man skal have en Hat og så skal man lave alt mugligt Nice med den ^^ Kææft det fuun" lo hun muntert "Jeg er tit glad..Så jeg danser tit x)"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:22 pm

//Neiiiihjj!? Nu skal jeg logge :'( Seeees Toria :*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:29 pm

Victoria grinte, "jeg er også tit glad, hader at være negativ" svarede hun og smilede til Emily

//Nejj du må ikke gå!! Sad ses senere Emi//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:04 am

"Nemli! Ingen Nigativitet xD" Fnes Emily og kiggede smågrinende ud på vandet "Vi skal være glade..don't Worry..Be happy" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lake Washington - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lake Washington
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lake Washington..
» Lake Washington!^^
» New moon by Lake Washington!
» Moonlight at Lake Washington
» Aften ved Lake Washington..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: