Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lake Washington

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 12:04 pm

Dato :: 9. August
Årstid :: Sommer
Dag :: Søndag
Vejr :: Overskyet og vind.
Sted :: Lake Washingson
Tid :: Middag
Omgivelser :: Kun Emily...

Emily stod på en lille bakke med udsigt ud over Lake Washington. Vinden rev i hendes hår der blæste ind i hendes ansigt, men hun stod som forstenet med blikket på vandet....Vandet der var mørkt og koldt..og vådt!! Noget der kunne hive en under og lade en løbe toer for luft så det hele svimlede for en..Emily sukkede, den eneste bevælse hun havde gjordt i snart en time nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:13 pm

Victoria kom dansende hen af breden, hun havde ikke noget at lave, hun nynnede stille imens hun dansede, hun var bare i godt humør
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:14 pm

Emily hørte en velkendt nynnen og begyndte muntert at Klukke "Viiiiiic???" smilede hun glad og kiggede sig om efter hende da hun så en skiggelse danse rundt.."Det så Typisk dig" mumlede hun småklukkende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:16 pm

Victoria stoppede med at danse et øjeblik, og kiggede ud på vandet imens hun stadig nynnede, hun havde ikke fået øje på Emily endnu, og satte sig til at danse vidre imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:17 pm

Emily grinede svagt og havde glæmt alt om det kolde vand "VIC!!!" råbte hun højt og buldrene og begyndte så muntert at le imens hun viftede med armene for at tiltrække sig hendes opmærksomhed x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:20 pm

Victoria stoppede og så lidt op og fik øje på Emily og begyndte at vinke, "Hejj Emily!" råbte hun tilbage og smilede og begyndte at småløbe over til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:22 pm

Emily grinede og ventede til Vic var ovre ved hende, og så gav hun hende et kram x) "Dav med diQ!" smilede hun og batragtede hende grinende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:24 pm

Victoria gengældte Emilys kram X) og smilede "Dav, hvad laver du her?" spurgte hun og så på Emily imens hun små grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:25 pm

"overvejer at skille mig af med min Vandskræk?" Mumlede Emily men smilede så igen.."Og du?" Emily kiggede kort ud på vandet inden hun igen betragtede Victoria med et muntert blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:27 pm

Victoria smilede, "jeg trængte bare til at komme lidt ud" svarede hun og stragte sig med armene, og så spørgene på Emily, " er du bange for vandet?" og kiggede et øjeblik ud på vandet inden hun så på Emily igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:29 pm

"min lillesøster druknede" mumlede Emily meget Lavt og kiggede sørgmodigt ud på vandet "Og jeg var en dårlig svømmer..Jeg blev redet af en mand, men René(lillesøsteren) var så lille at hun bare blev skubbet med strømmen" Et sørgmodigt smil gled over Emilys læber da hun igen kiggede på Victoria og så kiggede hun igen på Vandet med et tomt udtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:35 pm

Victoria så trist på Emily, og var lidt ked over at hun havde sagt sådan til Emily, hun lagde en hånd på Emilys skulder, "undskyld, det var ikke min mening at sige sådan, når du har mistet nogen på grund af vandet" og så trist på vandet igen og bukkede sig ned på hug
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:36 pm

Emily trak på skuldrene og smilede opmundrene til Vic "Det gør ikke noget..Du kunné jo ikke vide det, og jeg har ikke noget problem med at snakke om det" Det sidste var noget nyt...Emily plejede ikke at tale om det, men det løftede sorgen at sige det til nogle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:38 pm

Victoria nikkede og satte sig ved siden af Emily, "jeg ved præcis hvordan du har det" indrømmede hun og så på Emily og prøvede at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:39 pm

Emily nikkede og kiggede igen på vandet "Noget du har lyst til at tale om?" spurgte hun venligt og kiggede med svagt smilende øjne på Vic
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:44 pm

Victoria nikkede og sukkede så, " sidst i juli, nogle uger før jeg flyttede til Forks, døde mine forældre i en bilulykke, hvor der var en lastbil der væltede ned over dem, vi fik at vide af lægerne at de ikke nåde at mærke noget, så det blev vi lettet over men vi var stadig kede af det" forklarede Victoria og så på Emily igen, "men vi har klaret os fint indtil vidre, men vi ville ønske de stadig var der" sagde hun og kiggede ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:46 pm

Emily nikkede.. "Det gør mig ondt" sagde hun stille og lagde en trøstende hånd på Vic's skulder "jeg har aldrig kendt min far..Mig min mor og min lillesøster har altid været der, så¨jeg ved ikke hvem min far er" Emily smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:51 pm

Victoria smilede svagt tilbage, men fik så et alvorligt udtryk i øjnene, "er det ikke underligt ikke at kende sin far?, er du ikke sur på ham over at han ikke var der?" spurgte hun og så på Emily stadig med et alvorligt udtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 2:55 pm

"Det kan jeg ikke sige" sagde Emily med et smil "jeg har aldrig haft en far, så aner ikke hvordan det er..Min Onkel har været der meget for Mig..Så jeg tror at han har indtaget den Faderlige rolle" fnes hun

//Skal lige ned og ha noget is.-..10 min eller såddan noget../
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:01 pm

Victoria fnes også lidt og så ud på vandet, "min søster har nok også taget rollen som mor hjemme hos mig uden at jeg har lagt mærke til det, men måske er det fordi hun er så beskyttende" svarede Victoria og så smilende tilbage på Emily

//Okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:34 pm

"Det jo sån det er" smilede Emily fnisende og kiggede muntert på Vic.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:36 pm

Victoria smilede og rejste sig op og tog sine sko af, "prøv at se" sagde hun og gik ud med føderne i vandet imens hun smilede roligt til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:39 pm

Emily kiggede først uroligt på hende med blødede så lidt mere op da hun smilede. Emily sparkede selv sine sko af og satte sig på breden med fødderne i det isnene vand "iiihhH! det jo så Koldt" hvinede hun småfnisende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:45 pm

Victoria gøs, "ja, det er isne koldt" grinte hun og smilede til Emily, "min mor sagde altid at man skulle se frygten i øjnene ellers kunne man aldrig leve livet helt" sagde hun stille og kiggede stadig smilende til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:46 pm

"Du har sQ en klog Moar" smilede Emily og sendte hende et skævt smil inden hun tog endnu et skridt ud i vandet og smilede større "Jeg tror jeg får forfrysninger hvis jeg går længere" grinede hun muntert og kiggede på Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:51 pm

Victoria rystede i kroppen, "jeg har vist allerede fået dem" grinte hun og smilede til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:52 pm

Emily nikkede småfnisende og tog fat om Victoria med en Styrke hun helt glæmte at gæmme væk og løftede hende i på breden "er du Okay??" spurgte huun grinende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:56 pm

Victoria så overrasket på Emily, "wow, hvordan gjorde du det?" spurgte hun og grinte til Emily imens hun nikkede som ja til det andet spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:57 pm

Emily hævede er øjenbryn "GJorde Hvad??" spurgte hun overrasket og kiggede spørgende på Victoria inden hun smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:02 pm

Victoria så mærkeligt på Emily men smilede stadig, "hvordan kunne du løfte mig så let som ingenting, det er der ikke mange der kan" svarede hun og smilede til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:03 pm

Emily så lidt forfjamsket ud da hun svarede "Erh..jeg har trænet meget" Og smilede muntert, med lukkede øjne for at man ikke skulle kunne se at hun ikke mente det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:06 pm

Victoria kiggede stadig på Emily, men lod det ligge, "okay, jeg tror dig" fniste hun drilsk og satte sig ved breden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:07 pm

Emily smilede og sagde med sarkastisk stemme "Nej, jeg blev født som muskelbundt" og spidsede læberne inden hun muntert grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:13 pm

//Er du derh?? x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:20 pm

Victoria grinte og plaskede i vandet med sine hænder og smilede til Emily

//Undskyld det tager så lang tid, men jeg skriver i fem emner samtidig heh XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:22 pm

Emily blev revet med af den muntre stemning og begyndte selv at plaske i det iskolde vand med nogle fnis en gang imellem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:24 pm

Victoria så på Emily, "jeg føler mig virkelig godt tilpas og tryk når jeg er sammen med dig" sagde hun og grinte stille til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:25 pm

"jeg plejer ikke at knytte stærke bånd til folk så hurtigt" grinede hun "Men jeg føler allerede at jeg har kendt dig i 100 år :*" Emily smilede glad og kiggede på Vic med et fnis
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:30 pm

Victoria nikkede smilende, "også mig" og grinte stille til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:32 pm

Emily smilede muntert C; Hun grinede svagt og nussede muntert Victorias hår "Du altsaaar Kær" sagde hun muntret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:34 pm

Victoria rødmede og så væk, "tak, det er du også" og smilede muntert til Emily og tog en tot af hendes hår og kikkede på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:36 pm

Emily klukkede muntert og kiggede på Vic's hår "Hvordan kan du få dit hår så blankt!?" Pev hun mut
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:41 pm

Victoria smilede og trak på skulderne," det ved jeg ikke, måske fordi jeg har farvet det så meget" svarede hun og nærstuderede Emilys hårfarve i den tot Victoria havde i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:44 pm

Emily grinede muntert "jeg har aldrig farvet mit ^^" smilede hun "Jeg er Naturlig BrunBlond, men jeg er ikke BlondineDum" smilede hun og blinkede muntert til Vic
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:48 pm

Victoria grinte, "jeg synes heller ikke du er Blondinedum, jeg kan godt lide din hårfarve, sådan en farve havde jeg også da jeg var lille" fortalte Victoria og smilede til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:50 pm

"Eijh hvor sejt" smilede Emily glad og kiggede på Victorias flotte røde hår "men jeg synes ogs' at du har smukt hår" tilføjede hun muntert og rørte forsigtigt ved Vic's hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:54 pm

Victoria tog sig ikke noget af at Emily rørte ved hendes hår, hun elskede når folk gjorde det så hun smilede bare, "tak skal du have" og lagde forsigtigt Emilys tot hår på hendes skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:56 pm

Emily smilede og kiggede på deres hår sammenlignet "Nårh" mumlede hun smilende og pillede stadig blidt ved Torias hår..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:01 pm

Victoria grinte, "du kan vist godt lide mit hår hva´?" og kiggede med øjnene på Emilys hånd som rørte hendes hår blidt, imens Victoria smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:03 pm

"jaarh!" smilede hun "Især Farven, den er Mega Nice" Hun lagde hovedet på skrå og stoppede med at pille ved hendes hår med et lille fnis "Undskyld" grinede hun og kiggede på sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lake Washington Empty
IndlægEmne: Sv: Lake Washington   Lake Washington Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lake Washington
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lake Washington..
» Lake Washington!^^
» New moon by Lake Washington!
» Moonlight at Lake Washington
» Aften ved Lake Washington..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: