Årstid: Vintér ^^ Dato: December! Dag: In real life Sted: Lake Washington Omgivelser: Natur? Vejr: Stille og koligt xD Påklædning: Læderjakke og sorte hængerøvs jeans :b Tid: In real life
Lucas havde hænderne begravet i bukselommerne, og traskede så langsomt ned mod Lake Washington. Han havde fået tidlig fri fra skole, så han var kørt ud fra Forks, havde parkeret sin bil, og var så trasket de par km. ned til floden. Hans kinder var let røde pga. kulden, og hans hår strittede pjusket op i luften. Han havde et skævt smil på læberne.
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Lake Washington!^^ Man Dec 14, 2009 3:03 pm
Zaf sad på en bænk godt 100m væk fra Luke, og slappede af. Universitet var en hård tid, og mange lektier skulle laves. alligevel var hun ikke bagud, hvilket sjovt nok var pga. hendes vampyr hjerne og at hun ikke sov om natten. Vinden bragte pludselig Lukes duft med sig og et smil bredte sig på hendes læber. Hun vendte ansigtet hen i mod ham ,og hun rejste sig hurtigt og elegant op og gik over mod ham. Hun tog sine hænder med læder handskerne op af lommen på sin sorte læder jakke, og stak den ene i en stram bukselomme, imens den anden løb igennem hendes gyldenblonde hår. Hendes italienske brune farve strålede som altid, på den samme mystiske måde. Da hun var kommet tæt nok på Luke til at hun vidste at han kunne høre hende smilede hun varmt til ham"Hey luke"Sagde hun med det smil der ville afsløre hvem hun virkelig var...Nemlig Arya
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lake Washington!^^ Man Dec 14, 2009 3:11 pm
Da han hørte en stemme sige hans navn/kælenavn, løftede han hurtigt blikket, og stirrede på skønheden foran sig. Han kunne overhoved ikke registrere at han havde set vedkommende før. Så i et par sekunder gloede han bare dumt og tomt på pigen. men så.. et eller andet ved smilet..? Han lagde hovedet på skrå. Jo.? Var det Arya!? Men hun var jo fuldkommen forandret! "Ay?" Sagde han prøvende.
Arya Leaders
Emne: Sv: Lake Washington!^^ Man Dec 14, 2009 3:16 pm
" Ja det er mig.."Sagde hun og grinede ind til hun kom i tanke om sin glæde igen "iih hvor har jeg savnet dig" hvinede hun og løb "hurtigt" over til ham i menneske løb og slog armene om ham"men jeg hedder Zafira nu!" sagde hun med det sædvanelige skæve smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lake Washington!^^ Man Dec 14, 2009 3:19 pm
Lucas gloede stadigvæk lidt på hende, men så grinede han stort. "Du er sku' forandret!" Konstaterede han muntert, og gengældte hendes kram. Hun var iskold, men han tog sig ikke af det. Det var alle her i byen! "Og du har også skiftet navn!" Udbrød han overrumplet. "Men det er også et pænt navn," forsikrede han hende om, og smilede stort til hende. "Zafira. Det skal jeg vænne mig til."
Arya Leaders
Emne: Sv: Lake Washington!^^ Man Dec 14, 2009 3:24 pm
Hun lo sin kvidrende latter og smilede til ham "og jeg er flyttet til Seattle for der går jeg på uni"Sagde hun med et smil"Men ellers er jeg mig selv"Sagde hun med et smil "Tak, jeg vidste ikke helt hvad folk ville sige til at jeg bare forlod forks uden at fortælle det til nogen, så jeg valgte at skifte navn, men det er lige meget nu! alle dem jeg kendte i forks kender mig stadig, og ved hvor jeg bor"Sagde hun kvidrende og smilede og lod som om hun lige skulle have pusten"Hold da op hvor jeg dog snakker"sagde hun med et grin
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …