Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ensom dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:11 pm

"Starten på et godt venskab" Sagde Charlaine smilende til Victoria, og så udover floden, som lavede en brusende lyd, som en flod nu gør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:14 pm

Victoria nikkede, "ja" og grinte lidt, Victoria rejste sig op og tog sine sko af og gik ud i floden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:16 pm

Charlaine smilte, og gik med ud i vandet med det samme, da Charlaine havde bare tæer. Hun sprøjtede lidt vand på Victoria, og smilede drilsk til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:21 pm

Victoria smilede drillende tilbage og sprøjtede vand på Charlaine som hævn imens hun grinte, hun havde aldrig haft det så sjovt før hun kom til Forks, "det her er ret sjovt" inrømmede Victoria grinende og sprøjtede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:23 pm

"Så er der krig" Grinte Charlaine, og sprøjtede tilbage mod Victoria med et drillende blik. "Heller ikke jeg" Indrømmede Charlaine efter Victoria, og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:29 pm

Victoria begyndte at grine og sprøjte vand på Charlaine, men pludselig fik Victoria gledet og faldt med numsen ned i vandet, men hun grinede stadig, men så helt uventet begyndte der at løbe tårer ned af kinderne på Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:33 pm

Charlaine stoppede med det samme at sprøjte vand på Victoria, da hun så Victorias tårer ned ad hendes kinder, og gik hurtigt hen til hende. "Er der noget galt?" Spurgte Charlaine i et blidt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:37 pm

Victoria tørte hurtigt tårene væk, "nej nej jeg kom bare til at tænke på noget" svarede hun og rejste sig op, imens hun smilede svagt til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:42 pm

Charlaine nikkede, og smilte skævt til hende, opmuntrende. Hun ville ikke rode i det, hvis Victoria ikke ønskede at fortælle noget, så hun lod hende tænke, og fortælle det, hvis hun gerne selv ville fortælle det... Hun smilte stadig skævt, og rakte en hjælpende hånd ud til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:47 pm

Victoria tog Charlaines hånd og kom helt op, hun tøvede lidt, "jeg vil gerne vise dig noget" sagde Victoria stille, hun tog hånden ned i lommen og tog et billede op og ragte det til Charlaine. Billedet viste to piger på 9 ni år, der holdte om hinanden og smilede, "det er mig til højre og.. og min gamle bedste veninde til ventre hun hed Sarah" sagde Victoria stille og pegede på billedet for at vise Charlaine hende, Victoria sukkede stille, "hun flyttede væk fra mig 1 år efter billedet blev taget, jeg så hende aldrig igen" sagde hun trist.

//Billedet kan du se i min profil, det er næsten helt nederst^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:52 pm

Charlaine modtog billedet, og så længe på det, mens hun lyttede til Victoria fortælle, og da Victoria var færdig glippede Charlaine et par gange med øjnene. "Det er jeg ked af at høre" Sagde Charlaine langsomt, og smilte svagt til Victoria. Det måtte have været hårdt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:56 pm

Victoria trak trist på skulderne, "det var derfor jeg begyndte at græde, fordi siden hun flyttede har jeg aldrig haft det så sjovt, jeg holdte mig mest for mig selv efter hun var væk, det var derfor jeg ikke havde så mange venner i London" forklarede Victoria og smilte svagt til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:07 pm

Charlaine lyttede helt forstående, og trådte tættere på Victoria, og lagde trøstende sine arme omkring hende, og smilte opmuntrende, hvorefter hun sagde med en blid stemme. "Du vil finde andre venner du vil holde ligeså meget af... Lad være med at se for meget tilbage på fortiden, og tænkt istedet på nutiden." Sagde hun roligt med et skævt opmuntrende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:07 pm

//Skal spise... Kommer igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:13 pm

Victoria smilede og nikkede, " ja jeg ved det, det er bare svært nogen gange" sagde hun og holdte om Charlaine som hun holdte om Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:24 pm

//tilbage xD//

Charlaine smilte svagt. Victoria var faktisk en af de første, Charlaine havde krammet som en ven, altså foruden sin familie. Hun så mod floden med et svagt suk, og smilte dog stadig svagt, og så på Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:30 pm

Victoria smilede tilbage til Charlaine, "har du en bedste veninde?" spurgte hun og så på Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:32 pm

"Havde... Hun er vist forsvundet" Svarede Charlaine roligt, og gemte alt sin tristhed over det væk. Hun hadede at grav i fortiden's sorger. Hun smilkte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:33 pm

"Undskyld" mumlede Victoria svagt og så igen på Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:37 pm

"Det er okay... Du kunne ikke vide noget om det" Sagde Charlaine med et smil til Victoria, og havde allerede fået tankerne om fortidens sorger væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:39 pm

Victoria smilede stort igen til Charlaine, hun slap hende og sprøjtede vand på hende igen for at komme i bedre humør, der gik ikke lang tid før Victoria grinte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:43 pm

Charlaine prøvede at se fornærmet ud, men det gik ikke godt, da hun istedetfor brød ud i grin, og sprøjtede vand tilbage på Victoria med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:47 pm

Victoria havde ikke så meget held med at unvige og hun ville ikke flade igen, så der gik ikke lang tid før hun var helt våd og måtte stoppe med at sprøjte fordi hun skulle nyse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:53 pm

Charlaine stoppede med at sprøjte, og betragtede blot Victoria med et drilsk blik, og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:56 pm

Victoria nøs højt og grinte af sig selv, "det var noget være noget var" sagde Victoria i en drillende tone til Charlaine

//Bliver nød til at logge nu, men vi skrives senere^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 7:58 pm

Charlaine grinte lidt. "Ja... Noget rigtig værre noget" Smilede hun til Victoria. Hun plaskede lidt videre rundt i vandet, før hun satte sig ved vandkanten med et smil.

//Øv, men ja, vi skrives xD ^~^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 10:49 pm

Victoria smilede og satte sig ved siden af Charlaine imens hun trykkede vandet ud af håret og nøs en gang til og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 11:55 pm

Charlaine grinte også, og så mod Victoria med et smil. Du har en plet på næsen..." Sagde hun drilsk, og dyppede hurtigt sin finger i noget mudder, og lavede en enkelt lille prik på Victoria's næse. "Lige der" Grinte hun drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:12 am

Victoria grinte stadig, og kunne ikke lade være, hun tog sin finger ned i noget mudder som var ved siden af hende og lavede en prik lige i panden på Charlaine, "du har også en prik lige der" drillede Victoria og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:47 pm

Charlaine prikkede Victoria i panden også, og smilte skævt til Victoria. "Du har snart prikker overalt" Sagde hun drilsk til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:48 pm

Victoria prikkede på Charlaines kind, "det har du snart også" grinte hun og smilede til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:35 pm

//Skal lige siges at jeg skiftede navnet fra Charlaine til Midnight ^^//

Hun så på Victoria med et grin, og prikkede hende mange steder. "Og du har en prik der og der og der osv." Grinte hun drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:36 pm

//skal spise... Kommer igen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:38 pm

Victoria grinte og gjorde gengæld på Midnight, men sørte alligevel for at hun ikke kom til at prikke hende i øjet

//Okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:46 pm

Midnight grinte, og prikkede videre på Victoria, men sørgede for ikke, at komme i nærheden af hendes øjne. Et drilsk smil bredte sig over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 8:26 pm

Victoria stoppede et øjeblik, "har du en kæreste?" spurgte hun nysgerrit og så smilende på Midnight og tørede pletterne af med sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 8:34 pm

Midnight rystede på hovedet med et skævt smil "Nope... Og har aldrig haft! Tror ikke ligefrem på kærligheden" Sagde Midnight til Victoria, og lavede en grimasse over det, som hun lige selv havde sagt, men det var sådan hun havde, sådan det var!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 8:36 pm

Victoria så uforstående på Midnight, "hvorfor tror du ikke på kærligheden?" spurgte hun og så trist på Midnight
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 8:43 pm

"Der er en masse grunde" Svarede Midnight med et smil, og så kort mod floden, som brød stilheden i naturen. Smilet forblev over Midnight's læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 8:45 pm

Victoria forstod det ikke rigtig, "jeg har heler aldrig været forelsket" svarede hun og smilede svagt til Midnight
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 8:46 pm

"Jeg kan godt nævne nogle grunde, men det ændrer ikke hvordan jeg ser på kærlighed" Sagde Midnight med et smil, og betragtede længe Victoria, og svarede efter noget.
"Så er vi ihvertfald 2" Sagde hun med et smil til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 8:47 pm

Victoria nikkede, "jeg vil gerne høre dine grunde" svarede hun og smilede til Midnight
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:03 pm

"Hver eneste gang en af mine venner i et af de steder jeg har boet har haft en kæreste, så er de altid endt med, at de var knuste! Triste! De kunne sidde i en sove, hvor ordene 'jeg elsker dig, og vil altid gøre det' vil komme fra dem begge, men det er aldrig sket, og jeg har aldrig set nogen, hvor de forblev sammen..." Begyndte Midnight med et suk, og smilte svagt til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:14 pm

//Skal logge... Sess^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:46 pm

Victoria nikkede, "så du er bange for at blive knust og trist af kærligheden?" spurgte hun og så trist på Midnight
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:18 pm

"På en måde... Men i det store hele, så har jeg aldrig set rigtig kærlighed før..." Sukkede Midnight, og så mod floden med et ulæseligt blik. Det hele kørte rundt i hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:26 pm

Victoria smilede, "det har jeg, min mor og far har været sammen siden High School fordi de elskede hinanden så højt, at de ikke kunne være adskildt en dag uden at føle sig ensomme" Victoria smågrinte til sidst og smilede til Midnight
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ensom dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ensom dag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Føler sig ensom
» Føler sig ensom
» Sådan ret ensom?
» Alene og ensom..
» Ensom fødselsdag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: