Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ensom i mørket

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:24 pm

Dato :: 2 december
Årstid :: Vinter
Dag :: mandag
Vejr :: Regn og skyet.
Sted :: skoven
Tid :: Nat.
Omgivelser :: SKOV?
..................

Kevan var gået ud i skoven han kunne i sove så han ville se hvad der var så farligt i skoven som alle sagde
han var selv lidt bange så han havde en lommelygte med og han gik rundt inde i skoven og vidste ikke rigtigt hvad han lavede der inde men han ville finde ud af om skoven virkelig var så uhyggelig det var ikke ligefrem forde han syntes den var uhyggelig der var jo ingen her inden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:39 pm

"Hyggere du dig" lød en maskulin stemme med en agsang bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:42 pm

kevan blev forskreget og sprang fremad og vendte sig om og lyste donnie lige i hoved med lygten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:44 pm

Han havde en stor sort hætte på, "sluk lige lyset" sagde han og holdte en hånd op foran ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:46 pm

kevan tog lygten og pejede den ned i jorden igen og sagde " det må du undskylde du gjorde mig forskreget, hvad laverdu her stump!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:49 pm

Han satte sig på hug og lagde sin hånd som havde en sort stof hanske på, Kevans skulder, "noget du ikke kan forstille dig" sagde han hæst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:53 pm

kevan så på ham, han var faktisk alligeve lved at være lidt bange for at være her inde og han var jo ikke særlig stærk eller stor. hanså på bare drengen og sagde " jeg hedder kevan"#
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:55 pm

Han nikkede og rejste sig så "Donnie" han kiggede direkte på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:59 pm

"hvad laver du her ude din stump, du skal ikke prøve på noget så tæver jeg dig sku!" sagde han med en andelse frygt i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:02 pm

"Tja hvad laver du her, ude" han kiggede sig omkring der var ingenm der kom et smil frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:10 pm

kevan så på ham og sagde " hvad rager det dig stump main!!!." han lyste i hoved på donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:13 pm

"Så har du svaret" sagde han og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:14 pm

kevan så sig rundt og slukkede lygten råbte " diin svans diin stump" han gemte sig bag et træ og råbte igen " TABER"
han grinte og kørte hånden i gennem han hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:15 pm

"HVad mener du" sagde han hviskende bag han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:17 pm

kevan vendte sig og stod op af træet og kiggede til siderne og sagde " hvordan kunne du, du var jo der over lige før!" han var i panik og trådte et lille skridt til højre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:20 pm

"det er det her jeg laver her ude" sagde han og gik igen fordi drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:22 pm

kevan spyttede donnie i hoved og sagde " du er en svans og en slap svans du tør ikke noget" han listede næsten lydløst over bag et andet træ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:25 pm

//hvordan kan han spytte når han er gået forbi ham??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:27 pm

//GLEM DEN SIDSTE besked læst forkert sorry Razz

Kevan gik efter ham og kom op bag ham og spændte ben for ham og sagde " du tør ikke noget slappe!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:30 pm

Donnie trak ham med ned i faldet, "hvorfor føljer du så efter mig hvis det er mig der er slap" sagde han og satte sig op og kiggede på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:34 pm

kevan satte sig op og så på ham og spyttede ham i hoved og sagde " jeg kan tævee dig til hver en tid!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:36 pm

Han kiggede på drengen, og tørrede så spyttet væk, "kender du en der hedder Ribanalon?" sagde han provokerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:38 pm

"ja hvorfor?" han så spørgende på drengen
han rejste sig op og gav donnie hånden for at hjælpe ham op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:41 pm

Han rejste sig selv op og sagde så "pas godt på hende, der skulle ikke ske noget med hende" han begyndte at gå i et ret hurtigt tempo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:43 pm

"stop lige. hvad mener du!"
han løb efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:46 pm

Han kiggede på drengen, "at hun skal passes på" sagde han hæst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:48 pm

"hvorfor skal hun det hvad har hun gjort!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:50 pm

Han rystede på hoved, "Kan du lide magt" sagde han så med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:53 pm

kevan var forpustede og sagde " stop lige" og så, så på ham og sagde " jeg det kan ejg hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:55 pm

"Tænk tilbage på tidligere idag" sagde han og satte sig så ned på en træstup der så holdbar ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:58 pm

"forstår ikke hun sagde bare til mig jeg kunne lidt magt og fik ikke andet afvide!"
han satte sig ved siden af donnie
han syntes han var sej nok
"Men du må undskylde det der før"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:00 pm

Han trak på skulderne, og grinede for sig selv,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:05 pm

kevan så på ham og var forvirret " fortæl mig det nu! jeg er ikke særlig klog!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:10 pm

Han gav et suk, "der er ingen tíng" sagde han roligt, og kiggede på drengen, og der efter omkring i skoven, et speceilt smil han frem på hans ansigt, og gik et skridt frem med Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:11 pm

" er der noget galt du er helt bleg!" han mærkede på han kind og sagde hurtigt " og kold!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:14 pm

Han bukkede sig ned og samlede lygten op til Kevan, "tja der var jo en eller anden der væltede mig ned i sneen," sagde han ironisk og begyndte så at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:21 pm

kevan gik efter ham og sagde " undskyld du var os bleg da jeg lyste dig i hoved. fortæl mig hvad der er!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:21 pm

"er du sikker" sagde han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:25 pm

"du ikke den eneste der er sådan jeg har set mange der er sådan mine venner!, hvad er det der galt med jer!" sagde han og så underligt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:28 pm

Han Kiggede undrende, "altså hvad jeg ved af har du lige så bleg hud som mig, og der er reflekser fra månden og sneen" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:29 pm

"lad være at lyv for mig jeg har os set hvor blege nogen af jer er i dagslys!" han tog fat i hans ærme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:39 pm

Han trak på skulderne, "Jeg syns altså ikke jeg er bleg" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:42 pm

Kevan gik ind for ham og sagde " sig sandheden jeg ved du skjuler noget, og er desværre nød til at tæve dig meget hårdt hvis du ikke fortæller""
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:43 pm

"Seriøst, jeg kom i går eller også var det i dag, jeg kender næsten ingen her i Forks" sagde han Alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:46 pm

Kevan slog ud efter hans hoved
han inoregede det han sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:48 pm

Han gav et suk fra sig, "øhe...hvad laver du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:55 pm

"fortæl mig nu sandheden er i døde eller sådan noget siden i er så blege?"
kevan så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:57 pm

Donnie kiggede på han, "sprøg dog en der har været i byen i lang tid, jeg er fra Rusland, hvis de er døde så er de det jeg ved bare hvad jeg er" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:00 am

kevan pejede på ham med lygten og tændte den lige op i hoved på ham
han kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:01 am

Han gloede bare på ham, "hvad har du gang i"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ensom i mørket Empty
IndlægEmne: Sv: ensom i mørket   ensom i mørket Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ensom i mørket
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Gåtur i mørket.
» Føler sig ensom
» Musik i mørket.
» Alene og ensom..
» Hemmelighed i mørket - Dominic

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: