Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ensom dag

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 1:38 pm

Dato :: 5 september
Årstid :: Efterår
Dag :: Onsdag
Vejr :: Overskyet og vind.
Sted :: Queets River
Tid :: 15
Omgivelser :: Kun Charlaine


Skyerne hang tungt over himmelen, og truede med regn længe, men det virkede ikke som om, at de tunge skyer gjorde alvor, af truslen(?) af regnvejr, alligevel var alle indenfor, så kun en skikkelse af en sort-håret pige sås nede ved Queets River. Hun sad på en sten tæt ved vandet, og kastede en masse småsten i vandet, og knurrede lavmælt for sig selv. Hvor hun dog hadede at være alene, så længe ingen vampyrer var der, så var det helt fint. Hun sukkede lavmælt, og vendte sine øjne mod de tunge skyer, og smilte skævt ved tanken om skyerne. *Bare regn! Jeg kan klare det* tænkte Charlaine med et svagt smil, og lod sit hoved falde fra side til side, og lyttede til lydene fra vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 1:44 pm

Victoria kom gående ned langs floden, for at se sig lidt omkring, hun sukkede en enkelt gang for hun kede sig så meget, hun satte sig ved breden og kiggede ud på vandet imens hun nynnede for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 1:53 pm

Charlaine hørte en svag nynnen, som vandets lyde næsten fik helt overdøvet. Hun lyttede kort, og så en pige lidt længere henne, som hun vidste med det samme var en menneske - almindeligt menneske. "Hej!" Sagde Charlaine roligt til pigen, og vendte sit blik mod de tunge skyer, som stadig truede med regn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 1:57 pm

Victoria stoppede med at nynne, og fik øje på en pige, "hej" svarede hun og smilede, og lagde sig ned på ryggen og stirrede op på skyerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:00 pm

Charlaine hoppede ned fra stenen hun sad på, og gik roligt mod pigen. "Charlaine her" Præsenterede hun sig med sin rolige stemme, og kastede nu endnu en gang blikket mod de tunge mørkegrå skyer. Det var et fantastisk syn, hvis bare man elskede regn! Hun smilte svagt og diskret for sig selv, og kørte hurtigt hånden igennem sit sorte hår, som hang som et vandfald ned ad ryggen på hende. Hun så kort på sin hvide kjole hun havde på, og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:04 pm

Victoria så igen på pigen og opdagede hvor pæn hun endelig var så hun rejste sig halvt op og præsenterede sig, "jeg hedder Victoria, hyggeligt at møde dig Charlaine" svarede hun og smilede til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:08 pm

Charlaine rakte sin hånd frem mod Victoria. "Også hyggeligt at møde dig" Sagde Charlaine med et smil til Victoria. Hun mærkede en vind gå igennem sit hår, hvilket fik et smil til at dukke op på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:10 pm

Victoria trykkede blidt hendes hånd og smilede, men da vindstødet kom var det lidt koldt så victoria gøs og rystede i hele kroppen, men håbede ikke at Charlaine lagde mærke til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:16 pm

Charlaine trykkede let igen, og trak så lidt efter sin hånd til sig, og tog sin sorte trøje af, der sad over den hvide knæ lange kjole. Hun rakte sin sorte trøje mod Victoria. "Her..." Sagde hun med et smil, da hun ikke selv frøs. Hun var jo selv en varulv, og bar kun trøjen, så hun ikke vækkede for stor opsigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:18 pm

Victoria så overrasket på Charlaine og så derefter på trøjen og tog den, "tak, kommer du ikke selv til at fryse?" spurgte Victoria og så smilende på hende imens hun tog trøjen på, den var dejlig varm, når man tænkede på vejert så det forstod hun ikke helt men lod det ligge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:27 pm

"Nej bare rolig. Jeg klarer mig" Sagde Charlaine venligt med et smil til Victoria. "Håber den er dejlig varm" Smilede hun til Victoria, og vippede let frem og tilbage på fødderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:28 pm

Victoria nikkede og smilede, "det er den, så.. hvor bor du henne?" spurgte hun og så op på Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:32 pm

"Forks... Tæt på her ved Queets River" Svarede Charlaine med et smil Victorie. "Jeg bor ved min plejefamilie... Min familie er blevet..." Sagde hun langsomt til til Victoria og tav så. *Dræbt* Tænkte hun fortsat på sin sætning, og så mod jorden. Ordet lød helt forkert for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:34 pm

Victoria forstod godt sætningen og nikkede svagt til hende og så trist op på Charlaine, "jeg ved hvordan du har det" svarede Victoria og så ned i jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:38 pm

"Den eneste jeg kender af min familie stadig er min søster, som bor ved en anden plejefamilie" Sagde Charlaine med et svagt smil, og et lavmælt suk. Hun undlod at fortælle om sin søster, som hun ikke kendte mere, og for den sags skyld slet ikke vidste hvor var mere. Charlaine rystede tankerne af sig, og så mod Victoria igen. "Hvor bor du så?" Spurgte hun smilende Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:41 pm

"Jeg bor i Forks, tæt ved skovene der ligger ved skolen" svarede Victoria og nikkede smilende op til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:45 pm

"Er du ny her i Forks, eller har du boet her længe?" Spurgte Charlaine med et smil Victoria, og kastede et kort blik mod de tunge skyer. Skyerne var begyndt langsomt at drive væk, men himmelen var stadig mørkegrå af skyerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:48 pm

Victoria nikkede, "ja er næsten lige flyttet hertil, hvad med dig?" spurgte hun og smilede til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:50 pm

"Samme her... Min plejefamilie blev træt af Italien, og alle de andre steder vi har boet" Sagde Charlaine med et smil til Victoria. "Men velkommen til Forks så" Smilede hun til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:52 pm

"Mange tak og i lige måde, hvor har du så boet før du kom til Forks?" spurgte Victoria og smilede op til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:57 pm

"Volterra i Italien var jeg indtil jeg blev 5, det var både sammen med min plejefamilie og så med min rigtige familie" Sagde Charlaine med et smil, og tænkte over, hvor hun ellers havde boet. "Jo, så boede jeg i London til jeg blev 7, hvorefter vi flyttede til Californien her i USA. Boede der i 5 år, og så flyttede jeg til Arizona og en masse små byer, hvor vi så endte her i Forks, hvor jeg har tænkt mig at blive i noget tid" Sagde Charlaine med et smil til Victoria. "Hvor boede du så før du kom her til Forks?" Spurgte hun med et smil til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 2:59 pm

Victoria lyttede og synes det var spændene at høre alle de steder Charlaine havde boet henne, "wow hvor vildt!, jeg har boet i London indtil jeg fyldte 17 så flyttede vi to uger efter til Forks" forklarede Victoria og smilede til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:05 pm

Charlaine smilte til Victoria. "London er et godt sted at bo... Men Forks er bedre" Sagde hun med et smil, og smågrinte lidt. De skyer der eller havde været så mørke og tunge, var nu blot helt lyse, men skyggede stadig for solen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:06 pm

Victoria nikkede, "ja det giver jeg dig ret i" smilede hun og så op på himlen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:11 pm

"Er du så faldet til i Forks High School?" SpurgteCharlaine med et smil til Victoria, og afventede tålmodigt et svar. Selv var hun ikke faldet såå godt til, men det gik. Hun var van til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:14 pm

Victoria nikkede selvom hun ikke havde fået så mange venner, "ja det går fint, hvad med dig?" spurgte Victoria nysgerrit og smilede op til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:16 pm

"Lyder godt" Sagde Charlaine med et smil, hvorefter hun fortsatte: "Det kunne være gået bedre for mig, men jeg er van til det. "Sagde hun med en rolig og venlig stemme.


Sidst rettet af Charlaine Lør Aug 08, 2009 3:19 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:18 pm

Victoria så undrende på Charlaine, "hvad mener du?" men smilede stadig til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:20 pm

"At det kunne være bedre for mig... Men jeg er helt van til det" Sagde Charlaine med et smil til Victoria som svar, og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:21 pm

Victoria forstod det ikke helt endnu men lod det ligge, "nu kender jeg da en til der går på skolen" svarede hun og smilede skævt til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:53 pm

//sorry tiden!//

Charlaine smilte skævt til Victoria, og mærkede en tavshed sænke sig. "Har du så mange venner?" Spurgte hun smilende Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:56 pm

//Gør ikke noget^^//

Victoria rystede på hovedet og smilede, "nej du er den tredje jeg kender som går på skolen" svarede hun og så op på Charlaine, "jeg er ikke så god til at finde venner" indrømmede Victoria og skar ansigt men smilede igen bagefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 3:58 pm

"Heller ikke jeg..." Sagde Charlaine med et smil, og endte med, at også skære ansigt. Hun grinte kort, og vendte så blikket mod floden med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:01 pm

Victoria fulgte hendes blik, "jeg for tit at vide det er på grund af at jeg er så anderledes og ser så anderledes ud" sagde Victoria og smilede igen imens hun så ned i vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:05 pm

"Det er du også... Men hey! Anderledes på en god måde!" Sagde Charlaine med et skævt smil til Victoria, og tænkte kort. "Jeg har heller ikke så mange venner... Og det er af samme grund: Er anderledes" Sagde hun med et svagt suk, og det var jo sandt, dog kunne hun ikke fortælle Victoria hvorfor eller hvordan!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:07 pm

Victoria smilede skævt til Charlaine, "tak og i lige måde, men så kan vi jo være anderledes sammen" foreslog hun og grinte svagt til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:15 pm

"Ja... Det kan vi jo!" Sagde Charlaine smilende til Victoria, og grinte selv lidt. "Det er altid rart at møde en der er anderledes som en selv" Sagde hun smilende til Victoria, dog vidste Charlaine godt, at de ikke var anderldes på samme måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:17 pm

"Det må jeg igen give dig ret i" grinte Victoria og smilede til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:19 pm

Charlaine lod et smil spille om sine læber, og så nu imod Victoria igen efter, at have set mod floden. "Mig en ære at møde dig" Smågrinte Charlaine, og nejede et lille nej for Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:23 pm

Victoria grinte bare og smilede, "kender du hende pigen der hedder Claire?" spurgte hun og smilede til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:29 pm

Charlaine rystede let på hovedet. "Nej, Nej det gør jeg ikke" Sagde Charlaine langsomt med et skævt smil. Hun vidste Claire var en vampyr, men Charlaine havde ikke mød hende som sådan endnu, heldigvis! Hun havde ikke lyst til at blive fjender med flere vampyrer end nødvendigt, men det var svært at undgå! *Blodbæster!* Tænkte Charlaine snerrende og vampyrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:33 pm

Victoria skar ansigt, "hun gjorde mig lidt bange et øjeblik" indrømmede hun og smilede skævt til Charlaine igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:36 pm

"Hvordan... Bange?" Spurgte Charlaine lidt alvorligt, og lyttede nu efter til Victoria, tavst. Vandet fra floden brød hele tiden en stilhed, som var omkring dem, og ved dem. Hun så smilende på floden, og derefter op mod himmelen, hvor de tunge skyer var kommet tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:39 pm

Victoria trak på skulderne, "jo.. hun tog fat i min hånd for at vise mig rundt, men hun var så is kold at der nærmest gik et stød fra hende til mig, og det blev jeg lidt bange over, men jeg ville ikke vise hende det" forklarede hun Charlaine og havde et lidt alvorligt ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:42 pm

Charlaine nikkede roligt, og smilte skævt. *Så længe blodbæstet ikke fik afsløret sig selv med en kolde hud, så er det fint!* Tænkte Charlaine roligt, og knyttede let sine hænder, og smilte i retningen af Victoria. "Sig til, hvis hun... Prøver på noget" Sagde Charlaine smilende til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:44 pm

Victoria så undrende på Charlaine men smilede så, "det skal jeg nok" svarede Victoria og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:49 pm

Charlaine smilte til Victoria. "Tak..." Sagde hun lidt efter taknemmeligt, og smilte til hende. "Du og jeg bliver helt sikkert gode veninder!" Sagde Charlaine smilende til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 4:54 pm

Victoria smilede stort, "det håber jeg da vi gør, bare du så ikke flytter" sagde hun, men blev lidt trist bagefter og så op på Charlaine og prøvede at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:06 pm

"Bare rolig... Jeg har sørget for, at jeg ikke flytter igen! " Sagde Charlaine med en opmuntrende tone i stemmen, som altid havde gjort hendes venner glade igen, men hun vidste ikke, og det virkede ved Victoria. Charlaine ladge en tung hånd på Victorias skulder, og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:08 pm

Victoria så smilende og opmuntret på Charlaine, "det er jeg glad for at høre" svarede hun og lagde sin hånd på Charlaines der lå på Victorias skulder
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ensom dag Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom dag   Ensom dag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ensom dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Føler sig ensom
» Føler sig ensom
» Sådan ret ensom?
» Alene og ensom..
» Ensom fødselsdag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: