Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 For meget alene?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




For meget alene? Empty
IndlægEmne: For meget alene?   For meget alene? Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:27 pm

Tid: Ligesom irl.
Sted: I skoven. Rundt omkring.
Vejr: Koldt, ved at blive mørkt.
Omgivelser: Træer, træer, træer.
Årstid: Vinter, tror jeg vel nok?
Påklædning: Stor, sort jakke, et par lyse stramme jeans, sorte sko. Håret er løst.

Merry kom traskende igennem skoven. Hun gik med hænderne i lommerne på sin store, sorte jakke og blikket vendt ned mod jorden, hun gik på. Hun stoppede pludseligt op og så rundt. Hun så derefter op mod himlen også rundt igen. "Jeg burde se og komme hjemad," mumlede hun og så forvirret rundt. *Hvilken vej kommer man ud herfra?,* tænkte hun og slog ud med armene af lettere panik. "Jeg prøver denne vej," mumlede hun og begyndte at gå mod højre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For meget alene? Empty
IndlægEmne: Sv: For meget alene?   For meget alene? Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:32 pm

Agnes der hoppede fra træ til træ landede lettere elegant på jorden. hun havde fået færten af et menneske. hun var tørstig, men ville hun virkelig bare overfalde en tilfældig som aldrig havde gjort hende noget? den dårlige samvitighed bare ved tanken overmandede hende. hun så ned. hendes lange, røde hår hang løst ned af hendes ryg. hendes røde, blanke øjne spejdede efter mennesket. hun så en pige længere væk. hun rettede lidt på hendes sorte jeans og hendes hvide top inden hun løb hen til pigen. hun stod lidt mere end en meter fra pigen og sagde tøvende; "Heii, jeg hedder Agnes"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For meget alene? Empty
IndlægEmne: Sv: For meget alene?   For meget alene? Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:37 pm

Merry udstødte et lille gisp og stirrede på pigen. "Hvor kom du fra?!," spurgte hun lettere forskrækket og gik et par skridt tilbage. Hun havde gået rundt i godt stykke tid nu og havde bestemt ikke hørt eller langt mærke til andre. Merry stirrede på pigen med store øjne og halv åben mund. *Hun kan måske hjælpe mig ud igen?,* tænkte hun og rystede så svagt på hovedet. "Hør, kan du hjælpe mig med at komme ud igen?," spurgte hun og smilte prøvende, venligt, til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For meget alene? Empty
IndlægEmne: Sv: For meget alene?   For meget alene? Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:41 pm

Agnes sendte hende et lille smil. "Hvis du skal til Forks, går du den forkerte vej lille ven" sagde hun og begyndte at gå der hvor pigen kom fra. "Kom" sagde hun roligt og gik langsomt. "Hvad var det så du hed? og hvor gammel er du? ja kommer du egentlig fra Forks?" hun modstod fristelsen til at dræbe mennesket, selvom duften af menneske blod var guddomelig og gjorde hende høj modstof hun det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For meget alene? Empty
IndlægEmne: Sv: For meget alene?   For meget alene? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For meget alene?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tænker for meget.
» Håber for meget..
» Tænker for meget
» En La Push Dag- i må meget gerne svare
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: