*Nej nej, det lover jeg*sneen under hende smeltede langsomt og viste noget frossentgræs*Eller måske driller jeg dig nok lidt, men ikke særlig meget*Drillede hun og skubbede kærligt igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 3:37 pm
*Tama.. Du driller mig altså nuuuuuh.* gabte han lagt. Hans tunge øjenlåg faldt hurtigt i.
Luna Bruger
Erfaring : 140 Respekt : 0 Antal indlæg : 120
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 3:41 pm
*LUKE?? du må ikke sove!! hvad skal jeg så lave?*Hun kiggede surmulende på ham, eller lod som om hun var sur^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 3:46 pm
*Drille min fraværende hjerne, måske?* forslog han søvn-drukkent-agtigt, stadig med lukkede øjne.
Luna Bruger
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 3:47 pm
*neeeij, du skal være vågen!*peb hun sødt og nappede ham i det ene øre
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 3:51 pm
Lynhurtigt var han over hende, og hylede ondt. *Det var sgu da bare for sjov! Jeg fik dig!* Han lå nu oven på hende. *Haha!*
Luna Bruger
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 3:56 pm
hun kiggede surt på ham**Neeeej du er ooond*peb hun og prøvede at komme fri selvom det ikke hjalp da han var meget større end hende*fjern dig, eller jeg bider dig*truede hun, selvom det ikke ligefrem var den største trussel hun kunne finde på ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 4:05 pm
*Det heler jo bare med det samme, når det er dine små tænder." Drillede han, grinene.
Luna Bruger
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 4:09 pm
Hun puffede til ham*Tsk du er virkelig ond!! så se nu er jeg fornærmet og sur på store dumme dig!!!*peb hun og lød meeeget fornærmende, dog uden at det var overbevisende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 4:15 pm
Han slikkede kærligt hendes næse-tip, og hoppede yndefuldt ned. *Såårhn*
Luna Bruger
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Nov 26, 2009 4:17 pm
hun rejste sig op og rystede pelsen for at få alt sneen af*Tark er jeg så ren nok nu?*spurgte hun drillende og puffede til ham med skulderen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Fre Nov 27, 2009 3:20 pm
*Det tror jeg vist?* Han drillede hende lidt, med sin pote. *Hov du har et plet der!* Han slikkede hende ved øret igen.
Luna Bruger
Emne: Sv: Fuldmåne Fre Nov 27, 2009 3:28 pm
*Mange tak*tænkte hun sarkastisk *Jeg tror aldrig at jeg har været så ren eller skulle jeg sige beskidt som jeg er lige nu*drillede hun og rullede sig i sneen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Fre Mar 05, 2010 5:21 pm
Han så på hende med sine dybe brune øjne. *Okay, lad os sige det... Skal vi ikke bare?* Han gnækkede, en meget mærkelig lyd som ulv ^^
Luna Bruger
Emne: Sv: Fuldmåne Fre Mar 05, 2010 6:09 pm
Hun fnæs drillende, rejste sig op og rystede pelsen for at få alt sneen ud af pelsen. Hun udstødte et lilleulve grin da han begyndte at gnække, hun havde aldrig hørt lignende, og kunne derfor ikke gøre andet end at grine..*du er skør!*tænkte hun, og smilede stille
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Lør Mar 06, 2010 9:43 am
*Du skulle bare vide hvor meget sindssyge der er herinde!* grinede han, og pegede på sit hoved med en pote. Han fnøs et stykke tid efter. *Tja, du har vist nok opdaget det? Du har jo sæsonpas.* Den joke blev aldrig forældet x3
Luna Bruger
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Mar 18, 2010 10:12 am
Hun grinte venligt af hans joke, den var nu meget god! Hun puffede lidt til ham, inden hun lagde sig til rette i sneen. *Du skør, men på en god måde* Tænkte hun, en smule drillende, men stadig venligt, og kiggede op på ham, da hun ikke vidste hvor hun ellers skulle kigge hen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne Tors Mar 25, 2010 6:12 pm
Ulven udstødte endnu en latter-agtig lyd. *Du er altså hyggelig Tammie..* Han skubbede til hende igen, med sin pote. *Men på en god måde.*
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …